Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
166 260,00 UAH
UA-2018-11-14-002580-a 6004d5f0ad1f4344ab595ceb6c9c87a9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зінаїда Олександрівна Бур'ян

+380563723360 zinaidaxzinaida@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Зінаїда Олександрівна Бур'ян
+380563723360
zinaidaxzinaida@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2018 20:00
Очікувана вартість: 166 260,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 листопада 2018 16:18
2_vimogi_do_24450000-3 (дез) .doc
19 листопада 2018 16:18
proekt_dogovoru.doc
19 листопада 2018 16:18
2_vimogi_do_24450000-3 (дез) .doc
19 листопада 2018 16:18
3_vimogi_do_24450000-3 (дезГ) .doc
14 листопада 2018 17:03
proekt_dogovoru.doc
19 листопада 2018 16:18
2_vimogi_do_24450000-3 (дез) .doc
19 листопада 2018 16:18
proekt_dogovoru.doc
19 листопада 2018 16:18
2_vimogi_do_24450000-3 (дез) .doc
14 листопада 2018 17:03
vimogi_do_24450000-3 (дез) .doc
19 листопада 2018 16:18
3_vimogi_do_24450000-3 (дезГ) .doc
14 листопада 2018 17:03
proekt_dogovoru.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-002580-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 15 листопада 2018 16:46
Вимога
Шановний! В медико-технічному завданні документації предмета закупівлі під номером 3 (Гігасепт) прописані дискримінаційні вимоги щодо складу засобу - альдегід янтарної кислоти. Також виписані речовини, які не повинні міститись в засобі - ЧАС, аміни. По-перше, засіб на основі альдегіду янтарної кислоти тільки один в Україні, тобто Ви навмисно звужуєте коло потенційних учасників, які на цю позицію зможуть виставити тільки одну торгову марку (Ви лобіюєте інтереси виробника?). Чому саме альдегід янтарної кислоти??? В жодному Наказі МОЗ не сказано, які саме компоненти повинні міститись в дезінфікуючому засобі!!! Призначенням дезінфікуючого засобу є знищення патогенних мікроорганізмів, і якщо засіб отримав свідоцтво про Державну реєстрацію дезінфікуючого засобу, то офіційно підтверджена його придатність для знезараження,- не важливо, якісаме компоненти входять до його складу. Далі, чому саме ЧАС та аміни не повинні міститись в засобі??? Це найбільш нейтральні компоненти для оброблюваних матеріалів та найбільш безпечні для персоаналу!!! Є підстави думати, що саме така вимога до предмету закупівлі під номером 3 заздалегідь спланована Замовником для протягування у переможці "свого" постачальника. Вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2018 15:28
Враховуючи Ваші зауваження було прийнято рішення щодо внесення змін у технічних вимогах та переліку предмету закупівлі.
Згідно з практикою даний товар цілком задовольняє потребу замовника щодо якісних характеристик для дезінфекції Ендоскопів та обладнання до них, зручне фасування у необхідній кількості для разового використання в умовах екстреної медичної допомоги.
Замовником було прийнято рішення щодо виділення даної позиції (Гігасепт 100 мл, або еквівалент) окремою закупівлею, щоб надати можливість учасникам, які не можуть запропонувати даний товар, взяти участь у аукціоні за іншими позиціями.
Також зазначаємо, що даний товар не є ексклюзивним у праві постачальника, що у свою чергу робить звинувачування у «спланована Замовником для протягування у переможці "свого" постачальника» необґрунтованим . Будь-який постачальник, який має даний товар на складі може на рівних конкурентних умовах змагатися за право бути переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-14-002580-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 17 листопада 2018 11:40
порушення закону,уникнення відкритих торгів
Шановний Замовнику , відповідно до Стаття 164-14. Порушення законодавства про закупівлі
Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Це вже друге порушення за 2018рік. Перше було в закупівлі деззасобів UA-2018-06-21-001295-a (відкриті торги), тоді вас обдурив переможець ,надавши зовсім іншу кількість засобів ніж було зазначено в документації, а ви чомусь всупереч Закону прийняли це, а тепер ви оголошуєте допорогову закупівлю тих же деззасобів. Як це? Загальна сума попередньої закупівлі,вище згаданої становить 120 893 грн, а сьогодні ви заявили закупівлю за цим же кодом 2445 Агрохімічна продукція на суму 166 260грн, тобто разом це 287 153грн- більше ніж 200 000тис, а це вже роцедура відкритих торгів! Прикро, але ж прийдеться відмінити цю закупівлю та провести її згідно чинного законодавства, про відповідальність за це порушення ми вам нагадали.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 листопада 2018 15:38
Шановний Автор вимоги, дана процедура закупівлі була обрана Замовником згідно чинного законодавства, керуючись роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 «Щодо планування закупівель», а саме пункту «Щодо здійснення закупівель, які замовник об’єктивно не міг передбачити на початку року або на момент здійснення первинної закупівлі»…
Закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону…
Враховуючи, що ч.1 ст.4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін, періодичність і характер законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах , роботах і послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі…
Ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: …3)перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;…можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч.1 ст.4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами частині першій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважається новим предметом договору.
Таким чином, Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом використавши електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару відповідно до порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35.
Також вважаємо безпідставними у звинуваченні, що переможець за процедурою UA-2018-06-21-001295-a (відкриті торги) обдурив, надавши зовсім іншу кількість засобів ніж було зазначено в документації. Постачальником було правильно перераховано кількісні одиниці та надано у пропозиції згідно кількісті товару зазначеної Замовником у Тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-002580-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 19 листопада 2018 17:27
порушення процедури закупівель
Шановний Замовнику, Ви ж добре розумієте ,що закупівля за одним кодом за процедурою допорогових закупівель не повинна перевищувати 200 000тис., при цьому якщо річна сума перевищила цей рубіж то далі проводяться всі закупівлі за процедурою відкритих торгів. Те що Ви намагались нам тут розповісти залишається на вашій відповідальності, але закупівля за кодом 2445UA-2018-06-21-001295-a на суму 120 893,34 грн та ця UA-2018-11-14-002580-a на суму 166 260грн явно перевищує 200 000 грн. Ваші спеціалісти повинні добре розуміти на що йдуть. Учасники не несуть за це відповідальність. Тож подумайте ще раз.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 15:46
Шановний Автору! Сума очікуваної вартості даної закупівлі акумульована з економії попередньої закупівлі UA-2018-06-21-001295-a та за рахунок зменшення суми договорів за іншими кодами по КЕКВ 2220. Згідно чинного законодавства, керуючись роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 «Щодо планування закупівель», та Законом "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.15, встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, здійснення закупівель замовником у разі: …3)перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель;…можливе після вчинення замовником дій, передбачених ч.1 ст.4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами частині першій статті 2 Закону, такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважається новим предметом закупівлі. Отже, Ваше зауваження щодо порушення процедури закупівель вважається безпідставною, оскільки нашим Закладом було дотримано усіх вимог.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дезінфекційні засоби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 152 260,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 761,30 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

598 од
Дезінфекційні засоби
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 152 124,00
UAH з ПДВ
152 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 09:20
Кваліфікація.pdf
22 листопада 2018 09:20
Документи на товар.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Переможець 152 124,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 16:28

Документи

26 листопада 2018 16:28
Ріш. №269 від 26.11.2018р.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
152 124,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2018 16:28
Ріш. №269 від 26.11.2018р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Д-р № 227 від 04.12.18р (дез ХХВІК).PDF укладений
04 грудня 2018 12:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 151 140,00
UAH з ПДВ