Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерна техніка)
Очікувана вартість
153 200,00 UAH
UA-2018-11-14-001812-b 27ff86440cd645c3ab36dabdfdc77533
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Горбач Ганна Миколаївна

380957178130 yasraizdrav1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги Ясинуватської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 37544435
Місцезнаходження: 86020, Україна , Донецька обл., смт.Очеретине, Заводська, 1
Контактна особа: Горбач Ганна Миколаївна
380957178130
yasraizdrav1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 23 листопада 2018 14:14
Очікувана вартість: 153 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 532,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Комп'ютерна техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Комп’ютерна техніка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86020, Україна, Донецька область, смт.Очеретине, вул.Заводська, буд.1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 17:06
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:04
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:11
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! На дане запитання надане роз'яснення в Документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-001812-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Махник Олена Анатоліївна", Код ЄДРПОУ:2445308229
Дата подання: 27 листопада 2018 09:10
Учасник не надав гарантійні листи до пунктів 4.5 та 4.6. документації.
ФОП Махник О. А. цим листом надає свою згоду з істотними умовами Договору, зразок якого присутній в Тендерній документації до закупівлі. Та бере на себе зобов’язання, в разі визнання її як Учасника торгів переможцем, дотримуватись всіх пунктів цього Договору.

Згідно пункту V проекту договору:
5.1. Місце поставки Товару: Донецька область, смт.Очеретине, вул. Заводська,1
5.2. Строк поставки товару: до 10 грудня 2018 року
5.3. Постачальник забезпечує поставку Товару, на умовах поставки DDP (у значенні міжнародних правил Інкотермс-2010) Замовнику.
5.4. Доставка товару до Замовника проводиться виключно силами Постачальника. Всі витрати на поставку, вантажно-розвантажувальні роботи, встановлення та налаштування техніки несе Постачальник.
5.5. Замовник приймає Товар від Постачальника відповідно після перевірки якості товару та наявності усіх необхідних документів.
5.6. Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість.
5.7. Разом з товаром, Постачальник повинен надати Замовнику: оформлену належним чином видаткову накладну в 2-х екземплярах.
5.8. Якщо при прийманні Товару Замовником буде виявлена недостача, невідповідність якості чи прихований дефект Товару вимогам стандартів або супровідним документам – уповноважена особа Замовника має право:
- не прийняти Товар, склавши відповідний Акт у простій письмові формі про виявлену недостачу чи невідповідність якості Товару умовам, передбаченим цією закупівлею;
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2018 10:49
Згідно умовам тендерної документації Замовником вимагались гарантійні листи про підтвердження зазначених вимог. Лист-згода з умовами проекту договіру не вимогалась, але згідно умов тендерної документації учасники могли додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, піжтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі. Ці документи не є взаємозамінними. Тому Замовником було прийняти рішення про відхилення даної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Згідно умовам тендерної документації Замовником вимагались гарантійні листи про підтвердження зазначених вимог. Лист-згода з умовами проекту договіру не вимогалась, але згідно умов тендерної документації учасники могли додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, піжтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі. Ці документи не є взаємозамінними. Тому Замовником було прийняти рішення про відхилення даної пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЦСО НІКРОН" 136 383,00
UAH з ПДВ
134 851,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Махник Олена Анатоліївна" 141 570,00
UAH з ПДВ
136 382,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД" 152 880,00
UAH з ПДВ
152 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 14:54
doc00654120181123125833.pdf
22 листопада 2018 09:59
Certificate-182392- моноблок.pdf
22 листопада 2018 09:56
doc00651820181122080015.pdf
22 листопада 2018 09:56
doc00651720181122075906.pdf
22 листопада 2018 09:56
Договір.pdf
22 листопада 2018 09:56
договір №40.pdf
22 листопада 2018 09:56
Дог.503.pdf
22 листопада 2018 09:56
цсо.zip

Публічні документи

20 листопада 2018 12:31
Тех. вимоги.pdf
20 листопада 2018 12:31
Пропозиція.pdf
20 листопада 2018 12:31
Проект договору.pdf
20 листопада 2018 12:31
Документи .pdf
20 листопада 2018 12:31
Аналогічні_Договори.pdf
20 листопада 2018 12:31
Lenovo_Моноблоки_Certificate-182392.pdf

Публічні документи

21 листопада 2018 18:07
asus.AiO_Declaration_2018.pdf
21 листопада 2018 18:07
витяг.Iнвард.16.11.18.pdf
21 листопада 2018 18:07
asus.AiO_Certificate_2018.pdf
21 листопада 2018 18:07
asus.AiO_Certificate_2018_add.pdf
21 листопада 2018 18:07
Інвард.Статут.2017.pdf
21 листопада 2018 18:07
Протокол 2017 _1_ _2_.pdf
21 листопада 2018 18:07
проект договору.21.11.18.Iнвард.pdf
21 листопада 2018 18:07
довiдки.Iнвард.21.11.18pdf.pdf
21 листопада 2018 18:07
Інвард.Витяг.2017.pdf
21 листопада 2018 18:07
аналогічні.договора.Инвард.pdf
21 листопада 2018 18:07
Приказ 2017 _2_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЦСО НІКРОН"

ФОП "Махник Олена Анатоліївна"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЦСО НІКРОН"
#32213386
Відхилено 134 851,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 14:08
ФОП "Махник Олена Анатоліївна"
#2445308229
Відхилено 136 382,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 14:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД"
#32197899
Переможець 152 880,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 14:34

Документи

26 листопада 2018 14:08
ЦСО НІКРОН.pdf

Документи

26 листопада 2018 14:32
Протокол ФОП Махник.pdf

Документи

26 листопада 2018 14:34
Протокол Інвард.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВАРД"
#32197899
152 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2018 14:34
Протокол Інвард.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Р1121.pdf укладений
30 листопада 2018 13:05