Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі з тонером
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2018-11-14-001684-a 2e944c8c62c8489b94f659c572d6ac1f
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Чорнобай

+380685780437 dpparkcontrol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНСПЕКЦІЯ З ПИТАНЬ КОНТРОЛЮ ЗА ПАРКУВАННЯМ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42403446
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ольга Чорнобай
+380685780437
dpparkcontrol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 12:00
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Картриджі з тонером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Героїв Майдану, б. 1, офіс 356
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:23
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:25
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми приймаємо до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, при умові, що технічні та якісні характеристики запропонованих Вами товарів не гірші за вказані нами та відповідають умовам замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-001684-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3360211252
Дата подання: 15 листопада 2018 13:11
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику хочемо повідомити Вас, що Ваша вимога,

стосовно: лист від виробника (офіційного представника виробника на території Україні) про те, що Учасник має повноваження пропонувати дані вироби за цією процедурою закупівлі, матиме можливість забезпечити їх поставку в обсягах та строках, визначених Замовником. - ТАКА ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!

повідомляємо, що Законодавством встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні. Необхідність надання листів авторизації від представника товаровиробника в Україні ставить нас в залежність від третьої особи (представника виробника в Україні) та являється дискримінаційною. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. На нашу думку, Замовник встановлює заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежує коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тому, можливість здійснення нами підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують
вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені
статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників.
ч.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Тому якщо відсутні документи , що не передбачені законодавством для учасників, у складі пропозиції не можуть бути підставою для її відхилення Замовником.
Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2018 14:35
Шановний учасник! Вашу вимогу задовільнили. Зміни до тендерної документації внесено

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 8 796,00
UAH з ПДВ
8 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 11:02
лист згода про Захист даних.pdf
19 листопада 2018 10:57
ДОДАТОК 6 Гарантійний лист.pdf
19 листопада 2018 10:57
довідка працівники та МТБ.pdf
19 листопада 2018 10:57
довідка не платник ПДВ.pdf
19 листопада 2018 10:57
Договор картриджи.pdf
19 листопада 2018 10:57
Висновок СЕС НР картриджи .pdf
19 листопада 2018 10:57
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Переможець 8 796,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 17:37

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
8 796,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 21 листопада 2018 16:31
Коментар щодо відміни: скасування закупівлі пов'язано з відсутністю фінансування
Документи:
21 листопада 2018 16:31
Протокол скасування закупівлі.pdf