Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система ендоскопічна для хірургії та гінекології з апаратом високочастотним електрохірургічним експертного класу з комплектом інструментів та аксесуарів – 1 комплект.
Очікувана вартість
2 145 364,05 UAH
UA-2018-11-14-001457-a 4dfd5eb089ea463cb36f41f73367701d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Георгіївна Осіпова

+380679880899 kremroddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУЦЬКИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР II РІВНЯ»
Код ЄДРПОУ: 01999632
Місцезнаходження: 39600, Україна , Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Майора Борищака, 20/3
Контактна особа: Інна Георгіївна Осіпова
+380679880899
kremroddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 15:30
Початок аукціону: 30 листопада 2018 14:01
Очікувана вартість: 2 145 364,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 726,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Система ендоскопічна для хірургії та гінекології з апаратом високочастотним електрохірургічним експертного класу з комплектом інструментів та аксесуарів) – 1 комплект.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39600, Україна, Полтавська область, м. Кременчук, вул.Майора Борищака, 20/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2018
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 14:01
Додаток 2 Форма тенд. пропоз.docx
14 листопада 2018 14:01
Додаток 1 МТВ (система ендоскоп.).docx
14 листопада 2018 14:01
Додаток 5 Проект договору.docx
14 листопада 2018 14:01
Додаток 3 Кваліф. критер.docx
14 листопада 2018 14:01
ТД Система ендоскопічна.doc
14 листопада 2018 14:01
Додаток 4 Лист-згода на обр.персон.дан.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Прайммед" 2 143 769,61
UAH з ПДВ
2 143 769,61
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 2 145 149,91
UAH з ПДВ
2 145 149,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 15:28
6.6-6.13 Довідки щодо ст.17.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 14:41
Тех. частина-4.pdf
29 листопада 2018 14:41
Тех. частина-3.pdf
29 листопада 2018 14:41
Тех. частина-1.pdf
29 листопада 2018 14:41
Тех. частина-2.pdf
29 листопада 2018 14:41
Тех. частина-5.pdf
29 листопада 2018 14:41
Проект договору.pdf
29 листопада 2018 14:41
Довідка про довкілля.pdf
29 листопада 2018 14:41
Кваліфікац. частина.pdf
29 листопада 2018 14:41
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Прайммед"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Прайммед"
#39526580
Переможець 2 143 769,61
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 16:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Прайммед"
#39526580
2 143 769,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 08:35
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 09:52
Додаткова угода 4 Система ендоскоп.pdf зміни до договору
29 березня 2019 09:51
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2019 09:46
+ Додаткова угода 4 Система ендоскоп.pdf зміни до договору
29 березня 2019 09:43
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2019 12:01
Додаткова угода 3 Система ендоскоп.pdf зміни до договору
27 лютого 2019 12:00
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 13:56
Додаткова угода 2 Система ендоскоп.pdf зміни до договору
18 січня 2019 13:55
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 17:34
Додаткова угода 1 Система ендоскоп.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:32
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 13:16
Договір 208 Система ендоскоп..pdf укладений
17 грудня 2018 13:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума заборгованості складає: 2143769грн.61коп.(Два мільйона сто сорок три тисячі сімсот шістдесят дев'ять грн, 61коп.). Дія договору продовжується до 18.01.2019року.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума заборгованості складає: 2143769грн.61коп.(Два мільйона сто сорок три тисячі сімсот шістдесят дев'ять грн, 61коп.). Дія договору продовжується до 28.02.2019року.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума заборгованості складає: 2143769грн.61коп.(Два мільйона сто сорок три тисячі сімсот шістдесят дев'ять грн, 61коп.). Дія договору продовжується до 31.03.2019року.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума заборгованості складає: 828283грн.61коп.(Вісімсот двадцять вісім тисяч двісті вісімдесят три грн, 61коп.). Дія договору продовжується до 30.04.2019року.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Сума заборгованості складає: 828283грн.61коп.(Вісімсот двадцять вісім тисяч двісті вісімдесят три грн, 61коп.). Дія договору продовжується до 30.04.2019року.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 2 143 769,61
UAH з ПДВ