Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)
Очікувана вартість
66 278,30 UAH
UA-2018-11-14-001300-a 00196c2f4d2840e696377a5a735876e4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Пилинь

+380432460239 vodkl-bux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 03082760
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 108
Контактна особа: Вадим Пилинь
+380432460239
vodkl-bux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 22 листопада 2018 14:32
Очікувана вартість: 66 278,30 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
231 штука
Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 13:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 13:30
Оголошення дез засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-001300-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 14 листопада 2018 18:12
порушення закону
дискримінаційні вимоги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 10:40
Доброго дня!
Згідно п.6.3 «Порядку проведення допорогових закупівель» ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом ДП “Зовнішторгвидав Українии від 13.04.2016 N 35: «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.».
Таким чином, чинне законодавство України надає Замовнику право самостійно обирати предмет закупівлі та визначати його характеристики.
Згідно п. 6.4 «Порядку …» у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом, а не обов’язком.
Відповідно до ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Дана процедура є Допороговою, і під дію Закону не підпадає.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-001300-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець, Код ЄДРПОУ:2941707188
Дата подання: 19 листопада 2018 12:23
порушення закону
У відповідності до п. 6.4. наказу ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ" від 13.04.2016 р. № 35 "Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель" "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників." Цим документам визначається шлях дотримання замовником діючого законодавства. Використання слова "може" здійснюється не для того, щоб не зазначати можливість пропонувати інші товари , а навпаки саме здійснювати таки пропозиції. Лише можливість надання учасниками різних товарів для закупівлі забезпечує придбання якісних та дешевих товарів і для цього цей порядок надав можливість зазначити право на еквівалентність. У випадку коли існує корупційна змова, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови - можна і не вказувати еквівалентів. Законодавець у разі непотрібності визначення можливості надання еквіваленту в цьому випадку взагалі би не згадував про це, але суперечать принципам закупівлі, що також зазначаються у п. 6.2. зазначеного вище порядку. Вимагаємо припинити корупційну дію внести зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2018 15:42
Шановний скаржнику! Ще раз нагадуємо Вам, Відповідно до пункту 6.3 Наказу «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі».
На підставі вище викладеного та керуючись Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Замовник має законне право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тієї продукції (товарів), яка йому потрібна. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, при цьому не порушуючи законодавство, яке регулює порядок проведення допорогових закупівель. Право на отримання саме тієї продукції, яка потрібна Замовнику, надано законодавством України!
Ви намагаєтесь тиснути на нас , щоб ми змінили вимоги та трактуєте на свій лад п. 6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35.
Щодо звинувачень про «корупційну змову, тоді зацікавлена злочинна особа трактує лише вигідні собі умови», викладених у Вашій вимозі, вважаємо що такі безпідставні та абсурдні звинувачення грубо порушують наші права та законні інтереси. Відповідно до чинного законодавства у юридичної особи є таке право, як недоторканність ділової репутації, а також на інші немайнові права, що можуть їй належати. Звинувачуючи нас у корупційній змові, Ви принижуєте ділову репутацію нашого закладу. Поняття «ділова репутація» знайшло своє вираження у Постанові Пленуму Верховного Суду України від 27.02.2009 №1, де діловою репутацією юридичної особи розуміється оцінка її підприємницької, громадської, професійної чи іншої діяльності, яку здійснює така особа як учасник суспільних відносин. Аналізуючи ст. 201 та ст. 1116 ЦК України можна зробити висновок, що ділова репутація є немайновим благом, отже охороняється чинним законодавством України. Порушення права на недоторканність ділової репутації полягає в розповсюдженні неправдивих відомостей про юридичну особу, внаслідок чого вона зазнає немайнової шкоди. У разі наявності порушень, юридична особа має право вимагати відшкодування матеріальної та моральної шкоди за приниження її ділової репутації. Наша лікарня як і будь-яка інша особа має право на захист ділової репутації, у тому числі шляхом звернення до суду з вимогою щодо відшкодування шкоди порушником.
З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватись норм Законодавства, ділової репутації та гідності, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2018-11-14-001300-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 28 листопада 2018 11:45
Вимога
Шановний! Така аргументація відхилення економічно найвигіднішої ( а економія суттєва) пропозиції свідчить лише про одне: замовник-корупціонер намагається провести чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника, акцептуючи найдорожчу пропозицію! Замовник за допомогою "свого" постачальника з самого початку прописав дискримінаційні вимоги з зазначенням вмісту активно-діючих речовин, речовин, які не повинні міститись в засобі, специфічного спектру антиміробної дії, використанням тест-полосок, вимооги, що засіб повинен бути готовим розчином, що є значно неекономічним варіантом та інших характеристик, які властиві лише продукції одного виробника, торгові марки якого зазначені в документації, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Хабарник за консультацією "свого" постачальника навмисно прописав такі необов"язкові вимоги,щоб потім були аргументи для відхилення небажаних пропозицій Учасників, які не пропонують хабар. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, основний спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2018 17:21
Шановний учаснику! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно п.6.3 «Порядку проведення допорогових закупівель» (надалі - Порядок), затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, «під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на вказане, Порядок не обмежує права Замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується. Таким чином, чинне законодавство України надає Замовнику право самостійно обирати предмет закупівлі та визначати його характеристики. Замовник надав чітке роз`яснення, що надані у Вашій пропозиції дезінфекційні засоби «Манорм Екстра», «Манорм-Ф», «Тентамін-форте» та «НОР-експрес» не відповідають опису та вимогам щодо предмету закупівлі.
Згідно п. 6.4 «Порядку…» у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Згідно до діючого законодавства України, наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі, та на нас ніхто не має права тиснути чи нав’язувати певний товар, що намагаєтесь) зробити Ви, та ще при цьому безпідставно звинувачуєте нас в корупції. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа вирішила закуповувати саме ті дезінфікуючі засоби, які визначені в медико-технічних вимогах. У Вашому зверненні вказано, що «Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника». Таке не можливо розглядати інакше, як тиск на нашу установу і намагання «залякати» задля закупівлі установою продукції по Вашій пропозиції незалежно від потреб установи. Документація складена у відповідності до законодавства, процедура закупівлі проведена згідно документації та чинного законодавства, тому підстав для задоволення Ваших вимог не вбачаємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-14-001300-a.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 29 листопада 2018 17:26
Щодо відповіді Хабарника
Враховуючи таку корупційну протизаконну позицію Замовника, небажання економити бюджетні кошти, коли в країні оголошений Військовий стан, намагання всіма можливими способами виправдати свої корупційні дії , направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 листопада 2018 17:36
Шановний учаснику! В Вашій таблиці Відповідності Медико-технічним вимогам жодна позиція не підтверджена документально, лише слова «Відповідає». Згідно до діючого законодавства України, наш заклад має право самостійно обирати предмет закупівлі, та на нас ніхто не має права тиснути чи нав’язувати певний товар, що намагаєтесь зробити Ви, та ще при цьому безпідставно звинувачуєте нас в корупції. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа вирішила закуповувати саме ті дезінфікуючі засоби, які визначені в медико-технічних вимогах.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-11-14-001300-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 30 листопада 2018 19:51
Щодо намагання Замовником виправдати свої корупційні дії
Ми надали всі необхідні документи, за якими можна впевнитися, що запропоновані нами засоби є повними еквівалентами за призначенням, основним спектром антимікробної дії, режимами використання, класом безпеки, умовами зберігання та використання. Всі ваші аргументи-жалюгідні та не витримують жодної критики. Не треба бути тут фахівцем, щоб зрозуміти, що ви вже не в першій закупівлі "за вуха" протягуєте "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією. Ми не гаємо час на спілкування з хабарником, а направляємо листи до контролюючих органів. В країні йде війна, а такі, як ви займаються дерібаном бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2018 16:59
Шановний Учаснику! Твердження про дискримінаційний характер вимог до предмету закупівлі є безпідставними і свідчать про особливе власне трактування цього поняття.
Одночасно не можемо не звернути увагу на образливий стиль звернення і безпідставні звинувачення в корупції. Розглядаємо це як характеристику Вашої гідності та ділової репутації.
Підсумовуючі повідомляємо, що документація торгів складена у відповідності до законодавства, процедура закупівлі проведена згідно документації та чинного законодавства, тому підстав для задоволення Ваших вимог не вбачаємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

14 листопада 2018 18:12
вимога .pdf

Документи

Документи

Документи

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 42 228,00
UAH з ПДВ
42 228,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна 66 195,00
UAH з ПДВ
66 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 16:02
Пропозиція після аукціону.pdf
21 листопада 2018 08:57
Цінова пропозиція.pdf
21 листопада 2018 08:57
Тентамін-Форте.pdf
21 листопада 2018 08:57
НОР-експрес.pdf
21 листопада 2018 08:57
Манорм-Ф.pdf
21 листопада 2018 08:57
Манорм-Екстра.pdf
21 листопада 2018 08:56
Кваліфікація.pdf
21 листопада 2018 08:56
Відповідність мтв.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 18:50
Електронний підпис
28 листопада 2018 18:48
Пропозиція остаточна
19 листопада 2018 20:05
Електронний підпис
19 листопада 2018 20:04
Договір КМПБ 6.pdf
19 листопада 2018 20:04
Медико технічні вимоги.pdf
19 листопада 2018 20:04
МВ Неостерил.pdf
19 листопада 2018 20:04
МВ Стерисил.pdf
19 листопада 2018 20:04
Довідка про повноваження.pdf
19 листопада 2018 20:04
Накладна КМПБ 6.pdf
19 листопада 2018 20:04
Гіг.висновок Неостерил.pdf
19 листопада 2018 20:04
Гіг.висновок Стерисил.pdf
19 листопада 2018 20:04
Сертифікат якості Стерисил.pdf
19 листопада 2018 20:04
Лист щодо витягу ПДВ.pdf
19 листопада 2018 20:04
Паспорт Сєра К.Ю..pdf
19 листопада 2018 20:04
Ідентифікаційний код.pdf
19 листопада 2018 20:04
Витяг ЄДР.pdf
19 листопада 2018 20:04
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ФОП Сєра Катерина Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 42 228,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 09:48
ФОП Сєра Катерина Юріївна
#3143513108
Переможець 66 195,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 18:02

Документи

28 листопада 2018 09:48
Електронний підпис
28 листопада 2018 09:36
Протокол.doc

Документи

30 листопада 2018 18:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 18:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сєра Катерина Юріївна
#3143513108
66 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 18:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 16:41
Договір Деззасоби.pdf укладений
07 грудня 2018 16:39