Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2018-11-14-001058-a c985e69e7eee49459d188cb16568084f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Крайова Наталія Сергіївна

0672174807 natali.krayova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №3
Код ЄДРПОУ: 05496796
Місцезнаходження: 03148, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
Контактна особа: Крайова Наталія Сергіївна
0672174807
natali.krayova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 12:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 12:45
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Потреба згідно додатку. Постачальник при постачанні повинен обов’язково дотримувати строки придатності продуктів харчування. Залишковий термін придатності на момент постачання продукції повинен бути не менше ніж 75 (сімдесят п’ять ) відсотків загального терміну зберігання. Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти за адресою 03148 м. Київ. вул.. Василя Кучера 7. Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку Накладні та договір з відкритою датою Постачання Товару здійснюється Постачальником згідно наданої Покупцем заявки (у письмовій, усній формі, по факсу або засобами телефонного зв’язку) у строк, погоджений обома Сторонами, але не пізніше 3 днів від дати подання Покупцем відповідної заявки. Постачальник гарантує поставку товару, зазначеного в специфікації, розфасованого та упакованого у спеціальні картоні ящики, які забезпечують цілісність товару . Сторони зобов’язуються своєчасно повідомляти про факти відправки та прибуття товару. Товар, що відрізняється від вимог замовника , зазначеними в оголошенні не розглядається та не акцептується

За рахунок загального фонду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, м.Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ КУЧЕРА, будинок 7
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 12:24
Масло.xls
14 листопада 2018 12:24
Кваліфікаційні та технічні вимоги.docx
14 листопада 2018 12:24
ЗРАЗОК ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не правомірні вимоги!
Дата подання: 15 листопада 2018 11:07
Доброго дня. Прохання внести зміни до кваліфікаційних вимог, які суперечать Закону та дискридитують участників, а саме: 18. Постачальник повинен мати більше ніж 20-ти річний досвід роботи з предмету закупівлі. 19. Постачальник повинен мати власні/орендовані складські приміщення та холодильні камери із відповідними експлуатаційними дозволами. 21. Постачальник повинен мати на своїй території Лабораторію ветеринарно-санітарної експертизи державного науково-дослідного інституту з лабораторної діяльності та ветеринарно-санітарної експертизи. 22. Постачальник повинен мати довідку з Лабораторії ветеринарно-санітарної експертизи державного науково-дослідницького інституту. 24. Постачальник має бути платником ПДВ. - санітарні паспорти на автомобільний транспорт, які не видаються.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок" 10 100,00
UAH з ПДВ
10 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 11:39
мед книга.jpg
19 листопада 2018 11:39
мед книга 1.jpg
19 листопада 2018 11:38
цінова пропозиція...pdf
15 листопада 2018 13:39
витяг.pdf
15 листопада 2018 13:39
Медична книжка водія 2018.pdf
15 листопада 2018 13:39
дозвільні КВЕДИ.pdf
15 листопада 2018 13:39
медична кнжка вантажника.pdf
15 листопада 2018 13:39
Медична книжка комірника.pdf
15 листопада 2018 13:39
реєстрація потужностей.pdf
15 листопада 2018 13:39
довідка про працівників.pdf
15 листопада 2018 13:39
відомості про учасника.pdf
15 листопада 2018 13:39
документи про якість масло.pdf
15 листопада 2018 13:39
цінова пропозиція масло.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Володимирський ринок"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
Переможець 10 100,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 15:48

Документи

19 листопада 2018 15:48
Рішення №198.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Володимирський ринок"
#01565129
10 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 15:48
Рішення №198.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дог №120 КП Волод ринок.PDF укладений
22 листопада 2018 09:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 100,00
UAH з ПДВ