Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
23 930,00 UAH
UA-2018-11-14-001010-b 74427f4485c1490aad8c2a1ac0394556
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайду Ольга Іванівна

+380314255070 info715@zk.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хустське об"єднане управління Пенсійного фонду України Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 20449720
Місцезнаходження: 90400, Україна , Закарпатська обл., місто Хуст, вул. Івана Франка, буд.149
Контактна особа: Гайду Ольга Іванівна
+380314255070
info715@zk.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 14:10
Початок аукціону: 21 листопада 2018 15:46
Очікувана вартість: 23 930,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 119,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
340 шт
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90400, Україна, Закарпатська область, м.Хуст, м.Хуст, вул.Івана Франка, 149
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 14:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 14:06
дод 4 Проект договру.doc
14 листопада 2018 14:06
Оголошення (2).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-001010-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 21 листопада 2018 16:40
Щодо кваліфікації
ТОВ"Український папір" уважно вивчило документи надані учасником ТОВ "Ромус-Поліграф" для участі в допороговій закупівлі, та хоче звернути Вашу увагу на наступне
-ТОВ "Ромус-Поліграф"не надав дилерський договір з ТОВ "Український папір",згідно додатка №2 Оголошення, договір-поставки на товар не є дилерським договором
-не надав сертифікати,або посвідчення якості на папір А4 IQ Economy та СНФ -згідно Оголошення
-термін дії сертифікатів на конверти С4 та С5 закінчився 31.12.17., тому вони не є дійсними
-відсутні документи, які зазначають характер взаємовідносин з "Куверт-Україна"
Таким чином,просимо Вас відхилити пропозицію ТОВ "Ромус-Поліграф", як таку, що не відповідає умовам Документації про проведення допорогової закупівлі,де замовником є Хустське обєднане управління ПФУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 15:58
Вашу вимогу розглянуто, про що повідомляємо наступне. На даний час уважно вивчаються документи надані в пропозиції учасником ТОВ "Ромус-Поліграф" для участі в допороговій закупівлі. Про прийняте рішення щодо визначення переможця замовником буде опубліковано в системі ProZorro .
Номер вимоги: UA-2018-11-14-001010-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 грудня 2018 15:05
Невідповідність та порушення принципів здійснення закупівель з боку Замовника.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-11-14-001010-b (Офісне устаткування та приладдя різне), який проходив 21.11.2018 р.
Згідно вимог Додатку 2, якщо Учасник не є виробником предмета Закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає дилерський договір, або сертифікат дистриб’ютора, лист виробника про представництво його інтересів, інші документи, в яких зазначається характер взаємовідносин з виробником, проте учасник ТОВ "Ромус-Поліграф" не надає даних документів щодо дилерських відносин з ТОВ “Український папір”, хоча пропонує Папір перфорований фальцований виробництва ТОВ “Український папір” в той же час учасник є лише клієнтом для ТОВ “Український папір” і жодних дилерських угод не має, що є порушенням вимог. Так само, в період подачі пропозицій учасником ТОВ "Ромус-Поліграф" не було надано документи щодо відносин з компанією ТОВ "Куверт-Україна", яка є виробником запропонованих учасником конвертів.
Також, учасником взагалі не надано документів які свідчать про якість товарів (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), паспорт/посвідчення якості, висновки санітарно-епідеміологічної служби, тощо) на Папір А-4 80 IQ Economy. Звертаємо також Вашу увагу, що терміни дії на сертифікати якості до конвертів С4 та С5, які завантажені учасником до початку аукціону є вичерпаними, тобто учасником надано невідповідні документи, що також є порушенням вимог Замовника.
Виходячи з вищевикладеного складається враження щодо попередньої змови між Замовником та компанією переможцем. Згідно наведених невідповідносте Замовник повен відхилити пропозицію відповідно до своїх же вимог, а також згідно «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35 (далі «Порядок»), проте Замовником проігноровані усі порушення.
Просимо Замовник дотримуватись таких принципів закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та відхилити пропозицію учасника ТОВ "Ромус-Поліграф" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 грудня 2018 16:27
Хустським об'єднаним управлінням ПФУ Закарпатської області розглянуто Вашу скаргу, про що повідомляємо наступне:
- щодо сертифікатів зазначаємо, що учасником подано всі необхідні сертифікати якості;
-щодо взаємовідносин з компанією ТзОВ "Куверт", то учасником додано авторизаційний лист про офіційне представництво;
-щодо дилерського договору на парферований папір, зазначаємо, що в кваліфікаційних критеріях до учасників закупівлі, вимогою є й інші документи, в яких зазначається характер взаємовідносин з виробником. А тому, договір поставки, що укладений між ТОВ "Український папір" та ТОВ "Ромус-Поліграф" вказує на взаємовідносини між підприєствами про поставку та продаж даної продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 23 734,00
UAH з ПДВ
23 734,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 23 786,40
UAH з ПДВ
23 786,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2018 17:01
Сертифікат Конверт С5.pdf
22 листопада 2018 17:01
Сертифікат Конверт С4.pdf
22 листопада 2018 17:01
Дилерський лист Куверт.pdf
22 листопада 2018 17:01
Довідка.pdf
20 листопада 2018 12:59
Контакти Ромус-Поліграф.pdf
20 листопада 2018 12:59
Договір РП з УП.pdf
20 листопада 2018 12:59
Дод. до висн. СЕС.pdf
20 листопада 2018 12:59
СЕС перфорований папір.pdf
20 листопада 2018 12:59
Висн. СЕС с.2.pdf
20 листопада 2018 12:59
Висн. СЕС с.1.pdf
20 листопада 2018 12:59
ISO.pdf
20 листопада 2018 12:59
DCTY 3866_99.pdf
20 листопада 2018 12:59
Сертифікат С5.pdf
20 листопада 2018 12:59
Сертифікат С4.pdf
20 листопада 2018 12:59
Висновок СЕС Словаччина 2018.PDF
20 листопада 2018 12:59
Дилерський лист Mondi 2018.PDF
20 листопада 2018 12:59
Витяг Ромус 02.11.2018.pdf
20 листопада 2018 12:59
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2018 12:59
Довідка про ліцензування.pdf
20 листопада 2018 12:59
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
20 листопада 2018 12:58
Протокол.pdf
20 листопада 2018 12:58
Статут (нова редакція).pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 14:39
Сертифікат якості.pdf
16 листопада 2018 14:39
СЕС перфорований папір.pdf
16 листопада 2018 14:38
ЛИСТ УП 2016 (1) (2).pdf
16 листопада 2018 14:38
Лист Куверт.pdf
16 листопада 2018 14:38
Висн. СЕС с.1(конверт).pdf
16 листопада 2018 14:38
Висн. СЕС с.2(конверт).pdf
16 листопада 2018 14:38
СЕС Словаччина 2018.PDF
16 листопада 2018 14:38
дилерство Монді.jpg
16 листопада 2018 14:38
IQ Economy + (1).pdf
16 листопада 2018 14:36
Наказ (Зав-рений).pdf
16 листопада 2018 14:36
Протокол (Зав-рений).pdf
16 листопада 2018 14:35
Витяг ПДВ (2).PDF
16 листопада 2018 14:34
довідка ЄДРПОУ.pdf
16 листопада 2018 14:33
Статут (завірений) (3).pdf
16 листопада 2018 14:32
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 23 734,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 15:36

Документи

07 грудня 2018 15:34
Р_шення 07122018.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
23 734,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 15:34
Р_шення 07122018.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Догов_р Ромус.pdf укладений
17 грудня 2018 10:06
Догов_р Ромус.pdf укладений
13 грудня 2018 16:36