Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні дошки
Очікувана вартість
220 000,00 UAH
UA-2018-11-14-001001-c 78fd2d284bc84c24b94aeff2ad1a41f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукач Наталя Михайлівна

+380554248096 nml_kopani@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Великокопанівської сільської ради Олешківського району Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 41178122
Місцезнаходження: 75131, Україна , Херсонська обл., село Великі Копані, вул. Карла Маркса, буд.79, с. Великі Копані, Олешківського району, Херсонської області
Контактна особа: Лукач Наталя Михайлівна
+380554248096
nml_kopani@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 00:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 12:30
Очікувана вартість: 220 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 220,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; технічні вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інтерактивні дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75131, Україна, Херсонська область, с. Великі Копані, Олешківського району, за адресою замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 20:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 18:46
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ мультимедійне.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 17 листопада 2018 22:41
Дата відповіді: 21 листопада 2018 20:33
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так учасники повинні надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2018 18:03
Дата відповіді: 21 листопада 2018 20:34
Доброго дня. В технічних характеристиках зазначено: "20-позиційний інтерактивний дисплей" - що мається на увазі? Що за 20 позицій?
Відповідь: Доброго дня. Мається на увазі підтримка до 20 одночасних дотиків
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2018 18:07
Дата відповіді: 21 листопада 2018 20:36
Доброго дня. Зазначте будьласка що мається на увазі під:"Бездротове рішення для безперервної колективної роботи"? Що мається на увазі під бездротовим рішенням?
Відповідь: Доброго дня. Користувачі також можуть ділитись змістом зі своїх мобільних пристроїв і запрошувати до 16 учасників для організації безперебійної колективної роботи.
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2018 18:08
Дата відповіді: 21 листопада 2018 20:37
Скажіть будь ласка чи важливе для Вас наявність саме такої кількості роз'ємів USB (USB3.0 x 1, USB2.0 x 5)?
Відповідь: Доброго дня. Так не меньше ніж ця кількість
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2018 18:10
Дата відповіді: 21 листопада 2018 20:38
Вкажіть будь ласка що таке антибактеріальний екран?
Відповідь: Антибактеріальний екран це екран який покритий стійким нетоксичним багатошаровим покриттям із наночастинок іонного срібла, що вбиває більшість бактерій, які можуть накопичуватись на поверхні екрана, перешкоджаючи, таким чином, перехресному зараженню учнів або епідеміям у класі.
Технічні характеристики
Дата подання: 19 листопада 2018 18:12
Дата відповіді: 21 листопада 2018 20:39
Доброго дня. Скажіть будь ласка чи повинна інтерактивна панель мати вбудований WiFi модуль, а також сертифікати якості?
Відповідь: Доброго дня. Так інтерактивна панель повинна мати вбудований WiFi модуль, а також сертифікати якості
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-001001-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 22:42
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 листопада 2018 20:40
Доброго дня. Згідно вимог тендерної документації зазначено:
Засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки такі документи:
- висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;
- сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб;
- декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів;
- бути укомплектованими україномовними інструкціями про використання та зберігання;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 146 640,00
UAH з ПДВ
146 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 219 021,24
UAH з ПДВ
219 021,24
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Салон "Софт" 219 900,00
UAH з ПДВ
219 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 14:55
Довідка ЄДР юр особа.pdf
29 листопада 2018 20:52
Електронний підпис
29 листопада 2018 18:50
Пропозиція частина 2.pdf
29 листопада 2018 18:50
Пропозиція частина 1.pdf

Публічні документи

06 грудня 2018 17:35
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:34
Довідка ДФС.pdf
06 грудня 2018 17:34
Корупція переможця.pdf
06 грудня 2018 17:34
Довідка МВС 04.12.2018.jpg
29 листопада 2018 17:35
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:33
Доручення ЕЦП.pdf
29 листопада 2018 17:33
Інструкція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2018 16:40
Електронний підпис
19 листопада 2018 16:38
1 Установчі СОФТ.pdf
19 листопада 2018 16:38
Цінова пропозиція LCD панель.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КОМЕЛ"

ПП "Салон "Софт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Відхилено 146 640,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 12:01
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 219 021,24
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 12:52

Документи

05 грудня 2018 12:01
Електронний підпис
05 грудня 2018 11:55
В_дхилення.pdf
30 листопада 2018 12:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 грудня 2018 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
219 021,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 17:43
Договір ІД.pdf укладений
17 грудня 2018 17:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 219 021,24
UAH з ПДВ