Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А4
Очікувана вартість
6 700,00 UAH
UA-2018-11-14-000721-a b5ea46218dc94746845ded69f260453c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Пилько

+380990787758
+380963735198
account.dnipro2@legalaid.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДРУГИЙ ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЦЕВИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
Код ЄДРПОУ: 39774895
Вебсайт: http://facebook.com/dnipro2.legalaid/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, 56
Контактна особа: Олена Пилько
+380990787758,+380963735198
account.dnipro2@legalaid.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 11:10
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 11:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 11:07
Очікувана вартість: 6 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 оф.52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 17:00
2018_Вимоги_дод1_уточ.docx
14 листопада 2018 11:10
2018_Цінова пропозиція_дод3.doc
14 листопада 2018 11:10
2018_Зразок договору послеплата.docx
14 листопада 2018 11:10
2018_Деталізація закупівлі_дод2.docx
16 листопада 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 17:00
2018_Вимоги_дод1_уточ.docx
15 листопада 2018 16:48
2018_Вимоги_дод1_уточ.docx
14 листопада 2018 11:10
2018_Вимоги_дод1.docx
14 листопада 2018 11:10
2018_Цінова пропозиція_дод3.doc
14 листопада 2018 11:10
2018_Зразок договору послеплата.docx
14 листопада 2018 11:10
2018_Деталізація закупівлі_дод2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо документів, які мають бути надані Учасником
Дата подання: 15 листопада 2018 16:19
Дата відповіді: 15 листопада 2018 16:51
Вітаємо! При опрацюванні документації Замовника закупівлі UA-2018-11-14-000721-a з метою підготовки нашої цінової пропозиції до подання для участі у вказаній закупівлі, нами було виявлено, що замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідченого зразка підпису фізичної особи-підприємця, який здійснює діяльність без печатки. У зв'язку із цим, просимо шановного Замовника уточнити у який спосіб і на якому документі підпис ФОП, який здійснює діяльність без печатки, має бути засвідчений нотаріально. Поряд із цим, шановному Замовнику дійсним доводиться зміст статті 166-24 КУпАП, а саме - "вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, - тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", та зміст ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" у частині здійснення публічних закупівель за принципами недискримінації учасників і запобігання корупційним діям та зловживанням. Виходячи із викладеного вище, просимо шановного замовника привести вимоги до Учасників допорогової закупівлі у повну відповідність до норм чинного законодавства у спосіб, визначений законом та нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель (унести до Додатку 1 зміни щодо скасування дискримінаційних вимог до Учасників).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
До вимог внесено відповідні зміни, нічого не потрібно засвідчувати нотаріально.
Чекаємо на Ваші пропрозиції.
Уточнення щодо Довідки про взяття на облік платників податків
Дата подання: 15 листопада 2018 20:38
Дата відповіді: 16 листопада 2018 17:02
Вітаю! При опрацюванні документації Замовника до даної закупівлі виявлено, що додатком 1 передбачена вимога щодо необхідності подання Учасником у складі пропозиції Довідки про взяття на облік платника податків. Дійсним доводиться шановному Замовнику зміст частини другої п. 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість", а саме: "з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру)". У зв'язку із цим просимо шановного Замовника розглянути можливість уточнення (переопрацювання) додатку 1 до документації даної закупівлі у частині скасування (відміни) необхідності подання Учасником у складі пропозиції документів, які на дату оголошення (проведення) закупівлі втратили чинність відповідно до згаданого вище наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дуже добре, що Ви такий уважний Учасник. До додатку 1 внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2018 11:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 5 719,74
UAH з ПДВ
5 719,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 13:59
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 листопада 2018 10:37
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 листопада 2018 17:18
Сертифікати Copy.pdf
21 листопада 2018 17:18
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 листопада 2018 17:18
Документи.pdf
21 листопада 2018 17:18
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 5 719,74
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 15:19

Документи

23 листопада 2018 15:19
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:17
15.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 15:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
5 719,74
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 15:19
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:17
15.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ВН_Аверс.pdf укладений
10 грудня 2018 15:31
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 14:46
дог_Аверс.pdf укладений
10 грудня 2018 14:44