Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір для друку А4
Очікувана вартість
6 700,00 UAH
UA-2018-11-14-000721-a ● b5ea46218dc94746845ded69f260453c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДРУГИЙ ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЦЕВИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ |
Код ЄДРПОУ: | 39774895 |
Вебсайт: | http://facebook.com/dnipro2.legalaid/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Старокозацька, 56 |
Контактна особа: |
Олена Пилько +380990787758,+380963735198 account.dnipro2@legalaid.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2018 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 11:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 11:07 |
Очікувана вартість: | 6 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 пачка
Папір для друку А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Слобожанський, 8 оф.52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2018 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2018 17:00 |
2018_Вимоги_дод1_уточ.docx | |
14 листопада 2018 11:10 |
2018_Цінова пропозиція_дод3.doc | |
14 листопада 2018 11:10 |
2018_Зразок договору послеплата.docx | |
14 листопада 2018 11:10 |
2018_Деталізація закупівлі_дод2.docx |
16 листопада 2018 17:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 листопада 2018 17:00 |
2018_Вимоги_дод1_уточ.docx
|
||||||
14 листопада 2018 11:10 |
2018_Цінова пропозиція_дод3.doc
|
||||||
14 листопада 2018 11:10 |
2018_Зразок договору послеплата.docx
|
||||||
14 листопада 2018 11:10 |
2018_Деталізація закупівлі_дод2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення щодо документів, які мають бути надані Учасником
Дата подання: 15 листопада 2018 16:19
Дата відповіді: 15 листопада 2018 16:51
Вітаємо! При опрацюванні документації Замовника закупівлі UA-2018-11-14-000721-a з метою підготовки нашої цінової пропозиції до подання для участі у вказаній закупівлі, нами було виявлено, що замовник вимагає надання у складі тендерної пропозиції нотаріально засвідченого зразка підпису фізичної особи-підприємця, який здійснює діяльність без печатки.
У зв'язку із цим, просимо шановного Замовника уточнити у який спосіб і на якому документі підпис ФОП, який здійснює діяльність без печатки, має бути засвідчений нотаріально.
Поряд із цим, шановному Замовнику дійсним доводиться зміст статті 166-24 КУпАП, а саме - "вимога посадової особи органу державної влади або органу місцевого самоврядування про наявність на документі, що подається суб’єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, або відмова у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому відбитка печатки суб’єкта господарювання або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов’язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", та зміст ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" у частині здійснення публічних закупівель за принципами недискримінації учасників і запобігання корупційним діям та зловживанням.
Виходячи із викладеного вище, просимо шановного замовника привести вимоги до Учасників допорогової закупівлі у повну відповідність до норм чинного законодавства у спосіб, визначений законом та нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель (унести до Додатку 1 зміни щодо скасування дискримінаційних вимог до Учасників).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до нашої закупівлі!
До вимог внесено відповідні зміни, нічого не потрібно засвідчувати нотаріально.
Чекаємо на Ваші пропрозиції.
До вимог внесено відповідні зміни, нічого не потрібно засвідчувати нотаріально.
Чекаємо на Ваші пропрозиції.
Уточнення щодо Довідки про взяття на облік платників податків
Дата подання: 15 листопада 2018 20:38
Дата відповіді: 16 листопада 2018 17:02
Вітаю! При опрацюванні документації Замовника до даної закупівлі виявлено, що додатком 1 передбачена вимога щодо необхідності подання Учасником у складі пропозиції Довідки про взяття на облік платника податків.
Дійсним доводиться шановному Замовнику зміст частини другої п. 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 "Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість", а саме: "з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру)".
У зв'язку із цим просимо шановного Замовника розглянути можливість уточнення (переопрацювання) додатку 1 до документації даної закупівлі у частині скасування (відміни) необхідності подання Учасником у складі пропозиції документів, які на дату оголошення (проведення) закупівлі втратили чинність відповідно до згаданого вище наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дуже добре, що Ви такий уважний Учасник. До додатку 1 внесено зміни.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
5 719,74
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ВН_Аверс.pdf | укладений |
10 грудня 2018 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 14:46
|
дог_Аверс.pdf | укладений |
10 грудня 2018 14:44
|