Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (деревина твердих порід)
Очікувана вартість
335 500,00 UAH
UA-2018-11-14-000684-b 526a662ed39f4d9bba0d568a6bc1075e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Казюк Олег Васильович

380413521867
cloleprozorro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991872
Місцезнаходження: 11001, Україна , Житомирська обл., Олевськ, провул. Промисловий, 2
Контактна особа: Казюк Олег Васильович
380413521867,
cloleprozorro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 13:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 14:54
Очікувана вартість: 335 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Деревина (деревина твердих порід)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 метри кубічні
Деревина (деревина твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, пров.Промисловий, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:31
Додаток 4 до ТД (договір).docx
14 листопада 2018 12:31
Додаток 3 до ТД (технічні, якісні, кількісні характеристики).docx
14 листопада 2018 12:30
Додаток 2 до ТД (документи для підтвердження відповідності).docx
14 листопада 2018 12:24
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx
14 листопада 2018 12:23
Тендерна документація (деревина).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-14-000014 ● c14aa0f7bfad438ebd3ddebd8533a8fc
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018 10:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-11-14-000414-с від 14.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2018-12-14-000016 ● c807b3d4026c4330bae5cf8660cedc2a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 грудня 2018 10:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241

Київ

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-11-14-000684-b від 14.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель КУ «Олевською ЦЛ» Моніторинг був проведений на оголошення UA-2018-11-14-000684-b від 14.11.2018 р. розміщене в електронній системі закупівель. Так, через збої в системі була недозавантажена довідка в довільній формі про згоду на оброблення персональних даних, а також лист в довільній формі, стосовно згоди з умовами, щодо можливості нотаріального посвідчення договору про закупівлю та з наступною оплатою вартості вчинення таких нотаріальних дій за рахунок учасника-переможця торгів. Учасником ДП «Білокоровицьким лісгоспом» довідки були передані з оригіналами документів тендерної документації. Щодо інформаційного лист у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі, то він був НАЯВНИМ в завантажених документах тендерної документації як довідка (файл: довідки: изображение 0001_page_0001, Вих.№1829/4 від 28.11.2018р.) учасника ДП «Білокоровицький лісгосп». Скановані копії документів додано.

2019-01-09 14:17:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" 335 490,00
UAH з ПДВ
335 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Білокоровицький лісгосп 335 500,00
UAH з ПДВ
335 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 11:58
Електронний підпис
29 листопада 2018 11:51
установчі.zip
29 листопада 2018 11:51
Статут.rar
29 листопада 2018 11:51
Договір ОЦПМД.zip
29 листопада 2018 11:51
Довідка банк.pdf
29 листопада 2018 11:51
Довідки.zip
29 листопада 2018 11:51
Технічні умови.zip
29 листопада 2018 11:51
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС"

ДП Білокоровицький лісгосп

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС"
#05418483
Відхилено 335 490,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 09:03
ДП Білокоровицький лісгосп
#00991798
Переможець 335 500,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 09:21

Документи

04 грудня 2018 09:01
Електронний підпис
04 грудня 2018 09:00
IMG_0002.jpg
04 грудня 2018 08:56
IMG_0001.jpg
30 листопада 2018 15:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 09:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Білокоровицький лісгосп
#00991798
335 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 08:57
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 09:45
IMG_0005.jpg укладений
17 грудня 2018 09:35
IMG_0004.jpg укладений
17 грудня 2018 09:34
IMG_0003.jpg укладений
17 грудня 2018 09:33
IMG_0002.jpg укладений
17 грудня 2018 09:33
IMG_0001.jpg укладений
17 грудня 2018 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 335 500,00
UAH з ПДВ