Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991872 |
Місцезнаходження: | 11001, Україна , Житомирська обл., Олевськ, провул. Промисловий, 2 |
Контактна особа: |
Казюк Олег Васильович 380413521867, cloleprozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2018 12:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 14:54 |
Очікувана вартість: | 335 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 355,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2018 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2018 12:31 |
Додаток 4 до ТД (договір).docx | |
14 листопада 2018 12:31 |
Додаток 3 до ТД (технічні, якісні, кількісні характеристики).docx | |
14 листопада 2018 12:30 |
Додаток 2 до ТД (документи для підтвердження відповідності).docx | |
14 листопада 2018 12:24 |
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx | |
14 листопада 2018 12:23 |
Тендерна документація (деревина).docx |
14 листопада 2018 12:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 листопада 2018 12:31 |
Додаток 4 до ТД (договір).docx
|
|||
14 листопада 2018 12:31 |
Додаток 3 до ТД (технічні, якісні, кількісні характеристики).docx
|
|||
14 листопада 2018 12:30 |
Додаток 2 до ТД (документи для підтвердження відповідності).docx
|
|||
14 листопада 2018 12:24 |
Додаток 1 до ТД (тендерна пропозиція).docx
|
|||
14 листопада 2018 12:23 |
Тендерна документація (деревина).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-14-000014 ● c14aa0f7bfad438ebd3ddebd8533a8fc
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2018 10:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-11-14-000414-с від 14.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- UA-M-2018-12-14-000016 ● c807b3d4026c4330bae5cf8660cedc2a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 грудня 2018 10:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
13 .12.2018 №241
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 7 та 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі - Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
2. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. КАРАБАНОВ
Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 13 .12.2018 №241
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2018-11-14-000684-b від 14.11.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель КУ «Олевською ЦЛ» Моніторинг був проведений на оголошення UA-2018-11-14-000684-b від 14.11.2018 р. розміщене в електронній системі закупівель. Так, через збої в системі була недозавантажена довідка в довільній формі про згоду на оброблення персональних даних, а також лист в довільній формі, стосовно згоди з умовами, щодо можливості нотаріального посвідчення договору про закупівлю та з наступною оплатою вартості вчинення таких нотаріальних дій за рахунок учасника-переможця торгів. Учасником ДП «Білокоровицьким лісгоспом» довідки були передані з оригіналами документів тендерної документації. Щодо інформаційного лист у довільній формі з посиланням на конкретний пункт (частину, розділ) Статуту, що підтверджує можливість здійснення господарської діяльності юридичної особи за даним предметом закупівлі, то він був НАЯВНИМ в завантажених документах тендерної документації як довідка (файл: довідки: изображение 0001_page_0001, Вих.№1829/4 від 28.11.2018р.) учасника ДП «Білокоровицький лісгосп». Скановані копії документів додано.
2019-01-09 14:17:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" |
335 490,00
UAH з ПДВ
|
335 490,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Білокоровицький лісгосп |
335 500,00
UAH з ПДВ
|
335 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕВСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" #05418483 |
Відхилено |
335 490,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 09:03
|
ДП Білокоровицький лісгосп #00991798 |
Переможець |
335 500,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 09:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 09:45
|
IMG_0005.jpg | укладений |
17 грудня 2018 09:35
|
IMG_0004.jpg | укладений |
17 грудня 2018 09:34
|
IMG_0003.jpg | укладений |
17 грудня 2018 09:33
|
IMG_0002.jpg | укладений |
17 грудня 2018 09:33
|
IMG_0001.jpg | укладений |
17 грудня 2018 09:32
|