Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі з тонером, фотобарабани для копіювальних апаратів
Очікувана вартість
16 929,00 UAH
UA-2018-11-14-000580-c 11bdee33e76e48cdb8afefff4737e98f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Слівка Вікторія Олегівна

+380482323447 suvr@od.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Суворовське об'єднане управління Пенсійного фонду України в м. Одесі
Код ЄДРПОУ: 40388751
Вебсайт: http://portal.pfu.gov.ua
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 95
Контактна особа: Слівка Вікторія Олегівна
+380482323447
suvr@od.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 14:42
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 14:42
Очікувана вартість: 16 929,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 169,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Картриджі з тонером, фотобарабани для копіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Чорноморського козацтва,95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 14:39
Оголошення картриджи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 15 листопада 2018 10:22
Дата відповіді: 16 листопада 2018 11:37
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! В Додатку №1 до Оголошення прописано технічні вимоги, які є обов’язковими для предмету закупівлі, а саме:
„Весь товар, який Учасник пропонує до постачання повинен бути оригінальним, від виробника відповідних друкуючих/копіювальних апаратів для яких він призначений або еквівалент”.
Таким чином, щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка може призвести до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі відповідаємо на Ваше питання: ми допускаємо на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі.
Визначати товар як «еквівалент» чи «аналог» ми будемо згідно специфікації на товар та по його маркуванню.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 16 780,00
UAH з ПДВ
16 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
Переможець 16 780,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 16:02

Документи

26 листопада 2018 16:02
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ
#3436413298
16 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2018 16:02
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Видаткова накладна та платіжне доручення укладений
29 грудня 2018 15:29
Синюченко Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:10
Договір укладений
07 грудня 2018 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів закупівлі в звязку з відсутністю товару на складі
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 86
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 7 790,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: у звязку з відсутністю товару на складі постачальника прийшди до згоди розірвати договір