Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району – будівництво"
Очікувана вартість
5 667 810,00 UAH
UA-2018-11-14-000480-c 716ba1371c0648228524ecde3f1bdc07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 13:56
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 13:18
Очікувана вартість: 5 667 810,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району – будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20741, Україна, Черкаська область, село Сунки Смілянського району, вул. Центральна, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 13:57
Проект договору амбулатории.doc
14 листопада 2018 13:57
Додаток 2.rtf
14 листопада 2018 13:57
ТД - Сунки.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРИК ГРУП" (ТОВ "ЕЛЕКТРИК ГРУП") 5 436 229,00
UAH з ПДВ
5 436 229,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Кабекслайн" 5 656 496,39
UAH з ПДВ
5 651 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК РЕСТАЛ" 5 665 581,60
UAH з ПДВ
5 656 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПМ-Арсенал 5 666 671,20
UAH з ПДВ
5 661 671,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 17:08
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:02
ЕЛЕКТРИК документи 3.pdf
29 листопада 2018 16:49
ЕЛЕКТРИК документи.pdf
29 листопада 2018 16:49
ЕЛЕКТРИК документи 2.pdf
29 листопада 2018 16:49
ЕЛЕКТРИК автотранспорт.pdf
29 листопада 2018 16:46
Статут (2).PDF
29 листопада 2018 16:46
скан.pdf
29 листопада 2018 16:46
План графік.pdf
29 листопада 2018 16:45
Ліцензія.PDF
29 листопада 2018 16:45
відгуки.PDF
29 листопада 2018 16:45
Аналогічний.pdf
29 листопада 2018 16:44
Аналогічний договір.PDF
29 листопада 2018 16:44
Аналогічний договір 3.PDF
29 листопада 2018 16:44
Аналогічний договір 2.PDF
29 листопада 2018 16:43
sndt3243.pdf
29 листопада 2018 16:43
232 (1).imd
29 листопада 2018 16:40
Кошторис.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 17:52
Електронний підпис
29 листопада 2018 17:51
26. Договірна ціна.pdf
29 листопада 2018 17:51
25. Файл АВК 5 - 981.imd
29 листопада 2018 17:51
22. 016-56470 Сунки.zip
29 листопада 2018 17:51
21. СТАТУТ КАБЕКСЛАЙН.pdf
29 листопада 2018 17:51
20. Лицензия 2018 СС3.pdf
29 листопада 2018 17:51
18. Довідка - про рахунки 56260.pdf
29 листопада 2018 17:51
17. Відомість бух.pdf
29 листопада 2018 17:51
16. Лист гарантія переможця.pdf
29 листопада 2018 17:51
09. Календарний графік.pdf
29 листопада 2018 17:51
08.2 НАКАЗ ТА ЦПХ.pdf
29 листопада 2018 17:51
07. Довідка досвід.pdf
29 листопада 2018 17:51
04.1. Договори надання послуг.pdf
29 листопада 2018 17:51
02. Довідка представника.pdf
29 листопада 2018 17:51
01. Довідка стаття 17.pdf

Публічні документи

29 листопада 2018 17:38
ст. 17.pdf
29 листопада 2018 17:38
Ліцензія з додатком.pdf
29 листопада 2018 17:38
Лист ДСТУ 2.pdf
29 листопада 2018 17:38
календарний графік Сунки.pdf
29 листопада 2018 17:38
Згода.pdf
29 листопада 2018 17:38
досвід.7z
29 листопада 2018 17:38
довідка Укргазбанк.pdf
29 листопада 2018 17:38
довідка про субпідряд.pdf
29 листопада 2018 17:38
Довідка працівники.pdf
29 листопада 2018 17:38
Довідка довкілля розширена.pdf
29 листопада 2018 17:38
довідка Аваль.pdf
29 листопада 2018 17:38
довідка МТБ.pdf
29 листопада 2018 17:38
довідка довкілля.pdf
29 листопада 2018 17:38
гарантійний лист.pdf
29 листопада 2018 17:38
гарантійний лист переможця.pdf
29 листопада 2018 17:38
гарантійний лист ДСТУ.pdf
29 листопада 2018 17:38
230.imd
29 листопада 2018 17:38
5.PDF
29 листопада 2018 17:38
4.PDF
29 листопада 2018 17:38
3.PDF
29 листопада 2018 17:38
2.pdf
29 листопада 2018 17:38
1.PDF

Публічні документи

29 листопада 2018 17:19
Сунки.zip
29 листопада 2018 17:19
стаття 17.pdf
29 листопада 2018 17:19
Працівники.pdf
29 листопада 2018 17:19
Обладнання підтвердження.pdf
29 листопада 2018 17:19
Наказ та паспорт директора.pdf
29 листопада 2018 17:19
Ліцензія.pdf
29 листопада 2018 17:19
Згода Мамчур.pdf
29 листопада 2018 17:19
Дозвіл.pdf
29 листопада 2018 17:19
Довідка посадова особа.pdf
29 листопада 2018 17:19
Довідка обладнання.pdf
29 листопада 2018 17:19
Довідка досвід.pdf
29 листопада 2018 17:19
Гар листи.pdf
29 листопада 2018 17:19
Відгук та аналог договір.pdf
29 листопада 2018 17:19
Витяг зі Статуту.pdf
29 листопада 2018 17:19
Банк довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРИК ГРУП" (ТОВ "ЕЛЕКТРИК ГРУП")

ПП "Кабекслайн"

ТОВ "СК РЕСТАЛ"

ТОВ ПМ-Арсенал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРИК ГРУП" (ТОВ "ЕЛЕКТРИК ГРУП")
#40824943
Відхилено 5 436 229,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 19:20
ПП "Кабекслайн"
#38095345
Відхилено 5 651 496,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 19:22
ТОВ "СК РЕСТАЛ"
#35435940
Переможець 5 656 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 19:25

Документи

04 грудня 2018 19:19
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 грудня 2018 19:22
Електронний підпис

Документи

04 грудня 2018 19:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 19:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СК РЕСТАЛ"
#35435940
5 656 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 19:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 10:43
КБ-3 Сунки договір 1.pdf укладений
16 січня 2021 10:36
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:38
Дод. угода 12 дог. 1 Сунки зміни до договору
23 жовтня 2020 14:29
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:35
Дод.угода 11 Сунки зміни до договору
12 червня 2020 10:33
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 18:02
Дод. угода 10 Сунки зміни до договору
28 травня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:44
ДУ 9 дог 1 Сунки.PDF зміни до договору
07 квітня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 17:46
Дод 8_Сунки.pdf зміни до договору
03 січня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 12:55
Дод угода 7 зміни до договору
13 листопада 2019 12:53
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 10:49
Дод угода_6_Сунки.pdf зміни до договору
31 жовтня 2019 10:33
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 16:02
сунки.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
05 червня 2019 14:28
Додаткова угода_Сунки_20.12.2018.pdf зміни до договору
05 червня 2019 14:26
Електронний підпис укладений
04 червня 2019 12:09
Додаткова угода_4_Центральна 33.pdf зміни до договору
04 червня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 12:18
Сунки 3.pdf зміни до договору
30 травня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
24 квітня 2019 14:50
ДУ 2 Сунки.pdf зміни до договору
24 квітня 2019 14:48
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:45
ДУ 1 Сунки.pdf зміни до договору
02 січня 2019 15:35
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 13:29
Договір укладений
21 грудня 2018 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати» в новій редакції. Додатки 2, 3, 4 до Договору будуть викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 5.1 розділу 5 Договору. Внесення змін до пункту 10.2 розділу 10 Договору.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни; Продовження дії строку договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) Внесення змін до пункту 4.2 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» 2) Внести зміни до розділу 14 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки» в частині зміни реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з технічною помилкою, внести зміни в додаток 1 "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п. 4.1, 4.2, 5.1, Додатків 1-4 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строки дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва на 2019 рік), та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Додатку 3 (план фінансування будівництва на 2019 рік та Додатку 4( Календарний графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 1 645,6308 тис.грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 2 046,9276 тис.грн. з ПДВ»; Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1 Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт- датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного договору»; «П.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2020 року»; Додатки 2,3,4 до Договору будуть викладені в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору в частині зміни назви Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації на Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (відповідно до пункту 1.1 розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2020 № 125). 2. Ціна цього Договору становить 3 692,5584 тис. грн з ПДВ (три мільйони шістсот дев’яносто дві тисячі п’ятсот п’ятдесят вісім гривень сорок копійок з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 1 645,6308 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 1 481,06768 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 164,56312 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 2 046,9276 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 1 842,23488 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів – 204,69272 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Внести зміни до додатку 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 (План фінансування будівництва на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти їх в новій редакції. 5. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції: «Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації. Адреса: 18000, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223, р/р UA818201720344271029184094996, р/р UA798201720344281029174094996, р/р UA778201720344291029164094996, р/р UA 808201720344201029167094996, Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел.(0472) 37-23-93, 50-04-78. Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю «СК РЕСТАЛ». Адреса: 18000 м. Черкаси, вул. Святотроїцька, 71, кв. 4. Назва банку: Рахунок в форматі IBAN: UA _____________________ АТ «Райффайзен банк Аваль» Рахунок в форматі IBAN: UA _____________________ Державна казначейська служба України м. Київ Код ЄДРПОУ 35435940, тел. (0472) 45-35-17.» 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Ціна цього Договору становить 3 692,5584 тис. грн з ПДВ (три мільйони шістсот дев’яносто дві тисячі п’ятсот п’ятдесят вісім гривень сорок копійок з ПДВ). 2. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1 Розділу 5 «Виконання робіт» та пункту 10.2 Розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 серпня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 серпня 2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 3. Внести зміни до додатку 3 (План фінансування будівництва (на 2020 рік) та додатку 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та викласти його в новій редакції. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 5. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 6. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 7. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 8. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 9. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 4.2 Розділу 4 «Порядок здійснення оплати» і викласти їх в наступній редакції: «4.2. У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 30 % від вартості річного обсягу робіт, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів, виконання робіт тощо до 28.08.2020 з наданням актів приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику».
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Розділу 3. «Ціна договору» цього Договору, яким визначено, що ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 50,56111 тис. грн. і становить 3 641,99729 тис. грн з ПДВ (три мільйони шістсот сорок одна тисяча дев’ятсот дев’яносто сім гривень двадцять дев’ять копійок з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти його у наступній редакції: «4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 1 645,6308 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 1 481,06768 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 164,56312 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 1 996,36649 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 1796,03601 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 200,33048 тис. грн. Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4.Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3. «Ціна договору» Сторони домовились, що Остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити Замовник на користь Підрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт - примірна форма № КБ-2в. 5. Викласти додатки 1, 2, 3, 4 до цього Договору в новій редакції. 6. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 7. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 8. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 9. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 10. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 11. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2018 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 3 641 997,29
UAH (в тому числі ПДВ 564 865,29 UAH)