Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Луганської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2018 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2018 12:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 12:22 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2018 11:57 |
Очікувана вартість: | 17 412 745,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,17% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 листопада 2018 12:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 листопада 2018 12:19 |
ДОдаток 6.docx | |
14 листопада 2018 12:19 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
14 листопада 2018 12:19 |
Документація конкурсних торгів.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000105 ● 44b47fd0f5d6497fb64c515c0d50149c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.03.2020 № 66
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
20.03.2020 № 66
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
27 UA-2018-11-14-000337-c 14.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, визначено предмет закупівлі за кодом 45454000-4 – Реконструкція, оскільки предмет закупівлі: «Реконструкція КУ Луганського обласного фізкультурного центру «Олімп», розташованого за адресою: Луганська обл., м. Кремінна, вул. Дражевського, 17А (реконструкція тренажерного залу)». Департамент проводить публічні закупівлі виключно із дотримання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та інших нормативно-правових актів. Зокрема, відповідно до вимог Закону, Департамент для проведення тендерних торгів використовує електронну площадку Державні закупівлі он-лайн (https://www.dzo.com.ua/). Електронний майданчик закупівель розробляє інтерфейс, який складається із полів, які заповнюються замовниками, саме на зазначеному майданчику при виборі: «Класифікація за ДК 021-2015 (CPV)» наводиться Код - 45454000-4 – Реконструкція, таж сама інформація відображається у системі Prozorro. Також саме така назва передбачена Наказом Мінекономрозвитку від 23.12.2015 № 1749 (зі змінами). Таким чином, Департамент жодним чином не може змінити код класифікації та назву, яка автоматично виводиться на сертифікованому електронному майданчику. Отже Департамент не вбачає жодних порушень при визначенні предмету закупівлі по наведеному вище об’єкту, а наведена в моніторингу інформація не відповідає дійсності, та може свідчити про упередженість суб’єкту моніторингу. 2. Відповідно до п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Замовником встановлені вимоги передбачені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та передбачено, що у випадку порушення цих вимог, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів. Зокрема пунктів: 5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; та частини 2 ст. 17 - учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов'язкових платежів). Крім того, на виконання п. 2 частини 2 ст. 22 Закону, спосіб документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ст. 17 зазначена в Додатку 4 до Тендерної документації. На виконання вище названих вимог, учасники закупівлі, зокрема переможець ТОВ «Шахтобуріння» у складі своєї пропозиції надали всі необхідні документи для підтвердження відсутності підстав передбачених п.5,6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, що ще раз підтверджує той факт, що Тендерна документація містить наведені вище вимоги та була складена без порушення Закону. 3. В Додатку 4 до Тендерної документації зазначено: «Документи для підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі на підставі частини 1 та 2 статті 17 Закону, що надаються переможцем закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір». Таким чином, ані в Додатку 4, ані в інших умовах Тендерної документації, а також у Законі не передбачена вимога: « розмістити (дозавантажити) в електронній системі закупівель, зокрема, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 6 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Отже неведена в моніторингу інформація не відповідає дійсності, та може свідчити про упередженість суб’єкту моніторингу.
2020-04-02 09:50:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ |
17 407 890,85
UAH з ПДВ
|
17 377 890,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Будівельно-бурове підприємство "Спецшахтобуд" |
17 410 111,33
UAH з ПДВ
|
17 380 111,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ШАХТОБУРІННЯ #31619520 |
Переможець |
17 377 890,85
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 09:24
|
6 к 56_0001.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 15:28
|
img356.pdf | зміни до договору |
08 травня 2020 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 15:02
|
4 r 56_0001.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 11:01
|
3 к 56_0001.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:57
|
2 к 56_0001.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2019 14:14
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
28 травня 2019 14:11
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2018 16:27
|
Договір | укладений |
18 грудня 2018 16:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 56 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення описки |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку фінансування робіт у звязку із відсутністю фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |