Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 «39130000-2 Офісні меблі (Меблі різні (Столи, шафи, стелажі, тумби, пенали гардеробні, антресолі, рецепція, передпокій тощо))»
Очікувана вартість
362 000,00 UAH
UA-2018-11-14-000243-a bc48f4f35b4846f8affe3426fd2915d3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Вячеславівна Лантухова

+380443515095 lantukhova_nv@uksatse.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 19477064
Вебсайт: http://www.uksatse.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., м. Бориспіль, Аеропорт
Контактна особа: Наталія Вячеславівна Лантухова
+380443515095
lantukhova_nv@uksatse.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 листопада 2018 09:50
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 14:09
Очікувана вартість: 362 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 810,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
101 штука
ДК 021:2015 «39130000-2 Офісні меблі (Меблі різні (Столи, шафи, стелажі, тумби, пенали гардеробні, антресолі, рецепція, передпокій тощо))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03151, Україна, Київ, м.Київ, пр.Повітрофлотський, 76А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 09:50
ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пояснення щодо вимоги до кваліфікації учасників
Дата подання: 19 листопада 2018 08:31
Дата відповіді: 19 листопада 2018 10:38
Надайте, будь ласка, пояснення щодо п. 5.2. Учасник також повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї кваліфікаційної пропозиції наступні документи: - статут Учасника (діюча редакція, з урахуванням змін і доповнень до Статуту та обов’язковим підтвердженням проведення таких реєстраційних дій (опис), у разі проведення їх після 01.01.2016 р.) 1) Ви маєте на увазі, що Учасник повинен надати Документ за назвою: "ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи""? В якому вказано Реєстраційний номер справи та Код за яким можна отримати результат надання адміністративних послуг на сайті Міністерства юстиціі України та Замовник може перевірити достовірність Статуту Учасника? 2) Чи мається на увазі, що учасник повинен надати реєстр змін (опис) до Статуту у разі проведення їх після 01.01.2016 р. та вказати які саме зміни були проведені та надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї кваліфікаційної пропозиції всі Статути та зміни завірені реєстратором після 01.01.2016 р. . Дякуємо за детальну відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо п.5.2. Документації надаємо пояснення: Учасник повинен надати Документ за назвою: "ОПИС документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії "Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи" в якому вказано Реєстраційний номер справи та Код за яким можна отримати результат надання адміністративних послуг на сайті Міністерства юстиціі України та Замовник може перевірити достовірність Статуту Учасника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-14-000243-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2112003010
Дата подання: 13 грудня 2018 11:48
Оскарження дискваліфікації
Шановний тендерний комітет
Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що
здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями). Згідно зі статтею 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються, зокрема, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані, відповідно до закону, як підприємці, та здійснюють господарську діяльність,
реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.
Частиною першою статті 128 Господарського кодексу України передбачено, що громадянин визнається суб’єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до статті 58 цього Кодексу. Відповідно до частини другої статті 50 Цивільного кодексу України фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в
порядку, встановленому законом.
Відповідно до умов тендерної Документації (п. 5.2) у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження керівника, відповідно до установчих документів (протокол загальних зборів учасників/засновників, наказ про призначення, контракт, тощо)
Відповідно до частини чотири статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Фізична особа-підприємець ФОП Кондратюк Петро Євгенович подав наступні документи, що підтверджують повноваження керівника або представника:
• Копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
Також відповідно до п.5.3 тендерної документації по запиту тендерного комітету додатково було завантажено копію паспорта.
В , зв'язку з тим, що необхідність надання копії паспорту не прописана в умовах тендерної документації, та не є обов'язковою згідно Закону України «Про публічні закупівлі», вважаю дискваліфікацію моєї пропозиції неправомірною, та висуваю вимогу щодо визнання мене переможцем.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2018 15:00
Відповідно до п. 5.2. документації Замовником вимагалось надати «документи, що підтверджують повноваження керівника, відповідно до установчих документів (протокол загальних зборів учасників/засновників, наказ про призначення, контракт, тощо)»

Відповідно до статті 42 Господарського кодексу України підприємництво – це самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями).
Згідно зі статтею 55 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання визнаються, зокрема, громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які зареєстровані, відповідно до закону, як підприємці, та здійснюють господарську діяльність, реалізуючи господарську компетенцію (сукупність господарських прав та обов’язків), мають відокремлене майно і несуть відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах цього майна, крім випадків, передбачених законодавством.

Відповідно до частини 1 Статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» документом, що посвідчує особу, зокрема є паспорт громадянина України.

Виходячи з вищевикладеного документами для підтвердження повноважень керівника, а саме Кондратюк Петро Євгенович є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та документ, що посвідчує особу.

Копія паспорту була завантажена учасником 07.12.2018 року, що суперечить, п 5.4., оскільки документи можуть бути завантажені протягом 2 робочих днів з дати проведення аукціону, тобто до 29.11.2018 року включно.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

18 грудня 2018 15:00
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ" 279 000,00
UAH з ПДВ
254 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 296 000,00
UAH з ПДВ
255 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Танцюра Володимир Васильович 300 000,00
UAH з ПДВ
269 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Деревообробний комбінат №7 298 963,50
UAH з ПДВ
276 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг" 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 11:27
паспорт.pdf
06 грудня 2018 12:18
Пропозиція.pdf
27 листопада 2018 18:21
Пропозиція.pdf
27 листопада 2018 18:21
відомості про учасника.pdf
27 листопада 2018 18:02
витяг.pdf
26 листопада 2018 16:53
03 відомості про учасника.pdf
26 листопада 2018 16:53
01 довідка.pdf
26 листопада 2018 16:53
витяг єп.pdf

Публічні документи

25 листопада 2018 09:44
Відомості про учасника.pdf
25 листопада 2018 09:42
Витяг з ЄДР_Document_USR_1004690118.pdf
25 листопада 2018 09:42
витяг ПДВ.pdf
25 листопада 2018 09:42
Цінова пропозиція.pdf
25 листопада 2018 09:42
Висновок СЕС Кроноспан.pdf
25 листопада 2018 09:42
висновки СЕC фурнітура Вlum.pdf
25 листопада 2018 09:42
Паспорт.pdf
25 листопада 2018 09:42
довідка стаття 17.pdf
25 листопада 2018 09:42
виписка з ЄДР.pdf
25 листопада 2018 09:42
довідка про повноваження.pdf
25 листопада 2018 09:42
ІПН.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 17:05
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2018 17:05
Статут.pdf
26 листопада 2018 17:05
Протокол засновників.pdf
26 листопада 2018 17:05
Наказ про призначення.pdf
26 листопада 2018 17:05
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2018 17:05
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2018 17:05
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 09:03
16. Окрайки меблеві Rehau.pdf
23 листопада 2018 09:03
15. Кроноспан_СЕС.pdf
23 листопада 2018 09:03
13. Паспорт МТ.pdf
23 листопада 2018 09:03
14. Кроноспан_Сертифікат.PDF
23 листопада 2018 09:03
10. Довідка _Стаття 17.pdf
23 листопада 2018 09:03
8. Відомості про участника.pdf
23 листопада 2018 09:03
7. Витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2018 09:03
2.1. СТАТУТ.pdf
23 листопада 2018 09:03
9. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП Танцюра Володимир Васильович

ПрАТ Деревообробний комбінат №7

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОНДРАТЮК ПЕТРО ЄВГЕНОВИЧ"
#2112003010
Відхилено 254 999,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 09:38
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Відхилено 255 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2018 12:22
ФОП Танцюра Володимир Васильович
#2452101938
Відхилено 269 000,00
UAH з ПДВ
09 січня 2019 10:32
ПрАТ Деревообробний комбінат №7
#30531566
Відхилено 276 000,00
UAH з ПДВ
25 січня 2019 15:58
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
Переможець 360 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 17:34

Документи

12 грудня 2018 09:36
Протокол №1 .pdf

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мастер-Торг"
#30343947
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №12-120_2019 ТОВ Мастер-Торг.pdf укладений
12 лютого 2019 16:09