Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2018-11-13-003074-a d0cec27d068b4d52bcadcd227333363e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Юхимівна Жушман

+380563778772
+380675676377
ek_dopc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Дніпропетровський обласний перинатальний центр зі стаціонаром Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21902497
Вебсайт: http://perinatalcenter-dnepr.com/
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул. Космічна, 17
Контактна особа: Наталія Юхимівна Жушман
+380563778772,+380675676377
ek_dopc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 11:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:47
Оголошення компьютери.doc
13 листопада 2018 18:50
МТВ 2018.doc
13 листопада 2018 18:50
Форма пропозиції.doc
13 листопада 2018 18:50
Проект договору.doc
14 листопада 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 15:47
Оголошення компьютери.doc
13 листопада 2018 18:50
Оголошення компьютери.doc
13 листопада 2018 18:50
МТВ 2018.doc
13 листопада 2018 18:50
Форма пропозиції.doc
13 листопада 2018 18:50
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 09:03
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У зв'язку з тим, що даний комп'ютер потрібен для роботи з дороговартісним обладнанням, аналоги або еквіваленти прийматись до розгляду не будуть.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій