Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області
Maintenance of roads of general use of local importance of Poltava region
Очікувана вартість
150 000 000,00 UAH
UA-2018-11-13-002942-a 45475188736b45c29127fa64b11cbe30
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Додаткові контактні особи: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: GovE SE "Agency of Local Roads of Poltava Region"
National ID: 41984916
Contact point:
+380532502661
abasan@ukr.net
Additional contacts: Basan Aleksey
+380532502661
abasan@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 20:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 11:29
Очікувана вартість: 150 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01 %
Publication date: 13 листопада 2018 17:47
Enquiries until: 04 грудня 2018 20:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 150 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 15 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,01 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 4 500 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, відповідно до, розпорядження голови Полтавської обласної державної адміністрації № 763 від 08.11.2017
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Maintenance of roads of general use of local importance of Poltava region
CPV: 63710000-9
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 15:16
Електронний цифровий підпис
07 грудня 2018 15:13
таблиця змiн.doc
07 грудня 2018 15:13
ТД_експл_2019_зміни (2).doc
22 листопада 2018 14:40
таблиця змiн.doc
22 листопада 2018 14:40
ТД_експл_2019_зміни.doc
13 листопада 2018 17:48
Додаток до розпорядження.pdf
13 листопада 2018 17:48
Розпорядження.pdf
13 листопада 2018 17:48
ТД_експл_2019.doc
07 грудня 2018 15:16
Електронний цифровий підпис
22 листопада 2018 14:44
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2018 17:53
Електронний цифровий підпис
07 грудня 2018 15:13
таблиця змiн.doc
07 грудня 2018 15:13
ТД_експл_2019_зміни (2).doc
22 листопада 2018 14:40
таблиця змiн.doc
22 листопада 2018 14:40
ТД_експл_2019_зміни.doc
13 листопада 2018 17:48
Додаток до розпорядження.pdf
13 листопада 2018 17:48
Розпорядження.pdf
13 листопада 2018 17:48
ТД_експл_2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-13-002942-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Полтавабудсервіс плюс, Код ЄДРПОУ:38439545
Дата подання: 03 грудня 2018 14:41
Уточнення кількісних характеристик та вимог тендерної документації
У технічному завданні (додаток 4) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 021:2015 – 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області) не зазначенні саме КІЛЬКІСНІ характеристики даного предмету закупівлі, що повністю унеможливлює обрахунок договірної ціни та незрозуміло як була визначена очікувана вартість закупівлі (аж 150`000`000.00 грн). Зрозуміло, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування, має певну специфічність, сезонний характер виконання дорожніх робіт, розпорошеність місць виконання робіт, аварійні (не прогнозовані) роботи, що на стадії проведення тендеру та складання договірної ціни, не дозволяє точно визначити обсяги робіт. Ці фактори мають вплив на вартість робіт, тому уточняються в процесі виконання та при розрахунках за експлуатаційне утримання, але для встановлення однакових умов для всіх учасників при підготовці тендерної пропозиції та для відповідного обрахунку договірної ціни орієнтовні кількісні характеристики предмета закупівлі потрібні обов’язково. Враховуючи вищевикладене та орієнтуючись на аналогічні закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення в інших областях вимагаємо зазначити кількісні обсяги даного предмету закупівлі, які були застосовані при визначенні очікуваної вартості закупівлі.

Враховуючи важливість належного функціонування транспортного комплексу Полтавської області, здатність здійснювати в комплексі роботи з утримання автомобільних доріг загального користування згідно до вимог законодавства з відповідною якістю та у встановлені терміни та враховуючи необхідність оперативного виконання робіт в кожному з 25 адміністративних районів Полтавської області вимагаємо включити до вимог тендерної документації надання інформації про наявності виробничих баз та баз із зимового утримання для зберігання протиожеледних матеріалів (із зазначенням адреси бази) відповідно до «Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг» пункт 8.2, хоча б у кожному з районів Полтавської області. У разі, якщо матеріально-технічна база є орендованою або залученою на іншому праві використання учасник, повинен відповідно надати у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору.

Також вимагаємо включити до вимог тендерної документації надання інформації про наявність чи залучення випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного (контроль матеріалів, виробів, конструкцій та документації) та операційного контролю. В підтвердження наявності власної або залученої лабораторії повинна надаватися копія свідоцтва про атестацію (сертифікацію) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації), яка має відповідати виду робіт, передбачених предметом закупівлі.
Звертаємо Вашу увагу, що наявність залучення випробувальної дорожньої лабораторії є фундаментальною при визначенні та забезпеченні належної якості виконання робіт.

З метою реалізації заходів з безпеки дорожнього руху, забезпечення безперервних, безпечних та зручних умов руху транспортних засобів, технічного нагляду за станом автомобільних доріг, впровадження заходів з ліквідації аварійно – небезпечних місць (ділянок) автомобільних доріг та сталого функціонування автомобільних доріг загального користування місцевого значення, як це передбачено Законами України «Про автомобільні дороги» та «Про дорожній рух» вважаємо, що необхідно конкретизувати, уточнити обов’язкові машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг з експлуатаційного утримання, а саме: автомобілі бортові, автомобілі-самоскиди, трактори, крани, навантажувачі, екскаватори, бульдозери, автогудронатори, автогрейдери, котки, дорожні фрези, снігоочисники, машини для очищення і розподілення протиожиледних матеріалів, машини поливально-мийні, машина для ямкового ремонту. Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасник може надати наприклад довідку про знаходження основних засобів на балансі підприємства а у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції може надати копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо.
Аналогічна ситуація необхідна із конкретизацією мінімальної кількості кваліфікованих працівників, які є необхідними для надання послуг, а саме: інженери, виконроби, майстри, водії механізмів (механізатори) з відповідними розрядами, дорожні робітники з відповідними розрядами, водії та інші працівники.
Вважаємо, мінімальна кількість машин, механізмів та необхідна кількість кваліфікованих працівників повинна базуватися на потребі одночасного виконання комплексу робіт з експлуатаційного утримання в різних адміністративних районах Полтавської області (однозначно не менше 4-ох районів).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 грудня 2018 13:28
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг – це комплекс заходів з технічного нагляду та утримання автомобільних доріг загального користування. Експлуатаційне утримання направлене на забезпечення споживчих властивостей автомобільних доріг – сукупність транспортно-експлуатаційних показників, що безпосередньо відповідають інтересам користувачів та чинним нормам згідно із Законом України «Про автомобільні дороги», «Про автомобільний транспорт», «Про дорожній рух», та «Правилами дорожнього руху».
У зв’язку з тим, що експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування має певну специфіку у сезонності виконання робіт та залежить від факторів впливу природного середовища це не дозволяє чітко визначити обсяги робіт, характер і технологію їх виконання, також обсяги робіт потребують постійного уточнення в процесі їх проведення, особливо при проведенні робіт в складних погодно-кліматичних умовах, при ліквідації наслідків стихійних явищ тощо.
Повідомляємо, що комплекс робіт з експлуатаційного утримання 1 км автомобільної дороги загального користування місцевого значення, який виконується з певною періодичністю, наведений у додатку 8 Методики визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг (далі - Методика), яка затверджена Наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства фінансів України 21.09.2012т№ 573/1019. Додатком 4 до тендерної документації передбачений перелік робіт і послуг, які мають надаватись підрядником по мірі фактичних потреб в межах ціни договору згідно виявлених дефектів.
Після укладення договору послуги підрядником будуть надаватись по мірі фактичних потреб в межах ціни договору згідно виявлених дефектів.
Види робіт виконувані підрядником не будуть відрізнятись від тих, які вказані в технічному завданні. Послуги будуть виконуватись Підрядником згідно щомісячних планів-завдань та Актів дефектів на поточний дрібний ремонт, затверджених Замовником.
Також, повідомляємо, що при визначенні очікуваної вартості закупівлі Підприємство виходило з планових вартісних показників потреб поточного року з урахуванням попередньої закупівлі та відповідних бюджетних асигнувань.
На основі всього вищевикладеного повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» і здійснюється замовником самостійно, виходячи із специфіки такого предмета, умов та обставин здійснення конкретної закупівлі (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 28.12.2017 № 3304-06/48844-06).
Повідомляємо, що з метою забезпечення безперервних, безпечних та зручних умов руху транспортних засобів, впровадження заходів з ліквідації аварійно – небезпечних місць (ділянок) автомобільних доріг та сталого функціонування автомобільних доріг загального користування місцевого значення тощо Замовником будуть внесені відповідні зміни у тендерну документацію в частині підтвердження наявності обов’язкових машин і механізмів.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до умов тендерної документації учаснику необхідно підтвердити наявність наступних працівників: головний інженер, інженери, виконавці робіт, майстри, машиністи дорожньо-транспортних машин і механізмів, дорожні робітники, водії. Працівники за посадами «виконавець робіт» та «майстер» повинні бути за фахом будівельники.
Разом з тим, повідомляємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Замовник на власний розсуд вирішує, яка інформація повинна входити до складу тендерної документації (така ж позиція викладена у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06).
З огляду на все вищевикладене, Замовником частково задоволено вимогу Учасника.

Документи

04 грудня 2018 13:28
Відповідь на вимогу

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2018
UA-2018-11-13-002942-a45475188736b45c29127fa64b11cbe30
Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна, Полтавська область обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Учасник Відповідність критеріям Документи Рішення
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" Відповіді учасника Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" Відповіді учасника Документи
Відхилено
Документи

Документи

17 грудня 2018 18:03
Протокол
17 грудня 2018 18:08
sign.p7s

Публічні документи

14 грудня 2018 11:55
Fwd_ ДРСУ.zip
14 грудня 2018 11:55
Документи 3.pdf
14 грудня 2018 11:55
Документи 2.pdf
14 грудня 2018 11:55
Документи 1.pdf

Документи

17 грудня 2018 18:05
Протокол
17 грудня 2018 18:09
sign.p7s

Публічні документи

14 грудня 2018 12:40
sign.p7s
14 грудня 2018 12:40
sign.p7s
14 грудня 2018 12:30
Ч3.pdf
14 грудня 2018 12:30
Ч2.pdf
14 грудня 2018 12:30
Ч1.pdf
14 грудня 2018 12:30
Гарантія банку.zip

Документи

17 грудня 2018 18:08
Протокол
17 грудня 2018 18:09
sign.p7s

Публічні документи

14 грудня 2018 14:29
sign.p7s
14 грудня 2018 14:27
Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"

ДП "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ" 135 000 000,00
UAH з ПДВ
135 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 145 000 000,00
UAH з ПДВ
145 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 12:40
sign.p7s
14 грудня 2018 12:40
sign.p7s
14 грудня 2018 12:30
Ч3.pdf
14 грудня 2018 12:30
Ч2.pdf
14 грудня 2018 12:30
Ч1.pdf
14 грудня 2018 12:30
Гарантія банку.zip

Публічні документи

14 грудня 2018 11:55
Fwd_ ДРСУ.zip
14 грудня 2018 11:55
Документи 3.pdf
14 грудня 2018 11:55
Документи 2.pdf
14 грудня 2018 11:55
Документи 1.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"
#41922954
Переможець 135 000 000,00
UAH з ПДВ
26 грудня 2018 16:48

Документи

26 грудня 2018 16:48
sign.p7s
26 грудня 2018 16:47
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 грудня 2018 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "СТАРТ-ІНВЕСТ"
#41922954
135 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 грудня 2018 16:48
sign.p7s
26 грудня 2018 16:47
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 січня 2019 12:02
Договір укладений
09 січня 2019 11:59
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:19
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 11:16
Д.у. ЕУ_03.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:15
sign.p7s зміни до договору
25 грудня 2019 14:56
Додаткова угода _ 4.PDF зміни до договору
25 грудня 2019 14:55
sign.p7s зміни до договору
28 жовтня 2019 09:17
Д.У. 3 до Договору _03-24_19-3.pdf зміни до договору
28 жовтня 2019 09:16
sign.p7s зміни до договору
28 жовтня 2019 09:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися зменшити суму Договору №03-24/19-3 від 09.01.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони домовились продовжити термін дії Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі", домовилися зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 03-24/19-3
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 134 635 092,73
UAH (в тому числі ПДВ 22 439 182,12 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку