Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Плоди сушені: яблука, груші
Очікувана вартість
5 600,00 UAH
UA-2018-11-13-002683-a ● 0bae63dfa27040d9992d1472c0c7786d
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 04543536 |
Місцезнаходження: | 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Космічна, 13 |
Контактна особа: |
Тетяна Таган +380567136316 coffe_@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2018 11:23 |
Очікувана вартість: | 5 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 кілограм
Плоди сушені: яблука, груші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49100, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космічна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 10:13 |
Оголошення сухофрукти.doc |
13 листопада 2018 16:57 |
Проект Договору сухофрукти.docx |
15 листопада 2018 10:13 |
Оголошення сухофрукти.doc
|
||||
13 листопада 2018 16:57 |
Проект Договору сухофрукти.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-13-002683-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Варакута Олена Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2496712926
Дата подання: 26 листопада 2018 14:48
Процедура закупівлі
Згідно оголошення про проведення закупівлі: "Після закінчення аукціону Учасник-переможець повинен протягом 1 наступного робочого дня прикріпити в систему (в сканованому вигляді) кваліфікаційні документи.". Учасника дискваліфіковано раніше вказаного строку.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 15:08
Відповідно, з моменту закінчення аукціону 23.11.2018 з 11:44 - 1 робочий день триває до 26.11.2018 до 11:44
Номер вимоги: UA-2018-11-13-002683-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Варакута Олена Володимирівна, Код ЄДРПОУ:2496712926
Дата подання: 27 листопада 2018 00:24
Процедура закупівлі
Відповідно, з моменту закінчення аукціону 23.11.2018 з 11:44 - 1 робочий день триває до 26.11.2018 до 11:44 - Вибачте, але це триває робоча доба. А в оголошенні чітко прописано: протягом наступного робочого дня, стандартний загальноприйнятий робочий день з 8:00 до 17:00, тобто строк для завантаження кваліфікаційних документів мав тривати принаймні до 17:00 26.11.2018
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2018 14:36
Доброго дня! Для прикріплення кваліфікаційних документів Ви мали змогу в період подачі пропозиції 19 лист. 11:00 – 22 лист. 12:00, та з 23 лист. 11:44 до 26.11.2018.
Вами було прикріплено тільки специфікацію, яка не завірена належним чином (відсутні печатка (за наявності), підпис, та П.І.Б. особи), цей документ не має юридичної сили.
Також, не виконано умову Замовника згідно п.3.1 оголошення - "Учасник (чия пропозиція знаходиться в стадії «КВАЛІФІКАЦІЯ») має надати Замовнику зразок продукції, яку він пропонує до постачання (за рахунок Учасника)в упаковці виробника, у строк не пізніше 24 години з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару".
Вами було прикріплено тільки специфікацію, яка не завірена належним чином (відсутні печатка (за наявності), підпис, та П.І.Б. особи), цей документ не має юридичної сили.
Також, не виконано умову Замовника згідно п.3.1 оголошення - "Учасник (чия пропозиція знаходиться в стадії «КВАЛІФІКАЦІЯ») має надати Замовнику зразок продукції, яку він пропонує до постачання (за рахунок Учасника)в упаковці виробника, у строк не пізніше 24 години з моменту закінчення торгів, з метою визначення Замовником якості товару".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Варакута Олена Володимирівна |
4 160,00
UAH з ПДВ
|
3 521,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» |
4 166,40
UAH з ПДВ
|
3 523,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Варакута Олена Володимирівна #2496712926 |
Відхилено |
3 521,60
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2018 14:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» #33667686 |
Переможець |
3 523,20
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 14:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2018 16:07
|
договір №178-х від 05.12.18 ТОВ Ісполін Плюс.FR12.pdf | укладений |
05 грудня 2018 10:03
|