Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40301597 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18 |
Контактна особа: |
Макаревич Марія Романівна +380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 13:13 |
Очікувана вартість: | 3 622 406,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 112,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18112.03 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2018 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2018 16:13 |
ПД Лани Соколівські - Малі Дідушичі.pdf | |
13 листопада 2018 16:13 |
ТД Лани Соколівські - Малі Дідушичі.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-04-000029 ● 233d608e4dd94192b25fcfda9d3fc7a1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2019 12:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.10.2019 №167
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-13-002395-a 13.11.2019 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-10 17:46:56
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-11-13-002395-a, проведеної Департаментом дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством, а згідно з частиною 3 статті 17 Закону № 922-VIII – Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі.
Також, згідно з частиною 3 статті 17 Закону № 922-VIII, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Відповідно до Положення про Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 11.01.2012 № 39/5 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11.01.2012 за № 28/20341), який був чинним на дату проведення торгів, відомості з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення (далі – Реєстр) надаються у вигляді витягу з Реєстру та інформаційної довідки.
Водночас, проведеним аналізом встановлено, що Замовником в Додатку № 2 до тендерної документації не зазначено про необхідність подання учасниками інформації в довільній формі на підтвердження відсутності підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини 1 статті 17 Закону № 922-VIII, та не зазначено про спосіб подання учасниками такої інформації.
Крім того встановлено, що Замовником в тендерній документації не визначено вимогу щодо надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації у вигляді витягу або інформаційної довідки з Реєстру про не внесення відомостей щодо переможця як юридичної особи до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, за відсутності вказаної інформації у період проведення торгів у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких був вільним.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Чому в тендерній документації (Додаток № 2) відсутні вимоги щодо подання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону № 922-VIII та спосіб подання учасниками такої інформації ?
2. З яких підстав Замовником, за відсутності відповідної інформації у вільному доступі, у тендерній документації не встановлено вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження інформації про відсутність відомостей в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення про юридичну особу, яка є учасником торгів, у вигляді витягу або довідки з ЄДР ?
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема: повідомлення про внесення змін до договору – протягом трьох днів з дня внесення змін.
Проведеним аналізом встановлено, що Замовником внесено зміни до договору №59-12/18 від 18.12.2018 шляхом укладання додаткових угод: №1 від 27.12.2018 та №2 від 28.12.2018, а повідомлення про внесення змін до договору опубліковано 03.01.2019 та 04.01.2019, відповідно.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Причини публікування повідомлення про внесення змін до договору №59-12/18 від 18.12.2018 (додаткові угоди №1 від 27.12.2018 та №2 від 28.12.2018) по завершенню визначеного законодавством терміну ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-16 18:39:21
Пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівель
1. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У першому реченні цієї частини вказане узагальнене положення про надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону в довільній формі. У даному реченні ключовою є саме вимога до форми («довільна форма»), у якій замовник повинен вимагати надання інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті. Тобто законодавець застерігає замовника від неправомірного витребування від учасників конкретних документів, що можуть видаватися компетентними на те органами. Про це свідчить подальша конкретизація, і щодо пунктів статті 17 Закону і щодо суб’єктів подання відповідної інформації.
У третьому ж реченні статті 17 Закону законодавець наголошує, що надання інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним замовник не вимагає.
Окремо зазначаємо, що Міністерство економічного розвитку і торгівлі України не уповноважене тлумачити закони України.
Навіть якщо припустити, що у даному випадку присутня правова колізія (суперечності між другим і третім реченням абзацу першого частини третьої статті 17 Закону), то при її вирішенні замовник керувався принципами здійснення закупівель, а саме принципом максимальної економії та ефективності.
Відповідно до Академічного тлумачного словника, термін «економія» означає «бережливість, ощадливість при витрачанні чого-небудь». Тобто керуючись принципами, відповідно до яких повинні здійснюватися закупівлі, необхідно виходити із економії часу як для підготовки тендерної пропозиції учасниками, так і економії часу для перевірки тендерної пропозиції замовником. Замовник не вбачав за необхідне порушувати норму, прописану в третьому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону, а саме вимагати в учасника додаткову довідку про надання інформації, що знаходиться у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Беручи до уваги абзац третій частини третьої статті 17 Закону, відповідно до якого замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті, замовнику не зрозуміло, з яких підстав Західний офіс Держааудитслужби запитує тільки про відсутність в тендерній документації вимоги про надання документів про відсутність підстав, визначених в пунктах 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, та не вбачає за потрібне вказати на те що замовник не вимагає підтвердження підстав, передбачених пунктом 1 і 7 частини першої статті 17, якщо він вважає, що надання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті стосується всієї частини першої та другої статті 17 Закону.
2. Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 17 Закону, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Проте, як уже зазначалося вище, керуючись принципом максимальної економії та ефективності, замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В другому реченні абзацу першого частини третьої статті 17 Закону передбачено, що спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Законодавець надав право замовнику самому вирішувати, якими документами переможець повинен підтвердити відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті.
3. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу (не передбачену статтею 22 Закону) інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. У випадку закупівель поточного ремонту автомобільних доріг, невід’ємною частиною договору, який буде укладений за результатами проведення закупівель, є договірна ціна. Згідно із положеннями п.6.3.5 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» договір за результатами торгів складається після погодження ціни пропозиції (договірної ціни). Учасник зобов’язаний підтвердити поточні ціни на основні матеріали шляхом надання підтверджувальних документів, а саме: прихідними накладними, калькуляцією на матеріали власного виробництва, прайс-листами постачальників (в кількості не менше п’яти комерційних пропозицій), калькуляцією на роботу будівельних машин та механізмів тощо. Погоджені ціни на основні матеріальні ресурси оформляються протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси згідно п. 6.3. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями.
Дані вимоги були вказані в тендерній документації, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому є обов’язковим додатком до договору. Дані документи не вважаються замовником частиною тендерної пропозиції, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
4. Замовником оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору в термін визначений в Законі.
Відповідь надана відповідно до рішення тендерного комітету від 16.10.2019 протокол №281.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
3 409 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" |
3 477 510,00
UAH з ПДВ
|
3 410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
3 588 100,00
UAH з ПДВ
|
3 588 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
3 409 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2018 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 13:28
|
Угода про розірвання | укладений |
18 жовтня 2019 13:25
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 18:59
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
04 січня 2019 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 11:47
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
03 січня 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 17:54
|
Договір про закупівлю | укладений |
20 грудня 2018 17:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми зобов'язань Замовника |
Номер договору про закупівлю: | 59-12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 59-12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна Графіку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 59-12/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 59-12/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |