Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2018-11-13-002364-a 765d5cb66d5c4c3aa86e26d876215ba9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касяненко Любов Анатоліївна

+380457751038 osvitabor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бородянської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143910
Місцезнаходження: 07801, Україна , Київська обл., Бородянка, вул. Центральна, 226
Контактна особа: Касяненко Любов Анатоліївна
+380457751038
osvitabor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 16:13
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 16:13
Початок аукціону: 29 листопада 2018 12:22
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплекти
Комплект мультимедійного обладнання SMART Board SBM685V+IN126STx
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07801, Україна, Київська область, Бородянський район, смт.Бородянка, вул.Центральна,226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:38
ТД 2018 р. нова.doc
20 листопада 2018 13:38
Зміни до ТД комплект мультимед..docx
13 листопада 2018 16:08
Проект договору Додаток 3.doc
13 листопада 2018 16:08
ТД 2018 р..doc
20 листопада 2018 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 13:38
ТД 2018 р. нова.doc
20 листопада 2018 13:38
Зміни до ТД комплект мультимед..docx
13 листопада 2018 16:08
Проект договору Додаток 3.doc
13 листопада 2018 16:08
ТД 2018 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 17 листопада 2018 22:31
Дата відповіді: 19 листопада 2018 09:18
Шановний Замовник! Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання (предмет закупівлі), яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам Міністерства освіти і науки України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-13-002364-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 22:32
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 листопада 2018 12:47
Звернення, щодо внесення змін до тендерної документації від 17.11.2018, згідно закупівлі ДК 021:2015: 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект мультимедійного обладнання), буде взято до уваги та розглянуто тендерним комітетом надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 137 140,00
UAH з ПДВ
137 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО" 144 000,00
UAH з ПДВ
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ІТ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 16:11
29.Додаток 4 Лист-згода.pdf
28 листопада 2018 16:11
28.Додаток 3 Проект договору.pdf
28 листопада 2018 16:11
22.Договір з НОВОЮ ПОШТОЮ.pdf
28 листопада 2018 16:11
20.Довідка про МОН.pdf
28 листопада 2018 16:11
19.Гарантій лист (гарантія).pdf
28 листопада 2018 16:11
17. Довідка відповідність.pdf
28 листопада 2018 16:10
14. Захист довкілля.pdf
28 листопада 2018 16:10
12. Відповідність ст. 17.pdf
28 листопада 2018 16:10
11. СТАТУТ завірений.pdf
28 листопада 2018 16:10
9. НАКАЗ.pdf
28 листопада 2018 16:10
7. Витяг ПДВ.pdf
28 листопада 2018 16:10
5. Завірений паспорт та код.pdf
28 листопада 2018 16:10
4. Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2018 16:10
2.Мат-тех база ТОВ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2018 10:00
Довідка про корупцію.pdf
07 грудня 2018 10:00
Довідка МВС.pdf
03 грудня 2018 16:01
Лист роз'яснення .pdf
28 листопада 2018 09:21
Електронний підпис
27 листопада 2018 19:28
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2018 19:28
Технічні характеристики.pdf
27 листопада 2018 19:28
Статут.pdf
27 листопада 2018 19:28
Стаття 17.pdf
27 листопада 2018 19:28
Сертифікати тренера.pdf
27 листопада 2018 19:28
Сертифікат Смарт.pdf
27 листопада 2018 19:28
Протокол.pdf
27 листопада 2018 19:28
Проект договору Додаток 3.pdf
27 листопада 2018 19:28
Про визнання педвимог МОН.pdf
27 листопада 2018 19:28
Паспорт та Код.pdf
27 листопада 2018 19:28
Наказ.pdf
27 листопада 2018 19:27
Лист-гарантія документація.pdf
27 листопада 2018 19:27
Лист про авторизацію.PDF
27 листопада 2018 19:27
Лист гарантія про навчання .pdf
27 листопада 2018 19:27
Лист гарантія на поставку.pdf
27 листопада 2018 19:27
Інформація про учасника .pdf
27 листопада 2018 19:27
Захист довкілля.pdf
27 листопада 2018 19:27
Довідка ТОВ ЕЛСІКО.pdf
27 листопада 2018 19:27
Довідка про МТБ.pdf
27 листопада 2018 19:27
Довідка з банку.pdf
27 листопада 2018 19:27
Гарантійнний лист.pdf
27 листопада 2018 19:27
Відомість.pdf
27 листопада 2018 19:27
Відгук Фортуна.pdf
27 листопада 2018 19:27
Витяг з податкової.pdf
27 листопада 2018 19:27
Витяг ЄДР .pdf
27 листопада 2018 19:27
Висновок СЕС від 12-06-2017.pdf
27 листопада 2018 19:27
Виписка.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 15:47
Тендерна пропозиція Фенікс.jpg
28 листопада 2018 15:47
Протокол зборів.jpg
28 листопада 2018 15:47
Статут.jpg
28 листопада 2018 15:47
Наказ.jpg
28 листопада 2018 15:47
Виписка стор 2.bmp
28 листопада 2018 15:47
Виписка стор 1.jpg
28 листопада 2018 15:47
Виписка Фенікс.jpg
28 листопада 2018 15:47
Лист ФЕНІКС.jpg
28 листопада 2018 15:47
Лист згода Фенікс.jpg
28 листопада 2018 15:46
Додаток 1 стор 2 из 2.jpg
28 листопада 2018 15:46
Додаток1 стор 1 из 2.jpg
28 листопада 2018 15:46
Тендерна пропозиція Фенікс.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЕНІКС ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 137 140,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 15:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
Переможець 144 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 11:41

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 грудня 2018 15:09
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:50
Протокол
29 листопада 2018 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 грудня 2018 11:41
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:39
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2018 11:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКО"
#41721040
144 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 грудня 2018 11:41
Електронний підпис
11 грудня 2018 11:39
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 17:14
Звіт про виконання договору укладений
02 січня 2019 17:03
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 13:56
Договір укладений
22 грудня 2018 13:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 144 000,00
UAH з ПДВ