Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4
Очікувана вартість
10 500,00 UAH
UA-2018-11-13-001890-b 21c698d49c25484d9c036bdd9519e836
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Щербина Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Щербина Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2018 17:20
Початок аукціону: 16 листопада 2018 12:43
Очікувана вартість: 10 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Папір XEROX PREMIER А4 80г/м 500 Вимоги до учасників закупівлі: 1. Платник ПДВ ставка 20%. 2. Відсутність факту надання Замовнику Учасником, що приймає участь в закупівлі будь-якої недостовірної інформації. 3. Учасник-переможець зобов’язаний надати підписаний договір зі своєї сторони протягом 3-х робочих днів з дня визначення його переможцем. У разі не надання договору, рішення про визначення переможця скасовується. 4. Строк поставки товару,протягом 3-х робочих днів з дати отримання заявки. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі .pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: 1 форму «цінова – пропозиція» (додаток №2 документації) із зазначенням стартової ціни пропозиції. 2. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (з датою формування в поточному ріці)* 3. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (форма №5-Р або №2-Р або №2-ПДВ), свідоцтво про сплату єдиного податку *. 4. Статут (для юридичної особи)*. 5. Паспорт (для фізичних осіб )* 6. Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)* 7. Інформація про учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви, коду ЄРДПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон) 8. Документ (-и), що підтверджує якість товару, якщо це передбачено чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 пачок
Папір А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, місто Київ, Київ, вул. Фрунзе, 15
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 17:18
Договір проект.docx
13 листопада 2018 17:18
Документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 09:15
Дата відповіді: 14 листопада 2018 17:01
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перевага надається товару визначеному в документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2018 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 9 216,00
UAH з ПДВ
9 216,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 9 284,40
UAH з ПДВ
9 284,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 16:33
XEROX_Business,Premier_Сертифікат.pdf
15 листопада 2018 16:33
СТАТУТ.pdf
15 листопада 2018 16:33
Протокол_2.pdf
15 листопада 2018 16:33
Лист про неліцензування.pdf
15 листопада 2018 16:33
згода з договором.pdf
15 листопада 2018 16:33
Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2018 16:33
Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2018 16:33
Витяг ЄДРПОУ_06.11.2018.pdf
15 листопада 2018 16:33
Виписка.pdf
15 листопада 2018 16:33
ЕКО1381_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 10:01
Відгуки про ТОВ ОТ.rar
15 листопада 2018 10:01
Документація .rar
15 листопада 2018 10:01
Документи.rar
15 листопада 2018 10:01
статут.rar
15 листопада 2018 10:00
Технічна характеристика.pdf
15 листопада 2018 10:00
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 9 216,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 09:59

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
9 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №385 23.11.2018.PDF укладений
23 листопада 2018 10:42