Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
хлор рідкий в балонах
Очікувана вартість
918 000,00 UAH
UA-2018-11-13-001640-b ● c479e07e70214d65ad83a8c7dc4d25d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03343947 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського,67 |
Контактна особа: |
Ареф'єва Ірина Михайлівна 380962255190 vodakorosten@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2018 11:53 |
Очікувана вартість: | 918 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Місце поставки Товару: 11500, Житомирська обл., м. Ко-ростень, вул. Грушевського, 67
Кількість: 12 тон з доставкою
(5 поставок протягом 2019 року)
Кількість: 12 тон з доставкою
(5 поставок протягом 2019 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 тони
хлор рідкий в балонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2018 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2018 10:18 |
ТД Хлор 23.11.2018.doc | |
23 листопада 2018 10:16 |
Перелік змін до тендерної документації 23.11.2018.pdf | |
23 листопада 2018 09:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 23.11.2018.pdf |
23 листопада 2018 10:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
23 листопада 2018 10:18 |
ТД Хлор 23.11.2018.doc
|
||||
23 листопада 2018 10:16 |
Перелік змін до тендерної документації 23.11.2018.pdf
|
||||
23 листопада 2018 09:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 23.11.2018.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови розрахунку за Товар
Дата подання: 14 листопада 2018 23:30
Дата відповіді: 15 листопада 2018 13:48
У звязку зі складним економічним положенням, просимо у проекті договору замінити умови розрахунку з "...відсрочка оплати 10 днів" на "100% передоплату за Товар".
Дякуємо за розуміння
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше питання та вважає недоречним позбавляти Замовника можливості оплати за товар по факту його отримання, виключивши таку можливість із умов закупівлі взагалі, оскільки це суттєво звужує обсяг прав Замовника.
Нагадуємо, що відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовнику надані повноваження щодо визначення умов закупівлі товару.
При цьому зазначаємо, що положення тендерної документації Замовника в частині умов оплати не є дискримінаційними і не можуть порушувати прав та інтересів Учасників торгів або звужувати обсяг цих прав, адже обрання тієї чи іншої форми оплати за товар є правом сторони господарських відносин, що виникає на підставі вільного волевиявлення, а не примусу. До того ж, законодавство України не містить жодних заборон щодо застосування запропонованої Замовником форми оплати за товар.
Дякуємо за запитання. Запрошуємо на торги!
Нагадуємо, що відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовнику надані повноваження щодо визначення умов закупівлі товару.
При цьому зазначаємо, що положення тендерної документації Замовника в частині умов оплати не є дискримінаційними і не можуть порушувати прав та інтересів Учасників торгів або звужувати обсяг цих прав, адже обрання тієї чи іншої форми оплати за товар є правом сторони господарських відносин, що виникає на підставі вільного волевиявлення, а не примусу. До того ж, законодавство України не містить жодних заборон щодо застосування запропонованої Замовником форми оплати за товар.
Дякуємо за запитання. Запрошуємо на торги!
запитання щодо умов тендерної документації
Дата подання: 19 листопада 2018 11:23
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:56
Доброго дня!
Просимо Вас розглянути питання щодо можливості надання учасником не лише копії сертифікату якості, а й можливість надання паспорту якості, враховуючи, що у технічній специфікації замовник вказує, щ продукція повинна мати саме паспорти на кожну поставлену партію.
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28.
Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» об’єднано норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Нормами даного Закону не визначено, що сертифікація ISO для хлору рідкого є обов’язковою, а отже є добровільною на розсуд заводу-виробника. Крім цього, дані сертифікати не підтверджують якість продукції, а підтверджують лише налагодження процесу відносно якості продукції.
Таким чином, вимога щодо обов’язкового надання копії сертифікату управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO – є дискримінаційною.
У відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційну умову щодо обов’язкового надання копії сертифікату управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто тендерним комітетом найближчим часом.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" |
727 200,00
UAH з ПДВ
|
563 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" |
839 976,00
UAH з ПДВ
|
564 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОАЗОТ" |
771 696,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" #30600063 |
Відхилено |
563 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 09:58
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" #38252331 |
Переможець |
564 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2018 14:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2019 15:35
|
д.у. про розірвання 09.09.2019.pdf | укладений |
09 вересня 2019 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2019 12:08
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2019 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 15:05
|
договір 118,18,т від 26.12.2018.pdf | укладений |
26 грудня 2018 15:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 118/18/т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |