Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

хлор рідкий в балонах
Очікувана вартість
918 000,00 UAH
UA-2018-11-13-001640-b c479e07e70214d65ad83a8c7dc4d25d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ареф'єва Ірина Михайлівна

380962255190 vodakorosten@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коростенське комунальне підприємство "Водоканал"
Код ЄДРПОУ: 03343947
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул.Грушевського,67
Контактна особа: Ареф'єва Ірина Михайлівна
380962255190
vodakorosten@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 04 грудня 2018 11:53
Очікувана вартість: 918 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Місце поставки Товару: 11500, Житомирська обл., м. Ко-ростень, вул. Грушевського, 67
Кількість: 12 тон з доставкою
(5 поставок протягом 2019 року)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 тони
хлор рідкий в балонах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.Грушевського,67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 10:18
ТД Хлор 23.11.2018.doc
23 листопада 2018 10:16
Перелік змін до тендерної документації 23.11.2018.pdf
23 листопада 2018 09:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 23.11.2018.pdf
23 листопада 2018 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 10:18
ТД Хлор 23.11.2018.doc
23 листопада 2018 09:28
ТД Хлор 23.11.2018.doc
13 листопада 2018 16:22
ТД Хлор 13.11.2018.doc
23 листопада 2018 10:16
Перелік змін до тендерної документації 23.11.2018.pdf
23 листопада 2018 09:29
Перелік змін до тендерної документації 23.11.2018.pdf
23 листопада 2018 09:30
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 23.11.2018.pdf
13 листопада 2018 16:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 13.11.2018.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови розрахунку за Товар
Дата подання: 14 листопада 2018 23:30
Дата відповіді: 15 листопада 2018 13:48
У звязку зі складним економічним положенням, просимо у проекті договору замінити умови розрахунку з "...відсрочка оплати 10 днів" на "100% передоплату за Товар". Дякуємо за розуміння
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше питання та вважає недоречним позбавляти Замовника можливості оплати за товар по факту його отримання, виключивши таку можливість із умов закупівлі взагалі, оскільки це суттєво звужує обсяг прав Замовника.
Нагадуємо, що відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовнику надані повноваження щодо визначення умов закупівлі товару.
При цьому зазначаємо, що положення тендерної документації Замовника в частині умов оплати не є дискримінаційними і не можуть порушувати прав та інтересів Учасників торгів або звужувати обсяг цих прав, адже обрання тієї чи іншої форми оплати за товар є правом сторони господарських відносин, що виникає на підставі вільного волевиявлення, а не примусу. До того ж, законодавство України не містить жодних заборон щодо застосування запропонованої Замовником форми оплати за товар.
Дякуємо за запитання. Запрошуємо на торги!
запитання щодо умов тендерної документації
Дата подання: 19 листопада 2018 11:23
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:56
Доброго дня! Просимо Вас розглянути питання щодо можливості надання учасником не лише копії сертифікату якості, а й можливість надання паспорту якості, враховуючи, що у технічній специфікації замовник вказує, щ продукція повинна мати саме паспорти на кожну поставлену партію. З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. Законом України «Про технічне регулювання і оцінку відповідності» об’єднано норми законів “Про підтвердження відповідності”, “Про стандарти, технічні регламенти та процедури оцінки відповідності” та декрету Кабінету міністрів від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Нормами даного Закону не визначено, що сертифікація ISO для хлору рідкого є обов’язковою, а отже є добровільною на розсуд заводу-виробника. Крім цього, дані сертифікати не підтверджують якість продукції, а підтверджують лише налагодження процесу відносно якості продукції. Таким чином, вимога щодо обов’язкового надання копії сертифікату управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO – є дискримінаційною. У відповідності до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційну умову щодо обов’язкового надання копії сертифікату управління якості згідно з вимогами міжнародного стандарту ISO.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання буде розглянуто тендерним комітетом найближчим часом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС" 727 200,00
UAH з ПДВ
563 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" 839 976,00
UAH з ПДВ
564 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОАЗОТ" 771 696,00
UAH з ПДВ
570 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 11:08
Електронний підпис
03 грудня 2018 10:11
прпоект договору.pdf
03 грудня 2018 10:11
Тендерная пропозиція.pdf
03 грудня 2018 10:11
техн спеціфікації.rar

Публічні документи

15 грудня 2018 12:59
Копія Статуту.pdf
15 грудня 2018 12:59
Додаткові документи.pdf
15 грудня 2018 12:59
Довідки.pdf
15 грудня 2018 12:59
Довідка МВС.pdf
15 грудня 2018 12:59
Довідка ДФС.pdf
03 грудня 2018 08:38
Електронний підпис
03 грудня 2018 08:37
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2018 08:37
Лист-гарантія ст. 17.pdf
03 грудня 2018 08:36
Довідка.pdf
03 грудня 2018 08:36
Аналогічнй договір.pdf

Публічні документи

03 грудня 2018 11:14
Уповноважена особа.pdf
03 грудня 2018 11:14
Проект договору.pdf
03 грудня 2018 11:14
Кваліфікація.pdf
03 грудня 2018 11:14
Довідки.pdf
03 грудня 2018 11:14
АНАЛОГ ДОГ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОАЗОТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГРОГАЗСЕРВІС"
#30600063
Відхилено 563 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 09:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
Переможець 564 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 14:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" #38252331

№ рішення у справі

70/44-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
564 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 вересня 2019 15:35
д.у. про розірвання 09.09.2019.pdf укладений
09 вересня 2019 15:15
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 12:08
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 12:07
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 15:05
договір 118,18,т від 26.12.2018.pdf укладений
26 грудня 2018 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 118/18/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 384 570,54
UAH (в тому числі ПДВ 64 095,09 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін