Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(Мультимедійне обладнання ( Інтерактивний комплекс (у складі інтерактивна дошка, ноутбук, проектор(кріплення та кабель)) та інтерактивна панель)
Очікувана вартість
179 538,00 UAH
UA-2018-11-13-001428-a ● 7f5fd6c5305d4bb3912c7fe28ec4fb14
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | віділ освіти Миколаївської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02144619 |
Місцезнаходження: | 81600, Україна , Львівська обл., місто Миколаїв, вул. Романа Шухевича, 12 |
Контактна особа: |
Фацієвич Ольга Василівна +380324151846 o_fatsievych@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 13:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2018 13:55 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2018 13:55 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2018 12:41 |
Очікувана вартість: | 179 538,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Інтерактивний комплекс (у складі інтерактивна дошка, ноутбук, проектор(кріплення та кабель))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 шт
Інтерактивна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 16:28 |
інтерактивна дошка (4).doc |
13 листопада 2018 13:51 |
DOGOVIR проект.doc |
15 листопада 2018 16:28 |
інтерактивна дошка (4).doc
|
||||
13 листопада 2018 13:51 |
DOGOVIR проект.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 11:26
Дата відповіді: 14 листопада 2018 11:51
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
*** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або мультимедійного обладнання / або телевізорів / або комп’ютерного обладнання (стаціонарні комп’ютери, ноутбуки тощо) / або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
*** Аналогічними договорами відповідно до умов цієї Документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо постачання того ж товару, що є предметом закупівлі / або мультимедійного обладнання / або телевізорів / або комп’ютерного обладнання (стаціонарні комп’ютери, ноутбуки тощо) / або іншого товару з найбільш схожими характеристиками чи призначенням.
Сервісний центр
Дата подання: 15 листопада 2018 16:13
Дата відповіді: 15 листопада 2018 16:29
Доброго дня! Чи будете Ви розглядати пропозиції учасників, якщо сервісний центр знаходиться у м. Львів. При цьому гарантійне облуговування та доставка товару до/з сервісного центру буде здійснюватись за рахунок учасника? Прописуючи сервісний центр у м.Миколаєві Львівської обл., Ви таким чином дискримінуєте учасників. Тобто в тендері можуть взяти участь лише місцева постачальники. Просимо розширити географічне положення сервісного центру, вказати наявність СЦ у Львівській області. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уточнили у документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-13-001428-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 28 листопада 2018 17:42
СКАРГА
Шановний тендерний комітет!
Вже вкотре пересвідчуємося в тому, що Ви в змові з учасником ФОП Суховерський В.І. і вкотре вибираєте саме цього учасника, який є Вашим місцевим постачальником, що є дискримінацією нас як Учасника.
Вважаємо безпідставною дискваліфікацією нас як Учасника.
З протоколу: “При розгляді пропозиції учасника ТзОВ «Крео Сінерджі» виявлено, що учасник не надав документа з грифом МОН і не вказане саме програмне забезпечення для: «Навчальний додаток для бездротового управління аудиторією в локальній мережі, що дозволяє підключати пристрої учнів (планшети або ПК) до пристрою викладача, створювати навчальну програму та здійснювати управління освітнім процесом з грифом міністерства освіти.» згідно Технічних характеристик для інтерактивної панелі, а також вага інтерактивної дошки не відповідає вазі вказаній замовником.”
1.Приведіть будь ласка пункт з тендерної документації, в якому вказано, що в тендерній пропозиції Учасник повинен надати гриф МОН.
В додатку 2 тендерної документації вказаний перелік документів, які повинен надати Учасник. Серед них відсутній гриф МОН.
2.ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вказав програмне забезпечення “Безкоштовне базове програмне забезпечення WhiteBoard та Intboard Простір українською мовою”, в який входить саме навчальний додаток для бездротового управління освітнім процесом. Дане програмне забезпечення зараз знаходиться на розгляді в МОН щодо надання грифу.
Те, що учасник ФОП Суховерський В.І. не вказав, яке програмне забезпечення до інтерактивної дошки він буде постачати та не вказав модифікацію ноутбуку ( нагадуємо Вашу вимогу : Учасник повинен вказати конкретні технічні засоби (з зазначенням моделі, модифікації тощо), які він пропонує поставити на виконання Технічних вимог (технічної специфікації))- так Вас це не збентежило чомусь.
3.Яким чином вага, а точніше різниця ваги в 1 кг вплине на якість та роботу інтерактивної дошки при тому, що кваліфіковані спеціалісти її Вам змонтують і дошка буде установлена та готова до роботи. Обгрунтуйте яка різниця, що у Вас буде висіти дошка вагою 15,5 кг або вагою 16,8 кг і монтаж роблять спеціалісти?
Вимагаємо надати нам чітку за змістовну відповідь на нашу вимогу та відмінити рішення про дискваліфікацію нас як Учасника як необгрунтоване та дискримінаційне!
Інакше будемо писати лист-скаргу до органу оскарження та суду!
Розгорнути
Згорнути
Вже вкотре пересвідчуємося в тому, що Ви в змові з учасником ФОП Суховерський В.І. і вкотре вибираєте саме цього учасника, який є Вашим місцевим постачальником, що є дискримінацією нас як Учасника.
Вважаємо безпідставною дискваліфікацією нас як Учасника.
З протоколу: “При розгляді пропозиції учасника ТзОВ «Крео Сінерджі» виявлено, що учасник не надав документа з грифом МОН і не вказане саме програмне забезпечення для: «Навчальний додаток для бездротового управління аудиторією в локальній мережі, що дозволяє підключати пристрої учнів (планшети або ПК) до пристрою викладача, створювати навчальну програму та здійснювати управління освітнім процесом з грифом міністерства освіти.» згідно Технічних характеристик для інтерактивної панелі, а також вага інтерактивної дошки не відповідає вазі вказаній замовником.”
1.Приведіть будь ласка пункт з тендерної документації, в якому вказано, що в тендерній пропозиції Учасник повинен надати гриф МОН.
В додатку 2 тендерної документації вказаний перелік документів, які повинен надати Учасник. Серед них відсутній гриф МОН.
2.ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” вказав програмне забезпечення “Безкоштовне базове програмне забезпечення WhiteBoard та Intboard Простір українською мовою”, в який входить саме навчальний додаток для бездротового управління освітнім процесом. Дане програмне забезпечення зараз знаходиться на розгляді в МОН щодо надання грифу.
Те, що учасник ФОП Суховерський В.І. не вказав, яке програмне забезпечення до інтерактивної дошки він буде постачати та не вказав модифікацію ноутбуку ( нагадуємо Вашу вимогу : Учасник повинен вказати конкретні технічні засоби (з зазначенням моделі, модифікації тощо), які він пропонує поставити на виконання Технічних вимог (технічної специфікації))- так Вас це не збентежило чомусь.
3.Яким чином вага, а точніше різниця ваги в 1 кг вплине на якість та роботу інтерактивної дошки при тому, що кваліфіковані спеціалісти її Вам змонтують і дошка буде установлена та готова до роботи. Обгрунтуйте яка різниця, що у Вас буде висіти дошка вагою 15,5 кг або вагою 16,8 кг і монтаж роблять спеціалісти?
Вимагаємо надати нам чітку за змістовну відповідь на нашу вимогу та відмінити рішення про дискваліфікацію нас як Учасника як необгрунтоване та дискримінаційне!
Інакше будемо писати лист-скаргу до органу оскарження та суду!
Скасована
Дата: 29 листопада 2018 08:10
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-11-13-001428-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП "СУХОВЕРСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2575119879
Дата подання: 02 грудня 2018 11:40
Невідповідність вимогам тендерної документації.
Шановний тендерний комітет! ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" подана пропозиція для закупівлі UA-2018-11-13-001428-a (Мультимедійне обладнання ( Інтерактивний комплекс (у складі інтерактивна дошка, ноутбук, проектор(кріплення та кабель)) та інтерактивна панель). Та станом на 20 листопада 2018, 13:55 год. не було подано згідно умов тендерної документації документа з грифом МОН для «Навчальний додаток для бездротового управління аудиторією в локальній мережі, що дозволяє підключати пристрої учнів (планшети або ПК) до пристрою викладача, створювати навчальну програму та здійснювати управління освітнім процесом з грифом міністерства освіти.» А також для моделі інтерактивної дошки INTBOARD UT- TBI82I-ST вага дошки складає 16,8 кг., при вимозі у технічній документації не більше 15,5 кг. (для безпечного користування дітьми).
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" вказав власний сервісний центр у Сумська область, м. Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 37а, що не відповідає вимогам тендерної документації, а вказаний сервісного центру представництва виробника продукції “НАШ СЕРВІС”, за адресою м. Львів, вул. О.Степанівни, 45, тел. (032) 232-81-15, 0-800-50-30-15 є тільки задекларований без будь-якого документального підтвердження, що на практиці означає його відсутність як гарантійного сервісного центру.
Також хочу вказати, що ФОП Суховерський В.І. , який зареєстрований 05.11.2018 р. згідно виписки, бере участь у закупівлях Прозоро перший раз, тому всі адресні звинувачення від ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" є безпідставними.
Тому прошу тендерний комітет переглянути своє рішення про визнання переможцем ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", дискваліфікувати його та повернути попереднє рішення про визнання переможцем ФОП Суховерського В.І. до його законної сили.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" вказав власний сервісний центр у Сумська область, м. Конотоп, вул. Успенсько-Троїцька, 37а, що не відповідає вимогам тендерної документації, а вказаний сервісного центру представництва виробника продукції “НАШ СЕРВІС”, за адресою м. Львів, вул. О.Степанівни, 45, тел. (032) 232-81-15, 0-800-50-30-15 є тільки задекларований без будь-якого документального підтвердження, що на практиці означає його відсутність як гарантійного сервісного центру.
Також хочу вказати, що ФОП Суховерський В.І. , який зареєстрований 05.11.2018 р. згідно виписки, бере участь у закупівлях Прозоро перший раз, тому всі адресні звинувачення від ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" є безпідставними.
Тому прошу тендерний комітет переглянути своє рішення про визнання переможцем ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", дискваліфікувати його та повернути попереднє рішення про визнання переможцем ФОП Суховерського В.І. до його законної сили.
Рішення замовника: Очікується
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "СУХОВЕРСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" #2575119879 |
Рішення скасоване |
177 850,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 08:10
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Рішення скасоване |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 08:10
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП "СУХОВЕРСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ" #2575119879 |
Рішення скасоване |
177 850,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 08:10
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 10:58
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 грудня 2018 15:19 |
Коментар щодо відміни: | відмінити в зв’язку з коригуванням параметрів закупівлі та приведенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі до відповідності |
Документи:
04 грудня 2018 15:18
|
Протокол відміна.doc |