Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення Microsoft Windows Server 2019; Microsoft Windows Server CAL 2019; Microsoft SQL Server Standard Core 2017
Очікувана вартість
550 000,00 UAH
UA-2018-11-13-001228-b c1dcc0b782234282bf6ba77211eae958
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рибалко

0552494252
+380552494252
economist_xokl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонська обласна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02009867
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 67
Контактна особа: Тетяна Рибалко
0552494252, +380552494252
economist_xokl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:18
Початок аукціону: 03 грудня 2018 14:18
Очікувана вартість: 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

3 найменування (більш детально в додатку №1 до ТД)

У зв’язку з відміною закупівлі №UA-2018-10-26-002268-c
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 Одиниця
Послуги з постачання програмного забезпечення Microsoft Windows Server 2019; Microsoft Windows Server CAL 2019; Microsoft SQL Server Standard Core 2017, 3 найменування (більш детально в додатку №1 до ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 14:17
ТД ПЗ №2 зі змінами від 161118.docx
16 листопада 2018 14:16
внесення змін в ТД програмне забезпечення від16.11.18.pdf
16 листопада 2018 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 14:17
ТД ПЗ №2 зі змінами від 161118.docx
13 листопада 2018 14:52
ТД програмне забезпечення №2.docx
16 листопада 2018 14:16
внесення змін в ТД програмне забезпечення від16.11.18.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 14 листопада 2018 12:22
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:14
Доброго дня! Хочемо повідомити що з 01.10.2018 року компанія Microsoft провела оновлення програмного забезпечення і наразі Microsoft Windows Server та Microsoft Windows Server CAL доступні лише в редакції 2019 а не 2016. Просимо внести необхідні корегування в документацію. Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Ваші зауваження розглянуті та відповідні зміни внесені до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-13-001228-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ ІКС-ЕР-ЕМ-СТУДІО, Код ЄДРПОУ:40132925
Дата подання: 19 листопада 2018 12:53
Невідповідність проекту договору суті господарської операції та наявність дискримінаційної вимоги до учасників в тендерній документації
1. Відповідно до тендерної документації (надалі – ТД) та суті проекту договору (додаток №5 до ТД) відносини, що виникають між Замовником та Постачальником за всіма ознаками є операціями з постачання програмної продукції.
Зокрема в п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку №2 до ТД для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Замовник просить надати копію аналогічного договору з постачання програмного забезпечення та копії накладних або актів приймання-передачі товару. Такі документи зазвичай супроводжують операції з постачання, а не надання послуг, по результатам яких надається акт наданих послуг.
Тому предметом даного договору є не послуга, а постачання програмного забезпечення, із встановленням та налаштуванням, відповідно і підтвердженням виконання договору має бути акт приймання-передачі необхідної кількості програмних продуктів або видаткова накладна.

Операції з постачання програмної продукції, тимчасово з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року звільняються оподаткуванням податком на додану вартість. (п. 261 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України.)

Відповідно до роз’яснень податкових органів до положень Податкового кодексу України: «У разі якщо послуги із технічної підтримки (встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків) програмної продукції (комп'ютерних програм) є складовою частиною постачання програмної продукції, то операції з постачання програмної продукції, до складу вартості якої входять послуги із технічної підтримки (встановлення, налаштування, тестування, виявлення та усунення недоліків) програмної продукції (комп'ютерних програм) звільняються від оподаткування ПДВ.»

Прохання привести проект Договору у відповідність до реальної господарської операції з постачання програмної продукції, яку він супроводжує та до вимог податкового законодавства.

2. Відповідно до п.5.4. Договору: «Під час надання послуги Постачальник повинен надати Замовнику документи, які підтверджують відповідність послуги діючим державним стандартам.»

Прохання надати відомості яким саме державним стандартам мають відповідати послуги які Замовник визначає предметом закупівлі.

3. Відповідно до п.2. Додатку №1 до Тендерної документації: «Постачальник повинен мати сервісний центр в м. Херсон, який забезпечить технічну підтримку програмного забезпечення 24/7 з можливістю виїзду спеціаліста до Замовника (в складі пропозиції надається перелік сервісних центрів).»
Така умова є дискримінаційною по відношенню до учасників за територіальним принципом, оскільки немає жодної обґрунтованої необхідності наявності територіальних обмежень до сервісних центрів Постачальника, оскільки налаштування програмного забезпечення не потребує виїзду спеціаліста за місцем встановлення такого програмного забезпечення – встановлення, налаштування та підтримка здійснюються дистанційно, каналами мережі інтернет. Така вимога була б зрозумілою і обґрунтованою якби предметом постачання було б обладнання, яке для технічної підтримки налаштування вимагає фізичної присутності спеціаліста за місцем розташування обладнання. У випадку ж постачання програмного забезпечення вимога до наявності сервісного центру в м. Херсон не відповідає предмету закупівлі.
Відповідно до ст.3. ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Прохання привести тендерну документацію у відповідність до вимог зазначеного Закону та прибрати дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 16:07
Ваша вимога не задоволена, більш детально в протоколі засіданння ТК від 22.11.2018 року
Номер вимоги: UA-2018-11-13-001228-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ ОНЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40320714
Дата подання: 19 листопада 2018 14:44
Вимога щодо зміни додатку №1 до ТД
Порушення у тендерній документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 16:07
Ваша вимога не задоволена, більш детально в протоколі засіданння ТК від 22.11.2018 року

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 547 354,33
UAH з ПДВ
547 354,33
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 549 881,45
UAH з ПДВ
549 881,45
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 16:15
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:35
Електронний підпис
30 листопада 2018 16:32
Чисті активиКОМЕЛ_9міс_2018.PDF
30 листопада 2018 16:32
Ф1_Ф2_9міс2018_КОМЕЛ_квіт.pdf
30 листопада 2018 16:32
Доручення ЕЦП.pdf
30 листопада 2018 16:32
Установчі документи.pdf
30 листопада 2018 16:30
Letter certificate Silver Komel.pdf
30 листопада 2018 16:30
10 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2018 11:27
Електронний підпис
30 листопада 2018 11:27
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 547 354,33
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 15:34

Документи

04 грудня 2018 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
547 354,33
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:05
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 15:05
Договiр Комел ПЗ-12.pdf укладений
17 грудня 2018 15:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 547 354,33
UAH з ПДВ