Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб) Запорізький обласний центр зайнятості
Очікувана вартість
193 275,00 UAH
UA-2018-11-13-000747-c 5f952c2db4aa443a82112c97d54290d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Усс Світлана Миколаївна

+380612333561 03491412@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491412
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zap/control/
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Незалежної України, будинок 56-а
Контактна особа: Усс Світлана Миколаївна
+380612333561
03491412@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 15:57
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 15:57
Початок аукціону: 29 листопада 2018 15:22
Очікувана вартість: 193 275,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 932,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6065 година
Запорізький обласний центр зайнятості послуги зі спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 56-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
6580 година
Запорізький обласний центр зайнятості послуги зі спостереження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69014, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Комарова, буд. 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
2695 людино-год.
Запорізький обласний центр зайнятості охорона працівниками охоронних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 56-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 15:52
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ціни
Дата подання: 16 листопада 2018 15:49
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:35
Якщо вартість закупівлі поділити на кількість зазначених Вами годин в оголошенні, то вийде по 12,60 грн за годину з ПДВ. Але мінімальна зарплата -22,40 грн за год. Чи немає помилки у вартості закупівлі чи кількості годин? Прохання надати відповідь.
Відповідь: Вартість закупівлі розрахована:
ціна 1 людино/години х кількість людино годин.
Ціна включає всі витрати на заробітну плату робітникам (рівень заробітної плати не нижчий, ніж мінімальна заробітна плата), сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, страхування, інші витрати.
Щодо ціни
Дата подання: 16 листопада 2018 16:03
Дата відповіді: 19 листопада 2018 11:35
Вже перерахували, побачили, що помилилися. Вибачте за турботу.
Відповідь: Вартість закупівлі розрахована:

ціна 1 людино/години х кількість людино годин.

Ціна включає всі витрати на заробітну плату робітникам (рівень заробітної плати не нижчий, ніж мінімальна заробітна плата), сплату усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством України, страхування, інші витрати.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-13-000747-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 06 грудня 2018 11:19
Невідповідність Тендерної пропозиції переможця вимогам Тендерної документації Замовника
Відповідно до п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - «тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
1) - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 3 до тендерної документації) документами, що підтверджують повноваження посадової особи та/або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю;
Проте, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1», якого за результатами процедури закупівлі було визнано переможцем, у складі Тендерної пропозиції не надало ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ, яка б відповідала вимогам Тендерної документації Замовника, зокрема відповідність Додатку 6 до тендерної документації «Інформаційна таблиця обладнання передавального пристрою».
2) - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (подається учасником відповідно вимог наведених у Додатку 2 до цієї документації);
в свою чергу, на вимогу п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» (Додаток 2 до тендерної документації) учасники мали подати «Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2017 або 2018 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких ця послуга надавалася (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: копії актів приймання-передачі або листи-відгуки від замовників.»
Проте, ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» у складі своєї тендерної пропозиції надало Довідку та Листи-відгуки від замовників, які підтверджують лише надання послуг з охорони працівниками охоронних служб, і жодного підтвердження надання послуг зі спостереження, які також є предметом даної закупівлі.

Враховуючи відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ та документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у частині надання послуг зі спостереження вимагаємо визнати Тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю по предмету «Охоронні послуги (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб) Запорізький обласний центр зайнятості код ДК 021:2015 - 79710000-4» та скасувати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» (Протокол №101 від 05.12.2018р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 грудня 2018 15:07
1) ДОДАТОК 6 до тендерної документації «Інформаційна таблиця обладнання передавального пристрою» інформує учасників процедури закупівлі про наявність обладнання у замовника, у зв’язку з цим у складі тендерної документації Запорізький обласний центр зайнятості не вимагав від учасників процедури закупівлі подання ДОДАТКУ 6 до тендерної документації «Інформаційна таблиця обладнання передавального пристрою» із зазначенням посади, прізвища, ініціалів, підпису уповноваженої особи Учасника, завірених печаткою (у разі наявності).

2) На вимогу п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» розділу «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» переможець торгів ТОВ «ОК Кардинал-1» надав Рекомендаційний лист від Львівського комунального підприємства «Зелене місто» в якому зазначено «використання технічних та інших «спеціальних» засобів з охорони» в рамках виконання обов’язків за договором на охоронні послуги.
Номер вимоги: UA-2018-11-13-000747-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:39750444
Дата подання: 11 грудня 2018 12:40
Повторне оскарження рішення Замовника
1) п.3 ст.22 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює визначення технічній специфікації:
«3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".».
У своїй Тендерній документації Замовник встановив вимоги щодо відповідності Учасниками технічним, якісним та кількісним характеристикам, у тому числі і у Додатку 6 до Тендерної документації, який носить не тільки інформативний характер, а й рекомендаційний, оскільки перелічене у Додатку 6 обладнання вже встановлене на об’єктах Замовника і, згідно п.1 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ», закупівля нового обладнання за рахунок Замовника – не передбачається. Тобто, заміна обладнання на об’єкті можлива на еквівалент, встановлений за кошти Переможця.
Згідно п.3 ст.22 Розділу IV Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Замовник встановлює вимогу до Учасника щодо підтвердження «необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну ТЕХНІЧНУ СПЕЦИФІКАЦІЮ». Проте ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» у своїй тендерній пропозиції не надало ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ, яка б відповідала вимогам Закону та вимогам Замовника, тобто погодження виконання технічних умов, зокрема викладених у Інформаційній таблиці обладнання передавального пристрою (Додаток 6) або еквіваленту зазначених пристроїв.
2) Замовником було об’явлено тендер на закупівлю по предмету: Охоронні послуги (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб) Запорізький обласний центр зайнятості код ДК 021:2015 - 79710000-4.
За визначенням Проекту договору на охоронні послуги (Додаток 5 до тендерної документації):
«СПОСТЕРЕЖЕННЯ - комплекс заходів, що здійснюється за допомогою ПЦС, у визначений Договором період часу з метою отримання по каналам зв’язку сповіщень про стан сигналізації;
ОХОРОННА СИГНАЛІЗАЦІЯ (далі – СИГНАЛІЗАЦІЯ) – система встановлених на об’єкті спільно діючих технічних засобів, призначена для передачі на пульт централізованого спостереження (ПЦС) сповіщень про проникнення на об’єкт чи порушення цілісності його архітектурно-будівельних конструкцій;
ПЦС- пульт централізованого спостереження;
ОХОРОНА - комплекс організаційно-технічних заходів по забезпеченню збереження майна, що знаходиться на об’єкті, від протиправних посягань на нього третіх осіб у визначений Договором період часу шляхом здійснення за допомогою ПЦС спостереження за станом сигналізації об’єкту та оперативного реагування групи на сигнали тривоги у випадках переходу її у режим тривоги.»
Проте ні в наданій Довідці про виконання аналогічних договорів від 28.11.2018р № 541 договорів, ні у листах-відгуках, що надані на підтвердження наявності досвіду виконання таких догорів про СПОСТЕРЕЖЕННЯ не йдеться.
Так, у РЕКОМЕНДАЦІЙНОМУ ЛИСТІ Львівського комунального підприємства «ЗЕЛЕНЕ МІСТО» йдеться про належне виконання обов’язків ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» у частині «використання технічних та інших (спеціальних) засобів з охорони», але маємо зауважити, що до технічних засобів охорони, за визначенням, належать не тільки ОХОРОННА СИГНАЛІЗАЦІЯ та ПЦС, а і такі технічні засоби: система пожежної сигналізації, система охоронного телебачення (відеоспостереження), система контролю і управління доступом, система безперебійного і резервного електроживлення, система оперативного і постового зв'язку, система оповіщення та управління евакуацією тощо. То про які конкретно системи технічних засобів йдеться у даному рекомендаційному листі?
Оскільки Замовник у Тендерній документації вимагав підтвердження надання учасниками конкретної послуги, а саме СПОСТЕРЕЖЕННЯ, вважаємо надані на підтвердження документи ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» не вичерпними!

Враховуючи відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦІФІКАЦІЇ, яка була обов’язковою до надання учасниками, та вичерпного документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору у частині надання послуг зі СПОСТЕРЕЖЕННЯ вимагаємо визнати Тендерну пропозицію ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю по предмету «Охоронні послуги (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб) Запорізький обласний центр зайнятості код ДК 021:2015 - 79710000-4» та скасувати рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ «ОХОРОННА КОМПАНІЯ «КАРДИНАЛ-1» (Протокол №101 від 05.12.2018р.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 грудня 2018 15:48
1) ДОДАТОК 6 до тендерної документації «Інформаційна таблиця обладнання передавального пристрою» інформує про фактичну наявність обладнання у Замовника. Пункт 1 Технічних вимог, наведений у Додатку 3 до Тендерної документації передбачає, що «охоронна організація повинна надавати послуги за допомогою змонтованих на об’єкті охорони спільно діючих технічних засобів, які призначені для контролю та передачі на пульт централізованого спостереження (ПЦС) сповіщень». Окрім того, Код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб) не передбачає заміну, придбання матеріалів, виробів , обладнання, аналогічних існуючим, що наведені у ДОДАТКУ 6 до тендерної документації «Інформаційна таблиця обладнання передавального пристрою».

2) У ДОДАТКУ 2 до тендерної документації «Кваліфікаційний критерій» п.2 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» зазначалась необхідність надати «Довідки у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2017 або 2018 роках, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких ця послуга надавалася (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: копії актів приймання-передачі або листи-відгуки від замовників», так як код Код ДК 021:2015 79710000-4 «Охоронні послуги» (послуги зі спостереження та охорона працівниками охоронних служб) комплексна послуга, Замовник даної закупівлі не конкретизував та не вимагав надати конкретні документи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" 165 447,60
UAH з ПДВ
133 377,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ" 172 842,80
UAH з ПДВ
133 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-006" 175 609,50
UAH з ПДВ
135 454,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКСНИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІОНАЛ" 193 225,05
UAH з ПДВ
135 460,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СБ ШЕРИФ" 190 681,00
UAH з ПДВ
170 091,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА" 178 177,50
UAH з ПДВ
170 092,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ" 185 591,16
UAH з ПДВ
185 591,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2018 17:52
довідка ДПІ до 13.12.pdf
05 грудня 2018 17:52
довідка ДПІ з ЕЦП.7z
05 грудня 2018 17:52
довідка ДПІ.pdf
05 грудня 2018 17:52
Довідка МВС.pdf
28 листопада 2018 11:58
Електронний підпис
28 листопада 2018 11:56
фото форменого одягу.pdf
28 листопада 2018 11:56
наказ МВС про ліцензію.pdf
28 листопада 2018 11:56
погодження технічних вимог.pdf
28 листопада 2018 11:56
Протокол ТОВ ОК Кардинал-1.pdf
28 листопада 2018 11:56
наказ на директора.pdf
28 листопада 2018 11:56
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 13:56
3.3. Дод. 3. Виписка ЄДРПОУ.pdf
28 листопада 2018 13:56
3.2. Дод. 3. Ліцензія МВС.pdf
28 листопада 2018 13:56
3.1. Дод. 3 Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2018 13:56
2.1.2.12. Дод. 2. Сфера_акти 2018р..pdf
28 листопада 2018 13:56
2.1.2.8. Дод. 2. Явір-2000_акти 2018р..pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 15:12
Електронний підпис
28 листопада 2018 15:11
технічне.pdf
28 листопада 2018 15:11
тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2018 15:11
проект договору.pdf
28 листопада 2018 15:11
про ліцензію.pdf
28 листопада 2018 15:11
повноваження директора.pdf
28 листопада 2018 15:11
док-ти Додатку 2.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 11:28
проект 10_pdf (17).pdf
28 листопада 2018 11:28
Довідка МТЗ_pdf (25).pdf
28 листопада 2018 11:28
Довідка закупівлі_pdf (31).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 5_pdf (11).pdf
28 листопада 2018 11:27
Тендерна пропозиція 1_pdf (5).pdf
28 листопада 2018 11:27
ліцензія КЦ 069.pdf
28 листопада 2018 11:27
згода на оброб_pdf.pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка єд податок_pdf (34).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 12_pdf (19).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 4_pdf (10).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка ЄДР корупц_pdf (28).pdf
28 листопада 2018 11:27
довідка аналог дог акт 2 066.pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 8_pdf (15).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка ст 9_pdf (30).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка кокурен_pdf (32).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 6_pdf (12).pdf
28 листопада 2018 11:27
аналог дог акт 3_pdf (22).pdf
28 листопада 2018 11:27
Тех вимоги_pdf (4).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка заборг_pdf (29).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 11_pdf (18).pdf
28 листопада 2018 11:27
аналог дог акт 4_pdf (23).pdf
28 листопада 2018 11:27
Тендерна пропозиція 2_pdf (6).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 1_pdf (7).pdf
28 листопада 2018 11:27
Технічні вимоги_pdf (2).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 14_pdf (21).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка несудим_pdf (33).pdf
28 листопада 2018 11:27
рішення КЦ 071.pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 7_pdf (13).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 3_pdf (9).pdf
28 листопада 2018 11:27
рішення КЦ 071.pdf
28 листопада 2018 11:27
довідка аналог дог акт 1 065.pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 13_pdf (20).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 2_pdf (8).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка банкр_pdf (1).pdf
28 листопада 2018 11:27
проект 9_pdf (16).pdf
28 листопада 2018 11:27
Довідка аналог дог_pdf (24).pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 14:33
Електронний підпис
28 листопада 2018 14:32
технічні вимоги.pdf
28 листопада 2018 14:32
пропозиція.pdf
28 листопада 2018 14:32
проект договору.pdf
28 листопада 2018 14:32
наказ та рішення.pdf
28 листопада 2018 14:32
Ліцензія.pdf
28 листопада 2018 14:32
копія рішення і наказу.pdf
28 листопада 2018 14:32
згода на обробку.pdf
28 листопада 2018 14:32
Витяг єдиного податку.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 11:45
Електронний підпис
23 листопада 2018 11:43
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 12:47
Лист - згода.pdf
28 листопада 2018 12:47
Проект договору.pdf
28 листопада 2018 12:47
ст. 17.pdf
28 листопада 2018 12:47
Технічні вимоги.pdf
28 листопада 2018 12:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"

ТОВ "ДОК "ПРОФЕСІЙНИЙ ЗАХИСТ"

ПП "ОХОРОНА-006"

П П "КОМПЛЕКСНИЙ ЦЕНТР "ПРОФЕСІОНАЛ"

ПП "СБ ШЕРИФ"

ПП "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "СІЧ-БЕЗПЕКА"

ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
Переможець 133 377,10
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1" #41422667

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

05 грудня 2018 16:28
Електронний підпис
05 грудня 2018 16:26
протокол.pdf
29 листопада 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1"
#41422667
133 377,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 16:28
Електронний підпис
05 грудня 2018 16:26
протокол.pdf
29 листопада 2018 16:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 09:05
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 14:31
додаткова угода 4 від 20.02.2020.pdf зміни до договору
21 лютого 2020 14:29
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:27
Додаткова угода 3 Кардинал.pdf зміни до договору
03 січня 2020 15:22
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 січня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:46
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:44
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 14:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 12:52
договір.pdf укладений
22 грудня 2018 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року в обсязі, що не перевищує 20% загальної ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни послуг за 1 людино/годину у зв'язку зі зростанням розміру мінімальної заробітної плати
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 154 436,22
UAH (в тому числі ПДВ 25 739,37 UAH)