Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (шредер)
Очікувана вартість
5 500,00 UAH
UA-2018-11-13-000638-a c30072d1fe1049aa80495fe5e42e1ace
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Лавренко

+380442530720 lavrenko@me.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство економічного розвитку і торгівлі України
Код ЄДРПОУ: 37508596
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Киев, вул. Грушевського 12/2 м. Київ
Контактна особа: Ольга Лавренко
+380442530720
lavrenko@me.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 10:56
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2018 16:00
Очікувана вартість: 5 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,82%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
шредер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, Київ, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 10:56
ДТД (шредер).doc
13 листопада 2018 10:56
Цінова пропозиція.docx
13 листопада 2018 10:56
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 12:16
Дата відповіді: 14 листопада 2018 15:12
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація Замовника не містить посилання на конкретну торговельну марку, модель або виробника. Товар, який відповідає у повній мірі, основним характеристикам, зазначеним у документації, буде розглянуто Замовником.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій