Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку А 4
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2018-11-13-000512-c 0b7fe2d1adf44f129ebc77bc2635538c
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таран Тетяна Павлівна

+380457653200 barishpfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баришівське об`єднане управління Пенсійного фонду України Київської області
Код ЄДРПОУ: 40383617
Місцезнаходження: 07501, Україна , Київська обл., Баришівка, вул. Центральна 3
Контактна особа: Таран Тетяна Павлівна
+380457653200
barishpfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 14:10
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Папір для друку А 4
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 пач
Папір для друку А 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07501, Україна, Київська область, смт. Баришівка, вул. Центральна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 14:06
технічні вимоги.doc
13 листопада 2018 14:06
пропозиція.doc
13 листопада 2018 14:06
оголошення.doc
13 листопада 2018 14:06
кваліфікаційні критерії.doc
13 листопада 2018 14:06
договір папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 11:24
Дата відповіді: 14 листопада 2018 13:29
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! нам потрібен товар з характеристиками згідно тендерної документації.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій