Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ІНТЕРАКТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 1 (СЕРЕДНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД) М.ПОКРОВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Очікувана вартість
1 507 000,00 UAH
UA-2018-11-13-000288-a d6211ff54a894516ae43a8bcbc283b24
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Миколайович Охота

+380566742805 osvita0108@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142388
Місцезнаходження: 53304, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вул. Центральна. 7
Контактна особа: Ігор Миколайович Охота
+380566742805
osvita0108@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 листопада 2018 09:52
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 12:46
Очікувана вартість: 1 507 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 535,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 одиниця
ІНТЕРАКТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ ДЛЯ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС № 1 (СЕРЕДНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ-ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД) М.ПОКРОВ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, м Покров, вул Центральна,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 15:14
оголошення техніка.pdf
21 листопада 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2018 00:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2018 15:14
оголошення техніка.pdf
18 листопада 2018 00:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ техніка НВК 1 1811.docx
13 листопада 2018 09:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ техніка НВК 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подання необхідних документів
Дата подання: 16 листопада 2018 13:43
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:16
Шановний Замовник! Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" Чи повинен учасник надати документи, які підтверджують, що предмет закупівлі має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України або Свідоцтво МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Тендерна документація буде переглянута.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-13-000288-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНСТИТУТ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ, Код ЄДРПОУ:32918811
Дата подання: 17 листопада 2018 17:37
Внесення змін до тендерної документації згідно чинного законодавства
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"
Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 листопада 2018 00:28
Внесено зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 506 018,00
UAH з ПДВ
1 506 018,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІКНО СЕРВІС" 1 506 987,92
UAH з ПДВ
1 506 987,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 12:58
проект договора.pdf
03 грудня 2018 12:58
налоги и корупция.pdf
03 грудня 2018 12:58
МВД.pdf
28 листопада 2018 10:40
Електронний підпис
28 листопада 2018 10:30
Sert.pdf
28 листопада 2018 10:30
Epson EB-536Wi_535W_525W_530_520.pdf
28 листопада 2018 10:30
Epson EB-530_RoHS.PDF
28 листопада 2018 10:30
Decl_NVO.PDF
28 листопада 2018 10:30
Decl_EMC.PDF
28 листопада 2018 10:30
Decl_501_1.pdf
28 листопада 2018 10:30
Decl_499_1.pdf
28 листопада 2018 10:30
CEC Проектори.pdf
28 листопада 2018 10:30
фин.результаты 2016-17г.pdf
28 листопада 2018 10:30
Тендерна пропозиція.pdf
28 листопада 2018 10:30
телевізори Бігтрейд дс.pdf
28 листопада 2018 10:30
СЭС_ТВ.PDF
28 листопада 2018 10:30
Сертификат.pdf
28 листопада 2018 10:30
Свідотство ПДВ.pdf
28 листопада 2018 10:30
решение по сертификатам.pdf
28 листопада 2018 10:30
проект договора.pdf
28 листопада 2018 10:30
паспорт.pdf
28 листопада 2018 10:29
Отзыв Гум политика 2017.pdf
28 листопада 2018 10:29
окпо.pdf
28 листопада 2018 10:29
ндс витяг 2018-1.jpg
28 листопада 2018 10:29
Згоди працівників.pdf
28 листопада 2018 10:29
додаток 3.pdf
28 листопада 2018 10:29
додаток 2.pdf
28 листопада 2018 10:29
довідка Південний.pdf
28 листопада 2018 10:29
довідка Південний 2.pdf
28 листопада 2018 10:29
довідка Південний 1.pdf
28 листопада 2018 10:29
довідка Кредит.pdf
28 листопада 2018 10:29
Довідка 3 приват .pdf
28 листопада 2018 10:29
Довідка 2 приват.pdf
28 листопада 2018 10:29
довідка 1 приват.pdf
28 листопада 2018 10:29
Гигиена NB, PC 2017.pdf
28 листопада 2018 10:29
Витяг від 23.03.2018.pdf
28 листопада 2018 10:29
Висновок СЕС на дошки Intech.PDF
28 листопада 2018 10:29
Ведомости ЕДРПО.pdf
28 листопада 2018 10:29
антикор уповноважений.jpg
28 листопада 2018 10:29
антикор программа.jpg
28 листопада 2018 10:29
антикор программа змист.pdf
28 листопада 2018 10:29
авторизация Epson.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 14:43
Електронний підпис
27 листопада 2018 14:32
D4.pdf
27 листопада 2018 14:23
D4.pdf
27 листопада 2018 14:23
D3.pdf
27 листопада 2018 14:23
D2.pdf
27 листопада 2018 14:23
D1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ "ВІКНО СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 1 506 018,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 10:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

30 листопада 2018 10:22
Електронний підпис
30 листопада 2018 10:20
Протокол кваліфікація.pdf
29 листопада 2018 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
1 506 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 10:22
Електронний підпис
30 листопада 2018 10:20
Протокол кваліфікація.pdf
29 листопада 2018 13:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 09:47
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 15:29
Договір 414П18.pdf укладений
11 грудня 2018 15:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 506 018,00
UAH з ПДВ