Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги
Очікувана вартість
198 926,00 UAH
UA-2018-11-13-000283-c ● 3e4576af2a27471197596ca542456f8b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 38653767 |
Місцезнаходження: | 85500, Україна , Донецька обл., Донецьк, Донецька область, смт. Велика Новосілка, пер. Південний, будинок 3 |
Контактна особа: |
Рєвіна Тетяна Василівна +380501765884 revinat28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 11:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 11:14 |
Початок аукціону: | 23 листопада 2018 13:11 |
Очікувана вартість: | 198 926,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 994,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 Роботи
Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85500, Україна, Донецька обл., смт. Велика Новосілка, провул. Южний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2018 11:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2018 11:22 |
Вимоги до закупівлі .rtf | |
13 листопада 2018 11:22 |
Дефектний акт .rtf | |
13 листопада 2018 11:22 |
Оголошення скан.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-13-000283-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГУТОРОВ ЕДУАРД ВЛАДИСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3018818457
Дата подання: 19 листопада 2018 10:24
Дискримінаційні умови.
Щодо довідки про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.
Відповідно п.12. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт). В складі тендерної пропозиції необхідно надати про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.Така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі. Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які знаходяться не певний відстані від замовника, та зобов’язати до початку торгів здійснити виїзд на об єкт. Це призведе до надмірних витрат коштів в той час, як договір не заключний.
Не зрозуміло на яку статтю віднести витрати на обстеження без договору.
Обсяги визначають обсяг робіт з опису технічного завдання(дефектного акту). Саме там вказуються об єми та характер робіт. Не дуже зрозуміло навіщо відвідувати об'єкти (без укладеного договору), а ще й надати довідку.
Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до категорії підприємств, які знаходяться за межами Донецької області .
Щодо “Перевага надається волонтерським організаціям.”
Відповідно п.13. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт).
Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).” Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" - є бюджетною установою та працює не на гроші волонтерських організацій , а за рахунок платників податків, тому наявність такого пункту є відверто дискримініційною та прописана під конкретного участника. Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно п.12. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт). В складі тендерної пропозиції необхідно надати про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.Така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі. Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які знаходяться не певний відстані від замовника, та зобов’язати до початку торгів здійснити виїзд на об єкт. Це призведе до надмірних витрат коштів в той час, як договір не заключний.
Не зрозуміло на яку статтю віднести витрати на обстеження без договору.
Обсяги визначають обсяг робіт з опису технічного завдання(дефектного акту). Саме там вказуються об єми та характер робіт. Не дуже зрозуміло навіщо відвідувати об'єкти (без укладеного договору), а ще й надати довідку.
Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до категорії підприємств, які знаходяться за межами Донецької області .
Щодо “Перевага надається волонтерським організаціям.”
Відповідно п.13. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт).
Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).” Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" - є бюджетною установою та працює не на гроші волонтерських організацій , а за рахунок платників податків, тому наявність такого пункту є відверто дискримініційною та прописана під конкретного участника. Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2018 10:54
В документацію (додаток №3) внесені відповідні зміни
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ГУТОРОВ ЕДУАРД ВЛАДИСЛАВОВИЧ |
181 215,00
UAH з ПДВ
|
168 899,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАР'їнкаспецмонтаж" |
194 000,00
UAH з ПДВ
|
168 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ" |
198 298,30
UAH з ПДВ
|
169 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГУТОРОВ ЕДУАРД ВЛАДИСЛАВОВИЧ #3018818457 |
Відхилено |
168 899,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 11:59
|
ТОВ "МАР'їнкаспецмонтаж" #34741208 |
Переможець |
168 900,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2018 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 09:57
|
Договір .docx | укладений |
01 грудня 2018 10:46
|