Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги
Очікувана вартість
198 926,00 UAH
UA-2018-11-13-000283-c 3e4576af2a27471197596ca542456f8b
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653767
Місцезнаходження замовника: 85500, Україна, Донецька обл., Донецьк, Донецька область, смт. Велика Новосілка, пер. Південний, будинок 3
Контактна особа замовника: Рєвіна Тетяна Василівна
+380501765884
revinat28@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 11:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 11:14
Початок аукціону: 23 листопада 2018 13:11
Очікувана вартість: 198 926,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 994,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 Роботи
Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85500, Україна, Донецька обл., смт. Велика Новосілка, провул. Южний, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

13 листопада 2018 11:31
Електронний цифровий підпис
13 листопада 2018 11:22
Вимоги до закупівлі .rtf
13 листопада 2018 11:22
Дефектний акт .rtf
13 листопада 2018 11:22
Оголошення скан.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-13-000283-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГУТОРОВ ЕДУАРД ВЛАДИСЛАВОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3018818457
Дата подання: 19 листопада 2018 10:24
Дискримінаційні умови.
Щодо довідки про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.
Відповідно п.12. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт). В складі тендерної пропозиції необхідно надати про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт.Така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі. Зокрема, дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які знаходяться не певний відстані від замовника, та зобов’язати до початку торгів здійснити виїзд на об єкт. Це призведе до надмірних витрат коштів в той час, як договір не заключний.
Не зрозуміло на яку статтю віднести витрати на обстеження без договору.
Обсяги визначають обсяг робіт з опису технічного завдання(дефектного акту). Саме там вказуються об єми та характер робіт. Не дуже зрозуміло навіщо відвідувати об'єкти (без укладеного договору), а ще й надати довідку.
Замовником порушуються встановлені ст.3 Закону принципи здійснення закупівель, зокрема «недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальна економія та ефективність», і встановлюються дискримінаційні вимоги саме до категорії підприємств, які знаходяться за межами Донецької області .
Щодо “Перевага надається волонтерським організаціям.”
Відповідно п.13. Додатку 3(Довідка про обов’язкове відвідування об’єкта учасником щодо погодження загальних питань виконання ремонтних робіт).
Ураховуючи вимоги пункту 5 частини першої статті 1 Закону, документація конкурсних торгів розроблялась та затверджувалась замовником самостійно і повинна була містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів).” Станція швидкої медичної допомоги міста Донецька- відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" - є бюджетною установою та працює не на гроші волонтерських організацій , а за рахунок платників податків, тому наявність такого пункту є відверто дискримініційною та прописана під конкретного участника. Таким чином, замовники самостійно встановлювали вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням статті 5 Закону та принципів, встановлених у статті 3 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
В зв’язку з цим, вимагаємо усунути допущені Замовником порушення чинного законодавства під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення відповідних змін до документації конкурсних торгів, виключення дискримінаційних умов, в тому числі з переліку документів, які повинні подаватись учасниками, з приведенням її до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2018 10:54
В документацію (додаток №3) внесені відповідні зміни
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2018 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ГУТОРОВ ЕДУАРД ВЛАДИСЛАВОВИЧ 181 215,00
UAH з ПДВ
168 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАР'їнкаспецмонтаж" 194 000,00
UAH з ПДВ
168 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОЙ-ІНВЕСТ" 198 298,30
UAH з ПДВ
169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 09:30
Лист-відмова.jpg
21 листопада 2018 22:43
Договір ,план виконання 1.pdf
21 листопада 2018 22:43
Надання послуг в строк.pdf
21 листопада 2018 22:43
сертифікат.pdf
21 листопада 2018 22:43
Інженер-кошторисник.pdf
21 листопада 2018 22:43
Працівники.pdf
21 листопада 2018 22:43
Заг.відомості .pdf
21 листопада 2018 22:43
Лист-згода на обробку даних.pdf
21 листопада 2018 22:43
Паспорт ИК — скан.pdf
21 листопада 2018 22:43
Код ЄДРПОУ.pdf
21 листопада 2018 22:43
Договірна ціна.pdf
21 листопада 2018 22:43
Виписка ЭДРЮО.pdf
21 листопада 2018 22:43
Аналогічні договори.rar
21 листопада 2018 22:43
Пропозиція 1.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 08:44
Акт.doc
19 листопада 2018 20:10
17_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
19 листопада 2018 20:05
Цінова пропозиція 1.pdf
19 листопада 2018 20:05
Статут.pdf
19 листопада 2018 20:05
Свідоцтво платника податку.pdf
19 листопада 2018 20:05
Протокол загальних зборів.pdf
19 листопада 2018 20:05
Проект договору підписаний.pdf
19 листопада 2018 20:05
Проект договору Н сілка.pdf
19 листопада 2018 20:05
Паспорти інструментів.pdf
19 листопада 2018 20:05
Лист-згода на обробок даних.pdf
19 листопада 2018 20:05
загальні відомості.pdf
19 листопада 2018 20:05
Документи Палій С.О..pdf
19 листопада 2018 20:05
Договірна Н Сілка.pdf
19 листопада 2018 20:05
довідка.jpg
19 листопада 2018 20:05
довідка про наявність ГІП.pdf
19 листопада 2018 20:05
Довідка працівники.pdf
19 листопада 2018 20:05
Довідка обладнання та МТБ.pdf
19 листопада 2018 20:05
Дефектний акт.pdf
19 листопада 2018 20:05
Гарантійні листи.pdf
19 листопада 2018 20:05
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 10:13
ДЦ.jpg
22 листопада 2018 10:13
лист згода.jpg
22 листопада 2018 10:13
выписка стат.pdf
22 листопада 2018 10:13
гарантія 1.jpg
22 листопада 2018 10:13
гарантія2.jpg
22 листопада 2018 10:13
гарантія 3.jpg
22 листопада 2018 10:13
сертификат Носова Ю.С..pdf
22 листопада 2018 10:13
Сертификат(2).pdf
22 листопада 2018 10:13
перс 2.jpg
22 листопада 2018 10:13
персонал 1.jpg
22 листопада 2018 10:13
обладнання.jpg
22 листопада 2018 10:13
Відомості про учасника.jpg
22 листопада 2018 10:13
дог 4.jpg
22 листопада 2018 10:13
дог 3.jpg
22 листопада 2018 10:13
ог2.jpg
22 листопада 2018 10:13
дог 1.jpg
22 листопада 2018 10:13
Витяг налоговая.pdf
22 листопада 2018 10:13
выписка.pdf
22 листопада 2018 10:13
Аналогічні дог.jpg
22 листопада 2018 10:13
пропозиція.jpg

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГУТОРОВ ЕДУАРД ВЛАДИСЛАВОВИЧ
#3018818457
Відхилено 168 899,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2018 11:59
ТОВ "МАР'їнкаспецмонтаж"
#34741208
Переможець 168 900,00
UAH з ПДВ
28 листопада 2018 13:15

Документи

27 листопада 2018 11:59
Протокол.doc

Документи

28 листопада 2018 13:15
Протокол.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28.11.2018 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАР'їнкаспецмонтаж"
#34741208
168 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 листопада 2018 13:15
Протокол.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Договір .docx укладений
01 грудня 2018 10:46
sign.p7s укладений
06 грудня 2018 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 168 900,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку