Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Телевізор
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2018-11-13-000276-a ● 0cd445490e6642be96925aeb52fcd997
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент сім'ї, молоді та спорту Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02934345 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, проспект Миру, 14 |
Контактна особа: |
Руслана Нагорна +380462674514 dsms_rebenok@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 09:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 листопада 2018 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2018 15:19 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Телевізор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Шевченка, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 листопада 2018
—
02 грудня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2018 09:50 |
Оголошення телевізор.doc |
13 листопада 2018 09:50 |
Проект договору телевізор.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 12:19
Дата відповіді: 14 листопада 2018 15:16
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за ваше запитання. Замовником будуть розглядатися пропозиції учасників, які відповідають вимогам пункту "Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі" Оголошення про проведення допорогової закупівлі (далі - Оголошення), тобто предмет закупівлі повинен відповідати заявленому предмету закупівлі в Оголошенні. Аналоги та/або еквіваленти розглядатися не будуть.
Звертаємо вашу увагу, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Звертаємо вашу увагу, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-13-000276-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕРІАЛ СЕРВІС ГРУП", Код ЄДРПОУ:41791296
Дата подання: 23 листопада 2018 09:17
Незаконно прийняте рішення
Шановний тендерний комітет наполегливо Просимо, пояснити, які саме технічні характеристики нашого товару не відповідяють заявленим. Вразі не встановлення Вами відмінностей в технічних характеристиках, а переконані, що запропонований нами товар повністю відповідає Ваши вимогам, просимо прийняти наголошуємо, законне решення по даній закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 16:47
Шановний Учаснику! В п.п. 3.2. оголошення про проведення допорогової закупівлі чітко зазначено вимоги до товару. Аналоги та/або еквіваленти товару в п.п. 3.2. не вказані. Звертаємо вашу увагу, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2018 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ СЕРВІС ГРУП" |
14 600,00
UAH з ПДВ
|
13 559,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" |
14 712,00
UAH з ПДВ
|
13 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ СЕРВІС ГРУП" #41791296 |
Відхилено |
13 559,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 16:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЛИЙ ПАРУС +" #41315108 |
Переможець |
13 560,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 09:08
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 листопада 2018 08:32 |
Коментар щодо відміни: | Ціна за одиницю товару вийшла за межі вартості спеціального фонду |
Документи:
27 листопада 2018 08:26
|
Відхилення.pdf |