Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2018-11-13-000042-b ● 134b0b3e58884e2ba8a8a0c8665e8b8f
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "Міська клінічна лікарня № 2" |
Код ЄДРПОУ: | 05498648 |
Місцезнаходження: | 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул.Брюллова, 6 |
Контактна особа: |
Солона Світлана Сергіївна +380617205250 7vetik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 листопада 2018 08:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 19 листопада 2018 13:26 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69068, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул.Брюллова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2018 13:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2018 13:08 |
Додаток 1 Тех.вимоги.doc | |
13 листопада 2018 08:48 |
Додаток 3 Договір.doc | |
13 листопада 2018 08:48 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc | |
13 листопада 2018 08:48 |
Інформація.doc |
13 листопада 2018 13:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2018 13:08 |
Додаток 1 Тех.вимоги.doc
|
|||
13 листопада 2018 08:48 |
Додаток 3 Договір.doc
|
|||
13 листопада 2018 08:48 |
Додаток 2 Цінова пропозиція.doc
|
|||
13 листопада 2018 08:48 |
Інформація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 14 листопада 2018 12:20
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-13-000042-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2362405212
Дата подання: 22 листопада 2018 12:40
Скарга
Вимагаємо докладно поянити, яким саме умовам закупівлі не відповідає пропозиція ФОП Виничук Ю.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2018 13:54
Відповідальна особа за допорогові закупівлі Красноперова Т.С. розглянула вимогу по допороговій закупівлі: ДК 021:2015 код 30230000-0 комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій) Фізичної особи-підприємця Виничук Юрій Володимирович щодо рішення замовника про необгрунтовану дискваліфікацію його тендерної пропозиції та повідомляє, що ще раз переглянувши документи пропозиції та вимоги в складі тендерної документації вирішила:
1. Учасник надав скаргу не дотримуючись вимог оформлення Наказу № 35 (зі змінами № 49) "ДП "Прозорро" п.14.1.
2. Згідно з вимогами замовника, а саме в документі «Інформація», пунк 4: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (документи повинні бути засвідчені печаткою та підписом керівника Учасника, ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».
Натомість в складі своєї документації учасник надає документи («Цінова пропозиція», «Технічна
характеристика») не в сканованому вигляді та в форматі Word.
3. Тендерна документація: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в повній мірі не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Зважаючи на вищевикладене, при проведенні об'єктивної та неупередженої оцінки, відповідальною особою було вирішено не задовольняти вимогу Фізичної особи-підприємця Виничук Юрій Володимирович.
1. Учасник надав скаргу не дотримуючись вимог оформлення Наказу № 35 (зі змінами № 49) "ДП "Прозорро" п.14.1.
2. Згідно з вимогами замовника, а саме в документі «Інформація», пунк 4: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (документи повинні бути засвідчені печаткою та підписом керівника Учасника, ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)».
Натомість в складі своєї документації учасник надає документи («Цінова пропозиція», «Технічна
характеристика») не в сканованому вигляді та в форматі Word.
3. Тендерна документація: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ в повній мірі не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Зважаючи на вищевикладене, при проведенні об'єктивної та неупередженої оцінки, відповідальною особою було вирішено не задовольняти вимогу Фізичної особи-підприємця Виничук Юрій Володимирович.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 листопада 2018 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
8 798,00
UAH з ПДВ
|
8 078,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
9 120,00
UAH з ПДВ
|
8 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТФП" |
10 200,00
UAH з ПДВ
|
10 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2362405212 |
Відхилено |
8 078,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 12:36
|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Переможець |
8 400,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2018 11:47
|
Договір 287 від 03.12.18 | укладений |
03 грудня 2018 11:44
|