Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Холодильник для зберігання лікарських засобів
Очікувана вартість
3 458 000,00 UAH
UA-2018-11-12-002600-a d2a389d4f8d44cc28c9c2e477b8d317d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будиліна Ірина Михайлівна

+380442073455 tenderdkvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Контактна особа: Будиліна Ірина Михайлівна
+380442073455
tenderdkvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 19:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 23:55
Очікувана вартість: 3 458 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
133 шт
Холодильник для зберігання лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 19:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 19:35
Додаток 6 (гарантійний лист).doc
12 листопада 2018 19:35
Додаток 5 проект договору.docx
12 листопада 2018 19:35
Додаток 4 Переможець.docx
12 листопада 2018 19:35
Додаток 3_характеристики.docx
12 листопада 2018 19:35
Додаток 2_кваліфікація.doc
12 листопада 2018 19:35
Додаток 1 відомості.docx
12 листопада 2018 19:35
ТД холодильники.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-002600-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 16 листопада 2018 16:41
Термін поставки товару
Згідно п.4.4 Розділу І Тендерної документації та п.5.1 Проекту договору про закупівлі - Строк поставки Товару – до 26.12. 2018 року. Звертаємо Вашу увагу, що закупівля оголошена — 12.11.2018р. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 27.11.2018р. Згідно ч.2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “...З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.” Таким чином, навіть враховуючи мінімальні строки на виконання обов'язкових дій, передбачених чинним законодавством України, договір може бути підписаний не раніше 08.12.2018року. Враховуючи великий обсяг закупівлі, виконати поставку в такий короткий строк неможливо. Крім цього, згідно Розділу 4 проекту договору: “4.1. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.” Тобто, здійснення попередньої оплати не передбачається. Враховуючи, що договір укласти раніше 08.12.2018 року неможливо та враховуючи великий обсяг закупівлі, то через 10 банківських днів з дати поставки Товару закінчиться 2018 бюджетний рік, і оплата товару буде неможлива. Звертаємо Вашу увагу, що чинне бюджетне законодавство України передбачає вирішення таких ситуацій: Згідно ст.49 Бюджетного кодексу України: “1. Розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним пунктом 5 частини першої статті 4 цього Кодексу. Відповідно до ст. 4 Бюджетного кодексу України: “1. Бюджетне законодавство складається з: ... 5) нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України, прийнятих на підставі і на виконання цього Кодексу та інших законів України, передбачених пунктами 3 та 4 цієї частини статті;...” на виконання положень ст. 49 та ст. 4 Бюджетного кодексу України, Кабінет Міністрів України прийняв Постанову № 117 від від 23 квітня 2014р. “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”. Відповідно до ч.1 вищезазначеної Постанови: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: ... 4) на строк не більше шести місяців: ... лікарських засобів і виробів медичного призначення;...” У частині 2 цієї ж Постанови зазначено: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...” Враховуючи вищезазначене, спираючись на положення Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р., просимо: передбачити здійснення попередньої оплати у проекті договору про закупівлю та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р. Спираючись на ч.1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” проcимо: передбачити у проекті договору здійснення попередньої оплати та подовження строку поставки на строк, відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23 квітня 2014р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2018 18:16
Шановний учаснику! Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (далі – Постанова) визначено вичерпний перелік товарів, робіт і послуг, при закупівлі яких розпорядники та одержувачі бюджетних коштів можуть передбачати у договорах про закупівлю попередню оплату. Звертаємо увагу, що Постановою попередня оплата при закупівлі електричних побутових приладів не передбачена. Враховуючи викладене, для внесення змін до проекту договору про закупівлю за процедурою закупівлі ДК 021:2015 - 39710000-2 - Електричні побутові прилади (холодильник для зберігання лікарських засобів) правові підстави відсутні

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-11-12-002600-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 21 листопада 2018 17:40
Скарга на дискримінуючі та обмежуючи вимоги тендерної документації
До органу оскарження: Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45 Суб'єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “Ледум” 49069, місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 17, тел.: (056) 370-54-72 e-mail: official@ledum.com.ua Замовник: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" 04050, Україна, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81 тел: +380442073455 e-mail: tenderdkvs@ukr.net Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-11-12-002600-a Скарга на дискримінуючі та обмежуючи вимоги тендерної документації 12.11.2018 року Замовник оголосив закупівлю “Холодильник для зберігання лікарських засобів”. Згідно Тендерної документації предметом закупівлі є Холодильники для зберігання лікарських засобів, кількість – 133 шт. Згідно п. 4.4 Розділу І Тендерної документації та п. 5.1 Проекту договору — строк поставки товару до 26.12.2018 року. Розрахунок за цим Договором проводиться шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару на підставі належним чином оформлених видаткових накладних. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 27 листопада 2018 року. Дата аукціону — 28 листопада 2018 року. Згідно ч. 4 ст. 28 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “... Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.” Згідно ч. 2 ст. 32 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.” Таким чином, договір про закупівлю може бути укладений приблизно 17-19 грудня 2018 року. Тобто, між строком укладання договору та кінцевим строком постачання товару за договором залишається лише 10 днів. Звертаємо Вашу увагу, на кількість холодильників — 133 штуки. Це більше ніж кількість медичних холодильників, яка закуповується за рік в Україні. За 10 днів неможливо виробити таку кількість холодильників та поставити їх Замовнику, тим більше, що в Україні відсутні виробники такого обладнання. Рішення в такій ситуації можливе на умовах Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р, яка дає можливість здійснити попередню оплату та встановлює граничні терміни постачання медичних виробів, які мають тривалий цикл виробництва: Відповідно до ч.1 Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р.: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: ... 4) на строк не більше шести місяців: лікарських засобів і виробів медичного призначення; ...” У частині 2 цієї ж Постанови зазначено: “Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів здійснюють попередню оплату тільки тих товарів, робіт і послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається поставити, виконати і надати протягом поточного бюджетного періоду, крім ... товарів, робіт і послуг, виробництво яких має довготривалий цикл, а саме: вакцин для профілактичних щеплень людей і тварин, лікарських засобів і виробів медичного призначення...” Проте, Замовник, 21.11.2018 року у відповіді на вимогу щодо попередньої оплати та перенесення строку постачання, повідомив, що здійснення попередньої оплати та перенесення строку поставки відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014р здійснюватись не буде. Тобто, виконати поставку по цій закупівлі може лише той учасник, у якого завчасно готові такі медичні холодильники в кількості, яка більша за річний об'єм всього ринку України. Таким чином, умови закупівлі є дискримінаційними та суттєво обмежують кількість можливих учасників закупівлі. Це порушує вимоги статей 3, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме: Згідно ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням”. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.” ТОВ “Ледум” є уповноваженим представником виробника “Haier” в Україні, та може запропонувати холодильники, які відповідають вимогам Тендерної документації. Проте, враховуючи великий обсяг поставки (133 штуки), короткий строк постачання (приблизно 10 днів) та відмову Замовника передбачити попередню оплату і перенесення строку постачання на умовах, передбачених Постановою КМУ № 117 від 23.04.2014року, ТОВ “Ледум” не може прийняти участь у закупівлі і виконати таку поставку, цим Замовник порушує права ТОВ “Ледум” та обмежує коло учасників закупівлі. Враховуючи вищезазначене, спираючись на ст. 3, 18, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” ПРОШУ: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов'язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме: передбачити попередню оплату та перенесення строку поставки відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014року. Додатки: 1. Платіжне доручення; 2. Сертифікат відповідності UA.TR.098.0204-18 від 04.09.2018 з Додатком; Генеральний директор ТОВ “Ледум” Н.Б. Коваленко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 листопада 2018 19:37
Рішення від 23.11.2018 № 11997.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2018 19:37
Рішення від 11.12.2018 № 12638.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2018 17:27

Документи подані скаржником

21 листопада 2018 17:40
UA.TR.098.204-18.pdf
21 листопада 2018 17:40
Платіжне_доручення_21.11.pdf
21 листопада 2018 17:40
Скарга_21.11.pdf
21 листопада 2018 17:40
Платіжне_доручення_21.11.pdf

Документи подані замовником

04 грудня 2018 14:32
пояснення по суті скарги

Документи Органу Оскарження

23 листопада 2018 19:37
Рішення від 23.11.2018 № 11997.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 23:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 1 679 258,00
UAH з ПДВ
1 679 258,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 16:51
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2018 16:51
Статут.pdf
26 листопада 2018 16:51
Лист-відгук від ОСПК Дніпро.pdf
26 листопада 2018 16:51
Інструкція з експлуатації.pdf
26 листопада 2018 16:51
Документи на товар.pdf
26 листопада 2018 16:51
Гарантійні листи.pdf
26 листопада 2018 16:51
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2018 16:51
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2018 16:51
Баланс,ф2 9 місяців.pdf
26 листопада 2018 16:51
Haier Letter of Guarantee.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2018 23:55
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій