Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (БФП)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2018-11-12-002533-a 4e38d4cd45b34e658e98ebe895939f1a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Король Оксана

+380472377241 O.KOROL@CK.MINJUST.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 34924330
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Соснівський район, БУЛЬВАР ШЕВЧЕНКА, будинок 185
Контактна особа: Король Оксана
+380472377241
O.KOROL@CK.MINJUST.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 20:00
Початок аукціону: 20 листопада 2018 15:50
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (БФП)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська обл., Черкаси, бульвар Шевченка,185
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 18:17
Проект договору на БФП ЧБ.docx
12 листопада 2018 18:17
Технічні вимоги БФП монохромний.docx
12 листопада 2018 18:17
ТД БФП ЧБ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 листопада 2018 09:01
Дата відповіді: 13 листопада 2018 11:36
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги чи еквіваленти розглядатися не будуть

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-002533-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2718200133
Дата подання: 23 листопада 2018 15:26
Вимога усунути порушення
12.11.2018 р. Головне територіальне управління юстиції у Черкаській області (далі - Замовник) оприлюднило оголошення про проведення допорогових закупівель: Багатофункційний пристрій Brother DCP- L2500DR CPV 30120000-6. У кількості 9 шт.
ФОП Дяк Олександр Іванович (далі - Скаржник) подав пропозицію та взяв участь у вказаній процедурі закупівлі.
Відповідно до рішення тендерного комітету у формі рішення про визначення переможця № 1 від 22.11.2018 р. пропозицію Фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича було визнано найбільш економічно вигідною визнано переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Дане рішення є незаконним та таким що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
- Відповідно до п. 5 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: «скан-копії аналогічних виконаних договорів». Учасником Фізичною особою-підприємцемГалкіним Олександром Олександровичом було надано 1 скан-копію виконаного аналогічного договору, що є порушенням вимог Замовника, які викладені в оголошенні про проведення допорогових закупівель.

Наголошуємо, що такими діями Ви порушуєте принципи здійснення закупівель, а саме - недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
З переліченого вище можна зробити висновок, що пропозиція Фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича не відповідає умовам закупівлі та відповідно має бути дискваліфікована на підставі п. 9.2 Поряду, а саме - виключними підставами дискваліфікації є пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Відповідно до абз. 3 п. 1 ст. 2 Закону під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до п. 6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
З вищезазначеного можна зробити висновок, що Замовник здійснив не об’єктивну та упереджену оцінку пропозицій та порушив перелічені вище принципи закупівлі так як у Фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича пропозиція не відповідає умовам закупівлі Замовника. Замовник грубо порушує норми діючого законодавства та існуючі принципи здійснення закупівель. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку -

ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем та намір укласти договір з Фізичної особи-підприємця Галкіна Олександра Олександровича та дискваліфікувати пропозицію даного Учасника,
2. Повторно провести оцінку поданих тендерних пропозицій відповідно до норм діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 листопада 2018 17:40
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 листопада 2018 17:39
Замовник відмінить рішення про визначення переможця
Номер вимоги: UA-2018-11-12-002533-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2706919613
Дата подання: 24 листопада 2018 21:02
Вимога усунути порушення
Шановний Замовнику! 20 листопада 2018 року Головним територіальним управлінням юстиції у Черкаській області було проведено відкриті торги згідно Ідентифікатора закупівлі UA-2018-11-12-002533-a на закупівлю багатофункціональних пристроїв Brother DCP- L2500DR CPV 30120000-6 у кількості 9 шт.
Тендерний комітет визнав ФОП Дяк Олександр Іванович переможцем вищевказаних відкритих торгів (Рішення про визначення переможця № 2 від 23.11.2018 р.). Дане рішення є незаконним та таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства про публічні закупівлі з наступних підстав:
1. Згідно п.5 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» ОГОЛОШЕННЯ про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції
- скан-копії аналогічних виконаних договорів.

Замовник у своїх вимогах вказує на необхідність надання аналогічних виконаних договорів, тобто 2 і більше. Учасником ФОП Дяк Олександр Іванович в складі своєї пропозиції було надано один і той же (лише один) Договір купівлі-продажу №11 від 5 листопада 2018 р. між ФОП Дяк Олександр Іванович (Продавець) та ФОП Телятник Олег Петрович (Покупець), предметом якого є купівля-продаж одного й того ж багатофункціонального пристрою HP LASERJET PRO MFP M26A.
Вищевказаний Договір було двічі завантажено у різних форматах, один раз у форматі pdf, інший – у форматі docx. Причому Договір у форматі docx завірений підписом і печаткою лише з боку Продавця, в той час як з боку Покупця Договір не завірений (відсутні і підпис, і печатка), тобто не є дійсним.
Що є грубим порушенням, не відповідає вимогам Замовника і вказує на підробку документів.

2. Звертаємо увагу Замовника, що в договорі купівлі-продажу №11 від 5 листопада 2018 р. між ФОП Дяк Олександр Іванович здійснив продаж багатофункціонального пристрою HP LASERJET PRO MFP M26A, який не локазований для продажу на території України, не підтримується офіційною гарантію від виробника, та постачається в України через неофіційні канали ввезення (ймовірно без сплати податків та митних зборів). Дану інформацію Ви можете перевірити звернувшись до офіційного представництва компанії HP в Україні за телефоном 0800503138, або по email: ua.hppartner@hp.com

3. Згідно п.5 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» ОГОЛОШЕННЯ про проведення електронних торгів через систему електронних закупівель, учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції
- копію довідки про взяття на облік платника податку.
Учасником ФОП Дяк Олександр Іванович в складі своєї пропозиції не було надано копію довідки про взяття на облік платника податку, що є порушенням вимог Замовника.

4. Згідно п. 4. «Технічні вимоги (якісні) вимоги до товару»
Якість товару повинна відповідати технічним вимогам Замовника та діючим на території України ДСТУ.
Якщо пропозиція закупівлі учасника не відповідає технічним, якісним та кількісним вимогам до закупівлі або зміну обсягів та складу продукції згідно з документацією закупівель, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється замовником.
Учасником ФОП Дяк Олександр Іванович в складі своєї пропозиції не було надано нормативних документів на підтвердження відповідності товару діючим на території України ДСТУ, а саме:
1) Копії декларації про відповідність технічному регламенту з електромагнітної сумісності та копії декларації про відповідність технічному регламенту з низьковольтного електричного обладнання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 та № 1067 відповідно;
2) Копії позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо відповідності Товару вимогам діючого санітарного законодавства України.
Враховуючи вищенаведені факти, пропозиція ФОП Дяк Олександр Іванович не відповідає умовам Закупівлі та відповідно має бути дискваліфікована на підставі п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом Державного підприємства “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно п.6.2 Порядку під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення порушень норми діючого законодавства та існуючих принципів здійснення закупівель та з метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до п. 14.1 Порядку просимо скасувати рішення щодо визначення переможцем ФОП Дяк Олександр Іванович та дискваліфікувати пропозицію даного Учасника як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2018 14:04
Відсутні порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ 55 710,00
UAH з ПДВ
55 710,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 59 940,00
UAH з ПДВ
59 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 листопада 2018 18:46
Електронний підпис
19 листопада 2018 17:46
Фотографії пристрою.pdf
19 листопада 2018 17:46
Контактні дані учасника.pdf
19 листопада 2018 17:46
Гарантійний талон Brother.pdf
19 листопада 2018 17:46
Паспорт_ інд. код.pdf
19 листопада 2018 17:46
Висновок держ сан-епідем.pdf
19 листопада 2018 17:46
Довідка наявність печатки.pdf
19 листопада 2018 17:46
Брошура.pdf
19 листопада 2018 17:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
19 листопада 2018 17:46
Інструкція_dcpl2500d_rus_busr_b.pdf

Публічні документи

19 листопада 2018 17:23
Договір МФУ.docx
19 листопада 2018 17:23
виписка Д.PDF
19 листопада 2018 17:23
договір.PDF
19 листопада 2018 17:23
паспорт Дяк18.pdf
19 листопада 2018 17:23
код18.pdf
19 листопада 2018 17:23
Техн. хар-ки.pdf
19 листопада 2018 17:23
руководство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Рішення скасоване 55 710,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 17:40
ФОП ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2706919613
Відхилено 55 710,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 17:45
ФОП ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2718200133
Переможець 59 940,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 17:46

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 17:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДЯК ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2718200133
59 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 листопада 2018 14:08
Коментар щодо відміни: технічна помилка
Документи:
29 листопада 2018 14:08
Рішення про скасування тендеру.docx