Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги (послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів освіти)
Insurance services (services for voluntary medical insurance and accident insurance for employees of educational institutions)
Очікувана вартість
10 978 800,00 UAH
UA-2018-11-12-002511-a 1694277be04c41198f28ac7b5490b396
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department humancare policy
National ID: 40506248
Contact point: Samec Elena
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 18:06
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 20 грудня 2018 15:16
Очікувана вартість: 10 978 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 894,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 листопада 2018 18:06
Enquiries until: 03 грудня 2018 23:00
Complaints submission until: до 09 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 грудня 2018 23:00

Information

Estimated total value: 10 978 800 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 894 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9149 чоловік
послуги з добровільного медичного страхування та страхування від нещасного випадку працівників закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, навчальні заклади освіти замовника (фізичним особам)
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

services for voluntary medical insurance and accident insurance for employees of educational institutions
CPV: 66510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:07
Проект договору страхування - зі змінами.rtf
04 грудня 2018 15:07
Тендерна документація - зі змінами.docx
04 грудня 2018 15:07
Перелік змін - 04.12.2018.docx
04 грудня 2018 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:07
Проект договору страхування - зі змінами.rtf
12 листопада 2018 18:06
Договір страхування.rtf
04 грудня 2018 15:07
Тендерна документація - зі змінами.docx
12 листопада 2018 18:06
Тендерна документація.docx
04 грудня 2018 15:07
Перелік змін - 04.12.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит про неможливість надання інформації
Дата подання: 28 листопада 2018 16:39
Дата відповіді: 04 грудня 2018 12:32
В тендерній документації в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону вказано, що: «…Учасник подає у складі пропозиції … …Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). Примітка: під аналогічним договором розуміється повністю виконаний (-ні) (завершений) договір (-и), укладений (-і) не раніше 2017 року. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору. На підтвердження виконання аналогічного договору надається не менше двох копій договорів, завірених належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом»… … Учасник надає листи-відгуки по наданим копіям договорів з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору (не менше одного)…» Але маємо Вам повідомити, що ПрАТ «УСК «Княжа Вієнна Іншуранс Груп» не має правових підстав оприлюднити в публічний доступ інформацію щодо умов договорів добровільного медичного страхування та контрагентів, оскільки така інформація згідно ст. 505 Цивільного кодексу України має комерційну цінність та віднесена до комерційної таємниці. Згідно із ч. 1 ст. 5 Закону України «Про інформацію» реалізація права на інформацію не повинна порушувати, зокрема: права та інтереси юридичних осіб. Оприлюднення запитуваної інформації саме у публічний спосіб, може порушити права та інтереси Компанії, оскільки буде отримана іншими суб’єктами із подальшим використанням в умовах конкурентної діяльності. Також, Компанія не має правових підстав викласти в публічний доступ інформацію про наших клієнтів, оскільки така інформація, відповідно до підписаних угод віднесена до конфіденційної та не підлягає розголошенню. У зв’язку з цим просимо Вас виключити цей пункт з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! У тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
щодо наявності власного асістансу у м. Дніпро
Дата подання: 30 листопада 2018 16:35
Дата відповіді: 04 грудня 2018 12:33
Просимо видалити із тендерної документації вимоги до учасників, які стосуються наявності працівників власного асистансу у м. Дніпрі. Дані вимоги дискримінують можливість інших учасників з власним асистансом у м. Київ, який здійснює обслуговування застрахованих осіб на всій території України, приймати участь у закупівлі
Відповідь: Добрий день! В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2018
UA-2018-11-12-002511-a1694277be04c41198f28ac7b5490b396
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство "Страхова Компанія "УНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 18:25
13_1Перелік мереж аптек.pdf
10 грудня 2018 12:01
Електронний підпис
10 грудня 2018 12:01
Електронний підпис
10 грудня 2018 11:23
Витяг з ЭДПОУ.pdf
06 грудня 2018 12:36
Електронний підпис
06 грудня 2018 12:36
Електронний підпис
06 грудня 2018 11:24
51_Витяг з Статуту.pdf
06 грудня 2018 11:24
49_Статистика з ЭДРПОУ.pdf
06 грудня 2018 11:24
22_Статут 2018_03_10_18.PDF
06 грудня 2018 11:24
6_Проект_договору.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 16:50
УНІКА - Insurance Top активи.pdf
12 грудня 2018 16:50
УНІКА - Статут 2015.pdf
12 грудня 2018 16:50
УНІКА - паспорт Ульє.pdf
12 грудня 2018 16:50
УНІКА - мережа аптек.pdf
12 грудня 2018 16:49
УНІКА - довідка з банку.pdf
12 грудня 2018 16:49
УНІКА - АПТЕКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"

Приватне акціонерне товариство "Страхова Компанія "УНІКА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП" 10 967 821,20
UAH з ПДВ
10 967 821,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Страхова Компанія "УНІКА" 10 978 800,00
UAH з ПДВ
10 978 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 18:25
13_1Перелік мереж аптек.pdf
10 грудня 2018 12:01
Електронний підпис
10 грудня 2018 12:01
Електронний підпис
10 грудня 2018 11:23
Витяг з ЭДПОУ.pdf
06 грудня 2018 12:36
Електронний підпис
06 грудня 2018 12:36
Електронний підпис
06 грудня 2018 11:24
51_Витяг з Статуту.pdf
06 грудня 2018 11:24
49_Статистика з ЭДРПОУ.pdf
06 грудня 2018 11:24
22_Статут 2018_03_10_18.PDF
06 грудня 2018 11:24
6_Проект_договору.pdf

Публічні документи

12 грудня 2018 16:50
УНІКА - Insurance Top активи.pdf
12 грудня 2018 16:50
УНІКА - Статут 2015.pdf
12 грудня 2018 16:50
УНІКА - паспорт Ульє.pdf
12 грудня 2018 16:50
УНІКА - мережа аптек.pdf
12 грудня 2018 16:49
УНІКА - довідка з банку.pdf
12 грудня 2018 16:49
УНІКА - АПТЕКИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"

Приватне акціонерне товариство "Страхова Компанія "УНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"
#24175269
Переможець 10 967 821,20
UAH з ПДВ
20 грудня 2018 17:11

Документи

20 грудня 2018 17:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2018 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП"
#24175269
10 967 821,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 грудня 2018 17:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 лютого 2020 10:58
Додаткова угода № 17 від 27.02.2020.FR12.pdf укладений
27 лютого 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
27 лютого 2020 10:38
Додаткова угода № 16 від 27.02.2020FR12.pdf зміни до договору
27 лютого 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2019 11:16
Дод. угода № 15 від 03.12.2019.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 15:04
Дод.угода № 13 від 03.12.2019.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 11:58
Дод угода №14 від 27.11.2019 до Дог №03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2019 11:46
Додаткова угода № 12 від 12.11.19 страхування.FR12.pdf зміни до договору
13 листопада 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 18:32
Дод. угода 11 від 22.10.2019.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 18:31
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 09:01
Доду. угода 10 від 17.10.2019.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 09:00
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:08
Дод.угода 9 від 10.09.2019.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:07
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2019 17:43
Дод.угода № 8 від 13.08.2019 - дог. № 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
13 серпня 2019 17:43
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2019 10:59
Дод.угода № 7 від 16.07.2019 - дог. № 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
16 липня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2019 08:17
Дод.угода № 6 від 12.06.2019 - дог. № 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
13 червня 2019 08:16
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2019 10:08
Додугода 5 від 15.05.2019 договір 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
16 травня 2019 10:07
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2019 12:02
Дод.угода № 4 від 17.04.2019 - дог. № 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2019 17:30
Дод.угода № 3 від 18.03.2019 -дог. № 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
18 березня 2019 17:30
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 16:29
Дод.угода № 2 від 19.02.2019 - дог. № 03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 16:23
Дод.угода № 1 від 16.01.2019 - дог. №03_04-1К-120079.pdf зміни до договору
16 січня 2019 16:22
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 12:32
Договір № 03_04-1К-120079 від 04.01.2019.pdf укладений
04 січня 2019 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-120079
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-120079
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-120079
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-120079
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-120079
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі (дод.угода № 6)
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/04-1К-120079
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в Додаток № 1, без зміни кількості послуг та без збільшення суми
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
27 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в реквізити Страховика та Страхувальника
Номер договору про закупівлю: 03/04-1К-120079
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 10 475 913,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 745 985,60 UAH)