Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 – 39130000-2 - Офісні меблі (офісні меблі в асортименті)
Очікувана вартість
166 410,10 UAH
UA-2018-11-12-002431-a 58df3a96aae54a3f968888c1d8b952c9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 17:35
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 166 410,10 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 832,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник закупівлі, для участі у закупівлі,обов'язково має надати порівняльну таблицю (форма наведена у Документації). Всі посилання у закупівлі на торговельну марку,фірму, джерело походження або виробника Товару слід читати як «або еквівалент». Згідно Розпорядження міського голови м. Маріуполь від 15.06.2016 №323р, методика оцінки вартості пропозиції включає в себе оцінку вартості без ПДВ, при цьому договір буде укладатися з урахуванням ПДВ, що змінить вартість закупівлі на вартість ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 одиниця
Офісні меблі в асортименті (детальний перелік, кількість, технічні характеристики Товару наведені у додатках до Технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:08
ЗРАЗОК ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА.doc
14 листопада 2018 12:07
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.doc
14 листопада 2018 12:07
Порівняльна таблиця .doc
14 листопада 2018 12:07
Проект договору про закупівлю.doc
12 листопада 2018 17:35
ТЗ меблі.pdf
15 листопада 2018 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 13:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:08
ЗРАЗОК ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА.doc
14 листопада 2018 12:07
Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у закупівлі.doc
14 листопада 2018 12:07
Порівняльна таблиця .doc
14 листопада 2018 12:07
Проект договору про закупівлю.doc
12 листопада 2018 17:35
ТЗ меблі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 13 листопада 2018 09:04
Дата відповіді: 13 листопада 2018 09:26
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, допускаємо для участі підприємства, які запропонують аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі. Також зазначимо, що всі посилання у закупівлі на торговельну марку,фірму, джерело походження або виробника Товару слід читати як «або еквівалент»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" 141 937,00
UAH
141 937,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 листопада 2018 11:26
Цінова пропозиція..pdf
17 листопада 2018 11:26
Сертификат фурнитура 2.jpg.pdf
17 листопада 2018 11:26
Сертификат фурнитура 1.jpg.pdf
17 листопада 2018 11:26
Порівняльна таблиця .pdf
17 листопада 2018 11:26
Паспорт Гусєва.pdf
17 листопада 2018 11:26
Паспорт Гусєва 3.pdf
17 листопада 2018 11:26
Паспорт Гусєва 2.pdf
17 листопада 2018 11:26
Паспорт Гусєва 1.pdf
17 листопада 2018 11:26
Витяг Гусєва.pdf
17 листопада 2018 11:26
Виписка Гусєва.pdf
17 листопада 2018 11:26
Виписка Гусєва 1.pdf
17 листопада 2018 11:26
Виписка Гусєва 1 - копия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2826215063
Переможець 141 937,00
UAH
26 листопада 2018 09:07

Документи

26 листопада 2018 09:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУСЄВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2826215063
141 937,00
UAH
Документи

Документи

26 листопада 2018 09:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 12:48
Дог. № 860 від 10.12.2018 ФОП Гусєва О.О..pdf укладений
10 грудня 2018 12:32