Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Реконструкція котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Лесі Українки, 42, смт Новоолексіївка, Генічеського району, Херсонської області (45000000 - 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2018-11-12-001523-b 9e95e4b773404c51bebf5ed7588f8ddf
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Людмила Олександрівна

380959473222 liceyhor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 37542443
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Морська, 13
Контактна особа: Васильєва Людмила Олександрівна
380959473222
liceyhor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 17:30
Початок аукціону: 28 листопада 2018 11:46
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 Реконструкція котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Лесі Українки, 42, смт Новоолексіївка, Генічеського району, Херсонської області
(45000000 - 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75560, Україна, Херсонська область, смт Новоолексіївка, Генічеського району, вул. Лесі Українки, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 16:47
Додаток_№_8.docx
12 листопада 2018 16:47
Додаток_№_7.doc
12 листопада 2018 16:47
Додаток_№_6.doc
12 листопада 2018 16:47
Додаток_№_5.doc
12 листопада 2018 16:47
Додаток №_4.7z
12 листопада 2018 16:46
Додаток_№_3.docx
12 листопада 2018 16:46
Додаток_№_2.doc
12 листопада 2018 16:46
Додаток_№_1.doc
12 листопада 2018 16:46
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-001523-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПрАТ "Барський машинобудівний завод", Код ЄДРПОУ:14307570
Дата подання: 10 грудня 2018 16:08
ВИМОГА про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо необхідності скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ПП "ЕЛІТ - БУД" та незаконності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
ВИМОГА
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо необхідності скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ПП "ЕЛІТ - БУД" та незаконності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

10 грудня 2018 16:08
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-15-000024 ● 6f93ce23525843cf80dff2f1f8609126
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2019 09:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.01.2019 № 13

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-12-001523-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-16 17:02:52

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Лесі Українки, 42, смт Новоолексіївка, Генічеського району, Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-12-001523-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.

Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку зазначені у довідці про наявність механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт – предмету закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним поясніть чому надана учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» в складі своєї пропозиції видаткова накладна №1212 від 12.12.2016 про придбання напівавтомату зварювального трансформаторного типу Kuhtreiber KIT-405 «S» - 3 шт (файл «ПочтаD.PDF») не відповідає вимогам п.п. 1.2 Додатку №2 тендерної документації?

Поясніть чому в порушення ч.3 ст.30 Закону №922 тендерним комітетом не надана відповідь через електронну систему закупівель на вимогу про усунення порушення учасником, пропозиція якого відхилена, а саме ПрАТ «Барський машинобудівний завод», що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 10.12.2018 за № UA-2018-11-12-001523-b.c1?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з відсутністю накладеного електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника, що не відповідає вимогам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником завантажено документ «Анкета учасника торгів» (файл Анкета учасника 001.jpg), який не має підпис уповноваженої особи учасника та печатку, що не відповідає вимогам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, учасником не завантажено розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd, що не відповідає умовам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не надано гарантійного листа щодо погодження субпідрядної організації з Замовником, що не відповідає умовам п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не надано лист в довільній формі в якому учасник інформує тендерний комітет щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні, що не відповідає вимогам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не надано довідку з Торгово - промислової палати або прайсами виробника на щебінь із природного каменю для будівельних робіт, що не відповідає вимогам п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?

Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не виконано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації Замовника щодо надання довідки про наявність механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт – предмету закупівлі, відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-21 16:11:30

Пояснення

Про надання пояснень

Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) надає пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області. Пояснення надані із збереженням черговості питань запиту.
1. Учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» в складі своєї пропозиції надана видаткова накладна №1212 від 12.12.2016р. про придбання напівавтомату зварювального трансформаторного типу Kuhtreiber KIT-405 «S» - 3 шт (файл «ПочтаD.PDF»). Накладна - документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Статтею 1 Закону України від 16.07.1999р. №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон №996) визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Первинний документ підтверджує здійснення такої операції та є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. Відповідно до статті 9 Закону №996 первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або електронній формі і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88. Надана учасником видаткова накладна не має підпису особи, яка отримала товар, що у свою чергу не підтверджує здійснення господарської операції.
2. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень. Так ПрАТ «Барський машинобудівний завод» (далі – завод) на порталі Уповноваженого органу розміщено вимогу від 10 грудня 2018 року № 2219 «Про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо необхідності скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ПП «ЕЛІТ-БУД» та незаконності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод»».
Замовником було підготовлено відповідь на дану вимогу, проте портал Уповноваженого органу не надає технічну можливість розміщення роз’яснень після публікації укладеного договору.
Далі надаємо підготовлений проект відповіді на вимогу Учасника.
«Розглянувши вимогу Приватного акціонерного товариства «Барський машинобудівний завод» (далі – Завод) від 10 грудня 2018 року № 2219 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою Завод не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
На думку Замовника розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, дану вимогу Замовником відхилено.»
Також тендерним комітетом групи централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області рекомендованим листом отримано друковану вимогу ПрАТ «Барський машинобудівний завод» від 10 грудня 2018 року № 2219. Даний друкований документ було викладено на фірмовому бланку заводу, на 6 аркушах, різним шрифтом з підкресленням та виділенням напівжирним окремі рядки тексту. Проте текст документу не підписано уповноваженою особою заводу та жодної вимоги не сформульовано. Враховуючи викладене, друкована вимога заводу залишена без розгляду.
3. З 07 листопада 2018 року втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис» та набрав чинності Закон України від 05.10.2017р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155-VIII). Статтею 1 Закону № 2155-VIII визначено наступні терміни: автентифікація - електронна процедура, яка дає змогу підтвердити електронну ідентифікацію фізичної, юридичної особи, інформаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи та/або походження та цілісність електронних даних; електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних; електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис; електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі.
Відповідно до Закону № 2155-VIII електронні документи подані учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» автентифіковані шляхом накладання електронної печатки, що не порушує чинне законодавство у частині підтвердження походження електронних даних та ототожнює для юридичних осіб спосіб ідентифікації походження та цілісності електронних даних.
4. Замовником було встановлено вимогу «заповнюється відповідно до форми» для «Анкети учасника торгів» (Додаток 8 тендерної документації). Зазначена форма не містить вимоги підтвердження даних шляхом зазначення прізвища, ім’я, по-батькові уповноваженої особи та місця для печатки. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано вимоги Замовника відповідно до форми подання даних (файл Анкета учасника 001.jpg).
5. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» у складі пропозиції подано перелік документів в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку imd (файл Кошторисна документація ПП ЕЛІТ – БУД.rar – Re_додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd*elit-byd@ukr.net_files).
6. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» у складі пропозиції надано лист ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» від 20.11.2018р. № 102 про надання згоди щодо залучення підприємства на виконання робіт на об’єкті (файл Документи субпідрядної організації.rar – лист згода ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА 001.jpg).
7-8. Дана закупівля здійснюється у рамках реалізації державної програми «Розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України». Інвестиційна проектно-кошторисна документація, яка була надана Замовнику у межах впровадження заходів зазначеної вище програми, пройшла комплексну експертизу та отримала позитивний висновок від 09 жовтня 2018 року. Під час здійснення експертизи проектно-кошторисна документація аналізується на предмет її узгодженості з вимогами законодавства. Таким чином, за наявності позитивного висновку, у Замовника були відсутні сумніви стосовно невідповідності будь-яких показників інвестиційного кошторису чинним нормативно-правовим актам. Кошторисні розрахунки учасника ПП «ЕЛІТ-БУД» щодо тендерної пропозиції, які складені у цінах станом на 20 листопада 2018 року, що зазначено у пояснювальній записці та відомості ресурсів (файл Кошторисна документація ПП ЕЛІТ – БУД.rar – Пояснительная записка.doc. та 1701_вр_-_Новий_зведений_кошторисний_розрахунок.XLS) не перевищують вартість матеріальних ресурсів інвестиційного кошторису. Під час оцінки тендерної пропозиції учасника ПП «ЕЛІТ-БУД» Замовником прийнято зазначену інформацію та враховано, як підтвердження формування цінової пропозиції та відповідності вартості матеріалів, у тому числі щебню із природного каменю.
9. Замовником підпунктом 1 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації визначено, що Учасник зазначає інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» подано зазначену інформацію (довідка 19 від 20.11.2018.jpg), також учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» подано інформацію про залучення до будівельних робіт на об’єкті субпідрядних організацій (довідка 20 від 20.11.2018.jpg, довідка 21 від 20.11.2018.jpg). У той же час статтею 16 Закону та тендерною документацією Замовника, яка складена відповідно до статті 22 Закону, не передбачається надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які перебувають у субпідрядних організацій на правах власності (оренди, лізингу, тощо), що на розсуд Замовника дозволяє не зазначати машини, механізми тощо, які зазначені у відомості ресурсів та не перебувають на правах власності/оренди у Учасника, якщо до виконання робіт залучаються субпідрядні організації. Залучення до будівельних робіт на об’єкті субпідрядних організацій підтверджено учасником ПП «ЕЛІТ-БУД», відповідно до вимог Замовника.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-02-01 16:19:40

Звернення

Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) отримано та опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-12-001523-b, який здійснюється на підставі відповідного наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) від 15 січня 2019 року № 13, про що інформуємо про наступне.
Пунктом 2 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) визначено:
«Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав:
1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися:
інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;
інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;
інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю;
дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом».
Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15 січня 2019 року № 13 моніторинг розпочато згідно з підпунктом 4 статті 2 Закону. Проте, група ЦГО припускає, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, були взяті відомості, викладені у «вимозі» ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Однак, зазначені факти, викладені заводом у листі, порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників. Так дані стосовно відсутності деяких документів інших учасників не підтверджено, свідчення про невідповідність документів інших учасників тендерній документації висловлено на власний розсуд заводу.
Діючи, відповідно до статті 19 Конституції України, лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області у рамках проведення моніторингу надала ґрунтовні пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області з посиланням на нормативно-правову базу та зазначаючи конкретні імена файлів документів.
Так Замовником у поясненнях було доведено законодавчу базу щодо автентифікації електронних документів (питання 3), надані посилання на документи, які були подані учасником. Група ЦГО не погоджується з висновками за результатами моніторингу щодо виявлених порушень у частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Одночасно інформуємо про наступне.
На сьогодні ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано улаштування бетонних фундаментів, прокладання трубопроводів опалення із сталевих труб, прокладання теплогідроізольованих трубопроводів, монтаж модульної котельні, що підтверджено актом виконаних робіт від 27 грудня 2018 року № 1. Здійснити демонтаж зазначеного устаткування, фундаментів, труб із збереженням їх 100% цілісності та експлуатаційних характеристик для подальшого використання, як нове обладнання, не можливо, що у свою чергу унеможливлює повернення договірних зобов’язань групи ЦГО та ПП «ЕЛІТ-БУД». Також у 2019 році відсутні бюджетні призначення на проведення робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи № 1, що унеможливлює проведення нової процедури закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) отримано та опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-12-001523-b, який здійснюється на підставі відповідного наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) від 15 січня 2019 року № 13, про що інформуємо про наступне. Пунктом 2 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) визначено: «Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом». Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15 січня 2019 року № 13 моніторинг розпочато згідно з підпунктом 4 статті 2 Закону. Проте, група ЦГО припускає, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, були взяті відомості, викладені у «вимозі» ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Однак, зазначені факти, викладені заводом у листі, порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників. Так дані стосовно відсутності деяких документів інших учасників не підтверджено, свідчення про невідповідність документів інших учасників тендерній документації висловлено на власний розсуд заводу. Діючи, відповідно до статті 19 Конституції України, лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області у рамках проведення моніторингу надала ґрунтовні пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області з посиланням на нормативно-правову базу та зазначаючи конкретні імена файлів документів, які не були враховані Управлінням. Так Замовником у поясненнях було доведено законодавчу базу щодо автентифікації електронних документів (питання 3), надані посилання на документи, які були подані учасником. Група ЦГО не погоджується з висновками за результатами моніторингу щодо виявлених порушень у частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Одночасно інформуємо про наступне. На сьогодні ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано улаштування бетонних фундаментів, прокладання трубопроводів опалення із сталевих труб, прокладання теплогідроізольованих трубопроводів, монтаж модульної котельні, що підтверджено актом виконаних робіт від 27 грудня 2018 року № 1. Здійснити демонтаж зазначеного устаткування, фундаментів, труб із збереженням їх 100% цілісності та експлуатаційних характеристик для подальшого використання, як нове обладнання, не можливо, що у свою чергу унеможливлює повернення договірних зобов’язань групи ЦГО та ПП «ЕЛІТ-БУД». Також у 2019 році відсутні бюджетні призначення на проведення робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи № 1, що унеможливлює проведення нової процедури закупівлі.

2019-02-01 16:50:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" 3 170 591,38
UAH з ПДВ
3 170 591,38
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД" 3 399 881,00
UAH з ПДВ
3 399 881,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "НІК" 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 15:53
Електронний підпис
27 листопада 2018 15:52
аналог дог.-.pdf
27 листопада 2018 15:52
технічні характеристики.pdf
27 листопада 2018 15:52
тех. пасп. обладн..pdf
27 листопада 2018 15:52
тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2018 15:52
Статут.pdf
27 листопада 2018 15:52
Протокол зміна назви .pdf
27 листопада 2018 15:52
проект договору.pdf
27 листопада 2018 15:52
ПочтаD.PDF
27 листопада 2018 15:52
посвідчення.pdf
27 листопада 2018 15:52
Паспорт підписанта.pdf
27 листопада 2018 15:52
Паспорт КІТ 500 ч. 2.PDF
27 листопада 2018 15:52
Паспорт КІТ 500 ч. 1.PDF
27 листопада 2018 15:52
Паспорт голов. інженера.pdf
27 листопада 2018 15:52
Ліцензія.pdf
27 листопада 2018 15:52
Лист-відгук 2 (1).PDF
27 листопада 2018 15:52
лист санкції.pdf
27 листопада 2018 15:52
лист персон данні.pdf
27 листопада 2018 15:52
лист оригінали.pdf
27 листопада 2018 15:52
інформація щодо пропозиції.pdf
27 листопада 2018 15:52
Дозвола.pdf
27 листопада 2018 15:52
договірна ціна.pdf
27 листопада 2018 15:52
довкілля.pdf
27 листопада 2018 15:52
довідки ст 17.pdf
27 листопада 2018 15:52
довідка.pdf
27 листопада 2018 15:52
довідка субпідряд.pdf
27 листопада 2018 15:52
довідка працівники.pdf
27 листопада 2018 15:52
довідка обладнання.pdf
27 листопада 2018 15:52
довідка аналог договора.pdf
27 листопада 2018 15:52
довід. персон дан.pdf
27 листопада 2018 15:52
дов. обл.pdf
27 листопада 2018 15:52
Витяг ЄДР.pdf
27 листопада 2018 15:52
Виписка з ЄДРЮ .pdf
27 листопада 2018 15:52
анкета.pdf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_Т2.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ОС_2-1тр.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ОС_2-1.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ОПРОС_2-1.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ИВР.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ДЦр.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ДЦ.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ДЦ пз.rtf
27 листопада 2018 15:52
r_141_ДЦ_ДЦ від.rtf
27 листопада 2018 15:52
141.imd

Публічні документи

26 листопада 2018 12:43
Електронний підпис
26 листопада 2018 11:01
Тендерна пропозиція 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Статут ПП ЕЛІТ - БУД.rar
26 листопада 2018 11:01
Сертифікат кошторисника 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Рішення засновника 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Рішення 3 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Ліцензія ПП ЕЛІТ - БУД.rar
26 листопада 2018 11:01
Лист відгук 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Лист 14 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Договірна ціна 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Договір підряду 189.rar
26 листопада 2018 11:01
Договір підряду 1.09.rar
26 листопада 2018 11:01
Довідка 21 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 20 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 19 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 18 від 20.11.2018 2 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 18 від 20.11.2018 1 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 15 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 13 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 12 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 11 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 10 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 9 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 8 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 6 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 5 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Довідка 4 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Гарант лист 16 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Гарант лист 7 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Вих. 2 від 20.11.2018 001.jpg
26 листопада 2018 11:01
Виписка з ЄДР ПП ЕЛІТ - БУД.rar
26 листопада 2018 11:01
Анкета учасника 001.jpg

Публічні документи

26 листопада 2018 13:07
Електронний підпис
24 листопада 2018 23:52
Тендерна пропозиція 001.jpg
24 листопада 2018 23:52
Про уповнов підпису 001.jpg
24 листопада 2018 23:52
Паспорт Сухар.pdf
24 листопада 2018 23:52
Овчар З.А. сертифікат.JPG
24 листопада 2018 23:52
НIК_СТАТУТ.pdf
24 листопада 2018 23:52
НIК_ПДВ.pdf
24 листопада 2018 23:52
НIК_ВИТЯГ.pdf
24 листопада 2018 23:52
НIК_ВИПИСКА.pdf
24 листопада 2018 23:52
НIК_баланс_2017_р..pdf
24 листопада 2018 23:52
НIК_баланс_1_пiврiччя_2018_р..pdf
24 листопада 2018 23:52
Лiцензiя_НIК.pdf
24 листопада 2018 23:52
Кошторисна документація.rar
24 листопада 2018 23:52
Календарний графік 001.jpg
24 листопада 2018 23:52
ЗУ Про публічні закупівлі.rar
24 листопада 2018 23:52
Додаток № 8.docx
24 листопада 2018 23:52
Додаток № 7.doc
24 листопада 2018 23:52
Відгук УПО.JPG
24 листопада 2018 23:52
Відгук КУ Гола Пристань.JPG
24 листопада 2018 23:52
Аналог договір.pdf
24 листопада 2018 23:52
Аналог договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Барський машинобудівний завод"

ПП "ЕЛІТ - БУД"

ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "НІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
#14307570
Відхилено 3 170 591,38
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 16:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ЕЛІТ - БУД"
#42421292
Переможець 3 399 881,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 14:50

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570

№ рішення у справі

72/78-р/к

Дата рішення у справі

30.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

05 грудня 2018 16:20
Електронний підпис
28 листопада 2018 12:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

06 грудня 2018 14:43
Електронний підпис
06 грудня 2018 14:43
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕЛІТ - БУД"
#42421292
3 399 881,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 14:43
Електронний підпис
06 грудня 2018 14:43
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2019 16:04
ДУ № 3.pdf зміни до договору
22 квітня 2019 16:03
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 15:00
ДУ № 2.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 14:59
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 11:12
ДУ № 1.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:10
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 14:59
97.pdf укладений
17 грудня 2018 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змінено реквізити
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 791 285,00
UAH
Причини розірвання договору: відсутність фінансування