Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області |
Код ЄДРПОУ: | 37542443 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Морська, 13 |
Контактна особа: |
Васильєва Людмила Олександрівна 380959473222 liceyhor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2018 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2018 17:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2018 17:30 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2018 11:46 |
Очікувана вартість: | 3 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
(45000000 - 7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2018 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 листопада 2018 16:47 |
Додаток_№_8.docx | |
12 листопада 2018 16:47 |
Додаток_№_7.doc | |
12 листопада 2018 16:47 |
Додаток_№_6.doc | |
12 листопада 2018 16:47 |
Додаток_№_5.doc | |
12 листопада 2018 16:47 |
Додаток №_4.7z | |
12 листопада 2018 16:46 |
Додаток_№_3.docx | |
12 листопада 2018 16:46 |
Додаток_№_2.doc | |
12 листопада 2018 16:46 |
Додаток_№_1.doc | |
12 листопада 2018 16:46 |
Тендерна_документацiя.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги: щодо необхідності скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ПП "ЕЛІТ - БУД" та незаконності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ "Барський машинобудівний завод"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-01-15-000024 ● 6f93ce23525843cf80dff2f1f8609126
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 січня 2019 09:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.01.2019 № 13
Херсон
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2018-11-12-001523-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є: виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Д.КРУКОВСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-01-16 17:02:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Генічеської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Лесі Українки, 42, смт Новоолексіївка, Генічеського району, Херсонської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-12-001523-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку зазначені у довідці про наявність механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт – предмету закупівлі.
У зв’язку з вищенаведеним поясніть чому надана учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» в складі своєї пропозиції видаткова накладна №1212 від 12.12.2016 про придбання напівавтомату зварювального трансформаторного типу Kuhtreiber KIT-405 «S» - 3 шт (файл «ПочтаD.PDF») не відповідає вимогам п.п. 1.2 Додатку №2 тендерної документації?
Поясніть чому в порушення ч.3 ст.30 Закону №922 тендерним комітетом не надана відповідь через електронну систему закупівель на вимогу про усунення порушення учасником, пропозиція якого відхилена, а саме ПрАТ «Барський машинобудівний завод», що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 10.12.2018 за № UA-2018-11-12-001523-b.c1?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з відсутністю накладеного електронного цифрового підпису уповноваженої особи учасника, що не відповідає вимогам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником завантажено документ «Анкета учасника торгів» (файл Анкета учасника 001.jpg), який не має підпис уповноваженої особи учасника та печатку, що не відповідає вимогам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, учасником не завантажено розрахунок ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd, що не відповідає умовам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не надано гарантійного листа щодо погодження субпідрядної організації з Замовником, що не відповідає умовам п.2 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не надано лист в довільній формі в якому учасник інформує тендерний комітет щодо формування цінової пропозиції за цінами на матеріальні ресурси, які відповідають поточним цінам в регіоні, що не відповідає вимогам п.1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не надано довідку з Торгово - промислової палати або прайсами виробника на щебінь із природного каменю для будівельних робіт, що не відповідає вимогам п.6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника?
Поясніть чому не відхилена пропозиція ПП «ЕЛІТ – БУД» у зв’язку з тим, що учасником не виконано вимогу підпункту 1.1 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації Замовника щодо надання довідки про наявність механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт – предмету закупівлі, відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-21 16:11:30
Пояснення
Про надання пояснень
Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) надає пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області. Пояснення надані із збереженням черговості питань запиту.
1. Учасником ПрАТ «Барський машинобудівний завод» в складі своєї пропозиції надана видаткова накладна №1212 від 12.12.2016р. про придбання напівавтомату зварювального трансформаторного типу Kuhtreiber KIT-405 «S» - 3 шт (файл «ПочтаD.PDF»). Накладна - документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. Статтею 1 Закону України від 16.07.1999р. №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон №996) визначено, що первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію. Первинний документ підтверджує здійснення такої операції та є підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій. Відповідно до статті 9 Закону №996 первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення. Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або електронній формі і повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції; одиницю виміру господарської операції, посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Ведення зазначених документів передбачено Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 №88. Надана учасником видаткова накладна не має підпису особи, яка отримала товар, що у свою чергу не підтверджує здійснення господарської операції.
2. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень. Так ПрАТ «Барський машинобудівний завод» (далі – завод) на порталі Уповноваженого органу розміщено вимогу від 10 грудня 2018 року № 2219 «Про вчинення дій з метою добровільного усунення порушення порядку проведення процедури закупівлі – відкриті торги: щодо необхідності скасування рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ПП «ЕЛІТ-БУД» та незаконності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Барський машинобудівний завод»».
Замовником було підготовлено відповідь на дану вимогу, проте портал Уповноваженого органу не надає технічну можливість розміщення роз’яснень після публікації укладеного договору.
Далі надаємо підготовлений проект відповіді на вимогу Учасника.
«Розглянувши вимогу Приватного акціонерного товариства «Барський машинобудівний завод» (далі – Завод) від 10 грудня 2018 року № 2219 повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може подати вимогу щодо надання роз’яснень стосовно прийнятих Замовником рішень.
Даною вимогою Завод не потребує роз’яснень стосовно відхилення його пропозиції.
На думку Замовника розміщену вимогу необхідно класифікувати, як скаргу. Згідно із статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Одночасно повідомляємо, що зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена замовником як втручання у процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Враховуючи викладене, дану вимогу Замовником відхилено.»
Також тендерним комітетом групи централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області рекомендованим листом отримано друковану вимогу ПрАТ «Барський машинобудівний завод» від 10 грудня 2018 року № 2219. Даний друкований документ було викладено на фірмовому бланку заводу, на 6 аркушах, різним шрифтом з підкресленням та виділенням напівжирним окремі рядки тексту. Проте текст документу не підписано уповноваженою особою заводу та жодної вимоги не сформульовано. Враховуючи викладене, друкована вимога заводу залишена без розгляду.
3. З 07 листопада 2018 року втратив чинність Закон України «Про електронний цифровий підпис» та набрав чинності Закон України від 05.10.2017р. № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон № 2155-VIII). Статтею 1 Закону № 2155-VIII визначено наступні терміни: автентифікація - електронна процедура, яка дає змогу підтвердити електронну ідентифікацію фізичної, юридичної особи, інформаційної або інформаційно-телекомунікаційної системи та/або походження та цілісність електронних даних; електронна печатка - електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних; електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис; електронні дані - будь-яка інформація в електронній формі.
Відповідно до Закону № 2155-VIII електронні документи подані учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» автентифіковані шляхом накладання електронної печатки, що не порушує чинне законодавство у частині підтвердження походження електронних даних та ототожнює для юридичних осіб спосіб ідентифікації походження та цілісності електронних даних.
4. Замовником було встановлено вимогу «заповнюється відповідно до форми» для «Анкети учасника торгів» (Додаток 8 тендерної документації). Зазначена форма не містить вимоги підтвердження даних шляхом зазначення прізвища, ім’я, по-батькові уповноваженої особи та місця для печатки. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано вимоги Замовника відповідно до форми подання даних (файл Анкета учасника 001.jpg).
5. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» у складі пропозиції подано перелік документів в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку imd (файл Кошторисна документація ПП ЕЛІТ – БУД.rar – Re_додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd*elit-byd@ukr.net_files).
6. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» у складі пропозиції надано лист ПСМНП «Газкотлоспецмонтажналадка» від 20.11.2018р. № 102 про надання згоди щодо залучення підприємства на виконання робіт на об’єкті (файл Документи субпідрядної організації.rar – лист згода ГАЗКОТЛОСПЕЦМОНТАЖНАЛАДКА 001.jpg).
7-8. Дана закупівля здійснюється у рамках реалізації державної програми «Розселення та облаштування депортованих кримських татар та осіб інших національностей, які були депортовані з території України». Інвестиційна проектно-кошторисна документація, яка була надана Замовнику у межах впровадження заходів зазначеної вище програми, пройшла комплексну експертизу та отримала позитивний висновок від 09 жовтня 2018 року. Під час здійснення експертизи проектно-кошторисна документація аналізується на предмет її узгодженості з вимогами законодавства. Таким чином, за наявності позитивного висновку, у Замовника були відсутні сумніви стосовно невідповідності будь-яких показників інвестиційного кошторису чинним нормативно-правовим актам. Кошторисні розрахунки учасника ПП «ЕЛІТ-БУД» щодо тендерної пропозиції, які складені у цінах станом на 20 листопада 2018 року, що зазначено у пояснювальній записці та відомості ресурсів (файл Кошторисна документація ПП ЕЛІТ – БУД.rar – Пояснительная записка.doc. та 1701_вр_-_Новий_зведений_кошторисний_розрахунок.XLS) не перевищують вартість матеріальних ресурсів інвестиційного кошторису. Під час оцінки тендерної пропозиції учасника ПП «ЕЛІТ-БУД» Замовником прийнято зазначену інформацію та враховано, як підтвердження формування цінової пропозиції та відповідності вартості матеріалів, у тому числі щебню із природного каменю.
9. Замовником підпунктом 1 пункту 1 Додатку №2 тендерної документації визначено, що Учасник зазначає інформацію в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. Учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» подано зазначену інформацію (довідка 19 від 20.11.2018.jpg), також учасником ПП «ЕЛІТ-БУД» подано інформацію про залучення до будівельних робіт на об’єкті субпідрядних організацій (довідка 20 від 20.11.2018.jpg, довідка 21 від 20.11.2018.jpg). У той же час статтею 16 Закону та тендерною документацією Замовника, яка складена відповідно до статті 22 Закону, не передбачається надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які перебувають у субпідрядних організацій на правах власності (оренди, лізингу, тощо), що на розсуд Замовника дозволяє не зазначати машини, механізми тощо, які зазначені у відомості ресурсів та не перебувають на правах власності/оренди у Учасника, якщо до виконання робіт залучаються субпідрядні організації. Залучення до будівельних робіт на об’єкті субпідрядних організацій підтверджено учасником ПП «ЕЛІТ-БУД», відповідно до вимог Замовника.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-02-01 16:19:40
Звернення
Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) отримано та опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-12-001523-b, який здійснюється на підставі відповідного наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) від 15 січня 2019 року № 13, про що інформуємо про наступне.
Пунктом 2 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) визначено:
«Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав:
1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися:
інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;
інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;
інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю;
дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом».
Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15 січня 2019 року № 13 моніторинг розпочато згідно з підпунктом 4 статті 2 Закону. Проте, група ЦГО припускає, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, були взяті відомості, викладені у «вимозі» ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Однак, зазначені факти, викладені заводом у листі, порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників. Так дані стосовно відсутності деяких документів інших учасників не підтверджено, свідчення про невідповідність документів інших учасників тендерній документації висловлено на власний розсуд заводу.
Діючи, відповідно до статті 19 Конституції України, лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області у рамках проведення моніторингу надала ґрунтовні пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області з посиланням на нормативно-правову базу та зазначаючи конкретні імена файлів документів.
Так Замовником у поясненнях було доведено законодавчу базу щодо автентифікації електронних документів (питання 3), надані посилання на документи, які були подані учасником. Група ЦГО не погоджується з висновками за результатами моніторингу щодо виявлених порушень у частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
Одночасно інформуємо про наступне.
На сьогодні ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано улаштування бетонних фундаментів, прокладання трубопроводів опалення із сталевих труб, прокладання теплогідроізольованих трубопроводів, монтаж модульної котельні, що підтверджено актом виконаних робіт від 27 грудня 2018 року № 1. Здійснити демонтаж зазначеного устаткування, фундаментів, труб із збереженням їх 100% цілісності та експлуатаційних характеристик для подальшого використання, як нове обладнання, не можливо, що у свою чергу унеможливлює повернення договірних зобов’язань групи ЦГО та ПП «ЕЛІТ-БУД». Також у 2019 році відсутні бюджетні призначення на проведення робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи № 1, що унеможливлює проведення нової процедури закупівлі.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Групою централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області (далі – Замовник, група ЦГО) отримано та опрацьовано висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2018-11-12-001523-b, який здійснюється на підставі відповідного наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління) від 15 січня 2019 року № 13, про що інформуємо про наступне. Пунктом 2 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) визначено: «Рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону. Для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю; дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом». Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 15 січня 2019 року № 13 моніторинг розпочато згідно з підпунктом 4 статті 2 Закону. Проте, група ЦГО припускає, що для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, були взяті відомості, викладені у «вимозі» ПрАТ «Барський машинобудівний завод». Однак, зазначені факти, викладені заводом у листі, порушують принципи добросовісної конкуренції серед учасників. Так дані стосовно відсутності деяких документів інших учасників не підтверджено, свідчення про невідповідність документів інших учасників тендерній документації висловлено на власний розсуд заводу. Діючи, відповідно до статті 19 Конституції України, лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Група централізованого господарського обслуговування навчальних закладів та установ освіти Херсонської області у рамках проведення моніторингу надала ґрунтовні пояснення на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області з посиланням на нормативно-правову базу та зазначаючи конкретні імена файлів документів, які не були враховані Управлінням. Так Замовником у поясненнях було доведено законодавчу базу щодо автентифікації електронних документів (питання 3), надані посилання на документи, які були подані учасником. Група ЦГО не погоджується з висновками за результатами моніторингу щодо виявлених порушень у частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Одночасно інформуємо про наступне. На сьогодні ПП «ЕЛІТ-БУД» виконано улаштування бетонних фундаментів, прокладання трубопроводів опалення із сталевих труб, прокладання теплогідроізольованих трубопроводів, монтаж модульної котельні, що підтверджено актом виконаних робіт від 27 грудня 2018 року № 1. Здійснити демонтаж зазначеного устаткування, фундаментів, труб із збереженням їх 100% цілісності та експлуатаційних характеристик для подальшого використання, як нове обладнання, не можливо, що у свою чергу унеможливлює повернення договірних зобов’язань групи ЦГО та ПП «ЕЛІТ-БУД». Також у 2019 році відсутні бюджетні призначення на проведення робіт з реконструкції котельні Новоолексіївської загальноосвітньої школи № 1, що унеможливлює проведення нової процедури закупівлі.
2019-02-01 16:50:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
3 170 591,38
UAH з ПДВ
|
3 170 591,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕЛІТ - БУД" |
3 399 881,00
UAH з ПДВ
|
3 399 881,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробничо-комерційне підприємство "НІК" |
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
3 170 591,38
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2018 16:21
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ЕЛІТ - БУД" #42421292 |
Переможець |
3 399 881,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2019 16:04
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2019 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2018 15:00
|
ДУ № 2.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2018 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2018 11:12
|
ДУ № 1.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2018 11:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 14:59
|
97.pdf | укладений |
17 грудня 2018 14:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінено реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 97 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |