Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджей, відновлення картриджей, ремонт принтерів та БФП)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2018-11-12-001221-b 18fee8278b534f2696e5edb477426bb2
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Твердомед

+380612247037 uzezbux@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності ЗОДА
Код ЄДРПОУ: 25971041
Місцезнаходження: 69061, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, 69107 м.Запоріжжя пр.Соборний,164
Контактна особа: Олена Твердомед
+380612247037
uzezbux@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Заправка та відновлення картриджів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 послуга
Заправка та відновлення картриджей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Послуги з ремонту принтерів та БФП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 10:47
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
14 листопада 2018 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 10:47
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
12 листопада 2018 15:27
ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-001221-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 12 листопада 2018 18:11
Вимога
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у документації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: використання лише ОРИГІНАЛЬНИХ ВИТРАТНИХ матеріалів та комплектуючих . Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. ОРИГІНАЛЬНИХ витратних та комплектуючих матеріалів для картриджів не існує та вони не продаються. ОРИГІНАЛЬНИМИ слід вважати матеріали котрі виготовив виробник техніки/картриджа замовника. Отож прохання усунути цю дискримінаційну умову та виложити ДОКУМЕНТАЦІЮ в правильній редакції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 11:23
Управління зовнішніх зносин та зовнішньоекономічної діяльності Запорізької обласної державної адміністрації принявло до уваги Вашу вимогу та усунули цю дискримінаційну умову у документації до закупівлі.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій