Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
2 370 000,00 UAH
UA-2018-11-12-001019-b 6f30f5ed45db4ca184a202d11de4cc55
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергей Романча

0675568705 kp.malinovskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Малиновський ринок"
Код ЄДРПОУ: 33659062
Вебсайт: http://kp.malinovskiy.ukr.net
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. М. Бабаджаняна, 40-в
Контактна особа: Сергей Романча
0675568705
kp.malinovskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 28 листопада 2018 15:53
Початок аукціону: 28 листопада 2018 15:53
Очікувана вартість: 2 370 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Охоронні послуги

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2018 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:20
Перелік змін до ТД від 20.11.2018.docx
20 листопада 2018 14:18
Тендерна документація 20.11.2018.docx
16 листопада 2018 15:43
Зміни доТендернї документації 16.11.2018.docx
12 листопада 2018 14:49
сканОголошення 12.11.2018.docx
12 листопада 2018 14:42
Договір на охорону з додатками 12.11.2018.docx
20 листопада 2018 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2018 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2018 14:20
Перелік змін до ТД від 20.11.2018.docx
20 листопада 2018 14:18
Тендерна документація 20.11.2018.docx
16 листопада 2018 15:40
Тендерна документація 16.11.2018.docx
12 листопада 2018 14:41
Тендерна документація 12.11.2018.docx
16 листопада 2018 15:43
Зміни доТендернї документації 16.11.2018.docx
12 листопада 2018 14:49
сканОголошення 12.11.2018.docx
12 листопада 2018 14:42
Договір на охорону з додатками 12.11.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнение тендерной документации
Дата подання: 15 листопада 2018 14:26
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:06
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 15.11.2018 року (14:26) роз’яснюємо, що згідно ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Викладений у розділі 5 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» перелік документів, згідно яких учасник має надати на підтвердження відповідності критерію наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Зокрема, інформацію щодо наявності в учасника дронів та можливості їх використання за допомогою технічного спеціаліста для патрулювання об’єкту з документальним підтвердженням права володіння чи користування. Разом з тим, Технічною специфікацією передбачено використання дрону при виявленні персоналом Виконавця ознак проникнення сторонніх осіб на об’єкт. Надання Учасником в тендерній пропозиції інформації та документального підтвердження наявності дронів є обов’язковим. Таким чином, нами дійсно заплановано використання лише одного дрону. Тому Ваша заява про можливе штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу є необґрунтованою.
Разом з тим, дякуємо Вам за співпрацю і по результату розгляду «Запитання до процедури» нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1.1. Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної документації» - «Учасник має підтвердити наявність не менше одного дрону для можливості виконання технічної специфікації в цій частині».
вопрос об условиях тендерной документации
Дата подання: 15 листопада 2018 14:28
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:06
Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 15.11.2018 року (14:28) роз’яснюємо, що в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» Тендерної документації дійсно зазначено «Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку* учасника». Разом з тим, виняток повинні складати оригінали чи нотаріально завірені копії документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), або оригінали двосторонніх документів (договори, видаткові накладні тощо), які учаснику посвідчувати підписом та печаткою не потрібно. Також, вважаємо, що не буде вважатись помилкою відсутність нумерації на оригіналах документів, однак, вони мають бути обов’язково зазначені в реєстрі наданих документів з зазначенням кількості сторінок.
Дякуємо Вам за співпрацю і по результату розгляду «Запитання до процедури» нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» - «Виняток повинні складати оригінали чи нотаріально завірені копії документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), або оригінали двосторонніх документів (договори, видаткові накладні тощо), які учаснику посвідчувати підписом та печаткою не потрібно. Не буде вважатись помилкою відсутність нумерації на оригіналах документів, однак, вони мають бути обов’язково зазначені в реєстрі наданих документів з зазначенням кількості сторінок.».
Щодо можливості знеособлення персональних даних
Дата подання: 15 листопада 2018 15:39
Дата відповіді: 16 листопада 2018 14:32
Доброго дня, шановний Замовнику! Вивченням тендерної документації з’ясовано, що приміткою до Пункту 1.2. Розділу 5 Тендерної документації передбачено можливість для учасника «при поданні інформації забезпечити знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу». Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, є одним з кваліфікаційних критеріїв, передбачених Законом «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією до цієї закупівлі. На підтвердження відповідності цьому критерію Замовник вимагає надання інформації відносно цих працівників у передбаченій в тендерній документації формі та обсязі. Можливість надання у складі пропозиції документів із заретушованими особистими даними позбавляє як Замовника послуг, так і громадськість, для якої проведення торгів повинно бути прозорим, можливості оцінити надані документи з точки зору їх відношення до конкретних осіб. Як приклад, ретушування особистих даних (зокрема, ПІБ) у копіях документів відносно фахівця з організації заходів охорони не дадуть змогу віднести ці документи саме до особи, зазначеної у відповідній довідці, та отримати документальне підтвердження відповідності цієї особи Ліцензійним умовам. Можливі і інші зловживання з боку недобросовісних Учасників. Тому вважаємо необхідним виключити цю умову з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 15.11.2018 року (15:39) роз’яснюємо, що з метою дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних» до тендерної документації внесена вимога про те, що інформація про фізичних осіб (персональні дані) надається за умови одержання учасником згоди цих осіб відповідно до Закону. В іншому випадку учасник при поданні інформації забезпечує знеособлення персональних даних (вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу) наприклад, шляхом ретушування інформації в копії документу.
Роз’яснюємо, що в тих випадках, коли тендерна документація вимагає зазначення ПІБ осіб в довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, про наявність фахівця з організації заходів охорони тощо, ретушування їх даних в копіях інших наданих документів, яке б позбавляло можливості ототожнити надані документи з конкретною особою, є неприпустимим та в подальшому призведе до дискваліфікації учасника. Ретушування можливо застосувати в частині вилучення з загального перегляду відомостей, які не впливатимуть на можливість ототожнити надані документи з конкретно особою (наприклад, ідентифікаційний код, місце проживання) та не впливають на оцінку відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, дякуємо Вам за співпрацю і по результату розгляду «Запитання до процедури» вважаємо за доцільне не виключати цю умову з тендерної документації.
щодо встановлення відеоспостереження
Дата подання: 16 листопада 2018 15:57
Дата відповіді: 20 листопада 2018 10:49
Технічною специфікацією до послуг охорони (Додаток 3 до тендерної документації) та проектом договору (Додаток 2) передбачено, що Виконавець (Учасник) повинен «для контролю діяльності співробітників охорони на постах встановити відео спостереження за рахунок виконавця». По-перше, дана вимога є незрозумілою з огляду на те, що в цій же Технічній специфікації та проекті договору про закупівлю вже існує вимога про наявність та використання персональних GPS-трекерів для контролю за пересуванням співробітників охорони при патрулюванні. Наявність двох вимог, пов’язаних з контролем саме охоронників, а не громадського порядку на об’єкті, викликає питання щодо необхідності такої охорони, яку потрібно контролювати одночасно за допомогою і трекерів, і відеоспостереження, а отже у необхідності закупівлі послуг з охорони. По-друге, з додатків 1 та 4 до проекту договору вбачається, що на ринку в адмінбудівлі вже існує пункт відео спостереження (пост № 4 нічний та № 5 денний). І по-третє, з огляду на те, що встановлення системи відеоспостереження є окремим видом послуг та не входить до предмету закупівлі «799710000-4 Охоронні послуги», а також, що вартість поста охорони відповідно до бюджету закупівлі є мінімально вигідною з економічної точки зору, покладення на Учасника (Виконавця) обов’язку встановлення відео спостереження за власний рахунок призведе до невиправданого збільшення витрат Учасника на організацію надання послуг, а також за рахунок перерозподілу витрат на організацію фізичних постів охорони може призвести к погіршенню якості послуг охорони, що закуповуються. Отже, зважаючи на те, що система відео спостереження на об’єкті охорони вже існує, а питання контролю персоналу охорони вирішується за допомогою GPS-трекерів, вимога щодо встановлення відео спостереження для контролю діяльності співробітників охорони на постах за власний рахунок Учасника (Виконавця) є необґрунтованою. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації – з Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) та з п. 6.3.7 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 16.11.2018 року (15:57) роз’яснюємо, що в Додатку 3 до тендерної документації та в проекті договору (Додаток 2) дійсно зазначено, що «для контролю діяльності співробітників охорони на постах встановити відео спостереження за рахунок виконавця». Разом з тим, що відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються. КП «Малиновський ринок» надано у складі тендерної документації технічну специфікацію з описом послуг, що закуповується, у тому числі вищезазначену вимогу. Ця вимога обумовлена необхідністю контролю за охоронниками на стаціонарних постах охорони (виключити факти сну) з можливістю доступу адміністрації ринку до перегляду для забезпечення найбільш ефективної організації охорони.
Дякуємо Вам за співпрацю. По результату розгляду «Запитання до процедури» нами не будуть вноситись в тендерну документацію ніякі зміни та уточнення.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-001019-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФЕМИДА-ЩИТ", Код ЄДРПОУ:22740565
Дата подання: 15 листопада 2018 16:03
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.
Шановний Замовнику, вимогами тендерної документації передбачено надання учасником у складі тендерної пропозиції інформації про наявність дронів та можливості їх використання для патрулювання об’єкту. Оскільки в вимогах документації зазначено найменування цього виду обладнання у множині, а у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до ТД) передбачено використання одного дрону («забезпечити додаткове патрулювання за допомогою дрона»), а також враховуючи площу об’єкту та його специфіку вважаєтся достатнім використання одного дрону, прошу уточнити, чи буде належним підтвердженням наявності матеріально-технічної бази в цій частині надання інформації та документів щодо одного дрону. Вимога щодо надання інформації на підтвердження наявності більш ніж одного дрону є необґрунтованою та може свідчити про штучне створення умов на користь заздалегідь визначеного претендента на перемогу. З огляду на це прошу внести відповідні уточнення в п. 1.1 розділу 5 Інстукції з підтовки тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2018 14:00
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-001019-b.a1 нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1.1. Розділу 5 «Інструкції з підготовки тендерної документації» - «Учасник має підтвердити наявність не менше одного дрону для можливості виконання технічної специфікації в цій частині».
Номер вимоги: UA-2018-11-12-001019-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ФЕМИДА-ЩИТ", Код ЄДРПОУ:22740565
Дата подання: 15 листопада 2018 16:07
Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.
Пунктом 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що «усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію,…. повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади), дату підпису та печатку учасника. Прошу уточнити, чи стосується ця вимога лише документів, складених і оформлених учасником в рамках підготовки тендерної пропозиції та перебачити виключення для оригіналів документів, виданих іншими підприємствами, організаціями, установами (відгуки, дозволи і таке інше) та документів, що утворені в ході господарської діяльності Учасника (договори, видаткові накладні, фінансові документи і таке інше), оскільки вони існують в одному екземплярі та нанесення на них нумерації сторінок та інших реквізитів призведе до їх псування та неможливості подальшого використання за призначенням. Просимо надати роз’яснення з цього приводу та внести відповідні корективи до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2018 14:03
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-001019-b.a2 нами будуть внесені відповідні уточнення, а саме зміни в п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної документації» - «Виняток повинні складати оригінали чи нотаріально завірені копії документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), або оригінали двосторонніх документів (договори, видаткові накладні тощо), які учаснику посвідчувати підписом та печаткою не потрібно. Не буде вважатись помилкою відсутність нумерації на оригіналах документів, однак, вони мають бути обов’язково зазначені в реєстрі наданих документів з зазначенням кількості сторінок».
Номер вимоги: UA-2018-11-12-001019-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 16 листопада 2018 18:05
Щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям
Відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником КП «Малиновський ринок» в тендерній документації до цієї закупівлі установлені всі три передбачені законом кваліфікаційні критерії. Однак, як свідчать результати вивчення тендерної документації, визначений Замовником перелік документів на підтвердження інформації учасників про відповідність Учасників таким критеріям, спосіб подачі відомостей в окремих випадках носять формальний характер та не забезпечує їх достовірності.
Так, щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», тендерною документацією передбачено подання інформації в формі довідки без надання жодних підтверджуючих документів відносно зазначених в довідці відомостей – наявності в персоналу охорони відповідного кваліфікаційного розряду, медичних документів, дійсних на дату подання пропозиції та взагалі не вимагається підтвердження працевлаштуванню цих співробітників охорони на підприємстві - Учаснику.
Пунктом 1.1. Розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вимагається підтвердження наявності в Учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність». На підтвердження цього Замовником вимагається зазначення в довідці інформації про перелік власного службового спеціалізованого автотранспорту з логотипом, обладнаного GPS- навігаторами, спеціальними світловими сигнальними пристроями, які учасник планує залучати для транспортування груп швидкого реагування з наданням скан-копій технічних паспортів. Згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Відповідно до ст. 19 Закону України «Про автомобільний транспорт» при державній реєстрації легкових автомобілів у реєстраційних документах роблять відмітку щодо їх призначення згідно з документами виробника (легковий, таксі, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Отже, автомобіль обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями потребує відповідної державної реєстрації в якості спеціалізованого. З огляду на це належним підтвердженням наявності в Учасника власного службового спеціалізованого автотранспорту, як вимагається тендерною документацією, буде надання у складі тендерної пропозиції технічних паспортів з відміткою про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального або транспорту реагування), а також дозволів на встановлення спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Крім цього, зазначивши в тендерній документації вимогу щодо наявності в Учасника власного транспорту реагування, логічною була б вимога щодо наявності саме власних груп швидкого реагування.
Зазначені прогалини в тендерній документації можуть призвести до порушення принципів відкритості та прозорості проведення закупівель, а також добросовісної конкуренції серед учасників, оскільки дають можливість претендувати на участь в торгах суб’єктам охоронної діяльності, які не відповідають кваліфікаційним критеріям у визначеному Замовником торгів обсязі.
Звертаючи увагу Замовника на зазначені недоліки вважаємо за доцільне з метою уникнення порушень визначених ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» принципів здійснення закупівель внести уточнення до тендерної документації щодо переліку документів, підтверджуючих інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2018 10:59
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-001019-b.a3 нами прийнято рішення про доцільність конкретизації переліку документів, які Учасник повинен надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, оскільки КП "Малиновський ринок" зацікавлений у закупівлі послуг належної якості. Будуть внесені відповідні зміни в тендерну документацію щодо надання документів відносно персоналу охорони, який Учасник має намір залучити для надання послуг, та уточнено порядок підтвердження наявності спеціалізованого автотранспорту. Щодо наявності в Учасника власних груп швидкого реагування, ця вимога вже міститься у тендерній документації, а саме в абз. 1 п. 1.2 зазначено, що «Додатково у довідці зазначається інформація про наявність у учасника мобільних (швидкого реагування) груп, дислокованих в м. Одесі, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події». Дякуємо Вам за співпрацю.

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВР" 2 362 400,00
UAH з ПДВ
2 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС СЕКЬЮРІТІ" 2 370 000,00
UAH з ПДВ
2 287 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 2 365 200,00
UAH з ПДВ
2 325 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕМИДА-ЩИТ" 2 370 000,00
UAH з ПДВ
2 345 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 10:15
Свідоцтва 3 розряду.rar
27 листопада 2018 10:15
Психіатр.rar
27 листопада 2018 10:15
Нарколог.rar
27 листопада 2018 10:15
ПП ВР_Kопія звіту 1 ДФ за 3 кв.PDF
27 листопада 2018 10:15
ПП ВР_Копія Статуту.PDF
27 листопада 2018 10:15
ПП ВР_Копія ліцензії.PDF
27 листопада 2018 10:15
Технічна специфікація.PDF
27 листопада 2018 10:15
Пульт інвентарна картка.PDF
27 листопада 2018 10:15
Проект договору.PDF
27 листопада 2018 10:15
Копія паспорта директора.PDF
27 листопада 2018 10:15
Довідка про підприємство.PDF

Публічні документи

27 листопада 2018 12:07
Електронний підпис
27 листопада 2018 11:04
Електронний підпис
27 листопада 2018 10:49
Реєстр тендер
27 листопада 2018 10:39
Статут 12
27 листопада 2018 10:39
Статут 11
27 листопада 2018 10:39
Статут 10
27 листопада 2018 10:39
Статут 9
27 листопада 2018 10:39
Статут 8
27 листопада 2018 10:39
Статут 7
27 листопада 2018 10:38
Статут 6
27 листопада 2018 10:38
Статут 5
27 листопада 2018 10:38
Статут 4
27 листопада 2018 10:38
Статут 3
27 листопада 2018 10:38
Статут 2
27 листопада 2018 10:38
Статут 1
27 листопада 2018 10:38
наказ призначення директора
27 листопада 2018 10:38
наказ про ліцензію
27 листопада 2018 10:38
паспорт Полукішінік 4
27 листопада 2018 10:38
паспорт Полукішінік 3
27 листопада 2018 10:38
паспорт Полукішінік 2
27 листопада 2018 10:38
паспорт Полукішінік 1
27 листопада 2018 10:38
1
24 листопада 2018 21:10
квитанція
24 листопада 2018 21:10
Заява
24 листопада 2018 21:10
Технічна специфікація 2
24 листопада 2018 21:10
Технічна специфікація
24 листопада 2018 21:10
Додаток 5
24 листопада 2018 21:10
Акт про прийняття
24 листопада 2018 21:10
Акт про здачу
24 листопада 2018 21:10
Акт обстеження 2
24 листопада 2018 21:10
Акт обстеження
24 листопада 2018 21:10
Декларація об'єктів охорони
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 10
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 9
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 8
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 7
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 6
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 5
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 4
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 3
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 2
24 листопада 2018 21:10
Договір про закупівлю 1
24 листопада 2018 21:10
ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ
24 листопада 2018 21:10
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ
24 листопада 2018 21:10
1

Публічні документи

07 грудня 2018 12:05
довідка МВС Шептуха.pdf
07 грудня 2018 12:05
Довідка ДФС.pdf
07 грудня 2018 12:05
довідка бенефіціар.pdf
05 грудня 2018 11:05
Калькуляція 12 місяців.pdf
27 листопада 2018 10:31
47. Акти.pdf
27 листопада 2018 10:31
38. Копія паспорту директора.pdf
27 листопада 2018 10:31
37. Копія статуту.pdf
27 листопада 2018 10:31
36. Копія ліцензії МВС.pdf
27 листопада 2018 10:31
34. Довідка про підприємство.pdf
27 листопада 2018 10:31
33. Довідка за ст. 17 Закону.pdf
27 листопада 2018 10:31
29. сертифікати Кягницького.pdf
27 листопада 2018 10:31
28. меддовідка Кягницького.pdf
27 листопада 2018 10:31
24. Відгук та акти ОМЕТ 2018.pdf
27 листопада 2018 10:31
22. Договор Южненский ЦЗ 2016.pdf
27 листопада 2018 10:31
21. Договор ОМЕТ 2018.pdf
27 листопада 2018 10:31
15. Свідоцтва про навчання.pdf
27 листопада 2018 10:31
10. Документи на дрон.pdf
27 листопада 2018 10:31
5 дозвіл 7376.pdf
27 листопада 2018 10:31
5 дозвіл 4811.pdf
27 листопада 2018 10:31
5 дозвіл 0586.pdf
27 листопада 2018 10:31
4. техпаспорт 7376 новий.pdf
27 листопада 2018 10:31
4. техпаспорт 4811 новий.pdf
27 листопада 2018 10:31
4. техпаспорт 0586 новий.pdf
27 листопада 2018 10:31
1. Рестр наданих документів.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 15:39
форма_4.jpg
26 листопада 2018 15:39
форма_3.jpg
26 листопада 2018 15:39
форма_2.jpg
26 листопада 2018 15:39
форма_1_(2).jpg
26 листопада 2018 15:39
форма_1_(1).jpg
26 листопада 2018 15:39
Статут_Фемида-Щит.pdf
26 листопада 2018 15:39
Проект_договору.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_трудовоi_книжки.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_посадових_обовязкiв.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_наказу_04_15-к.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_наказу_03_15-к.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_лiцензii.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_договору_152_1512000672.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_договору_02_09_2016.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_диплому.pdf
26 листопада 2018 15:39
копiя_архiвноi_довiдки.pdf
26 листопада 2018 15:39
копii_видаткових_накладних.pdf
26 листопада 2018 15:39
дозволи_на_радiостанцii.pdf
26 листопада 2018 15:39
Довiдка_про_пiдприeмство.pdf
26 листопада 2018 15:39
Довiдка_про_керiвника.pdf
26 листопада 2018 15:39
довiдка_МВС.pdf
26 листопада 2018 15:39
вiдгук_2.pdf
26 листопада 2018 15:39
вiдгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС СЕКЬЮРІТІ"

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

ТОВ "ФЕМИДА-ЩИТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВР"
#39319229
Відхилено 2 287 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 11:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС СЕКЬЮРІТІ"
#42186401
Відхилено 2 287 050,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 12:32
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
Переможець 2 325 780,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 грудня 2018 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
2 325 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:22
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 14:04
скан Додатки Олімп Юг 14.12.2018.docx укладений
14 грудня 2018 14:03
скан Договір Олімп Юг 14.12.2018.docx укладений
14 грудня 2018 14:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 325 780,00
UAH (в тому числі ПДВ 387 630,00 UAH)