Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт приміщень ІІ–го поверху головного корпусу Шишацької центральної районної лікарні за адресою смт. Шишаки, вул.Легейди, 50
Очікувана вартість
6 083 420,00 UAH
UA-2018-11-12-000850-c 821b44b1cd15419883313656add89376
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Срібна Любов Олексіївна

+380535291141 Shbux2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шишацька центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01999543
Місцезнаходження: 38000, Україна , Полтавська обл., Шишаки, вулиця Легейди 50
Контактна особа: Срібна Любов Олексіївна
+380535291141
Shbux2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 17:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 23:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 15:23
Очікувана вартість: 6 083 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 417,10 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
капітальний ремонт приміщень ІІ–го поверху головного корпусу Шишацької центральної районної лікарні за адресою смт. Шишаки, вул.Легейди, 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38000, Україна, Полтавська область, смт Шишаки, вул. Легейди, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 19:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 17:47
Проект договору.docx
12 листопада 2018 17:47
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-000850-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД", Код ЄДРПОУ:40574344
Дата подання: 30 листопада 2018 19:19
Застереження щодо можливого порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ТОВ “ЛІММ-БУД” Було перевірено наявність в Учасника ТОВ "БК "Центр-буд" усіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, та було з’ясовано, що учасником не у повному обсязі було надано інформацію про його відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним Законом України «Про публічні закупівлі» та Тендерною документацією Замовника, а саме:

Відповідно до пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 Документації для участі у Процедурах, визначено, що учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: Заява, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад, серій, номерів та назв документів, що посвідчують посадових осіб учасника. У складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідної вимоги тендерної документації було надано Заяву на обробку персональних даних Вих. №330 від 26.11.2018, де відсутня згода на обробку персональних даних деяких посадових осіб Учасника, які згідно Довідки Вих. №330 від 26.11.2018 будуть залучені учасником до виконання договірних відносин за закупівлею, а саме: Косолапова Ю.С., Кавалер Т.І., Копачевський Д.Г., Зверєва Л.Г., Сколибог О. В., Бундик О.О., Божок Г.О., Таранець Л.А. . З огляду на вищесказане, можна зробити висновок про невідповідність Тендерної пропозиції пункту 5 Таблиці 1 Додатку 3 Документації та статті 16 ЗУ “Про Публічні закупівлі”.
Відповідно Додатку 6 Документації, визначено, що учасники повинні надати наступні документи: Форма Пропозиція в якій згідно форми в тому числі вимагається надати Відомості про керівництво (директор, бухгалтер, уповноважена особа)(ПІП (повністю), тел., e-mail). У складі тендерної пропозиції Учасника на підтвердження відповідної вимоги тендерної документації було надано Форму Пропозиція Вих. №334 від 28.11.2018, де Штрікуль С.В. зазначений директором, уповноваженою особою та бухгалтером, що суперечить інформації згідно Довідки Вих. №330 від 26.11.2018, де бухгалтером зазначено Божок Г.О. по якій не надано відповідних даних згідно вимог тендерної документації. З огляду на вищесказане, можна зробити висновок про невідповідність Тендерної пропозиції Учасника вимогам Додатку 6 Документації та статті 16 ЗУ “Про Публічні закупівлі”.
Відповідно до абз.3 ч.3 статті 12 ЗУ “Про Публічні закупівлі”, визначено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг". Згідно ч.1 ст.7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги" ( 2155-19 ). та згідно ч.2 ст. 6 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. На тендерну пропозицію Учасника не було накладено ЕЦП, що порушує вищевказані законодавчі норми електронного документообігу, та суперечать вимогам Тендерної Документації щодо подання електронних документів на підтвердження відповідності учасника вимогам ст.16 та ст. 17 ЗУ “Про Публічні закупівлі”. З огляду на вищесказане, можна зробити висновок про невідповідність Тендерної пропозиції Учасника вимогам Тендерної Документації та статей 12,16,17 ЗУ “Про Публічні закупівлі”.

З огляду на вищесказане, Рекомендуємо замовнику відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БК "Центр-буд" за закупівлею : капітальний ремонт приміщень ІІ–го поверху головного корпусу Шишацької центральної районної лікарні за адресою смт. Шишаки, вул.Легейди, 50 керуючись п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” та, відповідно до ч.4 ст. 28 Закону, почати розгляд наступної Тендерної пропозиції з пропозиції учасників, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2018 16:27
Шановний учасник процедури закупівлі! Звертаючи увагу на характер вашої вимоги, керуючись вимогами чинного законодавтсва та принципами здійснення публічних закупівель на конкурсних засадах згідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), повідомляємо наступне.
В даний час триває розгляд пропозиції учасника, із найбільш економічно вигідною пропозицією за результатом аукціону, та перевіряється інформація про відповідність такого учасника в частині кваліфікаційних та інших вимог, передбачених статтями 16 та 17 Закону та умовами тендерної документації.
Згідно до частини 3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», - у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Інших причин для подання вимог, скарг та подібних видів проведення переговорів з замовником, з метою оскарження рішень замовника відносно пропозицій конкурентних учасників, вище визначеним Законом не передбачено. Учасник має право на оскарження лише тих рішень замовника, які стосуються його пропозиції. Даним зверненням, з метою отримання власної користі, ви, як учасник процедури закупівлі, змушуєте замовника прийняти рішення, які в свою чергу призведуть до порушення вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Оскільки Ви, як учасник процедури закупівлі, зауважуєте на особливості наданої пропозиції іншого учасника в розрізі власного трактування умов тендерної документації та законодавчих актів, як власну думку, яка суперечить чинному законодавству та позицій Уповноваженого органу (Департаменту регулювання державних закупівель) та практики рішень органу оскарження, ми, як замовник та розпорядник коштів, змушені вбачати в цьому дії спрямовані на перешкоджання процесу закупівлі з метою отримання власної вигоди шляхом впливу на рішення замовника та введення в оману відповідальних осіб замовника.
Рекомендуємо вам, як учаснику сфери публічних закупівель, діяти в межах повноважень визначених Законом та компетенції учасника, із дотриманням принципу добросовісної конкуренції серед учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК "Центр-буд" 5 648 634,00
UAH з ПДВ
5 648 634,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД" 6 043 200,00
UAH з ПДВ
5 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будбізнеспроект" 6 083 420,00
UAH з ПДВ
5 992 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 19:33
Проект договору.pdf
28 листопада 2018 19:33
Договірна ціна.pdf
28 листопада 2018 19:33
Форма Пропозиції.pdf
28 листопада 2018 19:33
Пропозиція ч2.pdf
28 листопада 2018 19:33
Пропозиція ч1.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 20:44
Електронний підпис
28 листопада 2018 20:42
Тендер_док_Шишаки_001.pdf
28 листопада 2018 20:42
Тендер_док_Шишаки_002.pdf
28 листопада 2018 20:42
Тендер_док_Шишаки_004.pdf
28 листопада 2018 20:42
Тендер_док_Шишаки_003.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 19:12
проект договору №2
28 листопада 2018 19:12
проект договору №1
28 листопада 2018 19:12
договірна ціна
28 листопада 2018 19:12
аналогічний договір
28 листопада 2018 19:12
документи кваліфікації
28 листопада 2018 19:12
тендерна документація

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК "Центр-буд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІММ-БУД"

ТОВ "Будбізнеспроект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "Центр-буд"
#38503117
Очікує рішення 5 648 634,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 15:50

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 грудня 2018 15:31
Коментар щодо відміни: абз.4 ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»