Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2018-11-12-000671-b ee3117500cfc499faa87eca2fd5a4d93
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергей Романча

0675568705 kp.malinovskiy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Малиновський ринок"
Код ЄДРПОУ: 33659062
Вебсайт: http://kp.malinovskiy.ukr.net
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. М. Бабаджаняна, 40-в
Контактна особа: Сергей Романча
0675568705
kp.malinovskiy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 28 листопада 2018 11:12
Початок аукціону: 28 листопада 2018 11:12
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 услуга
Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2018 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 13:07
Додатки 12.11.2018.docx
12 листопада 2018 13:07
Тендерна документація 12.11.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні параметри
Дата подання: 16 листопада 2018 17:11
Дата відповіді: 20 листопада 2018 09:13
У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «Послуги передбачають підбирання виконавцем просипаного в процесі завантаження або вивезення сміття з території ринку. При вивезенні сміття кузова вантажної техніки повинні бути патентовані для запобігання розсипання цього сміття під час транспортування». Просимо надати роз’яснення, що має на увазі Замовник під поняттям «патентовані кузова», яким патентом оформлюються кузова.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши «Запитання до процедури» від 16.11.2018 року (17:11) роз’яснюємо, що в У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) дійсно зазначено: «Послуги передбачають підбирання виконавцем просипаного в процесі завантаження або вивезення сміття з території ринку. При вивезенні сміття кузова вантажної техніки повинні бути патентовані для запобігання розсипання цього сміття під час транспортування». Слід зазначити, що при підготовці документації сталася технічна помилка (а саме такого слова в словнику не існує, тому автоматично виправило на інше), в результаті чого замість слова «кузова затентовані» було вказано «кузова патентовані».
Дякуємо Вам за співпрацю і виносимо свої вибачення за прикру помилку. В зв’язку з тим, що помилка виключно технічна по результату розгляду «Запитання до процедури» ми не будемо вносити відповідні зміни в п. п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:13
Усунення дискримінаційних вимог
У п. 4.3. Загальних положень Тендерної Документації (далі – ТД) зазначено: «Обсяг надання послуг: Згідно технічної специфікації (Додаток 3)». У п. 4.4. Загальних положень ТД вказано: «Строк надання послуг до 31 грудня 2019 року». При цьому у додатку 3 до ТД обсяг надання послуг зазначений лише на тиждень. Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити: місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Замовником не зазначено обсяг надання послуг на період, який визначений в ТД як строк надання послуг. Обсяг послуг на весь строк його надання згідно з умовами ТД має бути визначений ясно, чітко, зрозуміло та однозначно. Такі дії Замовника є порушенням принципу відкритості та прозорості та не відповідності вимогам Закону. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:23
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a1 роз’яснюємо, що дійсно у п. 4.3. Загальних положень Тендерної Документації (далі – ТД) зазначено: «Обсяг надання послуг: Згідно технічної специфікації (Додаток 3)». А у п. 4.4. Загальних положень ТД вказано: «Строк надання послуг до 31 грудня 2019 року». При цьому у додатку 3 до ТД обсяг надання послуг не «зазначений» лише на тиждень, а «розрахований» за тиждень так, як щоденна кількість контейнерів повинна чітко співпадати з потребами прибиральників території ринку. Тому досвідчений бухгалтер перемножує дві цифри, а саме кількість контейнерів за неділю і кількість неділь в році, та отримує необхідну кількість контейнерів за рік. Таким чином, ми ні в якому разі не порушуємо принципи відкритості, прозорості та відповідності вимогам Закону, а тим паче права потенційних учасників даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a1 залишаємо без змін додаток 3 до ТД «Технічна специфікація».
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:14
Усунення дискримінаційних вимог
У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «Техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг як на момент перевірки, так і на момент проведення аукціону, і до закінчення строку дії договору знаходитись на території м. Одеси. Крім того, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи)». Вимога щодо наявності в учасника техніки в конкретному місті України є дискримінаціє за територіальним принципом. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:24
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a2 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «Техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до надання послуг як на момент перевірки, так і на момент проведення аукціону, і до закінчення строку дії договору знаходитись на території м. Одеси. Крім того, Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, обслуговування та ремонту техніки у м. Одесі (інформація надається у довільній формі), наявність гарячої телефонної лінії (надається лист із зазначенням контактної особи)». Разом з тим, Ви наголошуєте на те, що Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника торгів. Слід зауважити, що ми ні в якому разі не наполягаємо, щоб учасник торгів знаходився на території міста, а лише техніка, яка буде використовуватися повинна на момент перевірки, проведення аукціону, і до закінчення строку дії договору дислокуватися на території м. Одеси. Цим пунктом ми себе підстраховуємо на випадок наявності у потенційних учасників торгів в інших містах України техніки, яку при необхідності він на свій розсуд може як направляти в м. Одесу, так і забирати з нього, в результаті чого можуть бути порушені відповідні пункти договору про своєчасність виконання своїх обов’язків по вивозу сміття. Таким чином, ми ні в якому разі не порушуємо права потенційних учасників даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a2 залишаємо без змін п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:15
Усунення дискримінаційних вимог
У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «До прийняття рішення про намір укласти договір, Замовник має право перевірити наявність техніки та обладнання у Учасника, який надав найнижчу цінову пропозицію (Замовник має право створити виїзну комісію для підтвердження достовірності інформації)». Таким чином, Замовник визначив особливі умови для оцінки учасника з найнижчою ціновою пропозицію, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Замовник має забезпечити рівне та об’єктивне ставлення до всіх учасників. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:24
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a3 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі ТД) зазначено: «До прийняття рішення про намір укласти договір, Замовник має право перевірити наявність техніки та обладнання у Учасника, який надав найнижчу цінову пропозицію (Замовник має право створити виїзну комісію для підтвердження достовірності інформації)». Разом з тим, Ви наголошуєте на те, що Замовник визначив особливі умови для оцінки учасника з найнижчою ціновою пропозицію, чим порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Слід зауважити, що відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один із критеріїв, а саме «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»; відповідно до п.3 цієї статті -– «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». При цьому порядок перевірки наданої інформації ми в праві визначати самостійно, що і було прописано в ТД. Слід зазначити, що відповідно до п.4 ст.28 Закону «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». Так, Замовник має право перевірити наявність техніки та обладнання саме у Учасника, який надав найнижчу цінову пропозицію. В подальшому, відповідно цієї ж статті Закону – «У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною». Таким чином, Замовник має право перевірити наявність техніки та обладнання уже у наступного Учасника, який надав найнижчу цінову пропозицію. І так далі.
Тому, ми ні в якому разі не визначали особливі умови для оцінки учасника з найнижчою ціновою пропозицію, і тим більше не порушували принцип об’єктивної, неупередженої оцінки тендерних пропозицій, та права потенційних учасників даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a3 залишаємо без змін п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:16
Усунення дискримінаційних вимог
У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно предмету закупівлі. В тому числі в довідці необхідно зазначити інформацію щодо наявності у Учасника транспорту для вивозу сміття, що знаходиться у власності». Вимога про наявність у власності учасника транспортних засобів обмежує можливість взяти участь у торгах учасників бізнесу, у яких наявне дане майно на праві оренди або ж тих, хто планує залучити сторонню організацію, яка здійснює перевезення вантажів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:26
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a4 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі ТД) зазначено: «На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг згідно предмету закупівлі. В тому числі в довідці необхідно зазначити інформацію щодо наявності у Учасника транспорту для вивозу сміття, що знаходиться у власності». Слід зауважити, що відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один із критеріїв, а саме «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»; відповідно до п.3 цієї статті -– «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». Ми вважаємо, що наявність транспорту для вивозу сміття, який знаходиться у власності, підтверджує спроможність Учасника в подальшому виконувати договірні відношення в повному обсязі та в строк, доводить його серйозність намірів. А те, що Ви піднімаєте питання про можливість залучення сторонньої організації, яка здійснює перевезення вантажів вказує на недосконале вивчення ТД та знання Закону. Так, в п.17 ст. 22 Закону вказано, що «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника», а в п. 7 (Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)) Інструкції з підготовки тендерної пропозиції – «Предметом закупівлі даних торгів є послуги – відповідно законом не передбачено залучення учасниками субпідрядних організацій».
Таким чином, ми ні в якому разі не порушуємо Ваші права, як потенційного учасника даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a4 залишаємо без змін п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:17
Усунення дискримінаційних вимог
5) У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «Вантажні машини-сміттєвози вантажопідйомністю від 8 до 15 тон об’ємом від 8 до 20 м3 у кількості не менш ніж 3 од.». Вимога щодо наявності в учасника техніки у конкретній кількості та конкретного виду є дискримінацією, так як обмежує можливість взяти участь у торгах учасників бізнесу, у яких наявне дане майно у меншій кількості, але вони спроможні надавати послуги вчасно та якісно, та в разі використання учасниками техніки іншої вантажопідйомності та об’єму кузова. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо матеріально-технічної бази учасника торгів. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:28
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a5 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі ТД) зазначено: «Вантажні машини-сміттєвози вантажопідйомністю від 8 до 15 тон об’ємом від 8 до 20 м3 у кількості не менш ніж 3 од.». Слід зауважити, що відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один із критеріїв, а саме «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»; відповідно до п.3 цієї статті -– «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». А відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Разом з тим, в цьому ж підпункті зазначено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Таким чином, нами встановлена кількість техніки не менше ніж 3-и одиниці, що суперечить Вашій заяві про конкретну її кількість. Крім того, з нашої сторони відсутні будь які вимоги щодо марки або виробників цієї техніки.
Тому, ми ні в якому разі не порушуємо Ваші права, як потенційного учасника даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a5 залишаємо без змін п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:18
Усунення дискримінаційних вимог
У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає аналогічні договори з фінансовими документами, що підтверджують його виконання та відгуки від контрагента в довільній формі по представленій копії аналогічного договору; відгук обов’язково повинен мати інформацію щодо якості наданих послуг, суми договору, відсутності порушень умов договору за підписом керівника. Аналогічними договорами вважаються договори надання послуг за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям». Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено обмежень щодо аналогічних договорів. Вказане у ТД положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше не працювали з державним замовленням (наявність коду ДК 021:2015 90510000-5 як визначення їх аналогічними) та у яких сума договору визначена конфіденційною інформацією або комерційною таємницею (вимога щодо надання суми договору у відгуку), однак, мають багаторічний успішний досвід у цій сфері загалом. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 10:32
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a6 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі ТД) зазначено: «На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає аналогічні договори з фінансовими документами, що підтверджують його виконання та відгуки від контрагента в довільній формі по представленій копії аналогічного договору; відгук обов’язково повинен мати інформацію щодо якості наданих послуг, суми договору, відсутності порушень умов договору за підписом керівника. Аналогічними договорами вважаються договори надання послуг за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям». Слід зауважити, що відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один із критеріїв, а саме «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»; відповідно до п.3 цієї статті -– «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». Ми вважаємо, що наявність виконання аналогічних договорів з вказаними в них сумами підтверджує спроможність Учасника в подальшому виконувати договірні відношення в повному обсязі та в строк, а головне - доводить його серйозність намірів.
Таким чином, ми ні в якому разі не порушуємо Ваші права, як потенційного учасника даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a6 залишаємо без змін п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:19
Усунення дискримінаційних вимог
У п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «Використання не менше 2-х пластикових контейнерів з плоскою основною кришкою обладнаною додатковою кришкою ( для полегшення користування сміттєвим контейнером людям з обмеженою рухливістю), місткістю 1,1 куб. метрів, які належать Виконавцю». Вимога про наявність у власності учасника контейнерів обмежує можливість взяти участь у торгах учасників бізнесу, у яких наявне дане майно на праві оренди тощо. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:30
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a7 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі ТД) зазначено: «Використання не менше 2-х пластикових контейнерів з плоскою основною кришкою обладнаною додатковою кришкою ( для полегшення користування сміттєвим контейнером людям з обмеженою рухливістю), місткістю 1,1 куб. метрів, які належать Виконавцю». Слід зауважити, що відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один із критеріїв, а саме «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»; відповідно до п.3 цієї статті -– «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». Ми вважаємо, що наявність контейнерів для збирання сміття, які знаходяться у власності Учасника, підтверджує його спроможність в подальшому виконувати договірні відношення в повному обсязі та в строк, вчасно їх ремонтувати або при більш серйозних поломках терміново заміняти.
Таким чином, ми ні в якому разі не порушуємо Ваші права, як потенційного учасника даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a7 залишаємо без змін п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000671-b.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВКК "АСКОН", Код ЄДРПОУ:39279595
Дата подання: 16 листопада 2018 17:19
Усунення дискримінаційних вимог
У Додатку 3 Тендерної Документації (далі –ТД) зазначено: «Використання не менше 2-х пластикових контейнерів з плоскою основною кришкою обладнаною додатковою кришкою ( для полегшення користування сміттєвим контейнером людям з обмеженою рухливістю), місткістю 1,1 куб. метрів, які належать Виконавцю». Технічними вимогами до предмету закупівлі передбачені параметри, які незважаючи на наявність формальних вимог, зазначають конкретний вид контейнерів без зазначення можливості надати еквівалент, що є порушенням п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та суттєво обмежують коло потенційних учасників. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Просимо усунути порушення шляхом внесення змін в ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 09:49
Уважно розглянувши «Вимогу про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a8 роз’яснюємо, що дійсно у п. 5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної Документації (далі ТД) зазначено: «Використання не менше 2-х пластикових контейнерів з плоскою основною кришкою обладнаною додатковою кришкою ( для полегшення користування сміттєвим контейнером людям з обмеженою рухливістю), місткістю 1,1 куб. метрів, які належать Виконавцю». Слід зауважити, що відповідно до п.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один із критеріїв, а саме «наявність обладнання та матеріально-технічної бази»; відповідно до п.3 цієї статті -– «визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації». А відповідно до п.п. 3 п. 2 ст. 22 Закону – «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Разом з тим, в цьому ж підпункті зазначено, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника». Але, згідно ст.2 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» держава зобов'язана створити умови для реалізації нею прав нарівні з іншими громадянами та забезпечити її соціальний захист, а згідно ст.4 Закону діяльність держави щодо осіб з інвалідністю виявляється у створенні правових, економічних, політичних, соціальних, психологічних та інших умов для забезпечення їхніх прав і можливостей нарівні з іншими громадянами для участі в суспільному житті та полягає у виявленні, усуненні перепон і бар'єрів, що перешкоджають забезпеченню прав і задоволенню потреб, у тому числі стосовно доступу до об'єктів громадського, цивільного призначення та благоустрою. Крім того, відповідно п. 4.3. Рішення виконавчого комітету Одеської міської ради № 84 від 05.03.2012 р. «Про затвердження Основних напрямків діяльності виконавчого комітету Одеської міської ради у вирішенні проблем інвалідів на період до 2020 року» при впровадженні Правил з благоустрою території міста Одеси необхідно звернути особливу увагу на дотримання вимог чинного законодавства України щодо створення умов доступності для осіб з обмеженими фізичними можливостями. А саме пластикові контейнери з плоскою основною кришкою обладнаною додатковою кришкою і є те майно, що полегшує користування сміттєвим контейнером людям з обмеженою рухливістю. Крім того, з нашої сторони відсутні будь які вимоги щодо марки або виробників цієї техніки.
Тому, ми ні в якому разі не порушуємо Ваші права, як потенційного учасника даних торгів.
По результату розгляду «Вимоги про усунення порушення» UA-2018-11-12-000671-b.a8 залишаємо без змін Додаток 3 Тендерної Документац

Документи

Документи

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" 259 920,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "ОДЕСКОМУНТРАНС" 223 795,00
UAH з ПДВ
187 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ" 252 000,00
UAH з ПДВ
187 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2018 15:42
Електронний підпис
26 листопада 2018 15:40
33.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2018 15:40
32.Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2018 15:40
31.Виписка.pdf
26 листопада 2018 15:40
30.Протокол №6.pdf
26 листопада 2018 15:40
29.Протокол №4.pdf
26 листопада 2018 15:40
27.Опис документів.pdf
26 листопада 2018 15:40
24.Завірена копія Статуту.pdf
26 листопада 2018 15:40
23.Довідка про підприємство.pdf
26 листопада 2018 15:40
17.Лист-відгук.pdf
26 листопада 2018 15:40
10.Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2018 15:40
5.Виписка із балансу.pdf
26 листопада 2018 15:40
4.Довідка про мат.-тех. базу.pdf
26 листопада 2018 15:40
3.Технічна специфікація.pdf
26 листопада 2018 15:40
2.Форма Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2018 15:40
1.Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 14:15
Електронний підпис
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 10 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 9 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 8 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 7 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 6 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 5 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 4 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 3 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 2 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 1 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
16 - ІПН.jpg
25 листопада 2018 11:20
16- паспорт 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
16 - паспорт 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
15-Наказ.jpg
25 листопада 2018 11:20
14-Розпорядження.jpg
25 листопада 2018 11:20
13- Випіска з ЄДР 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
13- Виписка з ЄДР 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 8.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 7.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 6.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 5.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист- подяка 4.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 3.jpg
25 листопада 2018 11:20
10 - Лист-подяка 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 4.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 3.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
7 - Гарантійний лист.jpg
25 листопада 2018 11:20
3- Довідка про підприємство.jpg
25 листопада 2018 11:20
2-Тендерна пропозиція.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 10 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 9 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 8 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 7 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 6 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 5 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 4 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 3 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 2 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
17 Статут 1 стор.jpg
25 листопада 2018 11:20
16 - ІПН.jpg
25 листопада 2018 11:20
16- паспорт 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
16 - паспорт 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
15-Наказ.jpg
25 листопада 2018 11:20
14-Розпорядження.jpg
25 листопада 2018 11:20
13- Випіска з ЄДР 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
13- Виписка з ЄДР 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 8.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 7.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 6.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 5.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист- подяка 4.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 3.jpg
25 листопада 2018 11:20
10 - Лист-подяка 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
10- Лист-подяка 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 4.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 3.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 2.jpg
25 листопада 2018 11:20
8- Додаткова угода 1.jpg
25 листопада 2018 11:20
7 - Гарантійний лист.jpg
25 листопада 2018 11:20
3- Довідка про підприємство.jpg
25 листопада 2018 11:20
2-Тендерна пропозиція.jpg

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

КП "ОДЕСКОМУНТРАНС"

ТОВ "СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
#36796670
Рішення скасоване 156 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 11:27
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
#36796670
Відхилено 156 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 11:31
КП "ОДЕСКОМУНТРАНС"
#31185678
Відхилено 187 170,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 11:33
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Рішення скасоване 187 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 12:31
ТОВ "СОЮЗ"
#30586931
Відхилено 187 200,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 12:33

Інформація про відміну

Дата відміни
07 грудня 2018 12:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі