Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рідкий хлор
Очікувана вартість
2 552 000,00 UAH
UA-2018-11-12-000509-b 20b672f639074e79be67b17074cbba69
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вінниченко Ірина Михайлівна

+380566760480 apmotr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міське комунальне підприємство "Орджонікідзевське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Код ЄДРПОУ: 03341351
Місцезнаходження: 53300, Україна , Дніпропетровська обл., місто Покров, вулиця Заводська, 2
Контактна особа: Вінниченко Ірина Михайлівна
+380566760480
apmotr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 12:09
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 12:09
Початок аукціону: 28 листопада 2018 12:00
Очікувана вартість: 2 552 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

в контейнерах
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 т
Рідкий хлор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53300, Україна, Дніпропетровська область, місто Покров, вулиця Заводська - 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24311900-6 — Хлор

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 11:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Хлор-2019).pdf
13 листопада 2018 11:43
Тендерна Документація(із змінами).DOC
12 листопада 2018 12:05
Тендерна Документація.DOC
13 листопада 2018 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2018 11:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН (Хлор-2019).pdf
13 листопада 2018 11:43
Тендерна Документація(із змінами).DOC
12 листопада 2018 12:05
Тендерна Документація.DOC

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 13 листопада 2018 12:14
Дата відповіді: 13 листопада 2018 19:01
Доброго дня! Питання щодо умов оплати Товару. У звязку зі скрутним економічним положенням прохаємо замінити умови розрахунку за Товар з "...відсрочка протягом 60 днів" на "... 100% передоплату". Завчасно дякуємо за розуміння.
Відповідь: Тендерна документація Замовника містить наступні положення:
1.) У пункті 8 Додатку №3 до тендерної документації вказується, що «За пропозицією Замовника після укладення договору сторони можуть передбачити інші умови оплати (передплата, оплата частинами тощо) без втрати умов, які вказані у цьому пункті вище»;
2.) У пункті 3.4. проекту договору (Додаток №4 до тендерної документації) вказується, що «Сторони за взаємною домовленістю можуть передбачити іншу форму оплати (передплата, оплата частинами тощо), про що укладають додаткову угоду до цього Договору»
Отже, порушене Вами питання вже вирішено в тендерній документації Замовника, а саме – після укладення договору між Замовником і Постачальником може бути досягнуто згоди про оплату всіх або окремих партій товару на умовах передплати.
З урахуванням цього вважаємо недоречним позбавляти Замовника можливості оплати за товар по факту його отримання, виключивши таку можливість із умов закупівлі взагалі, оскільки це суттєво звужує обсяг прав Замовника.
Нагадуємо, що відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» саме Замовнику надані повноваження щодо визначення умов закупівлі товару.
При цьому зазначаємо, що положення тендерної документації Замовника в частині умов оплати не є дискримінаційними і не можуть порушувати прав та інтересів Учасників торгів або звужувати обсяг цих прав, адже обрання тієї чи іншої форми оплати за товар є правом сторони господарських відносин, що виникає на підставі вільного волевиявлення, а не примусу. До того ж, законодавство України не містить жодних заборон щодо застосування запропонованої Замовником форми оплати за товар.
Дякуємо за запитання. Запрошуємо на торги!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 12:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОАЗОТ" 1 800 000,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" 2 550 000,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гіпохлорсервіс» 2 551 920,00
UAH з ПДВ
2 551 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 листопада 2018 17:10
Лист розяснення.PDF
29 листопада 2018 13:01
паспотр хлор контейнера.pdf
27 листопада 2018 11:50
Цінова.PDF
27 листопада 2018 11:50
СТАТУТ.pdf
27 листопада 2018 11:50
Пасторта Довырен.pdf
27 листопада 2018 11:50
Кваліфікація.pdf
27 листопада 2018 11:50
Довідка банкрутство.PDF
27 листопада 2018 11:50
ГОСТ 6718-93.pdf
27 листопада 2018 11:50
Витяг.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 10:39
Електронний підпис
27 листопада 2018 10:38
Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2018 10:38
Технічні умови хлор рідкий.pdf
27 листопада 2018 10:38
Технічні вимоги ч.2.pdf
27 листопада 2018 10:38
Технічні вимоги ч.1.pdf
27 листопада 2018 10:38
Проект договору.pdf
27 листопада 2018 10:38
Кваліфікаційні критерії.pdf
27 листопада 2018 10:38
Антикорупційна програма.pdf
27 листопада 2018 10:38
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 09:55
Електронний підпис
27 листопада 2018 09:54
Додаток 2 Цінова пропозиція.pdf
27 листопада 2018 09:54
додаток 4 проект договору.pdf
27 листопада 2018 09:54
додаток 3 Технічні.pdf
27 листопада 2018 09:54
додаток 1 кваліфікаційні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОАЗОТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"

ТОВ "Гіпохлорсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДНІПРОАЗОТ"
#05761620
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 13:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
Переможець 2 550 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 14:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

04 грудня 2018 13:31
Електронний підпис
28 листопада 2018 12:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД" #38252331

№ рішення у справі

70/44-р/к

Дата рішення у справі

18.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 грудня 2018 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ХЛОРТЕХВОД"
#38252331
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 08:58
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 13:45
Договір укладений
17 грудня 2018 13:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 190 531,28
UAH (в тому числі ПДВ 364 822,95 UAH)