Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Ладижинська виправна колонія (№39)" |
Код ЄДРПОУ: | 08562565 |
Місцезнаходження: | 24324, Україна , Вінницька обл., сел. Губник, м. Ладижин, вул. Гранітна 15 |
Контактна особа: |
Олександр Ляховченко +380680397684 lvk-39@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2018 10:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 листопада 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2018 13:00 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2018 13:00 |
Очікувана вартість: | 636 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 181,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вугілля кам'яне ДГ 13-100
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 листопада 2018 17:46 |
проект вугіллДокумент Microsoft Word.doc |
12 листопада 2018 10:55 |
Оголошення вугілля ДГ 13-100.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-11-13-000164 ● 8f1cc500a42d40c093caf87b3cdcf919
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 січня 2019 16:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.01.2019 №1
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.01.2019 №1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2018-11-12-000309-b 12.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРИЧИНИ НЕ МОЖЛИВОСТІ УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА Згідно висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2018-11-12-000309-b вугілля кам’яне ДГ 13-100 повідомляємо, що технічно не можливо усунути виявлені порушення згідно ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (порушення в частині складання тендерної документації ) та абзацу2 п.2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 року №490 ( не накладення електронного цифрового підпису на оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-11-12-000309-b вугілля кам’яне ДГ 13-100) у зв’язку з тим що дана процедура закупівлі завершена, умови договору виконані. З відповідальними особами проведено роз’яснювальні роботи для подальшого недопущення даних порушень.
2019-01-24 09:53:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
.
2019-01-31 10:47:16
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" |
536 900,00
UAH з ПДВ
|
533 715,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Ковальчук Євген Володимирович |
576 940,00
UAH з ПДВ
|
536 718,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
633 360,00
UAH з ПДВ
|
536 827,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Вінницяоблпаливо" #01880670 |
Переможець |
533 715,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2018 13:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 15:30
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2018 14:19
|
підписаний договір по вугіллю.pdf | укладений |
17 грудня 2018 14:15
|