Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти-2 лоти
Cheese products – 2 lots
Очікувана вартість
6 109 735,00 UAH
UA-2018-11-12-000299-a 475e189f03b94e7f827431e3191d5162
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Додаткові контактні особи: Храпчинська Юлія
+380372537079
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnja osvitu Chernivecjkoi misjkoi radu
National ID: 02147345
Contact point: Vorobets’ Oksana
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Additional contacts: Храпчинська Юлія
+380372537079
tenderosv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 листопада 2018 10:45
Звернення за роз’ясненнями: до 04 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 6 109 735,00 UAH з ПДВ
Publication date: 12 листопада 2018 10:45
Enquiries until: 04 грудня 2018 10:00
Complaints submission until: до 10 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 грудня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 6 109 735 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

30 листопада 2018 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 10:28
Протокол зміни в ТД - 2.PDF
30 листопада 2018 10:28
Перелік змін, що вносяться до ТД - 2.doc
30 листопада 2018 10:28
Тендерна документація нова редакція 2.doc
19 листопада 2018 10:18
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2018 10:18
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
19 листопада 2018 10:18
Протокол зміни в ТД.PDF
12 листопада 2018 16:03
Тендерна документація.doc
30 листопада 2018 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2018 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2018 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 10:28
Протокол зміни в ТД - 2.PDF
30 листопада 2018 10:28
Перелік змін, що вносяться до ТД - 2.doc
30 листопада 2018 10:28
Тендерна документація нова редакція 2.doc
19 листопада 2018 10:18
Тендерна документація нова редакція.doc
19 листопада 2018 10:18
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
19 листопада 2018 10:18
Протокол зміни в ТД.PDF
12 листопада 2018 16:03
Тендерна документація.doc
12 листопада 2018 10:45
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-000299-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "БілРоз", Код ЄДРПОУ:34750387
Дата подання: 16 листопада 2018 01:02
Вимога до Замовника щодо: Усунення Замовником неправомірних умов (вимог) та невідповідності законодавству України у положеннях п. 2 ДОДАТКУ 1 «ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ)” Тендерної документації на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) та виключення Замовником з п. 2 Розділу «Особливі вимоги» Додатку № 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) вимогу про наявність в Постачальника «спеціального дозволу (або ін.документу) на перевезення продуктів харчування, що виданий відповіним компетентним органом»;
Вимога до Замовника щодо:

Усунення Замовником неправомірних умов (вимог) та невідповідності законодавству України у положеннях п. 2 ДОДАТКУ 1 «ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ)” Тендерної документації на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) та виключення Замовником з п. 2 Розділу «Особливі вимоги» Додатку № 1 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) вимогу про наявність в Постачальника «спеціального дозволу (або ін.документу) на перевезення продуктів харчування, що виданий відповіним компетентним органом»;

12-11-2018 Замовником - УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЄДРПОУ: 02147345, опубліковано тендерну документацію на закупівлю Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a).

Відповідно до п. 2 Розділу «Особливі вимоги» додатку № 1 до Тендерної документації на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) Замовником висунута ВИМОГА щодо наявності у Постачальника «спеціального дозволу (або ін.документу) на перевезення продуктів харчування, що виданий відповідним компетентним органом».

Відповідно до п. 1. ст. 16 Закона України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно п. 1. ст. 16 Закона України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Разом з тим підпункт 2 п. 2. ст. 22 Закона України “Про публічні закупівлі” зазначає, що, Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Одночасно, необхідно відмітити, що, ст. Закона України 22 «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту.

Відносно вимог чинного законодавства України та нормативно-правових актів України щодо автотранспортних засобів для перевезення продуктів харчування, зокрема для перевезення молочних продуктів, необхідно керуватися статтями 43 та 44 Розділу VII "Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами "Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та спеціальним нормативно-правовим актом, якій регулює умови перевезення продуктів харчування, швидкопсувних харчових продуктів ізотермічними транспортними засобами, транспортними засобами - льодовниками, транспортними засобами – рефрижераторами та встановлюють вимоги щодо таких автотранспортних засобів.



Зокрема, такі умови та вимоги встановлюють «Правила перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами» які затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України.

Однак, слід зазначити, що такі умови та вимоги стосуються виключно:

• Нормативно-правового визначення швидкопсувних вантажів - харчових продуктів;
• Встановлення вимог щодо перевозки швидкопсувних вантажів - харчових продуктів ізотермічними транспортними засобами, транспортними засобами - льодовниками, транспортними засобами – рефрижераторами;
• Нормативно-правового визначення ізотермічних транспортних засобів, транспортних засобів - льодовників, транспортних засобів – рефрижераторів;
• визначень і технічних норм, які встановлені щодо спеціальних транспортних засобів (ізотермічних транспортних засобів, транспортних засобів - льодовників, транспортних засобів – рефрижераторів) для перевезення швидкопсувних харчових продуктів;

Так, відповідно до п. 2.1. «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами» швидкопсувні вантажі залежно від того, призначені вони для споживання людиною чи ні, поділяють на швидкопсувні харчові продукти та швидкопсувні вантажі, що не є харчовими продуктами.
До швидкопсувних харчових продуктів зокрема, відносяться тваринні продукти (харчові продукти тваринного походження) - м’ясо, м’ясні продукти, яйця, яйцепродукти, молоко, молочні продукти, риба, рибні та морепродукти, інші продукти тваринного походження, призначені для споживання людиною;
До того ж, відповідно до п. 5.1. Розділу V. «Вимоги до перевезення швидкопсувних вантажів» «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами», зазначено, що, швидкопсувні вантажі, що потребують під час перевезення дотримання певних температурних умов, перевозять ізотермічними транспортними засобами, транспортними засобами - льодовниками, транспортними засобами - рефрижераторами.
Згідно пункту 8.1. Розділу VІІІ. «Перевезення молока та молочних продуктів» «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами», які затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України, молоко та молочні продукти (вершки, масло вершкове, сметана, сир, сирна маса, сирки, кефір, йогурт тощо) перевозять тарним способом ізотермічними транспортними засобами та транспортними засобами - рефрижераторами з кузовом-фургоном.

Нормативно-правове визначення ізотермічних транспортних засобів, транспортних засобів - льодовників, транспортних засобів – рефрижераторів, надають наведені у «Правилах перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами» терміни та поняття, які вживаються в такому значенні:

- ізотермічний транспортний засіб - транспортний засіб, кузов якого складається з термоізоляційних стінок, у тому числі дверей, підлоги та даху, що дозволяють обмежити теплообмін між внутрішньою і зовнішньою поверхнею кузова;
- транспортний засіб-рефрижератор (автомобіль-рефрижератор) - ізотермічний транспортний засіб, що має індивідуальну чи спільну для декількох транспортних одиниць холодильну установку знижувати температуру всередині порожнього кузова і потім постійно підтримувати її таким чином;

Разом з тим, щодо визначень і технічних норм, які встановлені щодо спеціальних транспортних засобів (ізотермічних транспортних засобів, транспортних засобів - льодовників, транспортних засобів – рефрижераторів) для перевезення швидкопсувних харчових продуктів, слід керуватися п. 3 Додатку 1 «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами», який зазначає, що, до ізотермічного транспортного засобу - рефрижератора, належить такий транспортний засіб, що має індивідуальну чи спільну для декількох транспортних одиниць холодильну установку (механічний компресорний агрегат, абсорбційна установка і т. д.), що дозволяє при середній зовнішній температурі +30˚С знижувати температуру всередині порожнього кузова і потім постійно підтримувати її таким чином:
Клас А. Транспортний засіб-рефрижератор, що має таку холодильну установку, при якій ti може вибиратися між +12°С і 0ºС включно.
Клас В. Транспортний засіб-рефрижератор, що має таку холодильну установку, при якій ti може вибиратися між +12°С і –10°С включно.
Клас С. Транспортний засіб-рефрижератор, що має таку холодильну установку, при якій ti може вибиратися між +12°С і –20°С включно.
– Для класів D, E та F з визначеним фактично постійним рівнем температури ti відповідно до норм, що наведено нижче, установленим для трьох класів:
Клас D. Транспортний засіб-рефрижератор, що має таку холодильну установку, при якій ti не перевищує +2º С.
Клас E. Транспортний засіб-рефрижератор, що має таку холодильну установку, при якій ti не перевищує –10º С.
Клас F. Транспортний засіб-рефрижератор, що має таку холодильну установку, при якій ti не перевищує –20º С. Коефіцієнт К транспортних засобів класів B, C, Е і F не повинен перевищувати 0,4 Вт/м² ºС (≈ 0,35 ккал/год. м² ºС).

Крім того, статтями 43 та 44 Розділу VII "Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами "Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно яких транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, повинні бути чистими, утримуватися у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мати таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію.
Таким чином, законодавством України та спеціальними нормативно-правовими актами визначені вимоги відносно автотранспортних засобів, які виконують перевезення швидкопсувних вантажів тільки лише стосовно визначень і технічних норм, які встановлені щодо спеціальних транспортних засобів (ізотермічних транспортних засобів, транспортних засобів - льодовників, транспортних засобів – рефрижераторів) для перевезення швидкопсувних харчових продуктів;

Отже, відповідно до п. 1. ст. 16 Закона України “Про публічні закупівлі”, підпункта 2 п. 2. ст. 22 Закона України “Про публічні закупівлі”, ст. 43 та 44 Розділу VII "Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами "Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який набрав чинності 20.09.2016, «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами», оформлення санітарних паспортів, документів, або будь-яких інших спеціальних дозволів на перевезення продуктів харчування автотранспортними засобами не передбачено.

Отже, як вбачається з вищезазначених нормативно-правових актів та законів України, дана вимога про наявність в Постачальника «спеціального дозволу (або ін.документу) на перевезення продуктів харчування, що виданий відповіним компетентним органом» не регламентується жодними нормативними документами (нормативно-правовими актами) та чинним законодавством України, яке стосується публічних закупівель та спеціального законодавства України про автомобільні перевезення в межах України.

Разом з тим, така вимога кваліфікується як невідповідна чинному законодавству України щодо публічних закупівель, законодавства щодо автотранспортних перевезень швидкопсувних продуктів харчування, Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та, як наслідок, цілком очевидно, що існує беззаперечна правова підстава щодо визнання її недійсною та щодо її виключення Замовником з п. 2 Розділу «Особливі вимоги» Додатку № 1 «ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ)” ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Одночасно, слід зазначити, що, таке положення у Тендерній документації (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) може мати наслідки для Замовника у вигляді оскарження проведення закупівлі Учасниками закупівлі в уповноважених органах та в судовому порядку.

Відповідно до п. 4. ст. 16 Закона України “Про публічні закупівлі” документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

Отже, за таких обставин, та підстав, вимога про наявність в Постачальника «спеціального дозволу (або ін.документу) на перевезення продуктів харчування, що виданий відповіним компетентним органом» повинна бути виключена Замовником з п. 2 Розділу «Особливі вимоги» Додатку № 1 «ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ)” ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a).

Разом з тим, згідно п. 1 ст. 23 Закона України «Про публічні закупівлі» юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.


На підставі вищевикладеного та керуючись:
п. 1 ст. 23 Закона України «Про публічні закупівлі»; п. 4. ст. 16 Закона України “Про публічні закупівлі”;
п. 1. ст. 16 Закона України “Про публічні закупівлі”; підпунктом 2 п. 2. ст. 22 Закона України “Про публічні закупівлі”; ст. 43 та 44 Розділу VII "Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами "Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", який набрав чинності 20.09.2016; «Правил перевезення швидкопсувних вантажів автомобільними транспортними засобами»;

просимо Замовника:

Усунути порушення законодавства України у ТЕНДЕРНІЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, під час проведення процедури закупівлі, та виключити з п. 2 Розділу «Особливі вимоги» Додатку № 1 «ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА (СПЕЦИФІКАЦІЯ)” ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на ВІДКРИТІ ТОРГИ щодо предмету закупівлі: Сирні продукти- 2 лоти Код ДК 021:2015 – 15540000-5. Сирні продукти Лот 1-Код ДК 021:2015 – 15541000-2 Столовий сир Лот 2-Код ДК 021:2015 – 15544000-3 Твердий сир (номер закупівлі UA-2018-11-12-000299-a) вимогу про наявність в Постачальника «спеціального дозволу (або ін.документу) на перевезення продуктів харчування, що виданий відповіним компетентним органом».


Директор ТзОВ «Біл Роз» Довганюк О.Г.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 листопада 2018 10:14
Шановний учасник! Звертаємо увагу, що особливі вимоги, зазначені в Додатку 1 ТД стосуються Учасника-переможця (Постачальника) , а ніяк не учасника торгів. Є вимоги контроюючих, перевіряючих органів про необхідність постачальнику надавати на момент поставки документи, згідно яких той має право займатися транспортуванням , зберіганням, реалізацією харчових продуктів.
Замовник планує внести зміни в тендерну документацію в частині зазначення конкретного дозвільного документу про реєстрацію потужностей підприємства, згідно з яким постачальник має право на транспортування продуктів.. Очікуйте оприлюднення в Прозоро вказаних змін в ТД.
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000299-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 27 листопада 2018 14:22
Щодо висвітленого Вами на сайті проекту договір про закупівлю товару за бюджетні кошти вважаємо за необхідне подати наступні свої зауваження:
2. П. 3.1. Проекту договору містить посилання на Закон України «Про податок на додану
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 10:32
Надаємо роз’яснення щодо положень проекту договору:
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Кисломолочний сир
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 156 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 51 568,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 154704 UAH


Title: lactic cheese
Current status: Complete
Estimated total value: 5 156 800,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 568,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 20 грудня 2018 14:25
Auction planned date: 20 грудня 2018 14:25
Закінчення: 20 грудня 2018 14:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

58600 кг
Кисломолочний сир
ДК 021:2015: 15541000-2 — Столовий сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019

lactic cheese
CPV: 15541000-2

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-12-000299-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 27 листопада 2018 14:22
Щодо висвітленого Вами на сайті проекту договір про закупівлю товару за бюджетні кошти вважаємо за необхідне подати наступні свої зауваження:
2. П. 3.1. Проекту договору містить посилання на Закон України «Про податок на додану
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 10:32
Надаємо роз’яснення щодо положень проекту договору:
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 грудня 2018
UA-2018-11-12-000299-a475e189f03b94e7f827431e3191d5162
Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Місцезнаходження: 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Вектор-трейд-захід" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БілРоз" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

14 грудня 2018 16:26
Електронний підпис

Публічні документи

07 грудня 2018 12:37
Перелік ДНЗ.PDF
07 грудня 2018 12:37
Ліцензія_Довіреності.pdf
07 грудня 2018 12:37
Інші документи.PDF
07 грудня 2018 12:37
Договір оренди.PDF
07 грудня 2018 12:37
GRI0920LV18.pdf
07 грудня 2018 12:37
GRI0919LV18.pdf

Документи

14 грудня 2018 16:25
Електронний підпис

Публічні документи

12 грудня 2018 14:58
СТАТУТ БІЛРОЗ 2017.PDF
12 грудня 2018 14:58
СТАТУТ БІЛРОЗ 2017.PDF

Документи

14 грудня 2018 10:04
Звіт з ЄДР (припинено)
14 грудня 2018 16:24
Електронний підпис

Публічні документи

13 грудня 2018 14:53
медичні книжки водії.pdf
13 грудня 2018 14:53
витяг 10.12.18.rtf
13 грудня 2018 14:53
Протокол.pdf
13 грудня 2018 14:53
Статут повноваження.pdf
13 грудня 2018 14:53
ст.11.pdf
13 грудня 2018 14:53
ст.1,2.pdf
13 грудня 2018 14:53
лист відгук.pdf
13 грудня 2018 14:53
паспорт+код директор.pdf
13 грудня 2018 14:53
наказ на керівника.pdf
13 грудня 2018 14:52
декларація виробника.pdf
13 грудня 2018 14:52
рішення.jpg
13 грудня 2018 14:52
лист.jpg

Документи

14 грудня 2018 16:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Вектор-трейд-захід"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БілРоз"

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" 2 930 000,00
UAH з ПДВ
2 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Радивилівмолоко" 4 420 784,00
UAH з ПДВ
4 420 784,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БілРоз" 5 098 200,00
UAH з ПДВ
5 098 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вектор-трейд-захід" 5 156 800,00
UAH з ПДВ
5 156 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 14:53
медичні книжки водії.pdf
13 грудня 2018 14:53
витяг 10.12.18.rtf
13 грудня 2018 14:53
Протокол.pdf
13 грудня 2018 14:53
Статут повноваження.pdf
13 грудня 2018 14:53
ст.11.pdf
13 грудня 2018 14:53
ст.1,2.pdf
13 грудня 2018 14:53
лист відгук.pdf
13 грудня 2018 14:53
паспорт+код директор.pdf
13 грудня 2018 14:53
наказ на керівника.pdf
13 грудня 2018 14:52
декларація виробника.pdf
13 грудня 2018 14:52
рішення.jpg
13 грудня 2018 14:52
лист.jpg

Публічні документи

12 грудня 2018 14:58
СТАТУТ БІЛРОЗ 2017.PDF
12 грудня 2018 14:58
СТАТУТ БІЛРОЗ 2017.PDF

Публічні документи

07 грудня 2018 12:37
Перелік ДНЗ.PDF
07 грудня 2018 12:37
Ліцензія_Довіреності.pdf
07 грудня 2018 12:37
Інші документи.PDF
07 грудня 2018 12:37
Договір оренди.PDF
07 грудня 2018 12:37
GRI0920LV18.pdf
07 грудня 2018 12:37
GRI0919LV18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"

ТзОВ "Радивилівмолоко"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БілРоз"

ТОВ "Вектор-трейд-захід"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
Переможець 2 930 000,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 11:50

Документи

21 грудня 2018 11:50
Електронний підпис
20 грудня 2018 15:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
#00445676
2 930 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 11:50
Електронний підпис
20 грудня 2018 15:11
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2019 15:58
Додатковий договір 1 Лот 1.PDF зміни до договору
30 серпня 2019 15:57
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:58
Договір Лот 1.PDF укладений
03 січня 2019 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із відкриттям нового ДНЗ №54 у термін з 02.09.2019р. за взаємною згодою сторін, пункт 5.3 Договору викладено в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 930 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 488 333,33 UAH)