Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко та вершки-2 лоти
Milk and cream – 2 lots
Milk and cream – 2 lots
Очікувана вартість
9 228 638,00 UAH
UA-2018-11-12-000208-a ● 4c2e7c0cf8e14b6ba1cb281d8cc149b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Вебсайт: | http://osvita.cv.ua/ |
Місцезнаходження: | 58029, Україна , Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Контактна особа: |
Оксана Воробець +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Храпчинська Юлія +380372537079 osvita.cv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Upravlinnja osvitu Chernivecjkoi misjkoi radu |
National ID: | 02147345 |
Contact point: |
Vorobets’ Oksana +380372524314 tenderosv@gmail.com |
Additional contacts: |
Храпчинська Юлія +380372537079 osvita.cv@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 листопада 2018 10:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 9 228 638,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 12 листопада 2018 10:24 |
Enquiries until: | 03 грудня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 грудня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 9 228 638 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Тендерна документація
30 листопада 2018 10:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 10:36 |
Протокол зміни в ТД - 2.PDF | |
30 листопада 2018 10:36 |
Перелік змін, що вносяться до ТД - 2.doc | |
30 листопада 2018 10:36 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc | |
19 листопада 2018 10:25 |
Тендерна документація нова редакція.doc | |
19 листопада 2018 10:25 |
Протокол зміни в ТД.PDF | |
19 листопада 2018 10:25 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc | |
12 листопада 2018 15:52 |
Тендерна документація.doc |
30 листопада 2018 10:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
30 листопада 2018 10:36 |
Протокол зміни в ТД - 2.PDF
|
|||||||||
30 листопада 2018 10:36 |
Перелік змін, що вносяться до ТД - 2.doc
|
|||||||||
30 листопада 2018 10:36 |
Тендерна документація нова редакція 2.doc
|
|||||||||
19 листопада 2018 10:25 |
Тендерна документація нова редакція.doc
|
|||||||||
19 листопада 2018 10:25 |
Протокол зміни в ТД.PDF
|
|||||||||
19 листопада 2018 10:25 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
|
|||||||||
12 листопада 2018 15:52 |
Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 листопада 2018 09:36
Дата відповіді: 20 листопада 2018 10:11
Доброго дня.
Шановний Замовник прошу надати офіційне розяснення, щодо того чи може бути надо сканкопію договору який виконується та лист відгук від замовника про належне його виконання? А також прошу надати розяснення щодо того, які саме додатки до запропонованого договору мають бути надані (додаткові угоди, протоколи тощо)? Чи потрібно надати усі накладні, які підтверджують поставку товару, яких можуть бути тисячі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документаціїї рівно як у Законі передбачено такий кваліфікаційний критерій як "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". У ТД є інформація "До уваги учасників: враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі...." Тобто якщо договір ще не виконаний , учасник не може відповідати кваліфікаційному криткерію. Лист відгук має містити інформацію про повне виконання договору а не про належне виконання.. Щодо додатків до договору повинно бути подано всі додатки, які зазначені у договорі як невідємна частина. Щодо накладних замовник у ТД вимагає підтвердити виконання договору таким документом як відгук від замовника про повне виконання договору, а ніяких накладних не було передбачено. Рекомендуємо уважніше ознайомлюватися з тендерною документацією.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000208-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 27 листопада 2018 14:25
Щодо висвітленого Вами на сайті проекту договір про закупівлю товару за бюджетні кошти вважаємо за необхідне подати наступні свої зауваження:
2. П. 3.1. Проекту договору містить посилання на Закон України «Про податок на додану
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Розгорнути
Згорнути
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 10:39
Надаємо роз’яснення щодо положень проекту договору:
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Молоко |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 8 701 110,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 87 011,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 261033 UAH |
Title: Milk
Current status: Complete
Estimated total value: 8 701 110,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 87 011,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 20 грудня 2018 12:10
Auction planned date: 20 грудня 2018 12:10
Закінчення: 20 грудня 2018 12:31
Позиції
411400 л
Молоко
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
Milk
CPV: 15510000-6
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 листопада 2018 09:37
Дата відповіді: 20 листопада 2018 10:11
Доброго дня.
Шановний Замовник прошу надати офіційне розяснення, щодо того чи може бути надо сканкопію договору який виконується та лист відгук від замовника про належне його виконання? А також прошу надати розяснення щодо того, які саме додатки до запропонованого договору мають бути надані (додаткові угоди, протоколи тощо)? Чи потрібно надати усі накладні, які підтверджують поставку товару, яких можуть бути тисячі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документаціїї рівно як у Законі передбачено такий кваліфікаційний критерій як "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору". У ТД є інформація "До уваги учасників: враховуються лише той договір, який був виконаний в повному обсязі...." Тобто якщо договір ще не виконаний , учасник не може відповідати кваліфікаційному криткерію. Лист відгук має містити інформацію про повне виконання договору а не про належне виконання.. Щодо додатків до договору повинно бути подано всі додатки, які зазначені у договорі як невідємна частина. Щодо накладних замовник у ТД вимагає підтвердити виконання договору таким документом як відгук від замовника про повне виконання договору, а ніяких накладних не було передбачено. Рекомендуємо уважніше ознайомлюватися з тендерною документацією.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 20 листопада 2018 09:38
Дата відповіді: 20 листопада 2018 10:12
Доброго дня.
Шановний Замовник прошу надати розяснення з приводу того чи оформляється гарантія щодо кожного окремого лоту, чи в загальному по закупівлі?
Відповідь: Шановний учасник. Якщо уважно читати тендерну документацію , а саме розділ 3 частина 2 "Забезпечення тендерної пропозиціїї" сторінка 6 то зрозуміло "У разі якщо учасник (Принципал) бере участь у одному тендері, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію"
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-12-000208-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445676
Дата подання: 27 листопада 2018 14:25
Щодо висвітленого Вами на сайті проекту договір про закупівлю товару за бюджетні кошти вважаємо за необхідне подати наступні свої зауваження:
2. П. 3.1. Проекту договору містить посилання на Закон України «Про податок на додану
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Розгорнути
Згорнути
вартість», який втратив чинність на підставі прийнятого та діючого на сьогодні
Податкового кодексу України. Даний пункт порушує вимоги ст. ст. 6, 203, 627
Цивільного кодексу України.
3. П. 3.3. Проекту договору суперечить вимогам ст.ст. 525, 629, 651 Цивільного кодексу
України. Чинне законодавство не допускає односторонньої зміни умов, укладеного між
сторонами договору.
4. П. 4.1. є неконкретним та незрозумілим, що вводить в оману потенційного
Постачальника. З даного пункту не вбачається конкретний строк та порядок розрахунку за
поставлений товар. На підставі ст. 215 ЦК України даний пункт є недійсним і відповідно
не створюватиме в майбутньому для сторін жодних юридичних наслідків (ст. 216 ЦК
України).
Така редакція порядку здійснення розрахунків вводить сторону (майбутнього
Постачальника) в оману. На підставі ст. 230 ЦК України правовим наслідком укладеного
шляхом введення в оману договору є відшкодування стороні збитки у подвійному розмірі.
Викладаючи таким чином п. 4.1. Проекту договору, Ви спонукаєте до укладення завідомо
недійсного правочину та вводите іншу сторону в оману.
5. Керуючись ст. 213 ЦК України вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу на
тлумачення (роз’яснення) п. 4.3. та п. 5.6. Проекту договору з метою визначення Вашої
справжньої волі при укладенні в майбутньому з контрагентами правочину. Отже, з метою
однакового розуміння та належного виконання сторонами в майбутньому укладеного
договору дані пункти Проекту договору слід роз’яснити.
6. П. 6.1.6. Проекту договору (згадується про «рахунок на оплату») суперечить п. 4.1.(в
якому вказується «накладна на оплату») цього ж таки Проекту договору. З метою
належного виконання сторонами умов договору та уникнення різного роду конфліктів
(інцидентів) їх слід привести у відповідність.
7. По тексту Проекту договору постійно згадується термін «Робочий день». Оскільки
нормативного тлумачення такого строку не має, просимо роз’яснити також з якої до якої
години він триває. Це є важливим для належного (в обумовлений строк) виконання
Постачальником взятих на себе договірних зобов’язань.
8. п. 7.3. та 7.4. Проекту договору суперечить принципам цивільного законодавства щодо
розумності та справедливості умов договору (ст.ст. 3, 509, 627 ЦК України). Закріплений
розмір штрафних санкцій для Постачальника є надмірним на відміну від відповідальності
Замовника, яка є мінімізована.
Рішення замовника: Вимога задоволена
30 листопада 2018 10:39
Надаємо роз’яснення щодо положень проекту договору:
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін
1. Щодо посилання у п.3.1 проекту договору на Закон України «Про податок на додану вартість».
У тендерну документацію внесено зміни в частині вилучення даного словосполучення з тексту.
2. Щодо п. 3.3 проекту договору.
Замовник не передбачає одностороннбої зміни умов договору. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі до повного виконання зобовязань по договору крім випадків, передбачених у статті 36. Крім того, п.11.4 проекту договору передбачено, що усі зміни та доповнення до договору є чинними лише у випадку, якщо оформлені письмово у вигляді додаткових договорів.
3. Щодо п. 4.1 проекту договору.
П. 4.1. проекту договору описує порядок здійснення оплати за поставлений товар органами державної казначейської служби. Даний пункт жодним чином не вводить воману потенційного постачальника, оскільки є конкретним та зрозумілим.
4. Щодо розяснення до п. 4.3 та п. 5.6 проекту договору.
П. 4.3 проекту договору пояснює джерело фінансування Договору та термін поставки товару на 2019р., а саме: п. 4.3 Фінансування Договору здійснюється з міського бюджету на 2019 рік. Платіжні зобов’язання за цим договором виникають при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) на 2019 рік.
За наявності тимчасового кошторису Замовник бере зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі у межах асигнувань у сумі, затвердженій у тимчасовому кошторисі на 1 квартал 2019 року. Оплату залишку предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік.
Вказаний пункт передбачений роясненням Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, оскільки процедура проводиться в поточному році для забезпечення потреб у наступному році.
П.5.6. проекту договору передбачає умови поставки товару щодо пакування. Додатково розяснюємо, що у технічних характеристиках (специфікації) згідно додатку 1 наявна інформації щодо споживчої тари пакування товару.
5. Щодо п. 6.1.6 проекту договору.
В тендерну документацію внесено зміни в частині заміни слова «рахунок» на «накладну».
6. Щодо терміну «робочий день».
П. 5.2 проекту договору обумовлено строк (передбачено конкретні години) здійснення поставки постачальником товару (молока), а саме: поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щоденно з 8.00 год до 13.00 год, крім п’ятниці та вихідних днів; щодо постачання товару (сиру кисломолочного): поставка Товару за Договором здійснюється транспортом Постачальника, щотижня кожного понеділка та кожної середи, з 8.00 по 14.00 год.
7. Щодо п. 7.3 та п. 7.4 проекту договору.
Оскільки закупівля передбачена для потреб дитячих дошкільних установ м. Чернівців, для забезпечення якісного, безперебійного постачання продуктів харчування для дітей дошкільного віку, замовник вважає необхідним залишити відповідальність постачальника згідно п. 7.3 та п.7.4 проекту договору без змін
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 грудня 2018
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02147345 |
Місцезнаходження: | 58029, Україна, Чернівецька область обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Вектор-трейд-захід" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" |
7 610 900,00
UAH з ПДВ
|
5 858 335,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вектор-трейд-захід" |
8 433 700,00
UAH з ПДВ
|
5 858 336,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД" #00445676 |
Переможець |
5 858 335,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 15:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:28
|
Додатковий договір 2 Лот 1.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2019 15:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:53
|
Додатковий договір 1.PDF | зміни до договору |
30 серпня 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 12:46
|
Договір.PDF | укладений |
03 січня 2019 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із відкриттям нового ДНЗ №54 у термін з 02.09.2019р. за взаємною згодою сторін, пункт 5.3 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | До договору №7 внесено зміни в частині узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товару). Ціна договору становить - 5 858 334,47грн. |
Номер договору про закупівлю: | 7 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |