Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі, фрукти
Очікувана вартість
613 504,00 UAH
UA-2018-11-11-000001-b 4e37b4ce6d76415ab48dfc3385ae461f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пивовар Майя Миколаївна

380984203324
pugachevka-detdom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПУГАЧІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03188441
Місцезнаходження: 11571, Україна , Житомирська обл., с.Березневе, (відсутня)
Контактна особа: Пивовар Майя Миколаївна
380984203324,
pugachevka-detdom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 листопада 2018 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 23:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 11:36
Очікувана вартість: 613 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,65%

Інформація про предмет закупівлі

Овочі, фрукти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26467 кілограми
Овочі, фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11571, Україна, Житомирська область, с.Березневе, Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2018 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2018 20:09
тд овочі фрукти 2019.doc
11 листопада 2018 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2018 15:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2018 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2018 20:09
тд овочі фрукти 2019.doc
11 листопада 2018 15:33
тд овочі фрукти 2019.doc
11 листопада 2018 11:50
тд овочі фрукти 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-11-000001-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО СВІТЛАНА ВІКТОРІВНА", Код ЄДРПОУ:2500618504
Дата подання: 13 листопада 2018 23:55
Просимо привести у відповідність тендерну документацію
1. Неправильно порахований кінцевий строк подання тендерних пропозицій (не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині четвертій статті 1).В учасників забрали 1 день на подання.
2. Документи, що зазначені нижче не вимагаються у переможця торгів, так як замовник їх перевіряє самостійно, адже вони містяться у відкритих державних реєстрах (роз'яснення МЕРТУ).
- оригінал, або нотаріально завірена копія довідки про те, що службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення, видану відповідним уповноваженим органом державної влади, який згідно законодавства України володіє цією інформацією, з датою видачі не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу;
інформаційна довідка з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, з веб-сайту Міністерства юстиції України з QR-кодом, що підтверджує відсутність у Єдиному реєстрі підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство інформації про Учасника, з датою формування не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі на веб - порталі Уповноваженого органу.
3. Замовник не може вимагати "Інформаційна довідка про досвід виконання АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ на постачання товару, який є предметом закупівлі", адже це суперечить абз.3ч.2 ст.16 закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Тобто законом встановлена однина договору. Отож, для правильності проведення тендера, просимо привести у відповідність документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 15:09
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не буде підставою для її відхилення замовником.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не буде підставою для її відхилення замовником.
Номер вимоги: UA-2018-11-11-000001-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3261508232
Дата подання: 22 грудня 2018 19:35
неправомірне визначення переможця
Тендерна пропозиція учасника ФОП Литвинчук Любов Михайлівна містить ряд невідповідностей вимогам тендерної документації:
1. Не по усіх пунктах ч.1 ст.17 надана інформація.
2. Рекомендаційний лист фоп Сус І.В підроблений. Містить накладену печатку.
3. Аналогічний договір теж підроблений. Накладені печаті.
4. Відгук Обласного протитуберкульозного диспансеру не містить інформації про рік виконання та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Не завірений печаткою. Аналогічне порушення по інших відгуках.
5. довідка про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару містить лише 1 договір, при цьому не надана інформація про адресу замовника та контактні номери телефонів. Довідка підроблена, містить накладену печать. Учасник надає 3 різні довідки про досвід виконання аналогічних договір і всі не відповідають вимогам ТД.
6. Витяг з ЄДР двохрічної давнини.
7. На проекті договору накладені печаті та підпис.
8. Учасник довідці про МТБ пише, що має власний автомобіль, хоча свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на Радчук Володимир Миколайович.
9. Не надано підтверджуючі документи щодо оренди транспорту, лізингу, договори на перевезення тощо.
10. Пропозиція подана не на фірмовому бланку та має накладену печатку та підпис.
11. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
12. Відсутня Копія виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
13. Копії документів не завірені належним чином.
14. Накладні до аналогічного договору- це фото з телефона, поганої якості.
Отож ,виходячи із вищезазначеного, просимо скасувати рішення про визначення переможця ФОП Литвинчук Любов Михайлівна, в противному випадку будемо змушені звернутися до відповідних органів щодо врегулювання даної ситуації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 грудня 2018 16:47
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом було здійснено розгляд документів наданих учасником з найбільш економічно вигідною ціновою пропозицією – ФОП Литвинчук Любов Михайлівна. За результатами розгляду було встановлено, що тендерна пропозиція ФОП Литвинчук Любов Михайлівна відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації закупівлі по закупівлі UA-2018-11-11-000001-b, ДК 021:2015(CPV) 03220000-9 Овочі, фрукти.
Заступник голови тендерного комітету, економіст КУ «Пугачівський психоневрологічний інтернат», Ровенська К.А., повідомила присутнім членам тендерного комітету, що відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір поставки. На засіданні тендерного комітету 21.12.2018 року (протокол №91) розглянути пропозиції учасників відкритих торгів по закупівлі UA-2018-11-11-000001-b, ДК 021:2015(CPV) 03220000-9 Овочі, фрукти. За результатами розгляду було встановлено найбільш економічно вигідну цінову пропозицію – ФОП Литвинчук Любов Михайлівна, тендерна пропозиція переможця відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації.
По пункту 1 вимоги не вказано по яких саме пунктах ч.1 ст.17 не надана інформація.
По пунктам 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11, 13, 14 вимоги повідомляємо, що у вимозі не вказано найменування особи, яка провела експертизу документів, замовник самостійно не аналізує невідповідності на кшталт: документ підроблено чи ні.
По пункту 6 вимоги повідомляємо, що Витяг з ЄДР, згідно чинного законодавства України, не має строку давності при відсутності змін.
По пунктам 8, 9 вимоги повідомляємо, що Литвинчук Л.М. використовує автомобіль, зареєстрований на Радчук В.М. по біржовому договору.
По пункту 10 вимоги повідомляємо, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у п.1 та п.7 частини 1 ст.17.

На підставі вищевикладеного, голова тендерного комітету, заступник директора КУ «Пугачівський психоневрологічний інтернат», Пивовар М.М. запропонувала присутнім членам тендерного комітету висловитися та проголосувати щодо відхилення вимоги/скарги по закупівлі UA-2018-11-11-000001-b, ДК 021:2015(CPV) 03220000-9 Овочі, фрукти.
Розгорнути Згорнути
Скаргу відхилено згідно протоколу тк №100 від 26.12.2018року

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Литвинчук Любов Михайлівна 418 686,58
UAH з ПДВ
418 686,58
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ" 554 618,85
UAH з ПДВ
554 618,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2019 20:06
Податки.jpg
02 січня 2019 20:06
Корупція.jpg
02 січня 2019 20:03
МВД (1).jpg
02 січня 2019 20:03
Довідка_про_ЕРДР.jpg
02 січня 2019 20:03
Банкрутство.jpg
26 листопада 2018 22:06
Електронний підпис
26 листопада 2018 21:53
Пропозиція_Пугачовка..docx
26 листопада 2018 21:53
Договір_Пугачовка.docx
26 листопада 2018 21:53
МТБ.pdf
26 листопада 2018 21:53
Аренда_складу.pdf
26 листопада 2018 21:53
техпаспорт 2.jpg
26 листопада 2018 21:53
тех паспорт1.jpg
26 листопада 2018 21:53
Мед.довідка1.pdf
26 листопада 2018 21:53
Мед.довідка2.pdf
26 листопада 2018 21:53
Мед.книжка2.jpg
26 листопада 2018 21:53
Медична_книжка1.jpg
26 листопада 2018 21:53
Самозайнята_особа. - копия.pdf
26 листопада 2018 21:53
Довідка_про_декларації.docx
26 листопада 2018 21:53
Захист довкілля.docx
26 листопада 2018 21:53
Аналог.договір.docx
26 листопада 2018 21:53
Аналог.договір-овочі..pdf
26 листопада 2018 21:53
Аналог.договір-фрукти.docx
26 листопада 2018 21:53
Договір овочі 2017Радомишель.pdf
26 листопада 2018 21:53
Лист-відгук_Радомишель.jpg
26 листопада 2018 21:53
Договір_ОПТД,-1с..jpg
26 листопада 2018 21:53
Договір_ОПТД-2с..jpg
26 листопада 2018 21:53
Специф.до_договору_ОПТД..jpg
26 листопада 2018 21:53
1 (1).jpeg
26 листопада 2018 21:53
2 (1).jpeg
26 листопада 2018 21:53
3 (1).jpeg
26 листопада 2018 21:53
Сус договір.doc
26 листопада 2018 21:53
Сус рекомендація.docx
26 листопада 2018 21:53
Лист-відгук Овочи,Туб.лік..pdf
26 листопада 2018 21:53
Аналог.договір-фрукти.docx
26 листопада 2018 21:53
Туб.лік відгук Фруким 2016.pdf
26 листопада 2018 21:53
Накладна_овочі_ОПТД..jpg
26 листопада 2018 21:53
Накладна-овочі_Радомишль..jpg
26 листопада 2018 21:53
Н.яблука.jpg
26 листопада 2018 21:53
Накладна-соління.jpg
26 листопада 2018 21:53
Витяг з ЭДР(1).pdf
26 листопада 2018 21:53
Витяг ЭДР(2).pdf
26 листопада 2018 21:53
Витяг ЭДР(3).pdf
26 листопада 2018 21:53
Витяг ЭДР(4).pdf
26 листопада 2018 21:53
Витяг ЭДР (5).pdf
26 листопада 2018 21:53
Витяг пл.эдиного податку..pdf
26 листопада 2018 21:53
паспорт і код.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 22:54
Електронний підпис
26 листопада 2018 22:53
досвыд.jpg
26 листопада 2018 22:51
Електронний підпис
26 листопада 2018 22:46
4.rar
26 листопада 2018 22:46
3.rar
26 листопада 2018 22:24
2.rar
26 листопада 2018 22:24
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Литвинчук Л.М.

ФОП "ОБЛАПЕНКО ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвинчук Любов Михайлівна
#2728114109
Переможець 418 686,58
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 17:40

Документи

21 грудня 2018 17:40
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:40
img231.jpg
21 грудня 2018 17:40
img231.jpg
21 грудня 2018 17:39
Пр_1221_96.doc
03 грудня 2018 11:41
Електронний підпис
03 грудня 2018 11:38
Пр_1203_87.doc
03 грудня 2018 11:37
Пр_1203_87.doc
27 листопада 2018 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 листопада 2018 11:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Литвинчук Любов Михайлівна
#2728114109
418 686,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 17:40
Електронний підпис
21 грудня 2018 17:40
img231.jpg
21 грудня 2018 17:40
img231.jpg
21 грудня 2018 17:39
Пр_1221_96.doc
03 грудня 2018 11:41
Електронний підпис
03 грудня 2018 11:38
Пр_1203_87.doc
03 грудня 2018 11:37
Пр_1203_87.doc
27 листопада 2018 11:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 листопада 2018 11:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2020 15:24
Акт1.jpg зміни до договору
13 січня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 20:37
ДУ овочі.jpg зміни до договору
03 січня 2020 20:34
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 20:29
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2019 10:21
002.jpg зміни до договору
05 серпня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 15:48
5.jpg укладений
10 січня 2019 15:43
4.jpg укладений
10 січня 2019 15:43
3.jpg укладений
10 січня 2019 15:43
2.jpg укладений
10 січня 2019 15:42
1.jpg укладений
10 січня 2019 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії Договору про закупівлю на строк достатній для проведення процедури закупівлі
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору №5 від 09.01.2019 р. в обсязі, що не перевищує 20%,визначеної в Договорі, а саме 83714,46грн.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML