Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сирні продукти
Очікувана вартість
225 552,00 UAH
UA-2018-11-10-000096-c a078ba2062c54734af43e3cfbc071f02
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Юлія Костянтинівна

+380638465555 intzelgaj@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ЗЕЛЕНОГАЙСЬКИЙ СЗ НВК"
Код ЄДРПОУ: 14107285
Місцезнаходження: 62460, Україна , Харківська обл., селище миського типу Високий, вулиця Театральна 10
Контактна особа: Дорошенко Юлія Костянтинівна
+380638465555
intzelgaj@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2018 20:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 20:36
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 20:36
Початок аукціону: 28 листопада 2018 15:46
Очікувана вартість: 225 552,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 127,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 кг
Твердий сир, м'який сир
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62460, Україна, Харківська область, селище міського типу Високий, вулиця Театральна 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 листопада 2018 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2018 20:32
ТД сирні продукти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання документів Переможцем
Дата подання: 14 листопада 2018 21:09
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:31
У пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що Переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подається інформація та документи встановлені в Додатку 5 (для переможця) та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Проте у додатку 5 цієї Тендерної документації наявний зразок листа-гарантії про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та не встановлений перелік документів, які повинен подати Переможець на виконання цієї вимоги. Просимо надати роз’яснення, які саме документи повинен надати Переможець на виконання вимоги Замовника, визначеній у пункті 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, уважно ознайомтесь зі ст.17 Закону Украни "Про публічні закупівлі", адже там надано перелік документів, який переможець надає замовнику.
Щодо надання документів Учасником, який працює на спрощеній системі оподаткування
Дата подання: 14 листопада 2018 21:09
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:50
В пункті 3 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати завірену учасником копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників – платників єдиного податку)) або копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Просимо надати роз’яснення, який документ повинен подати, Учасник, що працює на спрощеній системі оподаткування з січня 2014 року і не має свідоцтва платника єдиного податку у зв’язку з набранням чинності Закону України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, як ви можете надати документ, якого згідно з діючим законодавсовм не маєте. Цей пункт не стосується таких учасників.
Щодо надання копій відповідних документів на автотранспорт
Дата подання: 14 листопада 2018 21:26
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:43
У підпункті 11.2. Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якої зазначається інформація про транспорт, що використовується для транспортування предмету закупівлі до кінцевого споживача. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів вказаних у довідці. - копії відповідних документів на автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»). - копія діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції. Просимо надати роз’яснення, копії яких саме «відповідних» документів на автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні») вимагаються від Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, мається на увазі всі документи, які Ви маєте на автотранспорт, яким будуть постачатися продукти харчування, що підтверджують відповідність транспора вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»).
Щодо надання експлуатаційних дозволів
Дата подання: 14 листопада 2018 21:27
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:32
У підпункті 11.3. Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Оригінали або нотаріально завірені копії експлуатаційних дозволів на потужності (об’єкти) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, передбачених ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали або нотаріально завірені копії повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-вр. (за наявності). Просимо надати роз’яснення, які саме експлуатаційні дозволи повинен надати Учасник, який не є виробником продуктів харчування: експлуатаційний дозвіл, виданий виробнику продукції, або експлуатаційний дозвіл, виданий перевізнику продуктів харчування, або експлуатаційний дозвіл, виданий зберігачу продуктів харчування? Чи буде відхилено тендерну пропозицію учасника, який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на перевезення та зберігання предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, зверніть увагу на примітку (ЗА НАЯВНОСТІ).
Стосовно Вашого питання чи буде відхилено тендерну пропозицію учасиника який у складі своєї тендерної пропозиції надасть експлуатаційний дозвіл, виданий суб’єкту господарювання, з яким учасник уклав договір на перевезення та зберігання предмету закупівлі? Відповід - ні, не буде відхилено.
Щодо надання інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 14 листопада 2018 21:28
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:32
У підпункті 12.1 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі * (інформацію надати у формі нижченаведеної таблиці): До довідки надати: - копії особистих медичних книжок працівників Учасника, які відповідальні за виконання договору, з вчасним проходженням медоглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена Наказом МОЗ України від 21.02.2013 р. №150, що завірені Учасником. Просимо надати роз’яснення, стосовно того, яку інформацію у відповідності до приписів Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік» тощо про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, та копії особистих медичних книжок яких саме працівників необхідно надати Учаснику у складі Тендерної пропозиції: тих, що будуть безпосередньо приймати участь у підготовці тендерної пропозиції; тих, що будуть відповідати за виконання договору, або тих, які будуть безпосередньо задіяні при постачанні товару. Які документи повинен надати Учасник, що у своєму штаті не має найманих працівників і здійснює перевезення предмету закупівлі на підставі договору транспортного сервісу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, ми просимо надати копії особистих медичних книжок осіб, які будуть мати відношення до безпосереднього постачання продуктів харчування до закладу, наприклад водій, експедитор та ін. Нам не потрібні ОМК, наприклад вашого бухгалтера чи юриста, адже це не логічно. Зайвого ми не вимагаємо. В таблиці наданій для заповнення стосовно працівників, які будуть постачати продукт харчування, вказується лише ПІБ, посада та досвід роботи (років) на займаній посаді.
Щодо документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 14 листопада 2018 21:31
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:34
У пункті 13 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати інформацію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: 13.1. Лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - оригінал або нотаріально завірені копії договорів (з додатками та специфікацією, за наявності), що включають постачання предмету закупівлі; - оригінали відгуків, завірені підписом та печаткою Замовників з якими було укладено договори, що наведені у довідці із зазначенням дати і номеру договору, інформації про належне виконання договору (договорів), у тому числі стосовно якості та строків. Просимо надати роз’яснення, чи буде відхилено пропозицю Учасника, який у складі тендерної пропозиції надасть аналогічні договори за предметом закупівлі, який визначений відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010? Чи може Учасник надати два аналогічні договори за предметом закупівлі, укладені з одним Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановнний запитувач для Замовника не має значення за яким кодом класифікатора в той чи інший проміжок часу класифікувалась одна й та сама продукція, за класифікатором ДК 016:2010 чи ДК 021:2015. Для Замовника важливо наявність виконання аналогічних договорів на постачання певного виду продукції: молока та сгущеного молока, лише молока чи лише сгущеного молока. Учасника який у складі тендерної документації надасть аналогічні договори за предметом закупівлі, який класифікувався відповідно до ДК 016:2010 не буде відхилено.
Щодо способу надання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пп2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата подання: 14 листопада 2018 21:32
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:34
У Додатку №1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо надати роз’яснення, у який саме спосіб Учасник, якого визначено переможцем, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, переможець торгів має технічну можливість надати вказані документи через електронний майданчик, таким самим чином як і подавали документи для участі в торгах.
Щодо надання Переможцем Довідки у про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) в електронній формі
Дата подання: 14 листопада 2018 21:34
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:35
У Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено, що Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої відповідним органом Державної фіскальної служби України, що діє станом на дату подання документа. Просимо надати роз’яснення, чи може Переможець подати Замовнику Довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану відповідним органом Державної фіскальної служби України, в електронній формі, яку платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, Переможець може надати Довідку пр відсутність заборгованності із сплати податків і зборів, отриману у будь - який зручний для учасника спосіб.
Про спосіб надання Замовнику тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону
Дата подання: 14 листопада 2018 21:35
Дата відповіді: 17 листопада 2018 12:36
У додатку № 3 Тендерної пропозиції визначено, що Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Просимо надати роз’яснення, у який саме спосіб Учасник з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом трьох робочих днів повинен надати Замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку № 3) – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач, вказана вами інформація подається у той самий спосіб як і інформація, що надавалась Учасником для участі у торгах.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-10-000096-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРІУЛІН КОСТЯНТИН ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3073015634
Дата подання: 14 листопада 2018 21:07
Про приведення Тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
В пункті 4 Додатку № 1 «Перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи учасника» Тендерної документації зазначено необхідність надати «довідку(-и) виданої банківською(-ми) установою(-ми), в якому(-яких) відкрито рахунок(-ки) Учасника; у разі наявності кількох рахунків або обслуговування Учасника більш ніж однієї банківською установою – довідка надається кожною установою (на фірмовому бланку банку) за всіма відкритими рахунками», однак статтею 16 Закону «Про публічні закупівлю» не передбачено надання «наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).», дана вимога передбачалась у Законі України «Про здійснення державних закупівель» № 1197-18, який втратив чинність 01.08.2016 року.
Зважаючи на викладене, вимагаємо видалити викладені вище умови Тендерної документації як такі, що не відповідають чинному законодавству та привести Тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 листопада 2018 11:49
Шановний скаржник, вивчить уважніше вимоги цього пункту. Де саме Ви вбачаєте наші вимоги стосовно фінансової спроможності, балансу, звіту про рух грошових коштів і т.д? Ми лише просимо надати довідку на підтвердження того, що ви дійсно маєте відкритий рахунок в банку. Ніякої зайвої інформації, що ви вказали, ми не вимагаємо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 16:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович 99 411,00
UAH з ПДВ
91 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна 102 975,00
UAH з ПДВ
91 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД" 151 950,00
UAH з ПДВ
92 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІГО" 102 990,00
UAH з ПДВ
95 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БАЛАКЛІЙСЬКІ ПРОДУКТИ" 175 707,00
UAH з ПДВ
174 579,24
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ 216 750,00
UAH з ПДВ
216 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 11:01
Довідка МВС Чубенко.pdf
21 грудня 2018 11:01
банкротство.pdf
26 листопада 2018 22:25
Складська квитанція.pdf
26 листопада 2018 16:25
Довідка_Транспорт.pdf
26 листопада 2018 16:25
Довідка_ЄДРПОУ_Теслюк Т.С.pdf
26 листопада 2018 16:25
Лист-гарантія ст.17.pdf
26 листопада 2018 16:25
Проект договору Сир.pdf
26 листопада 2018 16:25
Лист ознайомл.зДоговором.pdf
26 листопада 2018 16:25
Довідка Приміщення.pdf
26 листопада 2018 16:25
Лист наявність працівників.pdf
26 листопада 2018 16:25
Етикетка_сир твердий.pdf
26 листопада 2018 16:25
Етикетка_сир кисломолочний.pdf
26 листопада 2018 16:25
Декларація сир твердий .PDF
26 листопада 2018 16:25
Гарант_дата_на_упаковці.pdf
26 листопада 2018 16:25
ДовідкаБанкВосток.pdf
26 листопада 2018 16:25
ДовідкаАльфаБанк.pdf
26 листопада 2018 16:25
Лист аналог договори Сир.pdf
26 листопада 2018 16:25
Відгук КЗ ХСНВК ХОР.pdf
26 листопада 2018 16:25
Відгук Кадетський корпус.pdf
26 листопада 2018 16:25
Відгук ВО ДергачівскоїРДА.pdf
26 листопада 2018 16:25
ТП Сирні продукти.pdf
26 листопада 2018 16:25
Пояснення щодо підпису.pdf
26 листопада 2018 16:25
Лист-згода оброб.перс.даних.pdf
26 листопада 2018 16:25
Копія паспорту Чубенко С.С..pdf
26 листопада 2018 16:25
Копія ідн.коду Чубенко С.С..pdf
26 листопада 2018 16:24
Відсутність статуту.pdf
26 листопада 2018 16:24
Відомості_про _Учасника.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 13:54
Електронний підпис
23 листопада 2018 13:52
33. Договір оренди приміщень.pdf
23 листопада 2018 13:52
31.Декларації виробника.pdf
23 листопада 2018 13:52
22.Медична книжка ЖВМ.pdf
23 листопада 2018 13:52
20.Медична книжка АОЛ.pdf
23 листопада 2018 13:52
19. Рішення на автомобіль.pdf
23 листопада 2018 13:52
11. Лист-згода.pdf
23 листопада 2018 13:52
10. Проект договору.pdf
23 листопада 2018 13:52
06. Скан-копія паспорта.pdf
23 листопада 2018 13:52
05. Копія ІПН.pdf
23 листопада 2018 13:52
04.Довідка з банку.pdf
23 листопада 2018 13:52
02. Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2018 13:52
01. Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 16:40
фото сира твердого.pdf
27 листопада 2018 16:40
тех.паспорт на приміщення.pdf
27 листопада 2018 16:40
тех. паспорт ах 2689 АІ.pdf
27 листопада 2018 16:40
Статут.pdf
27 листопада 2018 16:40
ст.17.pdf
27 листопада 2018 16:40
Скан.книжка Яковенко 2.PDF
27 листопада 2018 16:40
Скан.книжка Яковенко 1.PDF
27 листопада 2018 16:40
Скан.книжка Матерка 2.PDF
27 листопада 2018 16:40
Скан.книжка Матерка 1.PDF
27 листопада 2018 16:40
про призначення директора.pdf
27 листопада 2018 16:40
ПДВ.копія вірна.pdf
27 листопада 2018 16:40
Мироненко сан.книга.pdf
27 листопада 2018 16:40
Мироненко сан.книга 2.pdf
27 листопада 2018 16:40
мироненко 2.pdf
27 листопада 2018 16:40
мероненко 1.pdf
27 листопада 2018 16:40
листи-відгуки.pdf
27 листопада 2018 16:40
Дозвіл.PDF
27 листопада 2018 16:40
Договір оренди землі.pdf
27 листопада 2018 16:40
довідка про транспорт.pdf
27 листопада 2018 16:40
довідка про приміщення.pdf
27 листопада 2018 16:40
Довідка про працівників.pdf
27 листопада 2018 16:40
відомості про учасника.pdf
27 листопада 2018 16:40
виписка.pdf
27 листопада 2018 16:40
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 15:38
фото продукції.PDF
27 листопада 2018 15:38
Технічні вимоги.PDF
27 листопада 2018 15:38
тех.паспорт авто 7764.PDF
27 листопада 2018 15:38
Тендерна пропозиція.PDF
27 листопада 2018 15:38
Статут ТОВ ТРІГО.PDF
27 листопада 2018 15:38
Рішення про потужності.PDF
27 листопада 2018 15:38
Проект Договору.PDF
27 листопада 2018 15:38
Паспорт Чичімов Є.О..PDF
27 листопада 2018 15:38
Мед. книжка Голомісюк.PDF
27 листопада 2018 15:38
Мед. книжка Гіренко.PDF
27 листопада 2018 15:38
Лист-відгук Марзан.PDF
27 листопада 2018 15:38
Лист згода на обробку ПД.PDF
27 листопада 2018 15:37
Договір на дезинфекцію т.з..PDF
27 листопада 2018 15:37
Довідки банк.PDF
27 листопада 2018 15:37
Довідка про наявність МТБ.PDF
27 листопада 2018 15:37
Декларація виробника.PDF
27 листопада 2018 15:37
Відомості про учасника.PDF
27 листопада 2018 15:37
Витяг з ЄДР.PDF
27 листопада 2018 15:37
Аналогічний договір 2.PDF
27 листопада 2018 15:37
Аналогічний договір 1.PDF

Публічні документи

27 листопада 2018 18:35
устав.pdf
27 листопада 2018 18:35
трудові експедитори.pdf
27 листопада 2018 18:35
техпаспорт.pdf
27 листопада 2018 18:35
тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2018 18:35
Медсправки водителей.pdf
27 листопада 2018 18:35
Медкнижки.pdf
27 листопада 2018 18:35
лист ст. 17.pdf
27 листопада 2018 18:35
лист захист довкілля.pdf
27 листопада 2018 18:35
Етикетка Російського сиру.pdf
27 листопада 2018 18:35
Експлуатаційний дозвіл.pdf
27 листопада 2018 18:35
договора аренди авто.pdf
27 листопада 2018 18:35
Договор поставки.pdf
27 листопада 2018 18:35
договор дезинфекции авто.pdf
27 листопада 2018 18:35
довідка щодо підпису.pdf
27 листопада 2018 18:35
довідка щодо банкрутства.pdf
27 листопада 2018 18:35
вытяг НДС (1).pdf
27 листопада 2018 18:35
відомості про учасника.pdf
27 листопада 2018 18:35
виписка з єдиного реестру.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 18:11
Електронний підпис
26 листопада 2018 18:10
9) цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2018 18:10
8)Паспорт копія.pdf
26 листопада 2018 18:10
7) Довідка ІПН.pdf
26 листопада 2018 18:10
37)виписка з ЄДР.pdf
26 листопада 2018 18:10
36)відгук шк-інт. № 12.pdf
26 листопада 2018 18:10
36) відгук НВК Нова Водолага.pdf
26 листопада 2018 18:10
35) аналогічний договір.pdf
26 листопада 2018 18:10
33) інформація про виробника.pdf
26 листопада 2018 18:10
3)Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2018 18:10
29) технічна специфікація.pdf
26 листопада 2018 18:10
27) проект договору.pdf
26 листопада 2018 18:10
25)Медична книжка Бєляєв.pdf
26 листопада 2018 18:10
21)довідка перевізника.pdf
26 листопада 2018 18:09
16)Договір дез. обробки.pdf
26 листопада 2018 18:09
15)договір оренди приміщень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович

Фізична особа-підприємець Алєксєєнко Олена Леонідівна

ПрАТ "НОВОВОДОЛАЗЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІГО"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БАЛАКЛІЙСЬКІ ПРОДУКТИ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЄЛЯЄВ ОЛЕГ ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович
#2996401718
Переможець 91 890,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2018 10:13

Документи

19 грудня 2018 10:13
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:45
протокол.pdf
28 листопада 2018 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2018 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чубенко Сергій Сергійович
#2996401718
91 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 грудня 2018 10:13
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:45
протокол.pdf
28 листопада 2018 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 08:38
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 11:39
додаткова угода 8.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 12:28
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 12:27
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 12:24
Додаткова угода 7 до дог.10.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 16:49
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:32
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
27 травня 2019 14:31
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 10:11
Додаткова угода 4-1.pdf зміни до договору
22 березня 2019 07:41
Додткова угода 3.pdf зміни до договору
02 березня 2019 10:46
Електронний підпис укладений
20 лютого 2019 18:24
додаткова угода2.pdf зміни до договору
20 лютого 2019 18:02
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 15:56
додаткова угода1.pdf зміни до договору
05 лютого 2019 15:09
Електронний підпис укладений
05 січня 2019 13:09
договор.pdf укладений
05 січня 2019 13:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
20 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 91 890,00
UAH