Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з модернізації пристроїв зв’язку (апаратури передачі сигналів захисту) з метою організації структури зв’язку Знам’янського району управління Одеського регіонального центру управління рухом.
Очікувана вартість
1 505 800,00 UAH
UA-2018-11-10-000045-b d711bbfb1f634c6a886e06db22c3d8f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Салій Надія Миколаївна

(048)727-14-30 ntvk@odz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200
Місцезнаходження: Україна , Одеська обл., Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Контактна особа: Салій Надія Миколаївна
(048)727-14-30
ntvk@odz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2018 19:48
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 28 листопада 2018 13:31
Очікувана вартість: 1 505 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 529,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

детальніше див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з модернізації пристроїв зв’язку (апаратури передачі сигналів захисту) з метою організації структури зв’язку Знам’янського району управління Одеського регіонального центру управління рухом.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови договору
Дата подання: 14 листопада 2018 08:17
Дата відповіді: 16 листопада 2018 17:31
Пункти проекту договору до ТД 16.5 та 16.6 , а саме "16.5 Замовник має право достроково в односторонньому порядку розірвати договір, письмово попередивши Підрядник за 30 днів до дати розірвання договору. 16.6 У разі змін реквізитів, фактичної адреси, інших змін які можуть перешкодити виконанню зобов’язань по даному договору сторони зобов’язані повідомити про це один одного не менш ніж за 30 календарних днів до виконання таких змін." та згідно Закону України "Про публічні закупівлі" не можуть бути виконанні тому, що найменше договір може бути підписаний не раніше 10 - 20 грудня 2018, а термін виконання до 31 грудня 2018, тому на виконання цих умов договору залишається 10-20 днів. Питання: Чому проект договору не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" (ст. 22 п.7), тому що зазначені терміни у проекті договору не можуть бути виконані!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документації.
Тендерное предложение
Дата подання: 16 листопада 2018 10:39
Дата відповіді: 20 листопада 2018 19:47
В соответствии с пунктом 5.4 части 5 раздела 3 тендерной документации: "Кошторис на виконання робіт з розшифровками по статтях витрат (з ПДВ та без ПДВ), який складено згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»". Просим Вас дать разъяснения: В каком виде можно предоставлять сметы: В виде сводного сметного расчета, в виде договорной цены или в виде калькуляций???? Если тендерное предложение будет предоставлено в виде договорной цены или калькуляции будет ли это поводом для отклонения тендерного предложения участника????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.п.5.4. п.5 розд. 3. «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції кошторис на виконання робіт з розшифровками по статтях витрат (з ПДВ та без ПДВ), який складено згідно з вимогами ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Вся необхідна інформація для складання кошторису на виконання робіт представлена у кошторисній документації до проекту «Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Одеського регіонального центру управління рухом. Частина 2. Модернізація пристроїв зв’язку з метою організації структури зв’язку Знам’янського району управління Одеського регіонального центру управління рухом стадія „П”.
Дискриминационные условия для нерезидентов Украины
Дата подання: 16 листопада 2018 17:11
Дата відповіді: 21 листопада 2018 08:33
В соответствии со статьями 3 и частью 3 статьи 5 Закона Украины 25.12.2015 №922-VIII «О публичных закупках» Заказчик не может устанавливать дискриминационные требования для участников и должен предотвращать коррупционные действия и злоупотребления. В соответствии с условиями тендерной документации аукцион должен пройти 28 ноября 2018 года, результаты аукциона будут известны не ранее 3 декабря 2018 года, соответственно договор может быть подписан в период с 13 по 23 декабря 2018 года. Срок окончания выполнения работ по условиям тендерной документации – 31 декабря 2018 года, т.е. на выполнение всего комплекса работ и поставку оборудования отводится срок не более 8 – 18 дней. Для выполнения логистических действий (отгрузка, разгрузка, транспортировка, таможенные процедуры и т.д) необходимо не менее 30 - 45 дней, т.е. период логистики намного больше, чем период, отведенный на выполнения требований тендерной документации и условий проекта договора. Почему тендерная документация содержит явные дискриминационные условия (срок выполнения работ) для иностранных компаний и являются грубым нарушением статьи 3, статьи 5 часть 3 и статьи 22 часть 4 Закона Украины 25.12.2015 №922-VIII «О публичных закупках»?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розд.1 «Загальні положення» Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», тому не містить дискримінаційних умов до усіх учасників без винятку, що бажають прийняти участь у відкритих торгах. Умови тендерної документації та проекту договору є обов’язковими для виконання усіх учасників та не містять умов що суперечать діючому законодавству.
Нарушения статья 3 ЗУ "О Публичных закупках"
Дата подання: 17 листопада 2018 09:26
Дата відповіді: 21 листопада 2018 08:34
Почему для выполнения всего перечня работ: поставки оборудования, монтажных работ, пусконаладочных работ и выполнения рабочей документации отведено в лучшем случаи не более 14 дней???? Тендерная документация прописана под компанию, которая уже имеет оборудование на складе и ознакомлена с данными по объектам, тогда почему грубо нарушаются пункт 1 и пункт 6 части 1 Статьи 3 Закона Украины "О публичных закупках"?????
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно розд.1 «Загальні положення» Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», тому тендерна документація не містить дискримінаційних умов до усіх учасників без винятку, що бажають прийняти участь у відкритих торгах.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2018 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ" 1 502 035,50
UAH
1 502 035,50
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА - ПРАЙМ" 1 505 800,00
UAH
1 505 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 листопада 2018 09:29
03_1_довідка спеціалісти.pdf
26 листопада 2018 22:30
30_TTCM авторизація.pdf
26 листопада 2018 22:30
29_Будівельна ліцензія.pdf
26 листопада 2018 22:30
28_83_Protocol_ tender_NEW.pdf
26 листопада 2018 22:30
27_73_Protokol RK2018_NEW.pdf
26 листопада 2018 22:30
26_Гарантійний термін.pdf
26 листопада 2018 22:30
23_гарантійний лист_ttcm.pdf
26 листопада 2018 22:30
22_1_pcm30u_och_sgnu_сертифікат.pdf
26 листопада 2018 22:30
20_згода умови договору.pdf
26 листопада 2018 22:30
18_субпідрядні компанії.pdf
26 листопада 2018 22:30
17_відповідність квед.pdf
26 листопада 2018 22:30
16_Кошторис.pdf
26 листопада 2018 22:30
15_3_dozvil_na_pracu_upto_20190608.pdf
26 листопада 2018 22:29
15_2_protocol_dyrector.pdf
26 листопада 2018 22:29
15_1_nakaz_dyrector.pdf
26 листопада 2018 22:29
14_рахунки_реквізити.pdf
26 листопада 2018 22:29
13_статут.pdf
26 листопада 2018 22:29
1_4_Лист для клієнтів.7z
26 листопада 2018 22:29
1_3_Довіреність.7z
26 листопада 2018 22:29
1_2_Банківська ліцензія.7z
26 листопада 2018 22:29
1_1_Гарантія 7284-18.7z
26 листопада 2018 22:29
04_3_акти.pdf
26 листопада 2018 22:28
03_5_ЕК диплом.pdf
26 листопада 2018 22:28
03_4_ДО_диплом.pdf
26 листопада 2018 22:28
03_3_1ДФ квитанція.pdf
26 листопада 2018 22:28
03_2_1ДФ.pdf
26 листопада 2018 22:28
03_1_довідка спеціалісти.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 18:40
Наказ №1.pdf
26 листопада 2018 18:40
сертифікат.pdf
26 листопада 2018 18:40
4-1 Аналогічний договор 1503-1.pdf
26 листопада 2018 18:40
Статут ГРУПА-ПРАЙМ.pdf
26 листопада 2018 18:40
4-2 Аналогічний договір.pdf
26 листопада 2018 18:40
Витяг ПДВ.pdf
26 листопада 2018 18:40
Дипломи.pdf
26 листопада 2018 18:40
Довідка антикор програма.pdf
26 листопада 2018 18:40
Проект_договору.pdf
26 листопада 2018 18:40
7-1 Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2018 18:40
10-1 Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2018 18:40
8-1 Довідка стаття 50.pdf
26 листопада 2018 18:40
5-1 Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2018 18:40
6-1 Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2018 18:40
Довідка субпідрядник.pdf
26 листопада 2018 18:40
11-1 Довідка ст 17.pdf
26 листопада 2018 18:40
Підтвердж відповідності.pdf
26 листопада 2018 18:40
Довідка про реквізити.pdf
26 листопада 2018 18:40
Гарант лист 26-1.pdf
26 листопада 2018 18:40
Довідка обладнання.pdf
26 листопада 2018 18:40
Гарантійний лист.pdf
26 листопада 2018 18:40
Смета.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА - ПРАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"
#36386266
Переможець 1 502 035,50
UAH
06 грудня 2018 20:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 20:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТЦ МАРКОНІ"
#36386266
1 502 035,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:11
Договір_1266_ТОВ_ТТЦ_Марконі.pdf укладений
21 грудня 2018 10:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 500 659,38
UAH