Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
864 000,00 UAH
UA-2018-11-10-000014-a 17d120f3d33046a0959f053e0fc95349
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голданова Алла

+380487801507 odessa.opera.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРИ ТА БАЛЕТУ
Код ЄДРПОУ: 02224643
Вебсайт: http://opera.odessa.ua
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одесса, пер.Чайковского,1
Контактна особа: Голданова Алла
+380487801507
odessa.opera.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 листопада 2018 15:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 12:47
Очікувана вартість: 864 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

охорона будівель за адресами: м.Одеса,пров.Чайковського,1-2 поста; вул.Садиковська,18-1пост
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од.
охорона будівель за адресами: м.Одеса,пров.Чайковського,1-2 поста; вул.Садиковська,18-1пост
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, пров. Чайковського,1 вул.Садиковська,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 листопада 2018 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:40
ТД охорона зміни .doc
10 листопада 2018 15:15
ТД охорона 2019.doc
14 листопада 2018 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 листопада 2018 12:40
ТД охорона зміни .doc
10 листопада 2018 15:15
ТД охорона 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підтвердження наявності досвіду виконання досвіду аналогічного договору
Дата подання: 15 листопада 2018 11:19
Дата відповіді: 15 листопада 2018 15:11
Просимо надати уточнення: 1. Який саме документ треба надати для підтвердження наявності досвіду виконання досвіду аналогічного договору (аналогічний договір з актами виконаних робіт чи довідку в довільній формі), адже зі змісту тендерної документації (Таблиці 1. Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі) це точно встановити не можливо. 2. Якщо треба надати аналогічний договір з актами виконаних робіт, просимо уточнити в якій формі він повинен бути наданий (скан з оригіналу, чи скан з завіреної копії).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Достатньо скан-копії з орігіналу аналогічного виконаного договору з останнім актом виконаних послуг.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-10-000014-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 листопада 2018 11:17
Щодо внесення змін у тендерну документацію
відповідно до п.7 тендерної документації, Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати наступні документи:
1.Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності). Звертаємо увагу, що Свідоцтво про реєстрацію отримували до 2013 року, наразі видається Виписка з ЄДРПОУ, а отже, Учасники, що зареєстровані після 2014 року не зможуть надати Свідоцтво про реєстрацію.
2. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки повністю виключає можливість участі у закупівлі учасників - платників єдиного податку.
3. Копія довідки про взяття на облік платника податків. дана довідка наразі не видається, вся необхідна інформація відображається у Витягу з ЄДР. Тобто, учасники, зареєстровані після 2014 року, не можуть надати вказану довідку та, відповідно, бути учасником даної закупівлі.
Перелічені вимоги є дискримінаційними, суттєво обмежують коло потенційних учасників, порушують вимоги ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі". Виходячи з вищевказаного, просимо вилучити дані вимоги з тендерної документації або привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 12:48
Згідно протоколу ТК № 64/2 від 14.11.2018року були внесені зміни до ТД
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000014-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38478458
Дата подання: 14 листопада 2018 10:14
Щодо надання у складі пропозиції свідоцтва про державну реєстрацію ЮО
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 розділу 1 Тендерної документації (далі – ТД) – «Документація тендерних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон)».
Частиною 1 ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються серед іншого за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Це положення також кореспондується із нормою ст. 22 Закону, в частині 4 якої закріплено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Всупереч вищченаведеним нормам Закону, складена Замовником ТД містить низку вимог які є дискримінаційними та суттєво обмежують коло потенційних учасників.
Так, частиною 7 розділу 2 ТД передбачено обов’язок учасників надати:
«1.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності).
Доводимо до вашого відома, що ще 07.04.2011 р. був прийнятий та набрав чинності Закон України від №3205-VI «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скасування свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи та фізичної особи - підприємця». Цим законом внесено значні зміни в Закон «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» (Закон №755), з тексту якого виключено сама згадка свідоцтва про держреєстрацію (в Законі тепер немає навіть такого поняття).
З цього часу, при проведенні державної реєстрації юрособи, фізособи-підприємця видається вже не свідоцтво про держреєстрацію, а виписка з ЄДР (ч. 6 ст. 25 і ч. 4 ст. 43 Закону №755). Виписка видається також і при проведенні державної реєстрації змін до установчих документів юрособи (ч. 15 ст. 29 Закону №755). У разі зміни відомостей про юрособу відповідно до ч. 10 ст. 19 Закону №755 тепер не буде замінюватися свідоцтво (в тих випадках, коли воно раніше замінювалося), а спрямовуватися нова виписка з ЄДР.
Таким чином, будь-якій учасник, що зареєстрований після 2014 року не зможе ні яким чином надати Свідоцтво про реєстрацію. Більш того, навіть підприємства (підприємці), які отримали свідоцтво давно, після 07.05.2011 року вже їм не користуються, адже, в передбачених законодавством випадках, повинні застосовуватися виписка або витяг з ЄДР. Вищенаведене свідчить про незаконність вимоги, щодо надання учасниками виключно свідоцтва про державну реєстрацію.
На підставі наведеного вимагаємо усунути з тексту ТД вищенаведену вимогу, яка є дискримінаційною та протирічить Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі», та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 12:49
Згідно протоколу ТК № 64/2 від 14.11.2018року були внесені зміни до ТД
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000014-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38478458
Дата подання: 14 листопада 2018 10:18
Щодо вимоги про надання Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (довідка з ЄДРПОУ)
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 розділу 1 Тендерної документації (далі – ТД) – «Документація тендерних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон)».
Частиною 1 ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються серед іншого за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Це положення також кореспондується із нормою ст. 22 Закону, в частині 4 якої закріплено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Всупереч вищченаведеним нормам Закону, складена Замовником ТД містить низку вимог які є дискримінаційними та суттєво обмежують коло потенційних учасників.
Так, частиною 7 розділу 2 ТД передбачено обов’язок учасників надати:
«1.4. Копію довідки ЄДРПОУ (для юридичних осіб)."
Доводимо до вашого відома, що Постановою КМУ від 21.11.2013 № 842 внесено зміни до пункту 16 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою КМУ від 22.01.1996 № 118, відповідно до яких інформацію з ЄДРПОУ надають органи статистики на запит суб’єкта у п’ятиденний строк у вигляді відомостей з ЄДРПОУ. Таким чином, жодна юридична особа, яка була зареєстрована після 21.11.2013 року не може та не повинна мати такого документа як «довідка з ЄДРПОУ». Вищенаведене свідчить про незаконність вимоги, щодо надання учасниками виключно довідки з ЄДРПОУ.
На підставі наведеного вимагаємо усунути з тексту ТД вищенаведену вимогу, яка є дискримінаційною та протирічить Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі», та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 12:49
Згідно протоколу ТК № 64/2 від 14.11.2018року були внесені зміни до ТД
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000014-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38478458
Дата подання: 14 листопада 2018 10:22
Щодо вимоги про надання Довідки про взяття на облік платника податків
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 розділу 1 Тендерної документації (далі – ТД) – «Документація тендерних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон)».
Частиною 1 ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються серед іншого за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Це положення також кореспондується із нормою ст. 22 Закону, в частині 4 якої закріплено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Всупереч вищченаведеним нормам Закону, складена Замовником ТД містить низку вимог які є дискримінаційними та суттєво обмежують коло потенційних учасників.
Так, частиною 7 розділу 2 ТД передбачено обов’язок учасників надати:
«1.6. Копію довідки про взяття на облік платника податків.».
Доводимо до вашого відома, що наказом Міністерства фінансів України № 1146 від 06.11.2012 затверджено зміни до пунктів 3.8, 6.7 Порядку обліку платників податків і зборів. Відповідно до них відомості про взяття на облік юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців як платників податків і зборів в органах Державної фіскальної служби України підтверджуються витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Таким чином, жодна юридична особа, яка була зареєстрована після 06.11.2012 року не може та не повинна мати такого документа як «Довідка про взяття на облік платника податків». Вищенаведене свідчить про незаконність вимоги, щодо надання учасниками виключно Довідки про взяття на облік платника податків.
На підставі наведеного вимагаємо усунути з тексту ТД вищенаведену вимогу, яка є дискримінаційною та протирічить Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі», та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 12:49
Згідно протоколу ТК № 64/2 від 14.11.2018року були внесені зміни до ТД
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000014-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38478458
Дата подання: 14 листопада 2018 10:26
Щодо вимоги про надання свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 розділу 1 Тендерної документації (далі – ТД) – «Документація тендерних торгів розроблена на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон)».
Частиною 1 ст. 3 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються серед іншого за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Це положення також кореспондується із нормою ст. 22 Закону, в частині 4 якої закріплено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно до ч. 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Всупереч вищченаведеним нормам Закону, складена Замовником ТД містить низку вимог які є дискримінаційними та суттєво обмежують коло потенційних учасників.
Так, частиною 7 розділу 2 ТД передбачено обов’язок учасників надати:
«1.5. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість.».
Доводимо до вашого відома, що по-перше: Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» від 24.10.2013 № 657-VII, який набув чинності 01.01.2014, внесено зміни до статті 183 Податкового кодексу України, відповідно до яких замість свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість органи Державної фіскальної служби видають Витяг з реєстру платників податку на додану вартість. По-друге: окрім платників податку на додану вартість існують також юридичні особи платники єдиного податку, які через таку вимогу незаконно позбавлені можливості брати участь у процедурі закупівлі. Отже дана вимога дискримінує таких учасників.
На підставі наведеного вимагаємо усунути з тексту ТД вищенаведену вимогу, яка є дискримінаційною та протирічить Закону України від 25.12.2015 №922-VIІІ «Про публічні закупівлі», та привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 12:49
Згідно протоколу ТК № 64/2 від 14.11.2018року були внесені зміни до ТД
Номер вимоги: UA-2018-11-10-000014-a.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:38478458
Дата подання: 14 листопада 2018 10:59
Щодо підтвердження повноважень посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції
Частиною 2 розділу 2 Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) вимагаеться надання учасниками серед іншого документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. При цьому у наступному реченні вказується, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю або дорученням. З написаного можна дійти висновку, що будь-який представник учасника, який буде уповноважений на підписання тендерної пропозиції повинен мати довіреність або доручення, в тому числі і керівник юридичної особи учасника. Така вимога суперечить діючому законодавству України, а саме: у ч. 5 ст. 65 Господарського кодексу України зазначено, що керівник без довіреності діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади та місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юрособами та фізособами, формує адміністрацію підприємства й вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. Таке ж правило для одноосібного виконавчого органу акціонерного товариства прописане в ч. 2 ст. 60 Закону "Про акціонерні товариства", а також у ч. 10 ст. 39 Закону україни "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". Крім того, дана вимога у відношені директора взагалі суперечить здоровому глузду, адже саме керівник ЮО видає уповноваженим особам довіреності від імені ЮО. Отже для виконання вимоги Замовника керівник учасника ЮО повинен буде видати довіреність (яка йому за Законом взагалі не потрібна) сам собі.
На підставі наведеного просимо привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства, а саме: вказати якими самими документами (проткол зборів та/або наказ про призначення) повинні бути підтверджені повноваження керівника ЮО якщо саме керівник буде підписувати тендерну пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2018 12:49
Згідно протоколу ТК № 64/2 від 14.11.2018року були внесені зміни до ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс 664 200,00
UAH з ПДВ
655 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 784 980,00
UAH з ПДВ
720 296,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Київ Гвард 863 560,80
UAH з ПДВ
720 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР" 823 500,00
UAH з ПДВ
720 369,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-006" 814 680,00
UAH з ПДВ
762 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТСІТІ" 781 200,00
UAH з ПДВ
776 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УКРТЕКБЕЗПЕКА" 847 800,00
UAH з ПДВ
847 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2018 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2018 17:10
Проект договору (2).pdf
23 листопада 2018 17:10
Лист згода (1).pdf
23 листопада 2018 17:10
Відомості про Учасника.pdf
23 листопада 2018 15:04
Устав_11.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_10.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_9.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_8.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_7.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_6.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_5.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_4.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_3.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_2.jpg
23 листопада 2018 15:04
Устав_1.jpg
23 листопада 2018 15:04
стаття 17.pdf
23 листопада 2018 15:04
Протокол_1 - копия.jpg
23 листопада 2018 15:04
Протокол.jpg
23 листопада 2018 15:04
Працивники.pdf
23 листопада 2018 15:04
Лицензия _2014 новая (7).jpg
23 листопада 2018 15:04
ВИПИСКА_22.01.2018 1 (5).jpg
23 листопада 2018 15:04
ВИПИСКА_22.01.2018 (5).jpg
23 листопада 2018 15:04
Договор ЮА_2017.pdf
23 листопада 2018 15:04
Акт_2017.pdf
23 листопада 2018 15:04
ВИТЯГ 22.11.18.rtf

Публічні документи

22 листопада 2018 09:34
Технічні вимоги.pdf
22 листопада 2018 09:34
Тендерна пропозиція.pdf
22 листопада 2018 09:34
Протокол.pdf
22 листопада 2018 09:34
Статут.pdf
22 листопада 2018 09:34
Проект договору.pdf
22 листопада 2018 09:34
Наказ.pdf
22 листопада 2018 09:34
Ліцензія.pdf
22 листопада 2018 09:34
Довідка щодо повноважень.pdf
22 листопада 2018 09:34
Довідка працівники.pdf
22 листопада 2018 09:34
Довідка мат. тех бази docx.pdf
22 листопада 2018 09:34
До ст. 17.pdf
22 листопада 2018 09:34
Лист-відгук Торецький мцз.pdf
22 листопада 2018 09:34
Аналог. договір Словянськ .pdf
22 листопада 2018 09:34
Довідка досвід.pdf
22 листопада 2018 09:34
Відомості.pdf
22 листопада 2018 09:34
Витяг єд.податок Самсон.pdf
22 листопада 2018 09:34
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

23 листопада 2018 16:24
Форма пропозиції.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 16:21
Електронний підпис
26 листопада 2018 16:19
Технічне.pdf
26 листопада 2018 16:19
Статут.pdf
26 листопада 2018 16:19
Стаття 17.pdf
26 листопада 2018 16:19
Пропозиція.pdf
26 листопада 2018 16:19
Проект та згода.pdf
26 листопада 2018 16:19
Про учасника.pdf
26 листопада 2018 16:19
Працівники.pdf
26 листопада 2018 16:19
Повноваження оригінал.pdf
26 листопада 2018 16:19
Ліцензія.pdf
26 листопада 2018 16:19
Витяг.pdf
26 листопада 2018 16:19
Вересень-жовтень 2018.pdf
26 листопада 2018 16:19
Аналогічні.pdf
26 листопада 2018 16:19
Акти березень-серпень 2018.pdf

Публічні документи

25 листопада 2018 15:36
Електронний підпис
25 листопада 2018 15:25
Лицензия-ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:25
Договор-ПЕЧАТЬ 1.pdf
25 листопада 2018 15:25
Трудовой договор-ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:25
Решение учредителя - ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:25
Приказ Шинкевич О.Ю.-ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:25
Опис-ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:25
Довідка № 30.PDF
25 листопада 2018 15:24
Довідка № 31.ФСТ ДИНАМО.PDF
25 листопада 2018 15:24
Довідка № 32.PDF
25 листопада 2018 15:24
Довідка № 29.PDF
25 листопада 2018 15:24
Витяг-ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:24
Виписка-ПЕЧАТЬ.PDF
25 листопада 2018 15:24
Устав-ПЕЧАТЬ.PDF

Публічні документи

25 листопада 2018 21:56
Витяг - УКРТЕКБЕЗПЕКА.PDF
25 листопада 2018 21:56
Статут.PDF
25 листопада 2018 21:56
Ліцензія.PDF
25 листопада 2018 21:56
Тендерна пропозиція с1.pdf
25 листопада 2018 21:56
Тендерна пропозиція с.2.pdf
25 листопада 2018 21:56
Лист-згода до Договору.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 5.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.7.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.6.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.5.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.4.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.3.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.2.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 4 стр.1.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 3 стр.3.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 3 стр.2.pdf
25 листопада 2018 21:56
Додаток 3 стр.1.pdf
25 листопада 2018 21:56
Довідка про працівників с.2.pdf
25 листопада 2018 21:56
Довідка про працівників с.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Альфа-Україна Плюс

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"

ТОВ Київ Гвард

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР"

ПП "ОХОРОНА-006"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРТСІТІ"

ПП "УКРТЕКБЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
Переможець 655 560,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 12:04

Документи

29 листопада 2018 12:04
Електронний підпис
27 листопада 2018 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
655 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 12:04
Електронний підпис
27 листопада 2018 13:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2019 11:46
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 14:00
охрана договор.pdf укладений
12 грудня 2018 13:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 655 560,00
UAH (в тому числі ПДВ 109 260,00 UAH)