Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівельні роботи та поточний ремонт - Construction work» «Будівництво палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру Сихова) - Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»
"Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)"
"Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)"
Очікувана вартість
961 744 256,80 UAH
UA-2018-11-09-002827-c ● 330a88843bf94018acc2b3494d59d579
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Палац ігрових видів спорту" |
Код ЄДРПОУ: | 42554005 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська область обл., Lviv, 1, Rynok Square |
Контактна особа: |
Самотій Ігор Григорович +380978446393 isamotiy6@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Самотій Ігор Григорович +380322546078 isamotiy6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | ME Palace of game sports |
National ID: | 42554005 |
Contact point: |
Samotiy Ihor +380978446393 isamotiy6@gmail.com |
Additional contacts: |
Samotiy Ihor +380322546078 isamotiy6@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 19:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 листопада 2018 08:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 грудня 2018 08:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 961 744 256,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 808 721,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4800000 UAH |
Publication date: | 09 листопада 2018 19:47 |
Enquiries until: | 30 листопада 2018 08:00 |
Complaints submission until: | до 06 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 грудня 2018 08:00 |
Information
Estimated total value: | 961 744 257 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 4 808 721 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) не передбачається
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79070, Україна, Львівська область, Львів, пр. Червоної Калини
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
"Construction work. Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)"
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 01 грудня 2023
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Сума виконання аналогічного(их) договору(ів): | 20% |
Понад 800 млн. грн.: | 20% |
Понад 700 млн. грн. до 800 млн грн. Включно: | 17% |
Понад 600 млн. грн. до 700 млн грн. Включно: | 15% |
Понад 500 млн. грн. до 600 млн грн. Включно: | 12% |
Понад 400 млн. грн. до 500 млн грн. Включно: | 10% |
Понад 300 млн. грн. до 400 млн. грн. Включно: | 7% |
Понад 200 млн. грн. до 300 млн. грн. Включно: | 5% |
Понад 100 млн. грн. до 200 млн. грн. Включно: | 2% |
До 100 млн. грн. включно: | 0% |
Кількість кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 250 працівників і більше: | 10% |
Від 200 до 250 працівників включно: | 8% |
Від 150 до 200 працівників включно: | 6% |
Від 100 до 150 працівників включно: | 4% |
Від 50 до 100 працівників включно: | 2% |
До 50 працівників включно: | 0% |
27 листопада 2018 15:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2018 15:09 |
Додаток 7_Відомості ресурсів.xls | |
27 листопада 2018 15:05 |
Положення зі змінами від 27.11.18.docx | |
27 листопада 2018 15:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 27.11.2018.docx | |
27 листопада 2018 15:05 |
НОВА РЕДАКЦІЯ від 27.11.18_тендерна документація.docx | |
09 листопада 2018 19:48 |
Додаток 2_Проект договору_Палац спорту.doc | |
09 листопада 2018 19:48 |
Додаток 4_Техзавдання_Палац Спорту.doc |
27 листопада 2018 15:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 листопада 2018 15:09 |
Додаток 7_Відомості ресурсів.xls
|
|||
27 листопада 2018 15:05 |
Положення зі змінами від 27.11.18.docx
|
|||
27 листопада 2018 15:05 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 27.11.2018.docx
|
|||
27 листопада 2018 15:05 |
НОВА РЕДАКЦІЯ від 27.11.18_тендерна документація.docx
|
|||
09 листопада 2018 19:48 |
Додаток 2_Проект договору_Палац спорту.doc
|
|||
09 листопада 2018 19:48 |
Додаток 4_Техзавдання_Палац Спорту.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення деяких моментів з приводу участі у тендері
Дата подання: 10 листопада 2018 10:11
Дата відповіді: 13 листопада 2018 13:55
Добрий день, Шановне панство! Декілька питань від Консорціуму ECE Energo та партнерів:
1. Як ознайомитися з проектною документацією на будівництво Палацу Спорту? Ціна у 100 000,00 за 1 м. кв. зацікавила наших партнерів з ЄС, але замало вхідних даних.
2. Чи працює легальний полігон ТБВ у межах 30 км. для вивозу сміття, як передбачено умовами ТЗ?
3. У разі виявлення порушень містобудівного законодавства, генпідрядник зможе вимагати зміни умов договору?
4. Ескізи фасаду Палацу Спорту не має патенту?
5. Скорочення строків та вартості будівництва завдяки сучасним інженерним методам та матеріалам не зможе бути окремою перевагою?
Дякуємо за увагу, та чекаємо на Ваші відповіді!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! У відповідь на Ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Ознайомитися з проектною документацією Ви можете за адресою м. Львів, пл. Ринок,1 за попередньою домовленістю за тел. +38 (097) 844 63 93 – Ігор Самотій (голова тендерного комітету).
2. Так, у зазначених Вами межах працює легальне Миколаївське міське сміттєзвалище.
3. Відповідно до п.п. 9.8 наданого нами у складі тендерної документації проекту договору підряду зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативи будь-якої сторони з обов’язковим підписанням сторонами, відповідного, додаткового договору згідно умов чинного законодавства.
4. Ескізи фасаду Палацу Спорту не мають патенту.
5. Згідно умов тендерної документації надана Вами тендерна пропозиція оцінюватиметься за приведеною ціною за такими критеріями: «ціна» - 70% та неціновими критеріями «сума виконання аналогічного(их) договору(ів)» - 20%, «кількість кваліфікованих працівників» - 10%. Серед зазначених Вами, перевагою буде зменшення вартості будівництва.
1. Ознайомитися з проектною документацією Ви можете за адресою м. Львів, пл. Ринок,1 за попередньою домовленістю за тел. +38 (097) 844 63 93 – Ігор Самотій (голова тендерного комітету).
2. Так, у зазначених Вами межах працює легальне Миколаївське міське сміттєзвалище.
3. Відповідно до п.п. 9.8 наданого нами у складі тендерної документації проекту договору підряду зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативи будь-якої сторони з обов’язковим підписанням сторонами, відповідного, додаткового договору згідно умов чинного законодавства.
4. Ескізи фасаду Палацу Спорту не мають патенту.
5. Згідно умов тендерної документації надана Вами тендерна пропозиція оцінюватиметься за приведеною ціною за такими критеріями: «ціна» - 70% та неціновими критеріями «сума виконання аналогічного(их) договору(ів)» - 20%, «кількість кваліфікованих працівників» - 10%. Серед зазначених Вами, перевагою буде зменшення вартості будівництва.
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 16:53
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:27
Оголошена Замовником ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАЛАЦ ІГРОВИХ ВИДІВ СПОРТУ» закупівля має назву „ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт - Construction work» «Будівництво палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру Сихова) - Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)» Процедура закупівлі: відкриті торги (відкриті торги з публікацією англійською мовою).
Чи Замовник надасть у складі Тендерної документації тендерну документацію англійською мовою згідно з назвою у титулі "відкриті торги з публікацією англійською мовою”?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.7 Розділу «Загальні положення» тендерної документації під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Відповідно до ч.4 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» при оголошенні відкритих торгів з публікацією англійською мовою обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою лише оголошення про проведення процедури закупівлі, а не тендерна документація.
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 16:55
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:28
Оголошена Замовником ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПАЛАЦ ІГРОВИХ ВИДІВ СПОРТУ» закупівля має назву „ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт - Construction work» «Будівництво палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру Сихова) - Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)» Процедура закупівлі: відкриті торги (відкриті торги з публікацією англійською мовою).
Чи Замованик надає згоду на вживання у всіх документах в тому числі пояснюючих назву закупівлі виключно уів українській версії: «ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт» «Будівництво палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру Сихова)»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У всіх документах, в тому числі пояснюючих, просимо вживати повну назву закупівлі згідно п.п. 4.1 Розділу «Загальні положення» тендерної документації, а саме: «ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт – Construction work» «Будівництво палацу спорту на просп. Червоної Калини (у межах громадського центру Сихова) – Construction of the Sports Palace on the Avenue. Chervonoi Kalyny (within the public center of Sykhiv)»»
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 16:56
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:29
У розділі „Результати торгів та укладання договору про закупівлю» у п.6 тендерної документації вказано: Забезпечення виконання договору про закупівлю - Розмір забезпеченнявиконання договору про закупівлю: 2,5 відсотки від вартості договору*.
У той же час у додатку 3 до тендерної документації вказано „Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 5 відсотків від вартості договору.”
Яким є очікуваний розмір забезпечення 2,5 чи 5%?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. Розмір забезпечення виконання договору становить 2,5 % від вартості договору. Технічну описку буде виправлено, до тендерної документації буде внесено зміни.
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 16:58
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:30
Відповідно до п.2.5. у Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника Тендерної документації вказується:
«Копія всіх сторінок статуту (завірена печаткою Учасника (за наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)»
Чи Замовник прийме як належне виконання цієї вимоги, якщо учасник -нерезидент подасть документ оформлений польським нотаріусом у формі витягу з Нотаріального акту, до якого додатком є статут (з усіма сторінками) з перекладом на українську мову посвідченим українським нотаріусом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, прийме, але просимо сформувати зазначені Вами документи одним сканованим файлом.
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 16:59
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:31
Відповідно до Тендерної документації ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання по об`єкту замовлення та поточних цін на них.
До договірної ціни обов’язково мають бути надані, наведені нижче, підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни виконані у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень:
1) Договірна ціна (тверда);
2) Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, коштів на покриття адміністративних витрат;
3) Об’єктний кошторис (кошториси);
4) Порядковий локальний кошторис (-си);
5) Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів (сформований згідно рекомендацій ДБН), за наявності в складі відокремлених виробничих структурних підрозділів подати документальне підтвердження довільної форми);
6) Підсумкова відомість ресурсів;
7) Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
8) Розрахунок-обгрунтування використання середньомісячної заробітної плати;
9) Інформаційна модель об’єкта (або інформаційний блок даних).
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) (для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») виконується переможцем у повній відповідності технічним вимогам Замовника (Додатку 4 тендерної документації).
На жаль дані у Додатку 4 недостатні, нечіткі та не дають розуміння фактичного обєму робіт, застосовуваного обладнання, матеріалів та ін. (наприклад Трансформаторна підстанція – 1 споруда, її вартість, залежно від потреб потужності може відрізнятися у рази)
Чи надасть Зпмовник для виконання вищезазначених розрахунків та коректної пропозиції учасником закупівлі – електронну версію повного(комплектного) Робочого Проекту або Кошторис без цін але з обємом ваиконаний у комплексі АВК (або аналогічному)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ознайомитися з проектною документацією Ви можете за адресою м. Львів, пл. Ринок,1 за попередньою домовленістю за тел. +38 (097) 844 63 93 – Ігор Самотій (голова тендерного комітету).
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 17:01
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:31
З якою версією проектної документації можна ознайомитись за поданою Замовником адресою м. Львів, пл. Ринок,1 – стадія проект (стадія «П») чи стадія «робочий проект» (стадія «РП»)?
Відповідь: За поданою Замовником адресою можна ознайомитися із стадією проект (стадія «П»). Відповідно до п.п. 5.3.1. наданого Замовником проекту договору робочою документацією забезпечуватиметься Підрядник протягом 10 днів з моменту отримання її Замовником від проектної організації.
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 17:04
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:32
У Тендерній документації для учасника – нерезидента передбачено, що учасник-нерезидент повинен надавати документи та разом з ними переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією.
Законодавством України безпосередньо не передбачено діяльність та визначення «перекладацька агенція» та\або «бюро перекладів» та\або «бюро інформації та перекладів» та\або «перекладацьке бюро», а також не визначена форма ведення господарської діяльності, наприклад ТОВ, ПП чи Фізична особа підприємець.
Також законодавством та стандартами України не передбачена форма для посвідчення перекладів перекладачами, бюро перекладів та іншими суб’єктами перекладацької діяльності, тобто вимога посвідчення перекладу «належним чином» є невизначеною.
Законодавством України передбачено нотаріальне посвідчення підпису перекладача.
Чи Замовник прийме як належне виконання, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а перекладачем – фізичною особою, справжність підпису якого посвідчена нотаріально відповідно до правил здійснення нотаріальних дій в Україні?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник прийме як належне виконання, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а перекладачем – фізичною особою, справжність підпису якого посвідчена нотаріально відповідно до правил здійснення нотаріальних дій в Україні із посвідчувальним написом, що у тому числі міститиме інформацію про те, що особу перекладача встановлено, її дієздатність та кваліфікацію перевірено.
тендерна документація
Дата подання: 13 листопада 2018 17:10
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:33
У Тендерній документації для учасника – нерезидента передбачено, що учасник-нерезидент повинен надавати документи та разом з ними переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією.
Законодавством України безпосередньо не передбачено діяльність та визначення «перекладацька агенція» та\або «бюро перекладів» та\або «бюро інформації та перекладів» та\або «перекладацьке бюро», а також не визначена форма ведення господарської діяльності, наприклад ТОВ, ПП чи Фізична особа підприємець.
Також законодавством та стандартами України не передбачена форма для посвідчення перекладів перекладачами, бюро перекладів та іншими суб’єктами перекладацької діяльності, тобто вимога посвідчення перекладу «належним чином» є невизначеною.
Законодавством України передбачено нотаріальне посвідчення підпису перекладача.
Чи Замовник прийме як належне виконання, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а «Українсько-польським бюро інформації та перекладів», яке провадиться Фізичною особою-підприємцем без нотаріального посвідчення підпису перекладача.
Які посвідчувальні написи, підписи, печатки повинні містити переклади документів?
Яким чином посвідчується переклад документу, що складається з багатьох сторінок? Чи такий документ та\або переклад має бути прошитий та\або проклеєний? Якщо так, то у який спосіб?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник прийме як належне виконання, подання учасником-нерезидентом перекладу посвідченого не «перекладацькою агенцією», а «Українсько-польським бюро інформації та перекладів», яке провадиться Фізичною особою-підприємцем за наявності нотаріального посвідчення підпису перекладача відповідно до правил здійснення нотаріальних дій в Україні із посвідчувальним написом, що у тому числі міститиме інформацію про те, що особу перекладача встановлено, її дієздатність та кваліфікацію перевірено. Документ, що складається з багатьох сторінок прошивається, пронумеровується та посвідчується одним загальним посвідчувальним написом.
тендерна документація
Дата подання: 15 листопада 2018 09:36
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:58
Чи є можливість в ході перегляду документації в офісі Замовника здійснити фотографування цієї проєктної документації? Яким чином визначити термін ознайомлення з документацією?
Відповідь: Вся необхідна інформація для підготовки тендерної пропозиції учасниками оприлюднена Замовником у складі тендерної документації. Проте, кожен учасник для отримання додаткової інформації може ознайомитися з проектною документацією за адресою м. Львів, пл. Ринок,1 за попередньою домовленістю за тел. +38 (097) 844 63 93 – Ігор Самотій (голова тендерного комітету), узгодивши терміни ознайомлення з документацією.
тендерна документація
Дата подання: 16 листопада 2018 14:11
Дата відповіді: 20 листопада 2018 16:21
На сайті публічних закупівель було задано питання:
Дата подання: 15 листопада 2018 09:36
Дата відповіді: 15 листопада 2018 10:58
Чи є можливість в ході перегляду документації в офісі Замовника здійснити фотографування цієї проєктної документації? Яким чином визначити термін ознайомлення з документацією?
Та була надана наступна відповідь:
Відповідь: Вся необхідна інформація для підготовки тендерної пропозиції учасниками оприлюднена Замовником у складі тендерної документації. Проте, кожен учасник для отримання додаткової інформації може ознайомитися з проектною документацією за адресою м. Львів, пл. Ринок,1 за попередньою домовленістю за тел. +38 (097) 844 63 93 – Ігор Самотій (голова тендерного комітету), узгодивши терміни ознайомлення з документацією.
Відповіді щодо можливості здійснити фотографування цієї проектної документації не було.
Просимо надати відповідь ТАК чи НІ щодо можливості здійснити фотографування проектної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всю інформацію стосовно ознайомлення з проектною документацією Ви можете отримати за наданими вище контактами.
Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 22 листопада 2018 12:39
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:27
Просимо надати пояснення щодо підтвердження виконання аналогічного договору.
1. Чи правильно ми розуміємо, що учасники повинні підтвердити актами приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) усі види виконаних робіт у відповідності до Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації), що перевищують 10% (в об’ємах робіт), тобто усі 446 позицій Технічного завдання?
2. Чи всі 446 позицій Технічного завдання повинна містити довідка про наявність досвіду згідно форми п. 2.12?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
Щодо підтвердження виконання робіт з технічного завдання
Дата подання: 22 листопада 2018 13:44
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:28
Технічне завдання містить 446 позицій найменування робіт, які планується виконати в рамках цієї закупівлі. Вимогою тендерної документації передбачене підтвердження наявності у учасників досвіду виконання аналогічного договору (ів), який (які) включає (-ють) усі види виконаних робіт у відповідності до Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації), що перевищують 10% (в об’ємах робіт). Склад та характер робіт за аналогічними договорами не може бути повністю ідентичним видам робіт з технічного завдання на дану закупівлю, оскільки кожен будівельний об’єкт є індивідуальним, а склад робіт та їх обсяги залежать від багатьох факторів (проектні рішенні, технологія виконання робіт, техніко-економічних показників тощо).
Дана вимога дискримінує учасників, які мають досвід виконання аналогічного договору, але який не містить усього переліку робіт (446 найменувань) відповідно до Технічного завдання. Наприклад учасник не має підтвердження виконання позиції 63. Улаштування покриття з «штучна трава» на клеї, обсягом що перевищує 10% від зазначеного - 1066,47 м2., але це не дає замовнику право відхилити учасника як такого, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Дана вимога суперечить статтям 3 та 5 Закону, встановлення якої обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі. З огляду на вищевикладене, просимо замовника усунути дискримінаційні вимоги та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
Щодо захисту персональних данних
Дата подання: 22 листопада 2018 16:08
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:29
Що мається на увазі під вимогою в п. 2.10 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: При подачі документів учасники враховують вимоги Закону України «Про захист персональних даних».? Саме у відношенні до інформації та документів пункту 2.10?
Відповідь: Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердженням одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Тобто, Учасник підписанням пропозиції та, надаючи відомості згідно п.2.10. зокрема, підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Щодо захисту персональних данних п. 2.9
Дата подання: 22 листопада 2018 16:16
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:30
Що мається на увазі під вимогою в п. 2.9 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: При подачі документів учасники враховують вимоги Закону України «Про захист персональних даних».? Саме у відношенні до інформації та документів пункту 2.9?
Відповідь: Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердженням одержання згоди фізичних осіб, які діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Тобто, Учасник підписанням пропозиції та, надаючи відомості згідно п.2.9. зокрема, підтверджує, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».
Форма листа-згоди
Дата подання: 22 листопада 2018 16:36
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:31
Відповідно до п. 2.16. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи тендерної пропозиції (на кожну особу, якщо їх декілька). В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий).Та водночас в п. 2.19 цього ж додатку наведена форма Листа-згоди. Просимо надати пояснення Лист-згоду на обробку персональних даних надати в довільній форми чи за формою, наведеною в п. 2.19? Просимо зауважити, що зміст інформації відрізняється.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
заповнення Довідки про наявність досвіду
Дата подання: 22 листопада 2018 18:05
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:32
Добрий день, шановні колеги!
Просимо надати пояснення щодо заповнення Довідки про наявність досвіду, наведеної у п.2.13.1 тендерної документації.
У поясненні щодо заповнення вказаної довідки зазначено наступне: «…Учасники обов’язково вказують в Довідці обсяг виконаних робіт по видам робіт у відповідності до Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації), обсяг яких перевищує 10% (в об’ємах робіт), в рамках одного чи декількох договорів». Окремі розділи технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації) не містять конкретного переліку робіт з прив’язкою до одиниць виміру.
Для прикладу, у розділі «Водовідведення» зазначено перелік робіт «водовідведення», а одиниці виміру «споруда», при тому, що прокладання труб вимірюється у м.п.
З технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації) не зрозуміло чи розділ «Водовідведення» передбачає прокладання труб, чи зведення окремої споруди, що не дає можливості встановити вид аналогічних робіт.
Просимо надати роз’яснення щодо складання вказаної Довідки, оскільки, згідно тендерної документації, її заповнення має проводитись на підставі саме Технічного завдання, яке є додатком 4, а не проектної документації, яка знаходиться у Замовника за адресою м. Львів, пл. Ринок, 1.
Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
зауваження до складу тендерної документації
Дата подання: 22 листопада 2018 18:06
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:32
Добрий день, шановні колеги!
Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено визначення тендерної документації (ст.1)та вимоги до її вмісту (ст.22).
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (п.6.2.) встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію.
Враховуючи вимоги вищевказаного законодавства та з метою забезпечення рівних умов для складання кошторисної документації у всіх учасників торгів, просимо Вас розглянути можливість оприлюднення на авторизованому електронному майданчику відомості обсягів робіт, що закуповуються замовником, та відомості ресурсів до неї.
Хочемо наголосити, що індивідуальне звернення кожного учасника закупівлі до замовника, з метою ознайомлення і вивчення проектної документації, може спричинити включення учасниками до кошторисної документації різного набору робіт, що у свою чергу вплине на формування ціни пропозиції. Вказана ситуація не лише ускладнить об’єктивність вибору переможця торгів, але і може бути підставою для подальшого оскарження результатів процедури закупівлі.
Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відомості обсягів робіт оприлюднено Замовником у Додатку 4 тендерної документації. Стосовно відомостей ресурсів – Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
Підтвердження аналогічного договору
Дата подання: 24 листопада 2018 11:40
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:34
Учасник нерезидент має досвід будівництва аналогічного спортивного комплексу вартістю близько 78 млн. євро та площею внутрішня 57 136,70 кв.м.
Відповідно до п п.2.13.1. та 2.13.2 Тендерної документації Учасник повинен подати Довідку, про наявність досвіду, згідно поданої форми (оригінал, завірений печаткою Учасника (за наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) з переліком «аналогічних договорів».
Теж вказаено, що «під аналогічним договором в цій тендерній документації слід розуміти один чи декілька договорів, який (які) включає (-ють) усі види виконаних робіт у відповідності до Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації), що перевищують 10% (в об’ємах робіт).
Технічне завдання (Додаток 4 до тендерної документації) містить 446 видів робіт із назвами відповідно до кошторисних програм які використовуються в Україні.
2.13.2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами:
…
- скан-копіями оригіналів підписаних замовником Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3);
- скан-копіями оригіналів підписаних замовником Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в);
….
**Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції.
***Учасники обов’язково вказують в Довідці обсяг виконаних робіт по видам робіт у відповідності до Технічного завдання (Додаток 4 до тендерної документації), обсяг яких перевищує 10% (в об’ємах робіт), в рамках одного чи декількох договорів. Інформація щодо обсягу виконаних робіт по видам робіт, що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані учасником в складі тендерної пропозиції.)
Законодавством країни Учасника нерезидента не передбачено Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), а також не передбачено аналогів таких документів.
«Усі види робіт» у кількості 446 видів робіт названі в Технічному завданні мають назву відповідно до кошторисних програм України, а за кордоном існує зовсім інша класифікація, інший поділ видів робіт, та інші назви робіт – а тому показати «усі види робіт» (446) неможливо в тому числі визначати їх кількісний вимір щодо вимоги 10%.
Чи усуне Замовник вимогу показати як досвід «усі види робіт у відповідності до Технічного завдання» а також вимогу щодо 10% виміру таких «усіх робіт» в тому числі з таблиці Довідки (п.2.13.1) з огляду на те, що вимога щодо досвіду щодо «усіх видів робіт» та 10% виміру є дискримінаційними по віднощенню до учасника -нерезидента оскільки в країні Учасника нерезидента відсутні такі «усі види робіт» з такими назвами видів робіт? Надання копії виконаного Учасником-нерезидентом договору на будівництво спортивного комплексу (більшого за розміром та дорожчого за вартістю більш як у 2 рази) у достатній спосіб підтверджують належний досвід.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині. Стосовно довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) Учасник нерезидент повинен надати такі документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документа легалізований відповідно до встановленого порядку типу проміжних платіжних сертифікатів, остаточних платіжних сертифікатів тощо).
Згода с проектом договору
Дата подання: 27 листопада 2018 13:47
Дата відповіді: 27 листопада 2018 15:41
Вивчивши тендерну документацію, в тому числі Додаток 2, просимо зауважити, що він містить помилку, а саме: Ми, (найменування учасника), повністю погоджуємося з проектом договору наданим Вами у складі тендерної пропозиції на закупівлю... Просимо замінити словосполучення "тендерної пропозиції" на "тендерної документації", оскільки саме з наданим Вами в тендерній документації проектом договори учасники повинні погодитися. А також просимо пояснити чи потрібно в документ зі змістом Додатку 2 додати сам текст проекту договору чи надати окремим файлом на фірмовому бланку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації у цій частині. Потрібно подати окремим файлом згідно вимог п.1 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації.
підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 28 листопада 2018 12:12
Дата відповіді: 30 листопада 2018 12:06
Доброго дня. У змінах до тендерної пропозиції надано перелік робіт, по яких необхідно підтвердити наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів). У вказаному переліку містяться роботи, виконання яких здійснюється спеціалізованими підприємствами за умови наявності у них відповідних ліцензій і дозволів. Враховуючи вказане, просимо уточнити можливість подання для підтвердження виконання аналогічних договорів, угоди з залученням субпідрядних організацій, які виконували ці спецроботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині
стосовно аналогічного договору
Дата подання: 28 листопада 2018 14:42
Дата відповіді: 30 листопада 2018 12:06
Доброго дня! Просимо надати пояснення, стосовно наступного питання: "у разі надання учасником аналогічного договору на будівництво резервуару чистої води (очисні споруди водопостачання) або паркового фонтану, чи може цей досвід бути зарахований Замовником, як • Будівництво плавального басейну?" Ми розуміємо, що це різні споруди, але за технологією виконання робіт вони подібні. Чи буде відхилена така пропозиція учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині
Щодо підтвердження обсягів
Дата подання: 28 листопада 2018 14:50
Дата відповіді: 29 листопада 2018 16:45
Просимо надати пояснення чи потрібно надавати всі акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), що відносяться до договору або договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду? Чи тільки ті, що підтверджують ті види робіт та їх обсяг***, що виконувались за договором/ами, які вимагаються тендерною документацією, а саме: • Монтаж металевого та залізобетонного каркасу будівлі;
• Будівництво плавального басейну;
• Монтаж підйомника (-ів) конвеєрного типу;
• Монтаж ліфтового устаткування;
• Виконання робіт з влаштування трансформаторних підстанцій;
• Монтаж вентиляційних та кондиціонерних установок;
• Прокладання мереж водопроводу, каналізації та теплових мереж;
• Будівництво доріг, зокрема асфальтування площею не менше 11 000 м2 та укладання дорожніх плит площею не менше 450 м2.
Тобто чи потрібно надавати акти на інші роботи, що виконувались в рамках вказаних договорів, але відсутні у вимогах тендерної документації? Просимо зауважити на велику кількість та обсяг цих документів. Та просимо внести зміни в частині визначення вимоги щодо надання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, потрібно надати всі акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), що відносяться до договору або договорів, зазначених в довідці про наявність досвіду, бо такі підтверджують зазначену у довідці суму виконання договору.
стосовно ЕЦП
Дата подання: 28 листопада 2018 16:47
Дата відповіді: 30 листопада 2018 12:07
У зв’язку з набранням чинності Законом України «Про електронні довірчі послуги» з 07 листопада 2018р. втратив чинність Закон України від 22.05.2003 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис», а на заміну йому працює новий акт – Закон України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги». Одже, Вам слід врахувати положення Закону про ЕДП, адже Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, забезпечення виконання договору про закупівлю, які повинні бути скріплені ЕЦП є безпідставною і може бути оскаржена учасниками закупівель.Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині
стосовно аналогічного договору
Дата подання: 29 листопада 2018 10:27
Дата відповіді: 29 листопада 2018 16:18
Добрий день! Чи може учасник у якості підтвердження аналогічного виконання робіт надати діючий договір, при умові що вимоги Замовника, що прописуються у ТД виконуються?
Відповідь: Добрий день, учасник може надати діючий договір, проте усі основні види робіт, що перелічені у тендерній документації у п.2.12 повинні бути виконані.
прибрати вимогу щодо надання листів відгуків датою не раніше жовтня 2018 року.
Дата подання: 29 листопада 2018 10:36
Дата відповіді: 30 листопада 2018 12:08
Просимо Вас внести зміни у тендерну документацію, у частині наступного: надати скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку(ів), сформованого не раніше жовтня місяця 2018 року. Наша компанія має досвід, який ми можемо підтвердити виконання аналогічного договору, має позитивні листи-відгуки, але деякі з них видані раніше за дату, яка прописана у ТД. Дана вимога дискрімінує учасників, які мають позитивні листи-відгуки, але які видані раніше до прописаного Вами терміну. Ця вимога не несе змістовного характеру, який би впливав на досвід учасника і підтверджував його кваліфікаційні критерії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині
стосовно мови подання документів
Дата подання: 29 листопада 2018 12:19
Дата відповіді: 30 листопада 2018 11:53
Чи потрібно перекладати українською мовою та належним чином засвідчений перекладацькою агенцією договір, якщо він викладений в оригіналі російською мовою?!
Відповідь: Так, потрібно, згідно вимог тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-09-002827-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 24 листопада 2018 11:09
Запит - зміна дати
Просимо перенести на 14 днів термін розкриття пропозицій у звязку з тим, що учасник потребує додаткового часу для якісної підготовки документів для участі у тендері .
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 листопада 2018 15:51
Оголошення про проведення цієї закупівлі здійснено відповідно до чинного законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням усіх необхідних термінів. Замовник не може задоволити Вашу вимогу стосовно продовження терміну подачі пропозицій.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-002827-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: MIRBUD S.A, Код ЄДРПОУ:PL8361702207
Дата подання: 24 листопада 2018 11:36
Прохання про внесення змін до проекту договору
Учасник закупівлі нерезидент має досвід будівництва Палацу Спорту у Європі та має намір взяти участь у оголошеній процедурі закупівлі.
У той же час вимоги тендерної документації, а саме проект договору підряду є неконкуренційним, не відповідає ринковим умовам та загальноприйнятим практикам у будівництві, не враховує ефективного розподілу ризиків, порушує засади справедливості тому числі щодо Підрядника.
Загальні порушення Ст.203 ЦК України та 179 ГК України щодо змісту правочину.
Приписами частин 1-5 статті 203 Цивільного кодексу України унормовано, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу. Загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, справедливість, добросовісність та розумність (частина 1 статті 3 Цивільного кодексу України). Відповідно до частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до частини 7 статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
1) Відсутність відповідальності Замовника.
В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«7.4. У разі порушення термінів усунення недоліків Підрядник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 5 % від суми Договору. Сплата штрафу не звільняє Підрядника від обов’язку усунути недоліки робіт.
7.6. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного терміну, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими іншими особами; неналежного ремонту об’єкта, який здійснено самим Замовником або залученими ним третіми особами. В інших випадках Підрядник зобов’язується усунути недоліки робіт за власний кошт у терміни, погоджені з замовником. Терміни усунення недоліків мають враховувати технологічні можливості Підрядника. Підрядник зобов’язується також сплатити штраф у розмірі 10 відсотків від суми Договору.
8.8. За порушення строків введення в дію об’єкту з вини Підрядника, останній сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,2 % за кожен день затримки, від договірної ціни.»
При цьому відсутня будь яка відповідальність Замовника за порушення оплати та виконання грошових зобовязань.
Також вважаємо вищевказаний розмір відповідальності неспівмірним з можливими порушеннями, внаслідок чого порушуються засади цивільного законодавства України щодо добросовісності, розумності та справедливості.
Враховуючи вищенаведене проект договору не відповідає вимогам Ст.203 ЦК України та відповідно Ст.179 ГК України.
2) В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«5.1.8. Щоденно надавати Замовнику письмову інформацію про стан виконання робіт на об’єкті.
Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану будівництва, виявлення проблем, прийняття Замовником необхідних для їх усунення заходів.»
При цьому не обґрунтовано необхідності такої письмової інформації.
3) В проекті Договору підряду передбачені зобов’язання підрядника щодо забезпечення :
«5.1.18. Надати забезпечення виконання договору про закупівлю: 2,5 відсотків від вартості договору, що становить ... Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
При цьому відсутнє жодне забезпечення виконання договору зі сторони Замовника.
4) В проекті Договору підряду передбачена ситуація щодо забезпечення договору та розірвання договору:
«9.4. Розірвання Договору можливе за згодою сторін. У такому випадку забезпечення виконання Договору повертається Підряднику.»
При цьому не вказано що відбувається з забезпеченням виконання Договору якщо розірвання Договру відбудеться без згоди сторін, наприклад в односторонньому порядку.
5) В проекті Договору підряду передбачені ситуація щодо розірвання договору Замовником:
«9.3. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку при таких обставинах:
а) відсутність у Замовника коштів для фінансування будівництва Об’єкту;
б) виявлення недоцільності або неможливості інвестування коштів у Об’єкт, у тому числі через обставини непереборної сили, за рішенням контролюючих органів;
в) прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва.
г) істотного порушення Підрядником своїх зобов’язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені календарним графіком виконання робіт терміном більше, ніж на 30 календарних днів.
д) неодноразових порушеннях вимог будівельних норм і правил, вимог ПКД;
е) банкрутство Підрядника.
є) якщо роботи вчасно не розпочаті з вини Підрядника.
ж) інших обставинах, визначених Замовником достатніми і об’єктивними.
з) відмова від Договору згідно п. 5.4.8. Договору»
6) При цьому можливість розірвання договору Підрядником не передбачена.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація відмови від договору Замовником, а саме що Замовник має право:
«5.4.8. Відмовитися від договору підряду в будь-який час до закінчення виконання робіт, оплативши Підряднику виконану частину робіт, передбачених Договором.»
При цьому можливість відмови від договору Підрядником не передбачена.
7) В проекті Договору підряду передбачена ситуація призупинення виконання робіт Замовником:
«9.7. Замовник має право призупинити виконання робіт за умови відсутності коштів для фінансування будівництва Об’єкта у поточному році.»
При цьому питання охорони будмайданчика та\або консервації незавершеного будівництва повернення будівельного майданчика Замовнику не визначаються умовами договору.
8) В проекті Договору підряду передбачена ситуація призупинення виконання робіт Замовником:
«9.10. У разі розірвання цього Договору в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Підрядником його умов, вартість матеріалів та ресурсів, що були використані при виконанні робіт, не відшкодовуються, а виконані роботи не підлягають оплаті, окрім тих, що виконані належним чином.»
При цьому відсутня класифікація чи поділ порушень та відсутня залежність використання матерівалів та ресурсів від результату оспорюваних робіт.
9) В проекті Договору підряду передбачена ситуація форс-мажорних обставин:
«10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання умов Договору, якщо це стало наслідком дії форс-мажорних обставин, до яких відносяться: стихійні явища, пожежі, військові дії, масові безпорядки, дії органів державної влади чи управління, їх структурних підрозділів та органів місцевого самоврядування, а також інших незалежних від сторін обставин, які безпосередньо впливають на виконання умов Договору.»
При цьому до форм мажорних обставин необгрунтовано віднесено дії органів органів місцевого самоврядування, що є засновником Замовника.
10) В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«12.3. Договір може бути розірваний за згодою Сторін. Розірвання Договору за вимогою однієї з сторін проводиться у разі письмового попередження іншої сторони за 30 днів.»
При цьому не вказано чи розірвання Договору може бути одностороннім?
11) В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«8.1. Підрядник до передачі закінчених робіт Замовнику матеріально відповідає за збереження незавершеного будівництва, наслідки пошкодження або руйнування з власної вини і не може вимагати від Замовника оплати за виконані, але знищені (пошкоджені) роботи.»
Також в п.6.3. зазначено:
«6.3. Підрядник забезпечує охорону (огородження, освітлення тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору та контролюючих органів до прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником.»
При цьому не вказано що відбувається при достроковому розірванні договору адже таке розірвання означає час до передачі закінченийх робіт а при цьому Підроядник не може нести відповаідальність за вищевказане збереження та забезпечення.
12) В проекті Договору підряду передбачена ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.17. При наявності суттєвих недоліків на одному з етапів робіт, які ведуть до неможливості виконання робіт, визначених Договором згідно з вимогами діючого законодавства, будівельних норм, стандартів, інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, проектно-кошторисної, технічної та іншої документації, Замовник має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку без оплати виконаних Підрядником робіт.»
При цьому відсутня будь-яка вказівка про причинно-наслідковий зв'язок недоліків та відмови від оплати «виконаних Підрядником робіт».
13) В проекті Договору підряду передбачені ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.5. Загальновиробничі витрати визначаються на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій підрядній організації за попередній звітний період (рік), та завантаженості будівельної організації, погоджуються із Замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.»
При цьому у проекті договору відстутня вказівка про те, як такі загальновиробничі витрати впливають на розрахунки між сторонами.
14) Відповідно до п.24 ПОСТАНОВИ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»:
«24. Тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник.
Сторони у договорі підряду можуть передбачати порядок уточнення твердої договірної в т.ч. у випадку істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) після укладення договору підряду цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами а також в інших випадках, передбачених договором підряду.»
При цьому у проекті договору відсутній порядок уточнення твердої договірної ціни. Та з огляду на інфляцію в Україні така умова договору не відповідає засадам добросовісності, розумності та справедливості та
Враховуючи вищенаведене вважаємо умови наданого в Тендерній документації проекту договору такими, що порушує права Учасника щодо засад добросовісності, розумності та справедливості, у проекті договору має місце несправедливий розподіл ризиків, коли один з учасників будівництва має необґрунтовану перевагу над іншим всупереч міжнародним стандартам та звичаям (в т.ч. FIDIC).
Розгорнути
Згорнути
У той же час вимоги тендерної документації, а саме проект договору підряду є неконкуренційним, не відповідає ринковим умовам та загальноприйнятим практикам у будівництві, не враховує ефективного розподілу ризиків, порушує засади справедливості тому числі щодо Підрядника.
Загальні порушення Ст.203 ЦК України та 179 ГК України щодо змісту правочину.
Приписами частин 1-5 статті 203 Цивільного кодексу України унормовано, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу. Загальними засадами цивільного законодавства є, зокрема, справедливість, добросовісність та розумність (частина 1 статті 3 Цивільного кодексу України). Відповідно до частини 3 статті 509 Цивільного кодексу України зобов'язання має ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Згідно з частиною 1 статті 627 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Відповідно до частини 7 статті 179 Господарського кодексу України господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
1) Відсутність відповідальності Замовника.
В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«7.4. У разі порушення термінів усунення недоліків Підрядник зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 5 % від суми Договору. Сплата штрафу не звільняє Підрядника від обов’язку усунути недоліки робіт.
7.6. Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного терміну, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим Замовником або залученими іншими особами; неналежного ремонту об’єкта, який здійснено самим Замовником або залученими ним третіми особами. В інших випадках Підрядник зобов’язується усунути недоліки робіт за власний кошт у терміни, погоджені з замовником. Терміни усунення недоліків мають враховувати технологічні можливості Підрядника. Підрядник зобов’язується також сплатити штраф у розмірі 10 відсотків від суми Договору.
8.8. За порушення строків введення в дію об’єкту з вини Підрядника, останній сплачує Замовнику пеню в розмірі 0,2 % за кожен день затримки, від договірної ціни.»
При цьому відсутня будь яка відповідальність Замовника за порушення оплати та виконання грошових зобовязань.
Також вважаємо вищевказаний розмір відповідальності неспівмірним з можливими порушеннями, внаслідок чого порушуються засади цивільного законодавства України щодо добросовісності, розумності та справедливості.
Враховуючи вищенаведене проект договору не відповідає вимогам Ст.203 ЦК України та відповідно Ст.179 ГК України.
2) В проекті Договору підряду передбачені наступні зобов’язання підрядника:
«5.1.8. Щоденно надавати Замовнику письмову інформацію про стан виконання робіт на об’єкті.
Обсяг інформації повинен бути достатнім для аналізу стану будівництва, виявлення проблем, прийняття Замовником необхідних для їх усунення заходів.»
При цьому не обґрунтовано необхідності такої письмової інформації.
3) В проекті Договору підряду передбачені зобов’язання підрядника щодо забезпечення :
«5.1.18. Надати забезпечення виконання договору про закупівлю: 2,5 відсотків від вартості договору, що становить ... Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна). Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
При цьому відсутнє жодне забезпечення виконання договору зі сторони Замовника.
4) В проекті Договору підряду передбачена ситуація щодо забезпечення договору та розірвання договору:
«9.4. Розірвання Договору можливе за згодою сторін. У такому випадку забезпечення виконання Договору повертається Підряднику.»
При цьому не вказано що відбувається з забезпеченням виконання Договору якщо розірвання Договру відбудеться без згоди сторін, наприклад в односторонньому порядку.
5) В проекті Договору підряду передбачені ситуація щодо розірвання договору Замовником:
«9.3. Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку при таких обставинах:
а) відсутність у Замовника коштів для фінансування будівництва Об’єкту;
б) виявлення недоцільності або неможливості інвестування коштів у Об’єкт, у тому числі через обставини непереборної сили, за рішенням контролюючих органів;
в) прийняття рішення про припинення будівництва, в тому числі шляхом консервації або ліквідації незавершеного будівництва.
г) істотного порушення Підрядником своїх зобов’язань, що створює передумови для затримки виконання замовлення у встановлені календарним графіком виконання робіт терміном більше, ніж на 30 календарних днів.
д) неодноразових порушеннях вимог будівельних норм і правил, вимог ПКД;
е) банкрутство Підрядника.
є) якщо роботи вчасно не розпочаті з вини Підрядника.
ж) інших обставинах, визначених Замовником достатніми і об’єктивними.
з) відмова від Договору згідно п. 5.4.8. Договору»
6) При цьому можливість розірвання договору Підрядником не передбачена.
В проекті Договору підряду передбачена ситуація відмови від договору Замовником, а саме що Замовник має право:
«5.4.8. Відмовитися від договору підряду в будь-який час до закінчення виконання робіт, оплативши Підряднику виконану частину робіт, передбачених Договором.»
При цьому можливість відмови від договору Підрядником не передбачена.
7) В проекті Договору підряду передбачена ситуація призупинення виконання робіт Замовником:
«9.7. Замовник має право призупинити виконання робіт за умови відсутності коштів для фінансування будівництва Об’єкта у поточному році.»
При цьому питання охорони будмайданчика та\або консервації незавершеного будівництва повернення будівельного майданчика Замовнику не визначаються умовами договору.
8) В проекті Договору підряду передбачена ситуація призупинення виконання робіт Замовником:
«9.10. У разі розірвання цього Договору в односторонньому порядку, у зв’язку з істотним порушенням Підрядником його умов, вартість матеріалів та ресурсів, що були використані при виконанні робіт, не відшкодовуються, а виконані роботи не підлягають оплаті, окрім тих, що виконані належним чином.»
При цьому відсутня класифікація чи поділ порушень та відсутня залежність використання матерівалів та ресурсів від результату оспорюваних робіт.
9) В проекті Договору підряду передбачена ситуація форс-мажорних обставин:
«10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання умов Договору, якщо це стало наслідком дії форс-мажорних обставин, до яких відносяться: стихійні явища, пожежі, військові дії, масові безпорядки, дії органів державної влади чи управління, їх структурних підрозділів та органів місцевого самоврядування, а також інших незалежних від сторін обставин, які безпосередньо впливають на виконання умов Договору.»
При цьому до форм мажорних обставин необгрунтовано віднесено дії органів органів місцевого самоврядування, що є засновником Замовника.
10) В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«12.3. Договір може бути розірваний за згодою Сторін. Розірвання Договору за вимогою однієї з сторін проводиться у разі письмового попередження іншої сторони за 30 днів.»
При цьому не вказано чи розірвання Договору може бути одностороннім?
11) В проекті Договору підряду передбачена ситуація розірвання договору:
«8.1. Підрядник до передачі закінчених робіт Замовнику матеріально відповідає за збереження незавершеного будівництва, наслідки пошкодження або руйнування з власної вини і не може вимагати від Замовника оплати за виконані, але знищені (пошкоджені) роботи.»
Також в п.6.3. зазначено:
«6.3. Підрядник забезпечує охорону (огородження, освітлення тощо) будівельного майданчика, можливість доступу до нього Замовника, субпідрядників, залучених до виконання робіт згідно з умовами Договору та контролюючих органів до прийняття закінчених робіт (об’єкта) Замовником.»
При цьому не вказано що відбувається при достроковому розірванні договору адже таке розірвання означає час до передачі закінченийх робіт а при цьому Підроядник не може нести відповаідальність за вищевказане збереження та забезпечення.
12) В проекті Договору підряду передбачена ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.17. При наявності суттєвих недоліків на одному з етапів робіт, які ведуть до неможливості виконання робіт, визначених Договором згідно з вимогами діючого законодавства, будівельних норм, стандартів, інших нормативно-правових актів в галузі будівництва, проектно-кошторисної, технічної та іншої документації, Замовник має право відмовитись від Договору в односторонньому порядку без оплати виконаних Підрядником робіт.»
При цьому відсутня будь-яка вказівка про причинно-наслідковий зв'язок недоліків та відмови від оплати «виконаних Підрядником робіт».
13) В проекті Договору підряду передбачені ситуація недоліків на одному з етапів робіт:
«6.5. Загальновиробничі витрати визначаються на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій підрядній організації за попередній звітний період (рік), та завантаженості будівельної організації, погоджуються із Замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт.»
При цьому у проекті договору відстутня вказівка про те, як такі загальновиробничі витрати впливають на розрахунки між сторонами.
14) Відповідно до п.24 ПОСТАНОВИ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві»:
«24. Тверда договірна ціна може коригуватися тільки за взаємною згодою сторін. У разі підвищення підрядником твердої договірної ціни, не передбаченого договором підряду, всі пов'язані з цим витрати, якщо інше не встановлено законом, несе підрядник.
Сторони у договорі підряду можуть передбачати порядок уточнення твердої договірної в т.ч. у випадку істотного зростання (у розмірі, визначеному сторонами) після укладення договору підряду цін на ресурси, які забезпечує підрядник, а також послуг, що надаються йому третіми особами а також в інших випадках, передбачених договором підряду.»
При цьому у проекті договору відсутній порядок уточнення твердої договірної ціни. Та з огляду на інфляцію в Україні така умова договору не відповідає засадам добросовісності, розумності та справедливості та
Враховуючи вищенаведене вважаємо умови наданого в Тендерній документації проекту договору такими, що порушує права Учасника щодо засад добросовісності, розумності та справедливості, у проекті договору має місце несправедливий розподіл ризиків, коли один з учасників будівництва має необґрунтовану перевагу над іншим всупереч міжнародним стандартам та звичаям (в т.ч. FIDIC).
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 листопада 2018 11:51
Тендерний комітет Замовника розглянув Ваші вимоги, врахує їх та внесе відповідні зміни до проекту договору.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 30 листопада 2018 17:06 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - відсутності подальшої потреби в закупівлі зазначеного предмета закупівлі із характеристиками зазначеними у технічному завданні на закупівлю. |
Документи:
30 листопада 2018 17:06
|
Протокол відміни торгів |