Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об"єктів
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2018-11-09-002767-c 24290c6b514d4d55ba76b66a7a90c741
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ковач

+380660341305 office@uz.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37975895
Вебсайт: http://uz.treasury.gov.ua
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ П.МИРНОГО, будинок 2 А
Контактна особа: Наталія Ковач
+380660341305
office@uz.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 листопада 2018 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 листопада 2018 17:00
Початок аукціону: 30 листопада 2018 12:34
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги цілодобової фізичної охорони об҆єкта – трьохповерхової адміністративної будівлі з мансардним поверхом та прибудинкової території Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області за адресою м. Ужгород, вул. П. Мирного, 2А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Панаса Мирного, буд. 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2018 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2018 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2018 18:36
Додаток 4 Технічні та якісні вимоги зі змінами.doc
09 листопада 2018 18:01
Додаток 4 Технічні та якісні вимоги.doc
15 листопада 2018 18:36
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc
09 листопада 2018 18:01
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc
15 листопада 2018 18:36
Тендерна документація в новій редакції.doc
09 листопада 2018 18:01
Тендерна документація.doc
15 листопада 2018 18:36
Зміни до Тендерної документації.doc
09 листопада 2018 18:01
Додаток 1 Дислокація.doc
09 листопада 2018 18:01
Додаток 3 вимоги до 17 ст..doc
09 листопада 2018 18:01
Додаток 5. Проект договору.doc
09 листопада 2018 18:01
Додаток 6 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2018 15:10
Дата відповіді: 21 листопада 2018 18:19
Ви закуповуєте послуги на 1 чи 2 цілодобові? Адже у вас йдеться про 1 цілодобовий, а години вказані 2 рази по 8760. Тобто всього 17520. Просимо надати відповідь - обсяг годин закупівлі все ж таки 8760 чи 17520? Дякуємо!
Відповідь: Надаємо відповідь, щодо необхідної кількості постів для здійснення цілодобової фізичної охорони об"єкта. В тендерній документації та Додатку № 1 до тендерної документації - Дислокації відображено дві частини одного об"єкта охорони, а саме: трьохповерхова адміністративна будівля з мансардним поверхом та прибудинкова територія, на здійснення охорони яких в цілому необхідно 8 760 год. Разом з тим, в Дислокації зазначено місце несення служби, а саме в приміщенні будівлі, у фойє на 1-му поверсі, біля входу, де одночасно необхідно здійснювати заходи охорони матеріальних цінностей та цілісності будівлі від протиправних посягань шляхом візуального нагляду за допомогою системи відео спостереження всього об"єкта.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що для здійснення цілодової охорони об"єкта необхідно 1 цілодобовий пост з обсягом годин закупівлі 8 760 год.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-002767-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 листопада 2018 09:37
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію та копії документів стосовно транспорту реагування, що буде залучатись до надання послуг. Однак, Замовник закуповує послуги з цілодобової фізичної охорони (цілодобовий пост, одна особа на посту), а не з охорони силами груп мобільного реагування. Тому, кваліфікаційні вимоги Замовника не відповідають предмету закупівлі.
Також, Замовник у технічних вимогах вказує, що учасник зобов'язаний мати офісне приміщення (власне або орендоване) у м. Ужгород. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників. Хочемо звернути увагу, що жоден із законодавчих актів, що регулює діяльність у сфері охоронної діяльності не вимагає від суб'єктів охоронної діяльності наявності офісних приміщень у різних регіонах України. Окрім того, наявність офісного приміщення у м. Ужгород жодним чином не гарантує своєчасності, якості та повноти надання послуг. Встановивши дану вимогу, слід розуміти, що Замовник свідомо та заздалегідь передбачає укладання договору за результатами закупівлі з конкретним місцевим підприємством, що надає послуги з охорони, обмежуючи права інших учасників ринку охоронних послуг.
Також, у кваліфікаційних вимогах, Замовник вказав необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання копій 3 (трьох) договорів. Звертаємо увагу, що дана вимога порушує ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", де чітко зафіксовано, що одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність аналогічного досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, тобто 1 (одного) договору, а не кількох.
Виходячи з вищевказаного, керуючись ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме:- вилучити вимогу щодо транспорту реагування; - вилучити вимогу щодо наявності офісного приміщення у м. Ужгород; - привести кваліфікаційну вимогу стосовно наявності аналогічного досвіду у відповідність до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2018 18:16
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2018 року № UA-2018-11-09-002767-с.а1 «Щодо усунення дискримінаційних вимог» повідомляємо про наступне.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Стосовно звинувачень у дискримінації зазначаємо, що будь-який термін, що використовується в законі і тлумачення якого прямо в ньому не зазначене, тлумачиться у загальноприйнятому сенсі. Так дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Вимоги Замовника жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, зокрема, транспортні засоби – легкові автомобілі та офіс (філію, представництво). Небажання Учасника у повній мірі користуватись перевагами та можливостями, що надані йому не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями.
Крім того, в Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» наявний п. 11 «Здійснення цілодобового моніторингу температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі об’єкту охорони. У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення та доставки службовим транспортом охоронної фірми відповідальної особи Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області на об’єкті, що охороняється.» Дана вимога є обґрунтованою та виникла у зв’язку з специфікою діяльності установи Замовника щодо забезпечення безперебійної роботи системою охолодження в серверному приміщенні та забезпечує безпосереднє виконання службових функцій установи. Враховуючи, що об’єктом охорони є установа, яка відповідно до покладених завдань забезпечує здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів у Закарпатській області, а будь-який збій в її роботі може призвести до негативних наслідків у межах всієї області, пунктом 22 Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» встановлено «Можливість надання допомоги охороннику об’єктів Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області за допомогою штатної мобільної групи (за потреби, на випадок надзвичайної події).»
На підставі наведеного, вважаємо, що в Тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги.
Одночасно зазначаємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20 про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом вилучення вимоги про наявність документів на право власності чи найму нерухомого майна офісу (філії, представництва) у м. Ужгород.
Щодо зауваження з привод подання учасником копій трьох договір, що підтверджують наявність аналогічного досвіду, то на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, прийнято рішення про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-002767-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 12 листопада 2018 10:07
щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Звертаю увагу Замовника, що відповідно до вимог частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі» Замовник має право установлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного аналогічного договору за предметом закупівлі.
Вимога додатку 2 до тендерної документації про досвід виконання аналогічних договорів з наданням копій не менше 3 договорів на надання послуг з цілодобової охорони, грубо порушує вимоги частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі».
Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме привести вимогу додатку 2 до тендерної документації у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2018 18:25
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2018 року № UA-2018-11-09-002767-с.b2 «Щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" 306 600,00
UAH з ПДВ
304 848,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК" 349 962,00
UAH з ПДВ
306 599,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 19:47
Електронний підпис
11 грудня 2018 19:42
Щодо реєстру.pdf
11 грудня 2018 19:42
Довідка з податкової.pdf
30 листопада 2018 13:57
Електронний підпис
30 листопада 2018 13:56
пропозиція після аукціону.pdf
29 листопада 2018 16:49
Електронний підпис
29 листопада 2018 16:46
Транспорт реагуання.pdf
29 листопада 2018 16:46
Технічні специфікації.pdf
29 листопада 2018 16:46
ст. 17.pdf
29 листопада 2018 16:46
Пропозиція.pdf
29 листопада 2018 16:46
Проект.pdf
29 листопада 2018 16:46
Про дотримання закону.pdf
29 листопада 2018 16:46
повноваження щодо підпису.pdf
29 листопада 2018 16:46
ліцензія.pdf
29 листопада 2018 16:46
Листи-згоди.pdf
29 листопада 2018 16:46
інформація про учасника.pdf
29 листопада 2018 16:46
дозвіл на зброю.pdf
29 листопада 2018 16:46
Відомості.pdf
29 листопада 2018 16:46
відгук.pdf
29 листопада 2018 16:46
Витяг.pdf
29 листопада 2018 16:46
витяг ПДВ.pdf
29 листопада 2018 16:46
Виписка.pdf
29 листопада 2018 16:46
Аналогічні.pdf
29 листопада 2018 16:46
акти.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 17:13
Технічні вимоги.pdf
27 листопада 2018 17:13
Тендерна пропозиція.pdf
27 листопада 2018 17:13
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
27 листопада 2018 17:13
Протокол зборів.pdf
27 листопада 2018 17:13
Проект договору.pdf
27 листопада 2018 17:13
Повноваження.pdf
27 листопада 2018 17:13
Лист згода на обробку даних.pdf
27 листопада 2018 17:13
Дозвіл світломаячки 5814.pdf
27 листопада 2018 17:13
Дозвіл світломаячки 0296.pdf
27 листопада 2018 17:13
Договір Закарпатгаз.pdf
27 листопада 2018 17:13
Довідка транс засоби.pdf
27 листопада 2018 17:13
Довідка ст 17.pdf
27 листопада 2018 17:13
Довідка спецзасоби.pdf
27 листопада 2018 17:13
Довідка представник.pdf
27 листопада 2018 17:13
Довідка працівники.pdf
27 листопада 2018 17:13
Довідка наявність досвіду.pdf
27 листопада 2018 17:13
Відомості про учасника.pdf
27 листопада 2018 17:13
Відгук Закарпатгаз.pdf
27 листопада 2018 17:13
Авто 5814.pdf
27 листопада 2018 17:13
Авто 0296.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
Переможець 304 848,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 17:24

Документи

06 грудня 2018 17:24
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:22
Протокол розгляду.pdf
30 листопада 2018 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ"
#37153018
304 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 17:24
Електронний підпис
06 грудня 2018 17:22
Протокол розгляду.pdf
30 листопада 2018 12:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 19:45
ДОГОВІР_ФІЗ_ОХОРОНА.pdf укладений
26 грудня 2018 19:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 304 848,00
UAH (в тому числі ПДВ 50 808,00 UAH)