Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об"єктів
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2018-11-09-002767-c ● 24290c6b514d4d55ba76b66a7a90c741
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37975895 |
Вебсайт: | http://uz.treasury.gov.ua |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ П.МИРНОГО, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Наталія Ковач +380660341305 office@uz.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 листопада 2018 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 листопада 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 30 листопада 2018 12:34 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги цілодобової фізичної охорони об҆єкта – трьохповерхової адміністративної будівлі з мансардним поверхом та прибудинкової території Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області за адресою м. Ужгород, вул. П. Мирного, 2А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Панаса Мирного, буд. 2А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2018 18:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2018 18:36 |
Додаток 4 Технічні та якісні вимоги зі змінами.doc | |
15 листопада 2018 18:36 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc | |
15 листопада 2018 18:36 |
Тендерна документація в новій редакції.doc | |
15 листопада 2018 18:36 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 1 Дислокація.doc | |
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 3 вимоги до 17 ст..doc | |
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 5. Проект договору.doc | |
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 6 Тендерна пропозиція.doc |
15 листопада 2018 18:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2018 18:36 |
Додаток 4 Технічні та якісні вимоги зі змінами.doc
|
|||
15 листопада 2018 18:36 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії зі змінами.doc
|
|||
15 листопада 2018 18:36 |
Тендерна документація в новій редакції.doc
|
|||
15 листопада 2018 18:36 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
|||
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 1 Дислокація.doc
|
|||
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 3 вимоги до 17 ст..doc
|
|||
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 5. Проект договору.doc
|
|||
09 листопада 2018 18:01 |
Додаток 6 Тендерна пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо обсягу закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2018 15:10
Дата відповіді: 21 листопада 2018 18:19
Ви закуповуєте послуги на 1 чи 2 цілодобові? Адже у вас йдеться про 1 цілодобовий, а години вказані 2 рази по 8760. Тобто всього 17520. Просимо надати відповідь - обсяг годин закупівлі все ж таки 8760 чи 17520? Дякуємо!
Відповідь: Надаємо відповідь, щодо необхідної кількості постів для здійснення цілодобової фізичної охорони об"єкта. В тендерній документації та Додатку № 1 до тендерної документації - Дислокації відображено дві частини одного об"єкта охорони, а саме: трьохповерхова адміністративна будівля з мансардним поверхом та прибудинкова територія, на здійснення охорони яких в цілому необхідно 8 760 год. Разом з тим, в Дислокації зазначено місце несення служби, а саме в приміщенні будівлі, у фойє на 1-му поверсі, біля входу, де одночасно необхідно здійснювати заходи охорони матеріальних цінностей та цілісності будівлі від протиправних посягань шляхом візуального нагляду за допомогою системи відео спостереження всього об"єкта.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що для здійснення цілодової охорони об"єкта необхідно 1 цілодобовий пост з обсягом годин закупівлі 8 760 год.
Враховуючи наведене, повідомляємо, що для здійснення цілодової охорони об"єкта необхідно 1 цілодобовий пост з обсягом годин закупівлі 8 760 год.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-11-09-002767-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 12 листопада 2018 09:37
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати інформацію та копії документів стосовно транспорту реагування, що буде залучатись до надання послуг. Однак, Замовник закуповує послуги з цілодобової фізичної охорони (цілодобовий пост, одна особа на посту), а не з охорони силами груп мобільного реагування. Тому, кваліфікаційні вимоги Замовника не відповідають предмету закупівлі.
Також, Замовник у технічних вимогах вказує, що учасник зобов'язаний мати офісне приміщення (власне або орендоване) у м. Ужгород. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників. Хочемо звернути увагу, що жоден із законодавчих актів, що регулює діяльність у сфері охоронної діяльності не вимагає від суб'єктів охоронної діяльності наявності офісних приміщень у різних регіонах України. Окрім того, наявність офісного приміщення у м. Ужгород жодним чином не гарантує своєчасності, якості та повноти надання послуг. Встановивши дану вимогу, слід розуміти, що Замовник свідомо та заздалегідь передбачає укладання договору за результатами закупівлі з конкретним місцевим підприємством, що надає послуги з охорони, обмежуючи права інших учасників ринку охоронних послуг.
Також, у кваліфікаційних вимогах, Замовник вказав необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання копій 3 (трьох) договорів. Звертаємо увагу, що дана вимога порушує ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", де чітко зафіксовано, що одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність аналогічного досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, тобто 1 (одного) договору, а не кількох.
Виходячи з вищевказаного, керуючись ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме:- вилучити вимогу щодо транспорту реагування; - вилучити вимогу щодо наявності офісного приміщення у м. Ужгород; - привести кваліфікаційну вимогу стосовно наявності аналогічного досвіду у відповідність до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Також, Замовник у технічних вимогах вказує, що учасник зобов'язаний мати офісне приміщення (власне або орендоване) у м. Ужгород. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників. Хочемо звернути увагу, що жоден із законодавчих актів, що регулює діяльність у сфері охоронної діяльності не вимагає від суб'єктів охоронної діяльності наявності офісних приміщень у різних регіонах України. Окрім того, наявність офісного приміщення у м. Ужгород жодним чином не гарантує своєчасності, якості та повноти надання послуг. Встановивши дану вимогу, слід розуміти, що Замовник свідомо та заздалегідь передбачає укладання договору за результатами закупівлі з конкретним місцевим підприємством, що надає послуги з охорони, обмежуючи права інших учасників ринку охоронних послуг.
Також, у кваліфікаційних вимогах, Замовник вказав необхідність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, шляхом надання копій 3 (трьох) договорів. Звертаємо увагу, що дана вимога порушує ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", де чітко зафіксовано, що одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність аналогічного досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ, тобто 1 (одного) договору, а не кількох.
Виходячи з вищевказаного, керуючись ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації, а саме:- вилучити вимогу щодо транспорту реагування; - вилучити вимогу щодо наявності офісного приміщення у м. Ужгород; - привести кваліфікаційну вимогу стосовно наявності аналогічного досвіду у відповідність до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2018 18:16
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2018 року № UA-2018-11-09-002767-с.а1 «Щодо усунення дискримінаційних вимог» повідомляємо про наступне.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Стосовно звинувачень у дискримінації зазначаємо, що будь-який термін, що використовується в законі і тлумачення якого прямо в ньому не зазначене, тлумачиться у загальноприйнятому сенсі. Так дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Вимоги Замовника жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, зокрема, транспортні засоби – легкові автомобілі та офіс (філію, представництво). Небажання Учасника у повній мірі користуватись перевагами та можливостями, що надані йому не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями.
Крім того, в Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» наявний п. 11 «Здійснення цілодобового моніторингу температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі об’єкту охорони. У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення та доставки службовим транспортом охоронної фірми відповідальної особи Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області на об’єкті, що охороняється.» Дана вимога є обґрунтованою та виникла у зв’язку з специфікою діяльності установи Замовника щодо забезпечення безперебійної роботи системою охолодження в серверному приміщенні та забезпечує безпосереднє виконання службових функцій установи. Враховуючи, що об’єктом охорони є установа, яка відповідно до покладених завдань забезпечує здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів у Закарпатській області, а будь-який збій в її роботі може призвести до негативних наслідків у межах всієї області, пунктом 22 Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» встановлено «Можливість надання допомоги охороннику об’єктів Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області за допомогою штатної мобільної групи (за потреби, на випадок надзвичайної події).»
На підставі наведеного, вважаємо, що в Тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги.
Одночасно зазначаємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20 про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом вилучення вимоги про наявність документів на право власності чи найму нерухомого майна офісу (філії, представництва) у м. Ужгород.
Щодо зауваження з привод подання учасником копій трьох договір, що підтверджують наявність аналогічного досвіду, то на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, прийнято рішення про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Стосовно звинувачень у дискримінації зазначаємо, що будь-який термін, що використовується в законі і тлумачення якого прямо в ньому не зазначене, тлумачиться у загальноприйнятому сенсі. Так дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Вимоги Замовника жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, зокрема, транспортні засоби – легкові автомобілі та офіс (філію, представництво). Небажання Учасника у повній мірі користуватись перевагами та можливостями, що надані йому не є дискримінацією його перед іншими Учасниками, котрі скористались такими можливостями.
Крім того, в Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» наявний п. 11 «Здійснення цілодобового моніторингу температурного режиму серверного приміщення, що знаходиться на 1-му поверсі об’єкту охорони. У разі спрацювання кнопки сповіщення про порушення температурного режиму серверної здійснення негайних заходів для усунення ситуації, що склалася шляхом повідомлення та доставки службовим транспортом охоронної фірми відповідальної особи Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області на об’єкті, що охороняється.» Дана вимога є обґрунтованою та виникла у зв’язку з специфікою діяльності установи Замовника щодо забезпечення безперебійної роботи системою охолодження в серверному приміщенні та забезпечує безпосереднє виконання службових функцій установи. Враховуючи, що об’єктом охорони є установа, яка відповідно до покладених завдань забезпечує здійснення розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів у Закарпатській області, а будь-який збій в її роботі може призвести до негативних наслідків у межах всієї області, пунктом 22 Таблиці 1 Додатку 4 Тендерної документації «Найменування та опис послуг, що вимагаються Замовником» встановлено «Можливість надання допомоги охороннику об’єктів Головного управління Державної казначейської служби України у Закарпатській області за допомогою штатної мобільної групи (за потреби, на випадок надзвичайної події).»
На підставі наведеного, вважаємо, що в Тендерній документації відсутні дискримінаційні вимоги.
Одночасно зазначаємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20 про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом вилучення вимоги про наявність документів на право власності чи найму нерухомого майна офісу (філії, представництва) у м. Ужгород.
Щодо зауваження з привод подання учасником копій трьох договір, що підтверджують наявність аналогічного досвіду, то на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, прийнято рішення про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.
Номер вимоги: UA-2018-11-09-002767-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 12 листопада 2018 10:07
щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Звертаю увагу Замовника, що відповідно до вимог частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі» Замовник має право установлювати кваліфікаційний критерій щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Тобто одного аналогічного договору за предметом закупівлі.
Вимога додатку 2 до тендерної документації про досвід виконання аналогічних договорів з наданням копій не менше 3 договорів на надання послуг з цілодобової охорони, грубо порушує вимоги частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі».
Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме привести вимогу додатку 2 до тендерної документації у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Вимога додатку 2 до тендерної документації про досвід виконання аналогічних договорів з наданням копій не менше 3 договорів на надання послуг з цілодобової охорони, грубо порушує вимоги частини 2 статті 16 «Про публічні закупівлі».
Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме привести вимогу додатку 2 до тендерної документації у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2018 18:25
Розглянувши Вашу вимогу про усунення порушення від 12 листопада 2018 року № UA-2018-11-09-002767-с.b2 «Щодо порушення вимог ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що на засіданні тендерного комітету прийнято рішення, оформлене протоколом від 15.11.2018 № 20, про внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації шляхом викладення даного критерію кваліфікаційної вимоги у новій редакції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 листопада 2018 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" |
306 600,00
UAH з ПДВ
|
304 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕНК" |
349 962,00
UAH з ПДВ
|
306 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Переможець |
304 848,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 19:45
|
ДОГОВІР_ФІЗ_ОХОРОНА.pdf | укладений |
26 грудня 2018 19:44
|