Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району
Очікувана вартість
6 909 698,80 UAH
UA-2018-11-09-002723-c 100960d44e914a2c83c321cf943fe0b1
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02013171
Вебсайт замовника: http://uozter.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 46021, Україна, Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
Контактна особа замовника: Оксана Теодорівна Волчек
+380352235094
volchek.o.t@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 18 листопада 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 листопада 2018 20:00
Початок аукціону: 29 листопада 2018 11:59
Очікувана вартість: 6 909 698,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 548,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48613, Україна, Тернопільська область, с. Ангелівка, вул. Грушевського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45214500-5 — Будівництво закладів післядипломної освіти

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 листопада 2018 13:57
Електронний цифровий підпис
09 листопада 2018 18:04
Електронний цифровий підпис
21 листопада 2018 13:56
технічне завдання нова редакція.docx
09 листопада 2018 17:37
технічне завдання.docx
21 листопада 2018 13:56
Тендерна документація нова редакція.doc
09 листопада 2018 17:37
Тендерна документація.doc
21 листопада 2018 13:56
Рішення про внесення змін ТД.docx
09 листопада 2018 17:37
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-09-002723-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Код ЄДРПОУ:13347739
Дата подання: 10 грудня 2018 09:50
Скасування результатів торгів через порушення
Просимо скасувати результати торгів у зв'язку із порушенями переможцем тендерної документації та надання замовнком незаконних переваг переможцю.
Рішення Замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-11-09-002723-c.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України», Код ЄДРПОУ:13347739
Дата подання: 10 грудня 2018 12:54
Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ»
Начальнику Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021
Богайчуку Володимиру Григоровичу

Замовник публічної закупівлі:
Управління охорони здоров'я Тернопільської обласної державної адміністрації
вул. Грушевського, 8, м. Тернопіль, 46021

Учасник торгів:
Підприємство «ПІК» (Пошук, Інінціатива, Контакт) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів»
Директор Антипенков О.О.
вул. Кафедральна, 14, м. Луцьк, Волинської області, 43016
e-mail: pik.tender@ukr.net


Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Управлінням охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-2018-11-09-002723-c ● 100960d44e914a2c83c321cf943fe0b1 на Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МОНОЛІТБУД» з пропозицією 6 805 053,31 UAH з ПДВ
2. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» з пропозицією 6 778 000,00 UAH з ПДВ
3. ПІДПРИЄМСТВО «ПІК» (ПОШУК, ІНІЦІАТИВА, КОНТАКТ) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів Союз організацій інвалідів з пропозицією 6 744 702,00 UAH з ПДВ
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ».
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що Замовником було порушено основні принципи здійснення публічних закупівель – об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, недискримінації учасників, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою визначення учасників закупівлі Замовником в системі електронних публічних закупівель PROZORRO розміщено Тендерну документацію з додатками щодо підтвердження пропозицій учасників кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника.
Уважно вивчивши документи Тендерної пропозиції переможця – ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» встановлено, що в її складі відсутні документи,які обов'язково додаються до Тендерної пропозиції.
Зокрема, визначені Додатком 1 «Перелік документів, вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам» документи відсутні:
Розділ 2 пункт 8 – Оригінал довідки про відсутність заборгованності з податків і зборів (обов'язкових платежів) видана відповідним органом Державної податкової служби, що діє станом на дату подання документів. Натомість, переможцем нада довідка, видана ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» від 19.11.2018 року № 171 про те,що підприємство не має заборгованності зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), що суперечить вимогам Тендерної документації, оскільки маєбути видана ДФС у Тернопільській області.
Розділ 3 пункт 1.2 – Нотаріально завірена копія протоколу зборів учасників/засновників щодо повноважень уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
В наданому переможцем нотаріально завіреному протоколі Установчих зборів взагалі відсутня інформація про повноваження уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі.
Наданий переможцем Гарантійний лист від 23.11.2018 року № 187 про надання права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі директору ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» Третяку Владиславу Миколайовичу взагалі не відповідає вимогам Тендерної документації оскільки є іншим документом, ніж цього вимагає Замовник (протокол зборів учасників/засновників) і не має нотаріального посвідчення.
Крім цього, Розділом 1 пунктом 2 підпунктом 2.1 визначено необхідність подання документів щодо наявності, кваліфікації та досвіду основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення, в тому числі інженерів з охорони праці. Відомості підтверджуються документами про освіту та підвищення кваліфікації (у разі необхідності, в залежності від займаної посади) та копіями трудових книжок чи копіями ЦПХ.
Підпунктом 2.2. пункту 2 Розділу 1 Додатка № 1 визначена необхідність подання інформації щодо наявності робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення (Таблиця «В» Додатку).
Учасником процедури закупівлі «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» -- ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ», якого визнано переможцем, подано довідку від 16.11.2018 року № 156, згідно якої даний учасник не має в штаті жодного працівника основних будівельних професій, що прямо протирічить змісту і меті майбутніх виконуваних робіт та вимогам Замовника, визначеним у Тендерній документації.

Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Крім цього, визнання Тендерним комітетом по закупівлі робіт «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» може свідчити про можливу наявність корупційних дій та зловживань, які виражені у ймовірному наданні учаснику закупівлі ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» незаконних переваг, що дозволило йому отримати перемогу в тендері.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.

Додатки: с
1. Довідка ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» від 19.11.2018 року про відсутність заборгованності зі сплати податків і зборів.
2. Нотаріально завірена копія Протоколу № 1 установчих зборів ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» від 13.08.2017 року.
3. Довідка ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» від 23.11.2018 року № 187 про надання права підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі директору – Третяку В.М.
4. Довідка ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» від 16.11.2018 року № 156 про відсутність в штаті працівників основних будівельних спеціальностей.

З повагою,

Антипенков О.О.
Розгорнути Згорнути
Рішення Замовника: Очікується

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-18-000008 ● 842c3e7e4aeb474fb99444304f4d6051
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-01-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-01-18 14:27:33
Рішення про початок моніторингу:

Н А К А З

18.01.2019 №3
Тернопіль



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у додатку до цього наказу.
3.Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника начальника управління-начальника відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Шкляр Г.Б.


Начальник Є.ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області
від 18.01.2019 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1 UA-2018-11-09-002723-c від 09.11.2018 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі, оприлюднений у електронній системі закупівель 29 січня 2019 року та відповідно до ч.8 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління охорони здоров’я Тернопільської обласної державної адміністрації надає інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, а також аргументовані заперечення до висновку. Щодо вказаних зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ»: - на виконання пункту 2 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії, виданої банку та копію документа про повноваження особи яка підписує банківську гарантію. Замовником повторно проведено аналіз документів, завантажених у складі тендерної пропозиції Учасника закупівлі. Встановлено, що Учасником завантажено файл «ІД - Банківська гарантія», в якому міститься банківська гарантія №71.00.007347 без копії ліцензії, виданої банку та копії документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Таким чином, пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». - на виконання пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії на роботи які передбачені «Технічним завданням» у розділі «Пожежна сигналізація» відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852. Щодо надання ліцензій на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання, зокрема, і на виконання робіт протипожежного призначення, то відповідно до ч.1.1 Зміст тендерної пропозиції Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на роботи, запропоновані на торги та інших документів пов’язаних із поданням тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати за їх отримання. Відповідно до ч.4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» Розділу 6. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Технічним завданням тендерної документації Замовника передбачено розділ «Пожежна сигналізація», у якому є такі роботи як монтаж приладу пожежної сигналізації, монтаж пристрою, однак роботи протипожежного призначення, які виконуватимуться становлять менше 1% від загального обсягу робіт, потреба у виконанні яких не виникає на початку проведення робіт. Так, ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» надано Замовнику копію наказу від 20.03.2017 №158 Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» (копія додається), відповідно до якого ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», код ЄДРПОУ 39486590 видано ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» залучає ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» на виконання робіт протипожежного призначення про що укладено відповідний договір, згідно з яким Замовник (ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ») доручає, а Виконавець (ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС») приймає на себе зобов'язання по наданню усього спектру послуг протипожежного призначення відповідно до одержаної ліцензії згідно проектних рішень, технічного завдання та вимог Замовника. Окрім того, повідомляємо що з 1 січня 2017 року набули чинності зміни до Закону України від 02.03.2015 №222-VІІІ «Про ліцензування видів господарської діяльності», зокрема, скасовано оформлення ліцензії, як документа у паперовій формі, та передбачено засвідчення факту видачі ліцензії шляхом внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. - на виконання пункту 2 додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутня інформація про інженерів з охорони праці, та у таблиці «в» не зазначені робітники субпідрядних організацій. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься довідка №154 від 16.11.2018, у якій зазначена інформація про інженерно-технічних працівників, а також робітників основних будівельних професій. У довідці №156 від 16.11.2018 зазначено, що учасник не має робітників основних будівельних професій (тому в ній не зазначено і працівників субпідрядних організацій), проте інформацію про них можна почерпнути із довідки №154 від 16.11.2018. Таким чином, Замовником віднесено вказаний пункт до формальних помилок, що передбачено тендерною документацією, зокрема, пунктом 1.1.5.: «Тендерна пропозиція не буде відхилена у разі допущення учасником торгів формальних (несуттєвих) помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції та які не впливають на зміст пропозиції». Відповідно п.1.3. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до формальних (несуттєвих) помилок належать: зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника. Проте, у складі пропозиції учасника відсутня інформація про інженерів з охорони праці, тому пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі». - в порушення абзацу 2 пункту 3 статті 17 Закону, Учасником завантажено документи переможця на шостий день після оголошення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Відповідно до ч. 2. Додатку 1 тендерної документації документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою ст. 17 Закону, переможець подає замовникові у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. Таким чином, ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» надало Замовнику наручно 05.12.2018 р. (на п’ятий день після оголошення Замовником повідомлення про намір укласти договір) оригінали наступних документів: довідку про те, що фізичну особу, яка є переможцем, до кримінальної відповідальності не було притягнуто, засуджено (за кримінальними справами), що вона не значиться та в розшуку не перебуває від 03.12.2018 р., довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 04.12.2018 року №25426 та інформаційну довідку від 04.12.2018 №202 про відсутність підстав відмови участі в процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки тендерною документацією прямо не передбачалася вимога завантаження вказаних довідок у електронну систему закупівлі, переможець торгів виконав умови ч.3 ст. 17 Закону. Щодо укладення договору №43 від 14.12.2018 р. Замовником укладено договір №43 від 14.12.2018 на суму 6 788 000, 00 грн. При наборі тексту Договору № 43 від 14.12.2018 на закупівлю «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) було допущено технічну (механічну) помилку, а саме у п.3.1. Розділу 3 Договору «Договірна ціна на момент укладення Договору є динамічною і становить 6 788 000, 00 грн. (шість мільйонів сімсот вісімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.)». На засіданні тендерного комітету було прийнято рішення виправити допущену технічну (механічну) помилку, шляхом укладення додаткової угоди про приведення у відповідність до цінової пропозиції за результатами аукціону пункт 3.1. Розділу 3 Договору, виклавши його у наступній редакції: «Договірна ціна на момент укладення Договору є динамічною і становить 6 778 000, 00 грн. (шість мільйонів сімсот сімдесят вісім тисяч гривень 00 коп.)» (протокол №138 від 24.01.2019 та Додаткова угода №2 від 24.01.2019 р. додаються). Таким чином, Договір № 43 від 14.12.2018 не може вважатися нікчемним. Враховуючи вищенаведене та з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником прийнято рішення припинити дію Договору № 43 від 14 грудня 2018 року (Додаткова угода №3 від 01.02.2019 р. додається) на підставі першого та третього пунктів, вказаних у висновку про результати моніторингу зауважень до тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ», та повторно оголосити закупівлю робіт «Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району» (45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), враховуючи в подальшому зауваження, викладені у висновку про результати моніторингу закупівлі №UA-2018-11-09-002723-c. Додатки : - копія наказу від 20.03.2017 №158 Державної служби України з надзвичайних ситуацій «Про видачу ліцензій на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»; - протокол №138 від 24.01.2019; - Додаткова угода №2 від 24.01.2019 р. до Договору № 43 від 14.12.2018 р.; - Додаткова угода № 3 від 01.02.2019 р. до Договору № 43 від 14.12.2018 р.

2019-02-01 14:49:31

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 січня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, 02013171, Україна, м. Тернопіль, вул. ГРУШЕВСЬКОГО, буд. 8
  2. Інформація про предмет закупівлі: Будівництво амбулаторії по вул. Грушевського, 1 с. Ангелівка Тернопільського району, 6909698.8UAH, 45214500-5, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 100960d44e914a2c83c321cf943fe0b1, 2018-11-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 18 січня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Питання, що стали предметом аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель: 1) Передбачення в річному плані процедури закупівлі; 2) Правильність вибору предмету закупівлі; 3)Оприлюднення та подання інформації під час проведення процедури закупівлі; 4) Тендерна документація, надання роз'яснень щодо умов тендерної документації та внесення змін до неї; 5) Розгляд та оцінка тендерних пропозицій; 6) Своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, протокол розгляду тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» (далі - ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ»), пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ», повідомлення про намір укласти договір, договір. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником визначено переможцем ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» та 14.12.2018 укладено договір за №43 на суму 6 788 000,00 гривень. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» встановлено, ряд порушення, а саме: - на виконання пункту 2 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії, виданої банку та копію документа про повноваження особи яка підписує банківську гарантію; - на виконання пункту 6 розділу 3 тендерної документації Учасником не надано копію ліцензії на роботи які передбачені «Технічним завданням» у розділі «Пожежна сигналізація» відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852; - на виконання пункту 2 додатку 1 тендерної документації в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, відсутня інформація про інженерів з охорони праці, та у таблиці «в» не зазначені робітники субпідрядних організацій; - в порушення абзацу 2 пункту 3 статті 17 Закону, Учасником завантажено документи переможця на шостий день після оголошення Замовника про намір укласти договір; Виходячи з вищенаведеного пропозиція ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ» не відповідає умовам тендерної документації, однак в порушення п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) її не відхилено. Окрім цього аналізом встановлено, що в порушення ч.4 ст.36 Закону Замовником укладено договір від 14.12.2018 за №43 на суму 6 788 000, 00 грн. який не відповідає сумі тендерної пропозиції переможця за результатами аукціону 6 778 000,00 гривень. Як наслідок договір від 14.12.2018 №43, що укладений з порушенням ч.4 ст. 36 Закону, відповідно до ч.1 ст.37 Закону є нікчемним., 29 січня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу встановлено, що в порушення п.4 ч.1 ст.30 Закону замовником не відхилено пропозицію ТОВ «ТЕПЛО-ПРОЕКТ». За результатами процедури закупівель укладено договір від 14.12.2018 за №43 з порушенням ч.4 ст.36 Закону та як наслідок вказаний договір відповідно до ч.1 ст.37 Закону є нікчемним За результатами аналізу наступних питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Розірвано договір

2019-02-21 09:26:36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» 6 849 807,00
UAH з ПДВ
6 744 702,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО-ПРОЕКТ 6 899 858,00
UAH з ПДВ
6 778 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МОНОЛІТБУД" 6 908 698,80
UAH з ПДВ
6 805 053,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 листопада 2018 18:08
sign.p7s
28 листопада 2018 18:04
Реєстр документів.pdf
28 листопада 2018 18:04
КОШТОРИС.rar
28 листопада 2018 18:04
Проект договору__ДОДАТОК_5.pdf
28 листопада 2018 18:04
гарантійний_МІКРОМЕД.pdf
28 листопада 2018 18:04
ТЧ5медико_технічні.rar
28 листопада 2018 18:04
Сертифікати_матеріали_ТIСО.rar
28 листопада 2018 18:04
ТЧ4медико_технічні.rar
28 листопада 2018 18:04
ТЧ3медико_технічні.rar
28 листопада 2018 18:04
ТЧ2медико_технічні.rar
28 листопада 2018 18:04
ТЧ1медико_технічні.rar
28 листопада 2018 18:03
Сертифікати_матеріали_Дюфа.rar
28 листопада 2018 18:03
СУбпідряд Безпека Сервіс.rar
28 листопада 2018 18:03
Субпідряд Алкан.rar
28 листопада 2018 18:03
Сертифікат_металочерепиця.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД_Свідоцтво держ.реєстр..pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД_Ліцензія_ПІК.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД_лист РНБО.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД_Договір вікна.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД_гарантійний лист_Стен.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД__Установчі вікна двері.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД__Статут.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД__персональні дані Лист.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД__паспорта директора.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД__ІПН директора.pdf
28 листопада 2018 18:03
ІД__Звіт про рух коштів 2017.pdf
28 листопада 2018 18:02
ІД__Гарантійний строк.pdf
28 листопада 2018 18:02
Вікна-двері Висновки.zip
28 листопада 2018 18:02
Вікна_двері Протоколи.zip
28 листопада 2018 18:02
ІД__ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
28 листопада 2018 18:02
ІД__витяг ЄДРПОУ_ПІК.pdf
28 листопада 2018 18:02
ІД__Cвідоцтво ПДВ.pdf
28 листопада 2018 18:02
ВПВ17__довідки.pdf
28 листопада 2018 18:02
КК__Штатний розпис ПІК.pdf
28 листопада 2018 18:02
КК__Лист статистика про ПВ-1.pdf
28 листопада 2018 18:02
КК__Довідка ПВ-1.pdf
28 листопада 2018 18:01
КК___Свідоцтва на ТЗ.rar

Публічні документи

06 грудня 2018 12:21
sign.p7s
06 грудня 2018 12:10
договір
06 грудня 2018 12:10
Довідка ст.17
06 грудня 2018 12:01
довідка податкова
06 грудня 2018 11:48
довідка Мвс
05 грудня 2018 14:45
sign.p7s
05 грудня 2018 14:31
Цінова пропозиція
01 грудня 2018 17:28
sign.p7s
01 грудня 2018 17:25
кошторис
28 листопада 2018 18:12
sign.p7s
28 листопада 2018 18:11
Лист пояснення.pdf
28 листопада 2018 17:47
sign.p7s
28 листопада 2018 15:22
sign.p7s
28 листопада 2018 15:17
КК - Таблиця А.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Таблиця Г.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Публічні закупівні.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Право підпису тендеру.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Згода з договором.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Залучення Субпідряд.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Економічні заходи.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК- Відомості про учасника.pdf
28 листопада 2018 15:17
Сертифікати 3.rar
28 листопада 2018 15:17
ІД- Ліцензія.pdf
28 листопада 2018 15:17
ІД -Довідка статистика.pdf
28 листопада 2018 15:17
Сертификати 2.rar
28 листопада 2018 15:17
ІД- Довідка вплив на тендер.pdf
28 листопада 2018 15:17
Сертифікати 1.rar
28 листопада 2018 15:17
Scan_диспомед.pdf
28 листопада 2018 15:17
Инструкции.rar
28 листопада 2018 15:17
ІД - Фінансовий звіт 2018 рік.pdf
28 листопада 2018 15:17
Медтехніка 1.rar
28 листопада 2018 15:17
ІД - Статут ТОВ ТЕПЛО-ПРОЕКТ.pdf
28 листопада 2018 15:17
ІД - Реєстр документів.pdf
28 листопада 2018 15:17
ІД - КОД ОПИСУ СТАТУТУ.pdf
28 листопада 2018 15:17
Документи субпідряд Войтюк.rar
28 листопада 2018 15:17
Дипломи Працівників.rar
28 листопада 2018 15:17
Проект договору (Додаток 5).pdf
28 листопада 2018 15:17
КК- Паспорт В.М. Тертяк.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Цінова пропозиція.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Технічне завдання Ч 1.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Таблиця В.pdf
28 листопада 2018 15:17
КК - Таблиця Б.pdf
28 листопада 2018 15:16
ІД - Витяг з реєстру ПЄП.pdf
28 листопада 2018 15:16
ІД - Довідка банк гарантія.pdf
28 листопада 2018 15:16
ІД - Витяг ЄДПОУ.pdf
28 листопада 2018 15:16
ІД - Виписка ЄДРПО.pdf
28 листопада 2018 15:16
ІД - Банківська гарантія.pdf
28 листопада 2018 15:16
ВПВ17 - Довідка корупція.pdf
28 листопада 2018 15:16
Кошторис.rar
28 листопада 2018 15:16
КК - Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 листопада 2018 17:36
сертифікати.rar
28 листопада 2018 17:36
довідка антикоруп.PDF
28 листопада 2018 17:36
гарантійний лист.PDF
28 листопада 2018 17:36
витяг(1).pdf
28 листопада 2018 17:36
банківська гарантія.PDF
28 листопада 2018 17:36
Штатний розпис.pdf
28 листопада 2018 17:36
Фінансовий звіт.PDF
28 листопада 2018 17:36
статут23.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут22.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут21.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут20.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут19.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут18.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут17.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут16.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут15.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут14.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут13.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут12.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут11.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут10.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут9.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут8.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут7.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут6.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут5.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут4.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут3.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут2.pdf
28 листопада 2018 17:36
статут1.pdf
28 листопада 2018 17:36
Рекомендаційний лист 3.jpg
28 листопада 2018 17:36
Рекомендаційний лист 2.jpg
28 листопада 2018 17:36
Рекомендаційний лист 1.jpg
28 листопада 2018 17:36
протокол.pdf
28 листопада 2018 17:36
посвідчення.PDF
28 листопада 2018 17:36
перелік до ліцензіі.pdf
28 листопада 2018 17:36
паспорт2.pdf
28 листопада 2018 17:36
паспорт1.pdf
28 листопада 2018 17:36
наказ.pdf
28 листопада 2018 17:36
ліцензія.pdf
28 листопада 2018 17:36
Дозвіл.PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
#13347739
Відхилено 6 744 702,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:31
ТОВ ТЕПЛО-ПРОЕКТ
#41525434
Переможець 6 778 000,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2018 16:33

Документи

30 листопада 2018 16:31
sign.p7s
29 листопада 2018 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 листопада 2018 16:33
sign.p7s
30 листопада 2018 16:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2018 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТЕПЛО-ПРОЕКТ
#41525434
6 778 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 листопада 2018 16:33
sign.p7s
30 листопада 2018 16:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 грудня 2018 15:54
Додаток 2 до Договору № 43 від 14.12.2018 року.pdf укладений
14 грудня 2018 15:54
Додаток 1 до договору №43 від 14.12.2018 року.pdf укладений
14 грудня 2018 15:54
Договір № 43 від 14.12.2018 року.pdf укладений
14 грудня 2018 15:54
sign.p7s зміни до договору
01 лютого 2019 14:59
Додаткова угода 3.pdf укладений
01 лютого 2019 14:57
sign.p7s зміни до договору
24 січня 2019 13:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 січня 2019 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились внести зміни до Договору: пункт 3.2. Розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: Вартість робіт по даному Договору в межах державного фінансування на 2019 рік становить: 6788000,00 грн. Додаток № 2 до Договору "Календарний план виконання робіт" викласти в новій редакції, згідно державного фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 43
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, за взаємною згодою сторін, вирішили припинити дію Договору.

Актуальні тендери

До пошуку